Het is me echt nog nooit opgevallenquote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja joh. En als we 'm dan toch recht zetten, maken we 'm meteen wat kleiner en mooier natuurlijk.
Same. Ben tevreden en vaak voor een klein dingetje vind ik het vaak al veel moeite met eventuele bijwerkingen die kunnen optreden en zo en denk ik al snel: fuck it, tis prima zo.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat ik aan mezelf zou willen laten verbouwen
Hee!quote:Op maandag 25 april 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
beetje liposuctie zou ik willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was me toch echt geheel niet opgevallen
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?quote:
Dat niet, maar ik ben tevredenquote:
Damn, waarom ben je nou niet bij Portishead.quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?
Ja. En dan zie ik dat het heel erg meevalt en ben ik er klaar mee.quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer gaan jullie er op letten zeker?
Mijn pa had het over 900 euro per oogquote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Machtiging aanvragen, vergoeding uit basisverzekering
Maar dan toch een heel klein deel neem ik aan?quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Machtiging aanvragen, vergoeding uit basisverzekering
Laseren is goedkoper. MissM heeft 't over het plaatsen van een corrigerende lens.quote:
Nop. Als je een machtiging krijgt, wordt alles vergoed. Alleen je eigen risico niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan toch een heel klein deel neem ik aan?
That.quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laseren is goedkoper. MissM heeft 't over het plaatsen van een corrigerende lens.
Ah oke, maar dan moet je bijna een mol zijn ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nop. Als je een machtiging krijgt, wordt alles vergoed. Alleen je eigen risico niet.
Inderdaad. Dan had ik kunnen bewijzen dat er met die buik en bovenbenen niets mis is!quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, waarom ben je nou niet bij Portishead.
Ik bedoel maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |