Omdat ze natuurlijk vind dat Flip haar weer moet zoeken en dat doet het brave hondje ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom ligt die opgespoten troela op een tafel te zonnen?
Privé-cam hè?quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
En waarom ligt die opgespoten troela op een tafel te zonnen?
Joh, zijn er soms morgen nominaties?quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef Urb het volgende:
Maar nu is Flip boos, en troela beledigd want ze heeft de hele ochtend lopen boenen enzo.
Vandaag toch? Maar anyhoe, het ligt er wel weer dik bovenop.quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Joh, zijn er soms morgen nominaties?
En terecht, als er één koud, kleurloos en gevoelloos is, is het Miss Ikikikikik wel... en die gozer deugde toch van geen kant herinner ik me....quote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Urb het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/3021/Rouwproces
Die reacties ook echt weer![]()
Ojaquote:Op maandag 25 april 2011 17:29 schreef Urb het volgende:
Joanna mag weer boodscapper van de stem spelen, handig dat ze voor zoiets nutteloos naar de KvdW in mag.
Ah Sec word uitgelaten buiten het terrein zoals ze beloofd hebben?
Echt, je kan me opvegen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Flashbox het volgende:
tandjes moeten gevijld worden van Segredo volgens Sharon, omdat ze te scherp zijn![]()
![]()
En als Sharon lacht, kan je ook zien hoe oud ze is.. dat kind spoort niet!quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef Flashbox het volgende:
tandjes moeten gevijld worden van Segredo volgens Sharon, omdat ze te scherp zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |