Ik doe ook aan street racing hoor..... vaak genoeg moeten de GTI'jes in het stof bijtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, en als ik het verkeerd had aangepakt in een Starlet
Macro-economie dat is niet ik, mijn vader, de buurman en de slager op de hoek. Al waren jullie allemaal multimiljonair dan ploft de huizenmarkt nog. Het gaat namelijk om de zwakste schakel...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar cijfers voor nodig, ik put gewoon uit eigen ervaring.
55k op de spaarrekening met 2 mensen, komt u maar.
Jij en Cool dude in ieder geval wel aangezien jullie zo lekker happen. Is het onderzoek trouwens al afgerond? Of geloof je het welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw boeit eigenlijk niks. Zolang je je gebral maar kan doen in een virtuele ruimte, of op een weblog, zonder onderbouwing, argumentatie of enig ander vorm van serieuze pogingen wagend om er een samenhangend geheel van te maken. Welnee, boeit jou dat nou! Je bent gewoon een raaskallende idioot, maar hey, who cares!
Mwah, ik denk dat jij wel gewoon werkt, maar nauwelijks betaald krijgt, maar dat neemt niet weg dat je belasting moet betalen, en aangezien je er nogal omheen draait denk ik dat je in de laagste categorie valt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting? Welnee.. ik verdien wat zwart bij... dus ik heb ook helemaal geen HRA nodig. Gewoon een uitkering aanvragen en daarnaast lekker zwart bijklussen. Zo hou je echt wel genoeg over om een huisje van te huren. Krijg je nog huurtoeslag ook
Gooi het er maar uit ventje.... Lucht het op?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw boeit eigenlijk niks. Zolang je je gebral maar kan doen in een virtuele ruimte, of op een weblog, zonder onderbouwing, argumentatie of enig ander vorm van serieuze pogingen wagend om er een samenhangend geheel van te maken. Welnee, boeit jou dat nou! Je bent gewoon een raaskallende idioot, maar hey, who cares!
Ik denk dat jij die Starlet met een reden rijdt, en ik denk niet dat jij genoeg geld hebt om dat ding om te bouwen tot een GTI killerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik doe ook aan street racing hoor..... vaak genoeg moeten de GTI'jes in het stof bijten
Eigenlijk ben ik gewoon een loonslaaf die iedere dag met de zweep er van langs krijgt. Werken voor die HRA xenoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat jij wel gewoon werkt, maar nauwelijks betaald krijgt, maar dat neemt niet weg dat je belasting moet betalen, en aangezien je er nogal omheen draait denk ik dat je in de laagste categorie valt.
Ahhh ja, dus als je wordt geconfronteerd met mensen die wel geld hebben, dan ineens boeit dat niet meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Macro-economie dat is niet ik, mijn vader, de buurman en de slager op de hoek. Al waren jullie allemaal multimiljonair dan ploft de huizenmarkt nog. Het gaat namelijk om de zwakste schakel...
Waar is je probleem dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ahhh ja, dus als je wordt geconfronteerd met mensen die wel geld hebben, dan ineens boeit dat niet meerKan mij het nou verrekken dat de huizenmarkt ploft. Aangezien ik prima woon hoef ik ook niet te verhuizen, dus ik heb nergens last van
Zo luchtig als sommige users word hij nooitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit ventje.... Lucht het op?
Zo'n Starlet is een GTI killer.... een wolf in schaapskleren... maar goed.... dat snappen de Germanen niet, het is niet das auto maar dag autoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die Starlet met een reden rijdt, en ik denk niet dat jij genoeg geld hebt om dat ding om te bouwen tot een GTI killer
Een hoop gepraat, een hoop gedraai om te verbloemen dat je dus slecht betaald krijgt en daardoor in de laagste categorie valt qua belasting. Ik betaal 52% en dan hou ik nog steeds meer over dan jij.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon een loonslaaf die iedere dag met de zweep er van langs krijgt. Werken voor die HRA xeno![]()
Gelukkig ben ik bezig met een ontsnappingstunnel, iedere dag tijdens de pauze smokkel ik drie theelepels aarde mee naar buiten..... over een jaar of 30 hoop ik te kunnen ontsnappen.... alles beter dan levenslang toch
Geen idee, we werden afgeleid door jouw komst en het onvermogen van Cenzuur zijn cijfers uit te laten zoeken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij en Cool dude in ieder geval wel aangezien jullie zo lekker happen. Is het onderzoek trouwens al afgerond? Of geloof je het wel
Jij betaald heel geen 52% en dat weet je zelf ook heel goed, maar het staat zo leuk om mee te pochten dat je ook in de hoogste schijf valtquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een hoop gepraat, een hoop gedraai om te verbloemen dat je dus slecht betaald krijgt en daardoor in de laagste categorie valt qua belasting. Ik betaal 52% en dan hou ik nog steeds meer over dan jij.
En dat allemaal dankzij iets wat jij vindt dat je niet nodig hebt.
We? Is Cool dude dan een kloon van je?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, we werden afgeleid door jouw komst en het onvermogen van Cenzuur zijn cijfers uit te laten zoeken.
Ja, natuurlijk, zo'n Starlet staat alom bekend als een supersnelle auto die de zogenaamde hot hatches allemaal zoek rijdtquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zo'n Starlet is een GTI killer.... een wolf in schaapskleren... maar goed.... dat snappen de Germanen niet, het is niet das auto maar dag auto
Iedereen hier heeft een probleem... anders zat je niet op fokquote:
Nog beter zelfs, ik heb hem op MSN.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef xenobinol het volgende:
[..]
We? Is Cool dude dan een kloon van je?
True. Ik heb een overschot aan vrije tijd. En wat is jouw probleem?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef xenobinol het volgende:
Iedereen hier heeft een probleem... anders zat je niet op fok
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij betaald heel geen 52% en dat weet je zelf ook heel goed, maar het staat zo leuk om mee te pochten dat je ook in de hoogste schijf valt
whehe. Maar geen probleem m.b.t. wat hier besproken wordt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft een probleem... anders zat je niet op fok
Verborgen talent...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, natuurlijk, zo'n Starlet staat alom bekend als een supersnelle auto die de zogenaamde hot hatches allemaal zoek rijdt![]()
Valt mee.... ik rijd er eigenlijk bijna nooit in. De tank vul ik gewoon met nitromethaan, dat is best prijzig spul maar je lacht wel elke golf rijder uit bij de stoplichtenquote:Ben jij blijven hangen in je pubertijd ofzo? Toen het zogenaamd stoer was om met een oud barrel zogenaamd heel hard te gaan? Moet nogal wat kosten dan, aan brandstof. Zal wel pijn doen aan je portomonnee doen dan
Ja, net doen alsof je het beter hebt dan je het daadwerkelijk hebt. Klinkt bekend vanaf de huurderskant.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef xenobinol het volgende:
Valt mee.... ik rijd er eigenlijk bijna nooit in. De tank vul ik gewoon met nitromethaan, dat is best prijzig spul maar je lacht wel elke golf rijder uit bij de stoplichten
Begrijpelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog beter zelfs, ik heb hem op MSN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |