abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95989968
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

O haiz, ik snap jouw lijstje niet :@

o. een banaan met yoghurt?
t. sex?
l. een stokje sateh met een lepel saus?
d.een halve salade?
t. chocolade?
LOL

Smoothie is: 50 gram rauwe spinazie, 50 gram blauwe bessen, 250 gram kwark, 25 gram pindakaas, 15 gram lijnzaad en kaneel/zoetstof
S: Borst -> naar de sportschool gaan en borst trainen :P
L: 100 gram kipfilet en restje pindasaus, had niet zoveel trek
D: gebakken ei met ham en geroosterde paprika
T: 2 gekookte eieren

Ik snoep eigenlijk bijna nooit :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95990052
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, dat moest bij mij eigenlijk ook, rond mn 18e. Toen heb ik zelfs een abces* in mn keel gehad.
Maar daarna had ik nooit tijd en kwam het nooit goed uit en ben ik het altijd uit blijven stellen. :')

*Smeuïge details in spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit had ik dus niet moeten lezen terwijl ik aan het lunchen was :X

gatsie wat vies!! En dat is alleen door het te lezen, laat staan dat je het meemaakt :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_95990178
Donderdagmorgen is de uitvaart, dus woensdagaaf rijden we al naar het oosten. Dan hoeven we ons niet door 3 uur verkeer heen te ploegen :') Ben wel benieuwd hoe 't gaat zijn, denk wel dat het een mooie uitvaart wordt :Y

Lijstje vandaag:

O: smoothie
T: shake
L: salade met kip en mayo
T: shake met appel
D: vis met gewokte groenten
S: benen
T: eitjes
pi_95990225
Oh en de IKEA is evilllzzz! Ik heb een keuken gezien die ik wil hebben (scheelt dat onze huidige keuken oud en gaar is)...en ik wil er witjes bij, maar die zijn duur ;( Dus ik ga de komende tijd marktplaats afstruinen op zoek naar witjes c_/

Eerst de tegels dan de keuken :Y) :D :P
pi_95990811
Dames, ik heb een vraag. Ik heb mijn BMR uitgerekend, dan komt er uit dat ik ongeveer 2100 verbrand op een dag. Ik wil wel wat afvallen, maar op een manier dat het vol te houden is, ik sport dus al, beweeg op een dag zoveel mogelijk. Op hoeveel kcal zou ik moeten gaan zitten? 1700? Of is dat veel te weinig? Of te veel? Volgens mij heb ik de traagste stofwisseling van de wereld, maar dat valt lastig zelf in te schatten :')

(Ik weet, genoeg groenten, zuivel, water etc, dat lukt me wel, moet alleen een indicatie hebben van het aantal kcal per dag :@)
pi_95991081
Gecondoleerd Aurum! :*

Ik heb het hele weekend de laptop niet aan gehad. Is er hier nog iets spannends gebeurd?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_95991310
Pindakaas in je smoothie :? wat de? Klinkt niet zo lekker...
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef Viking84 het volgende:
Pedofiele André? Die gozer heette Karl Nooten hoor :P.
Poteto, potato... :P

RenRen, normaal reken ik zelf zo'n 15% van je onderhoud af (ik neem aan dat je onderhoud bedoeld)
Anderen gaan weer voor onderhoud - 500...
BMR = aantal kcal/dag bij geen beweging.
Onderhoud = BMR + verbruik aan kcal.

SPOILER: Tips:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_95991521
Ik wilde net gaan zeggen dat je nooit ónder je BMR moet gaan zitten. BMR is wat je lichaam nodig heeft om zichzelf draaiende te houden. Als je minder binnenkrijgt, gaat je lichaam in spaarstand en zul je op de lange termijn zeker niet afvallen. Dus inderdaad je onderhoud nemen en daar maximaal 500 kcal vanaf halen, afhankelijk van de hoogte van je BMR. Ik zou in ieder geval een veilige marge in acht houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_95991615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

RenRen, normaal reken ik zelf zo'n 15% van je onderhoud af (ik neem aan dat je onderhoud bedoeld)

Als aanvulling: snelle koolhydraten na de training alleen als je écht hard of lang getraind hebt. Anders heb je ze niet zo nodig volgens mij.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:14:42 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95991673
Mijn Maneki Neko O+ Had ik nog niet gespammed :+

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95991836
Maria!

Hoe zou jij 'Bondspresident' vertalen? Het gaat hier om de Bondspresident van Duitsland :P
Ja doei.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:20:59 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95991915
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Maria!

Hoe zou jij 'Bondspresident' vertalen? Het gaat hier om de Bondspresident van Duitsland :P
Wikipedia geeft hulp! http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_Germany

Dus datte, of gewoon de Duitse titel in cursief.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:21:46 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_95991958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wikipedia geeft hulp! http://en.wikipedia.org/wiki/President_of_Germany

Dus datte, of gewoon de Duitse titel in cursief.
ik wilde net exact het bovenstaande posten :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_95991963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Uhh. Onderhoud denk ik ja! :D Hmm, ik zal wel kijken wat werkt voor mij, als 15% niet werkt wat minder, als dat niet werkt weer wat meer. Het is altijd zoeken. Dankje!
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Phaidra het volgende:
Ik wilde net gaan zeggen dat je nooit ónder je BMR moet gaan zitten. BMR is wat je lichaam nodig heeft om zichzelf draaiende te houden. Als je minder binnenkrijgt, gaat je lichaam in spaarstand en zul je op de lange termijn zeker niet afvallen. Dus inderdaad je onderhoud nemen en daar maximaal 500 kcal vanaf halen, afhankelijk van de hoogte van je BMR. Ik zou in ieder geval een veilige marge in acht houden.
Ik heb BMR gedaan met hoeveel ik sport enzo. Maar hoe kan ik ooit afvallen dan als ik niet minder ga eten? Dat lijkt me nogal onmogelijk. (BMR kwam dus uit, met sport, op 2100, zonder op 1500 +-) Moet ik dan op die 1500, of op 1600 gaan zitten?

Ik snap er weinig van :D Dus vergeef me.
pi_95991972
Ja, dat was ook al voorbij gekomen, maar het klonk zo 'simpel' :P

thanks!
Ja doei.
pi_95992126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn Maneki Neko O+ Had ik nog niet gespammed :+

[ afbeelding ]
Kjoet! O+
Maar wat kun je er mee? :P

RenRen, je BMR is dus 1500, je onderhoud 2100. 1750-1800kcal lijkt me dan een goed aantal om aan te houden.
BMR is niet je onderhoud...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:26:25 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95992178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kjoet! O+

RenRen, je BMR is dus 1500, je onderhoud 2100 BMR. 1750-1800kcal lijkt me dan een goed aantal om aan te houden.
Het is een spaarpot, dus hij heeft een Functie! B-) Maar hij staat voornamelijk mooi te wezen in mijn huiskamer :+
pi_95992268
Hadie viz :) wb!

Ik heb net krullen gehaald bij de kapper :D spontane ingeving en ze hadden vandaag nog plek.

SPOILER
Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met muesli
T: appel
L: bruine boterham zure haring, boterham sandwichspread
T: kom bloemkoolsoep, 2 matzes 20+kaastomaatkomkommer
D: weetnogniet, heb wel zin in bietjes en kip ofzo
T: banaan, cappuccino
pi_95992335
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kjoet! O+

RenRen, je BMR is dus 1500, je onderhoud 2100. 1750-1800kcal lijkt me dan een goed aantal om aan te houden.
Dankje! Ja weet ik veel :') Ik hoorde pas een maand geleden over BMR. Kwam een vriendin mee, ik ging altijd van punten uit, was makkelijker tellen, makkelijker uit mijn hoofd te leren ook. Dank allen!
pi_95992378
@ Aurum gecondoleerd! :*
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:31:15 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_95992400
Leuk MarMar O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:36:09 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95992584
Wiiiild thing, bada, baaaada, bada, you make my heart siiiing!

Leuk MarMar! *O*
pi_95992694
Leuk MarMar! :)

RenRen: als je punten makkelijker vindt doe je dat toch?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_95992797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:38 schreef Mini. het volgende:
Leuk MarMar! :)

RenRen: als je punten makkelijker vindt doe je dat toch?
Nou ja, vond inderdaad. Ik deed WW, ging heel lekker, tot ze een nieuw programma introduceerden (en mijn moeder alles heeft weggegooid), en het meer een "Doe maar wat"-systeem werd, en toen ging ik helemaal de mist in. Je moest sowieso 29 punten, en had een hoop vrij te besteden, maar hoe je dat deed maakte niet uit, mocht chocola zijn, en ze hoefden niet op, maar mocht wel, was vooral voor etentjes met vrienden in het wekeend. Maar dat ging volledig mis, dus at ik ze niet en viel ik niet af. Dus denk ik dat kcal tellen nu beter is, maar dat is wennen :o
pi_95992912
woeii thx :D :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')