oh my, bah!quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef Laureline het volgende:
Bij guacemole moet ik altijd denken aan dat potje guacemole bij de AH waarbij ik tussen de ingrediënten helemaal geen avocado vondGroen Spul had het beter kunnen heten.
Ontbijten bij je eigen pa en ma, en dan naar ikeaquote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Laureline het volgende:
Ik stond net met m'n tas ook voor lul bij de dichte AH. Toen heb ik maar Tsing Tao's gehaald bij de Chinees![]()
Waarom is er eigenlijk behoefte aan een Tweede Paasdag? Wat hoor je te doen? Nog een keer paasontbijten bij je schoonfamilie, zoals bij Tweede Kerstdag? Ik begrijp het nog steeds niet...
Omdat ik nu een gratis vrije dag heb met daarbij veel zonquote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Laureline het volgende:
Ik stond net met m'n tas ook voor lul bij de dichte AH. Toen heb ik maar Tsing Tao's gehaald bij de Chinees![]()
Waarom is er eigenlijk behoefte aan een Tweede Paasdag? Wat hoor je te doen? Nog een keer paasontbijten bij je schoonfamilie, zoals bij Tweede Kerstdag? Ik begrijp het nog steeds niet...
Huuuquote:
*boks*quote:Op maandag 25 april 2011 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Omdat ik nu een gratis vrije dag heb met daarbij veel zon
Maar voor de rest weet ik het niet
Ik mag hemelvaart werken, krijg ik ook 300% voor ;')
Kick ass!quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor een tienerfilm die de teckel van de tante van k_i_m mogelijk in de aanbieding heeft?
Iets braver graagquote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, hier géén gratis vrije dag... en 5 mei ook niet... Verplicht vrije dag zelfs
[..]
Kick ass!
ik ga vanavond denk ik no strings attached kijken, met natalie portmanquote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef loveli het volgende:
Iemand een tip voor een tienerfilm die de teckel van de tante van k_i_m mogelijk in de aanbieding heeft?
Ik wilde hem net al tip geven! Maar leek me niet echt een tienerfilmquote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ga vanavond denk ik no strings attached kijken, met natalie portmanen ashton kutcher
en lekker simpel. precies wat ik nodig heb
Ik had je ook wel kunnen vertellen dat die dicht was vandaag (die aan de Sumatrastraat was tot 18 uur wel open).quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef Laureline het volgende:
Die is echt superleukquote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef Phaidra het volgende:
Up!Maar misschien vindt de tiener in kwestie dat te kinderachtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |