een zoethoudertje om het janken tegen te gaan van mo?quote:
En jullie kijken nog?quote:Op maandag 25 april 2011 15:26 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat wil je echt niet weten, geloof mij
kga zo naar het strand...lekker voor de deur hierquote:
Dat Tanja-gedoe vond ik ook helemaal niks. Wat een kutwijf was dat.quote:Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef dieenebart het volgende:
Nou he! De weg kwijt en geen Tomtom meegenomen.
Tanja kreeg gewoon een echte baby. Dat wilde ik ook niet zien (nooit teruggekeken ook) maar dit is wel een paar trapjes lager op de ladder.
Fuck heel dat SST, ik ben er weer klaar mee. Het is veel te mooi weer om te niksen, binnen. Ik ga buiten ook een zonnesteek oplopen, dan begrijp ik het straks misschien weer
quote:Op maandag 25 april 2011 15:33 schreef Poezewoes het volgende:
Kijk ik ff niet is de ooievaar geweest [ afbeelding ]
Tsja, blijkbaar heeft het haast, nog 4 sleutels weg te spelen. En volgens een balkje op net5 zit er dus wellicht een vrijstelling oid in die doodskist.quote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze eerst dat dikmaakpak had gekregen, de bewoners haar moesten verzorgen enzo en een paar dagen later een goeie babypop die je hoort janken, poept, piest en whatever kregen
Ze pakken het weer helemaal verkeerd aan
Verkeerde volgorde, maar ja, had je anders verwacht dan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef iBenny het volgende:
Ik had het leuker gevonden als ze eerst dat dikmaakpak had gekregen, de bewoners haar moesten verzorgen enzo en een paar dagen later een goeie babypop die je hoort janken, poept, piest en whatever kregen
Ze pakken het weer helemaal verkeerd aan
Ik zit meer te denken aan Polanski met Rosemary's baby.quote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
Echt hoor, surreal dit . Fellini eat your heart out
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook aan deze poppenkast doen ze weer mee...
quote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
ik ga lekker naar het strand , recht voor de deur
kga hier echt niet meer naar kijken hoor, een grote gek met een pop ! hoe verzinnen ze het
veel te mooi weer om binnen te blijven
[ link | afbeelding ]
Wow, wat woon jij mooi. Enjoy.quote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
kga hier echt niet meer naar kijken hoor, een grote gek met een pop ! hoe verzinnen ze het
[ link | afbeelding ]
Als je ff omrijdt ga ik met je mee.quote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ow.......ik kom straks wel ff langs hequote:
Ik kies mijn woorden zorgvuldig uitquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Stability het volgende:
[..]
ow.......ik kom straks wel ff langs he
Tsja of Arnold Schwarzenegger in Junior he.quote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit meer te denken aan Polanski met Rosemary's baby.
Wat woon je leukquote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
wel veel herrie nu hoor, met al die strand gangersquote:
Zo hey! Bofkont! Veel plezier aan het strandquote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |