De scheidslijn is zo vaag. Verder interesseert het me ook niet, ik luister gewoon metal.quote:Op maandag 25 april 2011 15:02 schreef EggsTC het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je metal niet echt kan vergelijken met andere metal, dat is hetzelfde als hardstyle, hardcore en darkcore onder 1 noemer gooien
Oke, dan luister ik wel naar jouquote:Op maandag 25 april 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
De scheidslijn is zo vaag. Verder interesseert het me ook niet, ik luister gewoon metal.
Is niet erg hoor als je langer wil mag je vooral doorgaan maar dan geef ik dat even door aan koelkastquote:
k. als de rest het niet erg vindtquote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet erg hoor als je langer wil mag je vooral doorgaan maar dan geef ik dat even door aan koelkast
Hoi, neuken?quote:
Rio odeur?quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik maar eens douchen... Ik heb een Rio odeur
Ja, sinds gisteravond, cool hequote:
Hoe laat kan je hier zijnquote:
Ahwquote:Op maandag 25 april 2011 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, sinds gisteravond, cool he
En voel je maar speciaal want ik heb 7 jaar lang dezelfde gehad
Smeerlappenquote:Op maandag 25 april 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
Kom maar eens lekker mee douchen dan
Nee Eggs is doorgegaan, net rooster aangepast.quote:
Wat een held hequote:
Egs draaide net Toolquote:
Oh, net. Nu niet.quote:
Command & Conquer - Zero Hour - USA Battle 3quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh dit vind ik geniaal klinken![]()
Wat is dit eggs?
Die hiervoor schatquote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Command & Conquer - Zero Hour - USA Battle 3
ja, nou, dat bedoel ik dus... moet dan niet mijn auto wassen, maar toch...quote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mn auto wassen maar ook niks van Eggs missen![]()
Dilemma
Het is dan ook een episch spelquote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef quaas het volgende:
Wat een episch nummer!!!!!11!!!EINZZWEIDREI!!!!
Vrouwelijke C&C spelersquote:
Niet als je hard klapte in Zero Hour, onnie onlogischquote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Zokunen het volgende:
tiberian sun was imho wel de laatste toffe
Alle delen zijn wel cool, behalve de laatste die vond ik echt kut ( Tiberium Twilight )quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef Zokunen het volgende:
tiberian sun was imho wel de laatste toffe
Red Alert 2quote:
Wat hij zegt.quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Niet als je hard klapte in Zero Hour, onnie onlogisch
quote:
Ik own gewoon keihard met dat spelquote:
Nice. Ik met Generals Zero Hour en C&C 3 Kane`s Wrathquote:Op maandag 25 april 2011 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik own gewoon keihard met dat spel
Dat weet niemandquote:
Ik vind het een machtig gaaf spelquote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nice. Ik met Generals Zero Hour en C&C 3 Kane`s Wrath![]()
Dat is t zekerquote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een machtig gaaf spel
Had je paar jaar terug ff tegen onlogisch en mij moeten komen met je m8quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nice. Ik met Generals Zero Hour en C&C 3 Kane`s Wrath![]()
RA3?quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het een machtig gaaf spel
Die heb ik nietquote:
Toen zat ik nog niet zo veel op Fok als dat ik dat nu doequote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Had je paar jaar terug ff tegen onlogisch en mij moeten komen met je m8
Ja te vaak meegemaakt dat ik om 9 uur 's avonds dacht van even spelen en dan opeens was het 4 uur 's nachtsquote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is t zeker. Verslavend ook
![]()
Jouw UIquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog niet zo veel op Fok als dat ik dat nu doe. Anders was dat wel gebeurd
quote:Op maandag 25 april 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Gooi ik Draak op het rooster vanaf 4 uur of wil er iemand anders?
Graag tijdig aanmelden!!
Dat kan hij vast wel waarderenquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef quaas het volgende:
[..]
mag je het de poster met geyle wijven aan je zoontje geven die er bij zit
Net dm van naat gehad die gaat om 4 uur, wil jij om 5 dan?quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2011 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja te vaak meegemaakt dat ik om 9 uur 's avonds dacht van even spelen en dan opeens was het 4 uur 's nachts
Dank uquote:
Ghehe sowieso gamen doe ik gewoon niet meer na 9 uur 's avonds.quote:
Ik game nog te vaak na 9 uurquote:Op maandag 25 april 2011 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe sowieso gamen doe ik gewoon niet meer na 9 uur 's avonds.![]()
Eggs, mijn dank daarvoor is groot hoor. Ben blij dat jij binnen wil draaien voor ons
POPS!!quote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef quaas het volgende:
Eggs, wie is dat meisje die zegt zo vanne: eggstc goa
Skaip is ook slecht voor mn nachtrust jaquote:Op maandag 25 april 2011 15:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik game nog te vaak na 9 uur. Soms is t dan net iets te gezellig op Skype, of in-game
Waarschijnlijk voor de meesten die Skype nog laat gebruikenquote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Skaip is ook slecht voor mn nachtrust ja
Uhuh hij is de enige dj met een pops jingle. Zelfs koelkast heeft die nietquote:
Toch wel hequote:Op maandag 25 april 2011 15:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de meesten die Skype nog laat gebruiken
Nais!!quote:
Echt helemaal niet gewoonquote:
geeft edcast geen kuren?quote:Op maandag 25 april 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, we zullen eens zien of edcast het volhoud...
Jaquote:
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:41 schreef naatje_1 het volgende:
eggs, ik wil graag een beetje precies weten wanneer je jezelf eruit knalt
Daar draait de hele goa om, al die side effects, je hebt vaak 1 main track welke dus als "trance" wordt afgedaan door mensen die niet verder luisteren dan dat. Al die side effects zijn killing.quote:Op maandag 25 april 2011 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geniet er echt van als ik eggs hoor genieten van zn muziek![]()
Prachtig vind ik dat
alternatieve muziek, dus geen 3fm shit deze keer (of misschien 3fm shit, voordat het 3fm shit is)quote:
betâhquote:Op maandag 25 april 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alternatieve muziek, dus geen 3fm shit deze keer (of misschien 3fm shit, voordat het 3fm shit is)
Naiissquote:Op maandag 25 april 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alternatieve muziek, dus geen 3fm shit deze keer (of misschien 3fm shit, voordat het 3fm shit is)
Ik vind het gewoon geweldig om jou over GOA te horen pratenquote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar draait de hele goa om, al die side effects, je hebt vaak 1 main track welke dus als "trance" wordt afgedaan door mensen die niet verder luisteren dan dat. Al die side effects zijn killing.
En dan zeggen ze dat elektronische muziek makkelijker te maken is dan andere muzieknou ga er maar aan staan.
Het is dat je mij niet om aan te horen vindt, maar zo praat ik ook over mijn eigen muziekquote:Op maandag 25 april 2011 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geweldig om jou over GOA te horen praten
Ik had ook gehoord dat als je bepaalde pilletjes slikt die muziek veel beter ervaart ofzo?quote:Op maandag 25 april 2011 15:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar draait de hele goa om, al die side effects, je hebt vaak 1 main track welke dus als "trance" wordt afgedaan door mensen die niet verder luisteren dan dat. Al die side effects zijn killing.
En dan zeggen ze dat elektronische muziek makkelijker te maken is dan andere muzieknou ga er maar aan staan.
Paddo`s werken denk ik ook welquote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik had ook gehoord dat als je bepaalde pilletjes slikt die muziek veel beter ervaart ofzo?
Maar dat is met alles eigenlijk zo. Althans beter, eerder anders.quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik had ook gehoord dat als je bepaalde pilletjes slikt die muziek veel beter ervaart ofzo?
Ik hou van die knetters! heerlijkquote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik kan echt gewoon niet tegen die knetters eh, echt lopen de rillingen over mijn rug, blegh
quote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef quaas het volgende:
[..]
90% ervan is gemaakt door mensen onder invloed van verschillende psychedelische drugs, dus dat lijkt me welquote:Op maandag 25 april 2011 15:50 schreef quaas het volgende:
[..]
jij bent knetter.. jij mag dat..quote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou van die knetters! heerlijk
TWEE KEER GEQUOTE DOOR EGGGSSSSSquote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
90% ervan is gemaakt door mensen onder invloed van verschillende psychedelische drugs, dus dat lijkt me wel
quote:
* onlogisch smeert de rug van Knetterkrankjorum inquote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil dat iemand mijn rug insmeert.. kan er verdorie niet bij
quote:
Kerel goed bezigquote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch smeert de rug van Knetterkrankjorum in
Oe ja daarquote:
danku.. dan kan ik nu eindelijk met mijn rug in de zon zittenquote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch smeert de rug van Knetterkrankjorum in
quote:
Nu duikt hij weer op Samzzquote:
Kan je daar niet bij?quote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil dat iemand mijn rug insmeert.. kan er verdorie niet bij
Douche was lekkerquote:
Hij gaat wel snel t hele land doorquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu duikt hij weer op Samzz![]()
VOLUME UP!!! Eggs
Niet vragen waarom maar ik moest echt zo extreem hard lachenquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je daar niet bij?Gewoon met je armen over je schouders en dan met je armen achterlangs. It's so simple
ja, maar net 1 zo'n plekje in het midden nietquote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je daar niet bij?Gewoon met je armen over je schouders en dan met je armen achterlangs. It's so simple
Het is gewoon een heldquote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hij gaat wel snel t hele land door
Speciaal voor mijquote:
Whut?quote:Op maandag 25 april 2011 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu duikt hij weer op Samzz![]()
VOLUME UP!!! Eggs
Watjequote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Douche was lekker![]()
Alleen niet stiekem meer de warme kraan aanzetten als je er al onder vandaan bent
Onlogisch hosselt alle chicks hier, Dat weet je tochquote:
Wat liefquote:
Oh, nooit last van. Ik kom overal bijquote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja, maar net 1 zo'n plekje in het midden nieten die verbrand dan
Die ken ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief
Ik wil Con te partiro wel horen
HOU OP!!quote:
Neequote:Op maandag 25 april 2011 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onlogisch hosselt alle chicks hier, Dat weet je toch
JAWEL!quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 25 april 2011 16:01 schreef quaas het volgende:
Ik kan wel 3 dagen in de zon liggen, maar ben nogsteeds niet bruin
Maar maar maar ik wil ook gehosseld wordenquote:
Jij hebt donderdag Rensjebreequote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar
[..]
Maar maar maar ik wil ook gehosseld worden
Als ik hem hoor zal ik hem vast wel herkennen, ik ben zo slecht met titelsquote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
JAWEL!Time to say goodbye van Andrea Bocelli!
Ik moet nu doordenken. En dat ziet er in mijn gedachten heel stom uitquote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
ben ik er in? ik kan niet controleren nl.
ik hoor zacht ietsquote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Organiseer een Fok!-orgiequote:
Ja wel zachtjes lange intro geloof ikquote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Dan ook nog jaquote:
Och, jij durft toch nietquote:
Dat heb je net in de douche al gedaan, schatquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem hoor zal ik hem vast wel herkennen, ik ben zo slecht met titels![]()
Maar ik ga nu mn auto wassen![]()
In mn bikini, gewoon omdat het kan
Gaat t niet om, was t idee dat iedereen dan lekker zn gang kan gaanquote:Op maandag 25 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, jij durft toch niet
[..]
Dat heb je net in de douche al gedaan, schat
Ik ben niet te stoppen vandaagquote:Op maandag 25 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
jij doet dat toch nietquote:Op maandag 25 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, jij durft toch niet
[..]
Watje, jijquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gaat t niet om, was t idee dat iedereen dan lekker zn gang kan gaan
Heul niequote:
quote:
as you wishquote:Op maandag 25 april 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klinkt goed
al zou hij van mij iets harder mogen
dankuquote:
Is de nieuwigheidquote:Op maandag 25 april 2011 16:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat dacht jij, hij gaat niet zo snel van het ene nummer naar het andere...
Ik laat me gewoon verrassenquote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Als jullie een nummer kut vinden, moet jullie dat gewoon zeggen hoorEr zijn genoeg andere leuke albums op de luisterpaal en er zitten genoeg nummers in 1 album...
buiten?quote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar whut teh hell, waar is iedereen opeens![]()
ik ben er wel half.. maar lig ook te zonnenquote:Op maandag 25 april 2011 16:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar whut teh hell, waar is iedereen opeens![]()
Waarom dan allemaal tegelijkquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er wel half.. maar lig ook te zonnen
dan doen we rustig nog een track van dit albumquote:Op maandag 25 april 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naatje dit klinkt echt zwaar relaxed
Dit is vooral lekker als achtergrond muziek op een feestje oidquote:
of terwijl je ligt te bakken in de zon met een wijntje in je handquote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dit is vooral lekker als achtergrond muziek op een feestje oid
als achtergrond muziek voor allesquote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dit is vooral lekker als achtergrond muziek op een feestje oid
Of een biertjequote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of terwijl je ligt te bakken in de zon met een wijntje in je hand
quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of terwijl je ligt te bakken in de zon met een wijntje in je hand
Nahh, doe mij maar gewoon een gele rakkert (quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe dan ook, kunnen we er allemaal van genieten, op onze eigen manier
preciesquote:Op maandag 25 april 2011 16:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe dan ook, kunnen we er allemaal van genieten, op onze eigen manier
Doe vooral zo min mogelijkquote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga weer ff liggen, roep maar als je me nodig bent
graag even zeggen wanneer je iets kut vindt.quote:Op maandag 25 april 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga weer ff liggen, roep maar als je me nodig bent
wat ik kut vind, kan een ander wel mooi vindenquote:Op maandag 25 april 2011 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
graag even zeggen wanneer je iets kut vindt.
dat is waarquote:Op maandag 25 april 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat ik kut vind, kan een ander wel mooi vinden
quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry hoor, ik moest even de goede track vinden
En... was je nog een mannetjequote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nou, dat klusje heb ik even snel geklaard
Nog wel, gelukkig. In de winter lijkt dat wel eens anders...quote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En... was je nog een mannetje?
Sorry de verveling heerst ..
quote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nog wel, gelukkig. In de winter lijkt dat wel eens anders...
ik vind van welquote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
Goedemiddag, nog een beetje gezellig hier?
gezellig ja.quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
Goedemiddag, nog een beetje gezellig hier?
Chillmode check.quote:Op maandag 25 april 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gezellig ja.
wel extreem rustig omdat iedereen aan het chillen is
ik hoor alleen slappe house hier hoorquote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nieuw alternatiefvanaf de luisterpaal ben ik draaiend.
ben je ook steeds je pijltje kwijt?quote:Op maandag 25 april 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Chillmode check.
Alleen die klotezon op mijn beeldscherm is ruk
Jij bent in december weer an de beurtquote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoor alleen slappe house hier hoor
Ja zie amper ietsquote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben je ook steeds je pijltje kwijt?
Dit staat op de luisterpaalquote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoor alleen slappe house hier hoor
herkenbaarquote:
hmm ja.. vind dit niet zo super ofzo..mja... het is achtergrondquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
Marre mensen , ik gaat dr nu ook vandoor ()
. Tot straks
Hier nog volop zon.quote:Op maandag 25 april 2011 16:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
herkenbaar
de zon is nu weg bij mij.. dus zie alles goed
waar staat die paal, sla ik hem ff met een honkbalknuppelquote:
Hier de hele middag zon gehadquote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier nog volop zon.
Es kijken of we nog een beetje bruin kunnen worden
op 3voor12quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar staat die paal, sla ik hem ff met een honkbalknuppel
kan ik ook gelijk het kantoor slopen van dat kutprogrammaquote:
Zit er pas net in.quote:Op maandag 25 april 2011 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hier de hele middag zon gehad
hij is nu gedraaid, dus als ik wil zonnen moet ik in de voortuin gaan liggen, en was dat niet van plan.
Maar ben verkleurd
Goed gaan bakken danquote:Op maandag 25 april 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit er pas net in.
Dus ben nog helemaal wit
Uiteraardquote:Op maandag 25 april 2011 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed gaan bakken dan
wel nakend he.. anders heb je witte plekken
Dus ik loop naar buiten. Maak foto van vieze George om even te whatsappen. DIRECT buurman 1 uit het raam met de vraag of ik George ga verkopen. Nee ik ga George wassen!quote:
Willen alle dikke vadsige dames op het strand hun topjes aanhouden, danku.quote:Op maandag 25 april 2011 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goed gaan bakken dan
wel nakend he.. anders heb je witte plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |