quote:Ik meen het dus serieus he. Ik zou graag willen dat 1 van haar fans uitlegt waarom zij alles mag wat anderen van haar leeftijd niet mogen. Waarom er voor haar uitzonderingen op regels gemaakt moeten worden. En wat ik vooral graag wil weten: waarom vinden sommige mensen haar zo geweldig?
Als ik sommige reacties in haar gastenboek lees schrik ik echt. Mensen die haar aansporen om toch vooral te doen waar ze zin in heeft en zich niets aan te trekken van wie of wat dan ook. Geloof nooit dat deze mensen dat ook tegen hun eigen kinderen zouden zeggen!
Nu niet meerquote:Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef JaimyLee het volgende:
Je hebt nummer 20 overgeslagen!
-edit, onee laatmaar, verkeerde link staat in OP
Volgens de mensen die het kunnen weten is ze juist niet verwend. Maar heel zelfstandig en weet ze precies wat ze wel en niet wil. En wat zij wil moet ook gebeuren anders zal ze iedereen eens even een poepie laten ruiken!quote:Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef BrandX het volgende:
Is dat verwend stuk vreten nou nog niet klaar?
Alles best, wat jij en/of zij willenquote:Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Volgens de mensen die het kunnen weten is ze juist niet verwend. Maar heel zelfstandig en weet ze precies wat ze wel en niet wil.
Af en toe naar huis, wat publieke optredens (de HISWA o.a.), even chillen op de Antillen, echt gewoon niet meer serieus te nemen, deze..eh...recordpoging. En als je haar daar op wijst reageert ze gelijk heel verongelijkt. Dan stel je vervelende vragen en zo.quote:Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef Marrije het volgende:
Wat ik hier zoal lees vliegt ze tussendoor ook naar huis, dat schiet niet op natuurlijk.
Ik vraag me af of een serieus antwoord wel mogelijk is. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat de berichten in haar gastenboek nep zijn.quote:
"Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) onvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht? En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Vandaar deze geanimeerde discussie."quote:
quote:24-4-2011
Nog steeds vult een goeie zijwind m'n zeilen. Ik verwacht tussen morgenavond en overmorgen de evenaar te passeren. Via de ssb en vhf radio onstaan al levendige ideeën over wat deze zeilers aan Neptunes gaan geven. Een zelfgevangen vis, rum, bananen, een duikbril... Vannochtend in alle vroegte (5 uur) was ik al pannenkoeken aan het bakken. Zodra de zon opkomt is het te warm en ik wou perse pannenkoeken als ontbijt. Gisteren kreeg ik een enorme regenbui over me heen, en anders dan bij andere regenbuien stond er geen wind, waardoor ik de boot kon schoonmaken, kon douchen en 11 liter water opgevangen heb. Ik was helemaal door het dolle heen in zoveel zoet water gehuld te zijn.
Laura
quote:
Je mag er niet bij zijn he? Dan is het geen soloreis meer.. *kuch*quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]de nachtmerrie van velen hier, Laura die gaat douchen in de regen.
Kom op zeg! Babewatcher is over de 40! Je doet net of hij opgewonden raakt van kleine meisjes...quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je mag er niet bij zijn he? Dan is het geen soloreis meer.. *kuch*
Maar ik wed dat je je al hebt voorgesteld hoe het zou zijn om elkaar te wassen in de regen, aan dek met niets dan water om je heen.. Tja.. Ze is er beter uit gaan zien, maar ik heb toch liever een volwassen vrouw..
Och, tegen de tijd dat ze volwassen is, komt ze langs de Somalische Piet piraatjes en die zullen er ook wel raad mee weten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je mag er niet bij zijn he? Dan is het geen soloreis meer.. *kuch*
Maar ik wed dat je je al hebt voorgesteld hoe het zou zijn om elkaar te wassen in de regen, aan dek met niets dan water om je heen.. Tja.. Ze is er beter uit gaan zien, maar ik heb toch liever een volwassen vrouw..
Met het huidige tempo zit ze allang in de overgang voordat ze in die regio komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, tegen de tijd dat ze volwassen is, komt ze langs de Somalische Piet piraatjes en die zullen er ook wel raad mee weten.
Die fantasieën hebben toch weinig om het lijfquote:Op maandag 25 april 2011 22:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kom op zeg! Babewatcher is over de 40! Je doet net of hij opgewonden raakt van kleine meisjes...
Die kans is erg klein; hij werk fulltime en heeft in deze reeks al eerder aangegeven dat hij 40+ is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die fantasieën hebben toch weinig om het lijf
Daarbij zou het maar zo kunnen dat ie van haar leeftijd is, toch?
Hij kan zoveel zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die kans is erg klein; hij werk fulltime en heeft in deze reeks al eerder aangegeven dat hij 40+ is.
Kijk maar eens in zijn/haar postgeschiedenis, dan zie je waar hij/zij mee bezig is..
Hoe deden ze dat vroeger dan, toen schepen nog niet met een motor waren uitgerust?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Mula het volgende:
Wat een ongeinterreseerd stuk vreten is dat kind. Jeetje, ik snap echt heel erg goed dat ze geen sponsors kan vinden.
In het filmpje wordt trouwens gevraagd naar het gebruik van de motor en of het dan nog wel een zeiltocht is. Antwoord; Ja, want in de havens moet je ook de motor gebruiken hoor, dus dat is geen probleem! LOL!
Gaaaaf! Ik ga de elfstedentocht doen, lopend, maar dat is geen probleem, want daar moet je ook af en toe klunen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Mula het volgende:
Wat een ongeinterreseerd stuk vreten is dat kind. Jeetje, ik snap echt heel erg goed dat ze geen sponsors kan vinden.
In het filmpje wordt trouwens gevraagd naar het gebruik van de motor en of het dan nog wel een zeiltocht is. Antwoord; Ja, want in de havens moet je ook de motor gebruiken hoor, dus dat is geen probleem! LOL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |