Ze heeft er al 1, Ian.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef PoezeligDing het volgende:
D'r eerste heeft ze toch al laten aborteren?
Dat is 2 dan!quote:
Een tweeling? waarvan een zonder IQ en TomTom?quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef jacqhassel het volgende:
Ik vraag me af waarom die dikke buik is.Bevallen is ze al van die pop dus waarom nog een dikke buik?
Ja dat wilde ik dus net schrijven , hoezo zwanger als de pop er al is.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef jacqhassel het volgende:
Ik vraag me af waarom die dikke buik is.Bevallen is ze al van die pop dus waarom nog een dikke buik?
quote:
Nou als ze het zouden vragen, heus wel hoor.quote:SST_Jurien SST Jurien
Haha alsof ik 4 dagen in die kast ga zitten... #sstnl
1 minute ago
Hoho, dat gaat bij konijntjes ook zo snel hoor. Zodra de jongen eruit zijn, hup, meteen weer nieuwe erin.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Freule het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik dus net schrijven , hoezo zwanger als de pop er al is.
Wat lees je op faceboek?quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
Is er wat generud met Jo en Phil , lees het net op facebook
Huidige stand:quote:Op maandag 25 april 2011 16:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Opzich wel maar klopt onze OP dan echt nietmeer?
Euro 31.238,00 Sharon
Euro 19.223,00 Philip
Euro 7.500,00 Karim
Dat kan allemaal in één hoorquote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik hab Mo wel een 3-ling gegund... een jankert, een pissert en een scheitert..
dit dus......quote:
Gewoon hetzelfde liedje als altijd, Jo boos op Flip om een of andere miereneuk-iets.quote:Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Freule het volgende:
Is er wat gebeurd met Jo en Phil , lees het net op facebook
Ik vind het een onduidelijk lijstje, handiger zou zijn als alleen de spelers vermeld staan die wél in het spel zitten.quote:
Kijk, dat vind ik dus spannender dan dat gedoe met die zogenaamde baby.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Freule het volgende:
[..]
dit dus......
Hij heeft tegen mo verteld waar hij voor gaat drukken en tegen jo wil hij het niet zeggen en nu wil jo het ook niet meer zeggen, maar denk ze is meer boos om de aandacht die hij geeft aan mo
Okee, dacht al zoiets, Karim zei tegen Flip dat hij zo'n 11k had.quote:
Joanna denkt wss nog steeds aan Bollywood-danser.quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef Freule het volgende:
dit staat er ook......
volgens iemand hier (facebook)gaat flip voor een ander antwoord drukken als jo. dus effe afwachten maar
quote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Stab die op het strand ligt.
goedemiddag allemaal Deze blijft geniaalquote:Op maandag 25 april 2011 16:36 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Stab die op het strand ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |