abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95959397

Laura is een bijzonder meisje. Ze had een droom: Als jongste wil zij rondom de wereld zeilen. Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) onvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht? En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Vandaar deze geanimeerde discussie. Al heel wat delen lang, feitelijk zijn er nl. veel meer dan 17 delen in deze reeks.

Linkje naar het vorige deel: Laura #20 Laura Dekker: Lof Liegboek
  maandag 25 april 2011 @ 17:00:06 #2
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_95959422
Je hebt nummer 20 overgeslagen!

-edit, onee laatmaar, verkeerde link staat in OP
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_95959514
Lapo deel 20:
quote:
Ik meen het dus serieus he. Ik zou graag willen dat 1 van haar fans uitlegt waarom zij alles mag wat anderen van haar leeftijd niet mogen. Waarom er voor haar uitzonderingen op regels gemaakt moeten worden. En wat ik vooral graag wil weten: waarom vinden sommige mensen haar zo geweldig?
Als ik sommige reacties in haar gastenboek lees schrik ik echt. Mensen die haar aansporen om toch vooral te doen waar ze zin in heeft en zich niets aan te trekken van wie of wat dan ook. Geloof nooit dat deze mensen dat ook tegen hun eigen kinderen zouden zeggen!
pi_95959540
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef JaimyLee het volgende:
Je hebt nummer 20 overgeslagen!

-edit, onee laatmaar, verkeerde link staat in OP
Nu niet meer :)
  Boks-Chick maandag 25 april 2011 @ 17:17:11 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95959882
Is dat verwend stuk vreten nou nog niet klaar :??
lolwut
pi_95960194
quote:
19s.gif Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef BrandX het volgende:
Is dat verwend stuk vreten nou nog niet klaar :??
Volgens de mensen die het kunnen weten is ze juist niet verwend. Maar heel zelfstandig en weet ze precies wat ze wel en niet wil. En wat zij wil moet ook gebeuren anders zal ze iedereen eens even een poepie laten ruiken!
  Boks-Chick maandag 25 april 2011 @ 17:28:25 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_95960221
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

Volgens de mensen die het kunnen weten is ze juist niet verwend. Maar heel zelfstandig en weet ze precies wat ze wel en niet wil.
Alles best, wat jij en/of zij willen :*. maar dacht dat ze zo langzamerhand al eens rond de aardkloot zou zijn :')
lolwut
  maandag 25 april 2011 @ 17:46:21 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95960738
Wat ik hier zoal lees vliegt ze tussendoor ook naar huis, dat schiet niet op natuurlijk.
pi_95960929
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:46 schreef Marrije het volgende:
Wat ik hier zoal lees vliegt ze tussendoor ook naar huis, dat schiet niet op natuurlijk.
Af en toe naar huis, wat publieke optredens (de HISWA o.a.), even chillen op de Antillen, echt gewoon niet meer serieus te nemen, deze..eh...recordpoging. En als je haar daar op wijst reageert ze gelijk heel verongelijkt. Dan stel je vervelende vragen en zo.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95962491
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef spuitje het volgende:
Lapo deel 20:

[..]

Ik vraag me af of een serieus antwoord wel mogelijk is. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat de berichten in haar gastenboek nep zijn.
pi_95962852
Waarom is hier een reeks van :')
pi_95962968
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Santello het volgende:
Waarom is hier een reeks van :')
"Is zij een stoere heldin die haar hoofd boven het maaiveld uitsteekt? Is deze recordpoging een verkapte vakantie? Is Laura slachtoffer van de dromen van haar vader? Is zij een stampvoetende puber? Wil zij haar toch wel zwakke sociale achtergrond (scheiding, eigenaardige ouders, moeder die zelf uit de ouderlijke macht ontzet wil worden omdat zij de emotionele chantage van haar dochter vreest, eerdere aanvaringen van de vader met autoriteiten, enz.) onvluchten? En wat te denken van fietspaden in de oceaan en piraten waar je omheen kan zeilen? Was de bemoeienis van Jeugdzorg terecht? En zo zijn er veel vragen, waar iedereen vanuit zijn eigen beperkte inzicht antwoord op probeert te geven. Vandaar deze geanimeerde discussie."

Je antwoord staat in de OP...
  maandag 25 april 2011 @ 18:59:58 #13
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95962985
quote:
24-4-2011

Nog steeds vult een goeie zijwind m'n zeilen. Ik verwacht tussen morgenavond en overmorgen de evenaar te passeren. Via de ssb en vhf radio onstaan al levendige ideeën over wat deze zeilers aan Neptunes gaan geven. Een zelfgevangen vis, rum, bananen, een duikbril... Vannochtend in alle vroegte (5 uur) was ik al pannenkoeken aan het bakken. Zodra de zon opkomt is het te warm en ik wou perse pannenkoeken als ontbijt. Gisteren kreeg ik een enorme regenbui over me heen, en anders dan bij andere regenbuien stond er geen wind, waardoor ik de boot kon schoonmaken, kon douchen en 11 liter water opgevangen heb. Ik was helemaal door het dolle heen in zoveel zoet water gehuld te zijn.

Laura
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95964433
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

8-) de nachtmerrie van velen hier, Laura die gaat douchen in de regen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_95967199
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

8-) de nachtmerrie van velen hier, Laura die gaat douchen in de regen.
Je mag er niet bij zijn he? Dan is het geen soloreis meer.. *kuch*
Maar ik wed dat je je al hebt voorgesteld hoe het zou zijn om elkaar te wassen in de regen, aan dek met niets dan water om je heen.. Tja.. Ze is er beter uit gaan zien, maar ik heb toch liever een volwassen vrouw..
  maandag 25 april 2011 @ 22:14:23 #16
124676 RobertoCarlos
pi_95972992
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar ik wed dat je je al hebt voorgesteld hoe het zou zijn om elkaar te wassen in de regen, aan dek met niets dan water om je heen.. Tja.. Ze is er beter uit gaan zien, maar ik heb toch liever een volwassen vrouw..
Kom op zeg! Babewatcher is over de 40! Je doet net of hij opgewonden raakt van kleine meisjes... :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:53:15 #17
3542 Gia
User under construction
pi_95980345
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Och, tegen de tijd dat ze volwassen is, komt ze langs de Somalische Piet piraatjes en die zullen er ook wel raad mee weten.

verkapte tvp (ja ik ben bekend met de volgknop)
pi_95983266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, tegen de tijd dat ze volwassen is, komt ze langs de Somalische Piet piraatjes en die zullen er ook wel raad mee weten.
Met het huidige tempo zit ze allang in de overgang voordat ze in die regio komt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_95984112
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2011 22:14 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kom op zeg! Babewatcher is over de 40! Je doet net of hij opgewonden raakt van kleine meisjes... :P
Die fantasieën hebben toch weinig om het lijf ;)
Daarbij zou het maar zo kunnen dat ie van haar leeftijd is, toch?
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:00:28 #20
124676 RobertoCarlos
pi_95987152
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die fantasieën hebben toch weinig om het lijf ;)
Daarbij zou het maar zo kunnen dat ie van haar leeftijd is, toch?
Die kans is erg klein; hij werk fulltime en heeft in deze reeks al eerder aangegeven dat hij 40+ is.
Kijk maar eens in zijn/haar postgeschiedenis, dan zie je waar hij/zij mee bezig is..
pi_95987918
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Die kans is erg klein; hij werk fulltime en heeft in deze reeks al eerder aangegeven dat hij 40+ is.
Kijk maar eens in zijn/haar postgeschiedenis, dan zie je waar hij/zij mee bezig is..
Hij kan zoveel zeggen.
Ik bedoelde verder niks met mijn opmerking. Ik vnd de adoratie van BW eerder grappig.Of hij nou 40+ is of 16..
Mijn vriendin zou het niet zijn, die Laura, te kinderlijk en te arrogant. Het enige wat ik haar wil zou willen geven is billenkoek, zodra ze ook maar uit de hoogte lijkt te kijken. En ik denk dat dat niet verkeerd zou zijn.
Haar vader is wellicht op de verkeerde manier streng geweest. In alles haar haar zin geven maar wel dwingen zo zelfstandig mogelijk te zijn. Zo leert ze haar grenzen niet en heeft ze tevens nooit kind kunnen zijn. En nu moet het arme schaap een heldinnenrol gaan spelen om haar vader rijk te maken.. Ik vind het sneu voor het kind, echt.
En zo zijn we weer terug ontopic :P
pi_95990070
De adoratie van sommige mensen voor het kind gaat wel wat ver vind ik.
En er is iemand flink aan het fotoshoppen geweest en heeft van haar een Barbie gemaakt. Foto op haar Hyves.
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2011 @ 13:28:39 #23
240917 Mula
pi_95992269

Wat een ongeinterreseerd stuk vreten is dat kind. Jeetje, ik snap echt heel erg goed dat ze geen sponsors kan vinden.

In het filmpje wordt trouwens gevraagd naar het gebruik van de motor en of het dan nog wel een zeiltocht is. Antwoord; Ja, want in de havens moet je ook de motor gebruiken hoor, dus dat is geen probleem! LOL!
pi_95992888
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Mula het volgende:

Wat een ongeinterreseerd stuk vreten is dat kind. Jeetje, ik snap echt heel erg goed dat ze geen sponsors kan vinden.

In het filmpje wordt trouwens gevraagd naar het gebruik van de motor en of het dan nog wel een zeiltocht is. Antwoord; Ja, want in de havens moet je ook de motor gebruiken hoor, dus dat is geen probleem! LOL!
Hoe deden ze dat vroeger dan, toen schepen nog niet met een motor waren uitgerust?

Hee, weer een vervelende vraag voor Laura! :7
pi_95994717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Mula het volgende:

Gaaaaf! Ik ga de elfstedentocht doen, lopend, maar dat is geen probleem, want daar moet je ook af en toe klunen.
Wat een redenering :)
Manoevreren in een haven is toch heel wat anders dan op de motor gaan varen als je even geen gunstige wind hebt. Jammer dat ze er niet op door zijn gegaan.
Het waarom ontgaat me trouwens, het is niet dat ze direct in tijdnood komt als ze de motor niet gebruikt. Ze mist hooguit een paar feesten als ons 'zeilmeisje' iets langer op het water blijft.
Aan haar pr kwaliteiten moet ze dringend wat doen ja. Ze is of echt heel arrogant, of totaal onzeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')