Het zijn ook allemaal van die Sherlocks hier...quote:
Je begrijpt er ook geen tering van he.... De hypotheek aflossen doen we met Xeno's geld. Dankzij de HRA.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Censuur-152 het volgende:
FF je hypotheek aflossen met pensioengeld dat in gesecuritiseerde hypotheken en zuid europees staatspapier is belegd....
Nou, nou, nou, inhoudelijk zijn ze extreem zwak. Meer 3e hands autoverkopers..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die Sherlocks hier...
RAAP ME OPquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, inhoudelijk zijn ze extreem zwak. Meer 3e hands autoverkopers..
Je geeft dus maar geen reactie omdat je het antwoord niet weet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, inhoudelijk zijn ze extreem zwak. Meer 3e hands autoverkopers..
Mijn geldquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je begrijpt er ook geen tering van he.... De hypotheek aflossen doen we met Xeno's geld. Dankzij de HRA.
Nog meer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Scorpie het volgende:
Cenzuur die begint over inhoudelijk zwakke argumenten
Cenzuur die begint zonder inhoudelijke argumenten
Cenzuur die begint met inhoudelijk zwakke argumenten
Cenzuur die begint met gebrek aan inhoudelijk zwakke argumenten
Cenzuur die begint zelfs met inhoudelijk zwakke argumenten
Laat je opleiden tot slaaf.... slimme zetquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
RAAP ME OPCenzuur die begint over inhoudelijk zwakke argumenten
het lijkt wel alsof ik Xeno hoor praten over opleidingen
Al klopt je stelling omtrent het opgebouwde vermogen in vaststaande spaartegoeden ten opzichte van de hypotheken wel, moet je de spaartegoeden en de pensioentegoeden niet door elkaar halen. De spaartegoeden zijn 339 miljard, dat is gedeeld door 16,5 miljoen 20.545quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
FF je hypotheek aflossen met pensioengeld dat in gesecuritiseerde hypotheken en zuid europees staatspapier is belegd....
Ja. Jouw geld. En daardoor zit ik er letterlijk warmpjes bij elk jaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn geld.... nou dat hoop ik voor je dat je flink belegt hebt in Zuid Europese staatsobligaties. De kans dat je daar ooit wat van terug gaat zien is nl. aanzienlijk groter
Ik ben geïnteresseerd in Macro-economie en psychologie. Niet in jouw golf, je huisje en je spaarrekening.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je geeft dus maar geen reactie omdat je het antwoord niet weet?Vraag ik het je nog een keer. Ken jij mijn persoonlijke financiele situatie?
Qua psychologie krijg je nog een aardige dobber te verwerken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik ben geïnteresseerd in Macro-economie en psychologie. Niet in jouw golf, je huisje en je spaarrekening.
Ik betaal geen belasting... ik leef van een uitkeringquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. Jouw geld. En daardoor zit ik er letterlijk warmpjes bij elk jaar.
(en nog bedankt)
Ahhhhhhhhhhhhhhhh, en ik dacht nog wel dat je 3 topics geleden zei dat je een baan had.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik betaal geen belasting... ik leef van een uitkering![]()
Gewoon omdat ik geen opleiding heb, daardoor ben ik te dom om voor mijzelf te kunnen denken en ben ik niet nuttig voor de maatschappij. Gelukkig zijn jullie er om je diep in de schulden te steken voor mijn levensonderhoud. Dank jullie allemaal
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers. Jongeren hebben de topschulden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
Al klopt je stelling omtrent het opgebouwde vermogen in vaststaande spaartegoeden ten opzichte van de hypotheken wel, moet je de spaartegoeden en de pensioentegoeden niet door elkaar halen. De spaartegoeden zijn 339 miljard, dat is gedeeld door 16,5 miljoen 20.545
Werken? Dat is voor de dommenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhhhh, en ik dacht nog wel dat je 3 topics geleden zei dat je een baan had.
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers...en CoolGuy. En CoolGuy is echt geen 45 plusser. CoolGuy komt niet eens een klein beetje bij die leeftijd in de buurt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers. Jongeren hebben de topschulden.
Waarom heb ik daar cijfers voor nodig, ik put gewoon uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers. Jongeren hebben de topschulden.
(zoek maar eens naar de cijfers, het is niet zo moeilijk...)
Hoeveel procent inkomensbelasting betaal jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Werken? Dat is voor de dommen![]()
Waarom zou je een vinger uitsteken als je een ander iets kan laten doen en je gewoon gratis geld geeft? Wat maakt het uit dat je een bankster, graaier of uitkeringstrekker bent? Allemaal leven we de 'Nederlandse droom' nl.. rijk worden met niets doen
Logisch..... anders reed je wel in een Passatquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers...en CoolGuy. En CoolGuy is echt geen 45 plusser. CoolGuy komt niet eens een klein beetje bij die leeftijd in de buurt.
Bel je moeder... Wat boeit mij coolguy...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers...en CoolGuy. En CoolGuy is echt geen 45 plusser. CoolGuy komt niet eens een klein beetje bij die leeftijd in de buurt.
Ja, en als ik het verkeerd had aangepakt in een Starletquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Logisch..... anders reed je wel in een Passat
Inkomstenbelasting? Welnee.. ik verdien wat zwart bij... dus ik heb ook helemaal geen HRA nodig. Gewoon een uitkering aanvragen en daarnaast lekker zwart bijklussen. Zo hou je echt wel genoeg over om een huisje van te huren. Krijg je nog huurtoeslag ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoeveel procent inkomensbelasting betaal jij?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bel je moeder... Wat boeit mij coolguy...
Inderdaad, jouw boeit eigenlijk niks. Zolang je je gebral maar kan doen in een virtuele ruimte, of op een weblog, zonder onderbouwing, argumentatie of enig ander vorm van serieuze pogingen wagend om er een samenhangend geheel van te maken. Welnee, boeit jou dat nou! Je bent gewoon een raaskallende idioot, maar hey, who cares!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Bel je moeder... Wat boeit mij coolguy...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |