Ik lag in de tuin.. dan mag het toch zeker welquote:Op maandag 25 april 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Willen alle dikke vadsige dames op het strand hun topjes aanhouden, danku.
Heeft de buurt ook weer zijn verzetje gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik loop naar buiten. Maak foto van vieze George om even te whatsappen. DIRECT buurman 1 uit het raam met de vraag of ik George ga verkopen. Nee ik ga George wassen!
Buurman 1 heeft de HELE tijd in de keuken staan gluren.
Na 10 minuten zag ik nog 2 buurmannen die opeens van alles in de keuken te doen hadden![]()
Toen begreep ik ook waarom.![]()
Mijn boobs hadden moeite met IN mijn topje blijven zitten tijdens het autowassen![]()
Volgende keer gewoon weer door de wasstraat dus
Ja daar wel, maar ik kom net van het strand waar dus wel een dik vadsig wijf voor ons lag zonder topjequote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik lag in de tuin.. dan mag het toch zeker wel
Hoezo?quote:
Ja maar jij in mankini is dan ook gewoon ubergeilquote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft de buurt ook weer zijn verzetje gehad.
Hier staat ook altijd iedereen voor het raam als ik in bikini mijn auto was.
ja maar.. moeten alle vadsige dames dan maar thuisblijven?quote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja daar wel, maar ik kom net van het strand waar dus wel een dik vadsig wijf voor ons lag zonder topjeen een kuthond die maar bleef blaffen
is dat dit nummer?quote:Op maandag 25 april 2011 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
heel dat album van kode9 + the spaceape is te gek
Komt omdat den Draak nog niet draait schat. Geduldquote:
Vraag dat maar aan je buurmanquote:Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja maar jij in mankini is dan ook gewoon ubergeil
draakje staat nog niet aan denk ikquote:
Daar heb je het naaktstrand voor, voor dikke en oude mensenquote:Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar.. moeten alle vadsige dames dan maar thuisblijven?
dan mag ik nooit naar het strand
Ja ik heb dan ook altijd moeite om van mezelf af te blijvenquote:Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ja maar jij in mankini is dan ook gewoon ubergeil
hey nummer 1quote:Op maandag 25 april 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat den Draak nog niet draait schat. Geduld
quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar heb je het naaktstrand voor, voor dikke en oude mensen
Chill!!quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAAR IS DRAAKJE NOU HIJ DOET HET WEER NIET
Heb jij toch altijd?quote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb dan ook altijd moeite om van mezelf af te blijven
Of een windscherm meenemen en die helemaal rondom je zetten zodat niemand anders je zietquote:Op maandag 25 april 2011 17:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
what the hell.. dan blijf ik wel gewoon in de tuin heur
Zonnen in de schaduwquote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of een windscherm meenemen en die helemaal rondom je zetten zodat niemand anders je ziet [ afbeelding ]
daar word ik niet vrolijker vanquote:Op maandag 25 april 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of een windscherm meenemen en die helemaal rondom je zetten zodat niemand anders je ziet [ afbeelding ]
Of gewoon dus je topje aanhouden.quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar word ik niet vrolijker van
De waarheid mag gezegd wordenquote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ssst, nu lijkt het net of ik de hele dag aan het fappen ben
De tuin it isquote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of gewoon dus je topje aanhouden.
Draak zit er niet inquote:
Ik heb geeneens tijd om de hele dag te fappen.quote:
Ik al wel hoorquote:Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens tijd om de hele dag te fappen.
Heb vandaag bijvoorbeeld ook nog niet de hand aan mezelf geslagen.
Dan wel pics van before en after heaquote:Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ga operatie laten doen. Borstverkleining![]()
Verga van de pijn
Laat eens zien zodat we kunnen oordelenquote:Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ga operatie laten doen. Borstverkleining![]()
Verga van de pijn
Ga eens draaien jijquote:Op maandag 25 april 2011 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Laat eens zien zodat we kunnen oordelen
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had je het zo druk vandaag, meis?
jij blijft liggen en laat je verwennen?quote:
Ik heb niemand om me te verwennenquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij blijft liggen en laat je verwennen?
Moet je de andere kant op draaienquote:Op maandag 25 april 2011 17:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn programma loopt vast terwijl ik draai
ik zou wel willen maar ik download nu vdj 6 en misschien dan pffffffkquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al vervanging geregeld. Even geduld nog schatjes
Daarnet lekker glas Jupiler naar binnen gewerkt bij een groot portie poffertjesquote:Op maandag 25 april 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
Kut, mijn bier is op en ik heb geen zin om op te staan
Nee. Daar sleep ik me wel naartoe als de tijd rijp is, of zo.quote:
SPOILER: Waar niks in staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef -Datdus- het volgende:
en toch klikken hehSPOILER: Waar niks in staatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samzz. Auto wassen hoort in bikini he? Yuks snapt dat niet geloof ikquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Daar sleep ik me wel naartoe als de tijd rijp is, of zo.
Radio Onzin. Onlogisch en Eggs. Gaat nog niet helemaal lekker geloof ikquote:
Yuki snapt wel meer niet. Kan jou het verrekken, lekker auto wassen in bikiniquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz. Auto wassen hoort in bikini he? Yuks snapt dat niet geloof ik
Ik zit aan de Palm.quote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarnet lekker glas Jupiler naar binnen gewerkt bij een groot portie poffertjes
hmm, das wel kutjequote:
Wanneer komen jullie langs? Zorg ik voor de smerige auto, water en drankquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki snapt wel meer niet. Kan jou het verrekken, lekker auto wassen in bikini
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuki snapt wel meer niet. Kan jou het verrekken, lekker auto wassen in bikini
nu niet meerquote:
Jij hebt echt geen mazzzel he.quote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef Swomp het volgende:
Hoi Hoi![]()
Schakel ik in, is er weer hardstyle op![]()
En dan ook nog scrap attack
je schakelt gewoon 1 uur te laat in...quote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef Swomp het volgende:
Hoi Hoi![]()
You're cursedquote:Op maandag 25 april 2011 17:14 schreef Swomp het volgende:
Hoi Hoi![]()
Gelukkig is er een mute knopquote:Op maandag 25 april 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
You're cursed
Net als ik. Ik heb ook altijd kutmuziek als ik intune
Onlogisch (en Eggs)quote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
naar wie luisteren we nou? doe maar deze muziek ipv defqon shit
Horen ookquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goeie tests, hij werkt zo te zien
Die quote ik evenquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Swomp het volgende:
Test 123, haha heerlijk, nog steeds zo amateuristisch als in het begin
Hoe vond je de rar?quote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef Swomp het volgende:
Ik ga ondertussen even flink aan de slag met mijn fobo, jullie zien mij straks wel weer
Mozart bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat mozard platen te koop
Goed goed, ga ze nu proberen te uploadenquote:
Mja, deze kan ik niet aan horen, die van net ging nogquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 17:23 schreef Swomp het volgende:
[..]
Goed goed, ga ze nu proberen te uploaden![]()
Als het allemaal lukt krijg je een eervolle vermelding
Welk ww heb je?quote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het wachtwoord voor testserver 1 veranderd?
Gisteren ging het anders erg lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Karzai het volgende:
Ow ow dit krijg je nu als je dertien jarige jongetjes aan de knoppen laat zitten
Lol!!quote:Op maandag 25 april 2011 17:27 schreef Karzai het volgende:
Ow ow dit krijg je nu als je dertien jarige jongetjes aan de knoppen laat zitten
Klinkt uhm beetje uhm welk woord zoek ikquote:
Wanneer gaan jullie leuke muziek draaien?quote:
Would I lie to youuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 25 april 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie leuke muziek draaien?
Daar willen we wel beeldmateriaal vanquote:
Ik hoor geen geroddel? Alleen wat geblaat waar ik niks van verstaquote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zet die mic uit joh![]()
Of ga roddelen op de achtergrond
Er is een beetje te weinig licht hierquote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar willen we wel beeldmateriaal van
Onlogisch en eggsquote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie draait er atm?
Klinkt iig wel lekker
Sort of. Eggs was daar al om een mic te fixxen en toen ging ik op msn zeuren dat onlogisch met spoed moest gaan draaienquote:
Ah te danken aan jou dusquote:Op maandag 25 april 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sort of. Eggs was daar al om een mic te fixxen en toen ging ik op msn zeuren dat onlogisch met spoed moest gaan draaien
Meer adoratie voor hups pleasequote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ah te danken aan jou dus
hups
En ik danquote:
je kan ook te ver gaanquote:
Naar je ronde kontquote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar gaat die hand naar toe, mannetje?
Naar je kont natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar gaat die hand naar toe, mannetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |