Ja toch!quote:
Vanaf hoe laat tot hoelaat draai jij woensdag?quote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik hou pas op als jij gaat draaien![]()
Dat doen ze allemaal!quote:
omdat huppel dan weg is lieve schatquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef quaas het volgende:
Waarom moet er nu al worden gezocht voor djs voor woensdag dan?
Dat kan ik nietquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat tot hoelaat draai jij woensdag?
Omdat ik er woensdag niet ben, dan heb ik het druk. Dus kan ik niemand last minute op het rooster zettenquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef quaas het volgende:
Waarom moet er nu al worden gezocht voor djs voor woensdag dan?
Als jij dan even mee gaat naar mn werk om te vertellen waarom de change niet gelukt is woensdagavond om 23quote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik hou pas op als jij gaat draaien![]()
Wanneer is DJ Koelkast erweer?!quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet![]()
en ik ga koelkast niet storen
2 weken nogquote:
Ik mocht toen in de impreza van een vriend door de sneeuw crossen. Zonder rijbewijsquote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal!
Permanente 4 wiel aandrijving en boxermotor![]()
Alleen het verbruik en de wegenbelasting.. En het onderhoud is ook niet mals als je de Turbo uitvoering hebt.. Anders had ik er allang eentje gehad ipv 't Swiftje
Ik denk het ookquote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als jij dan even mee gaat naar mn werk om te vertellen waarom de change niet gelukt is woensdagavond om 23
Dan zijn ze vast zo onder de indruk van jouw verblindende schoonheid dat ze het goed vinden dat ik gedraaid heb
Meteen die stoel doorweekt zeker?quote:Op maandag 25 april 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht toen in de impreza van een vriend door de sneeuw crossen. Zonder rijbewijs
hihi, een date met pops.quote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik denk het ook![]()
ik ga met je mee
Bijnaquote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Meteen die stoel doorweekt zeker?![]()
Wij hebben een Lagacy, maar die vindt je vast niet zo mooi als de imprezaquote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna![]()
Er staat bij mij in de straat ook een impreza. Scheur altijd met 50 door de straat, is 30km zone maar bij de impreza rijd ik heel braaf 20 even
Damn, ik had 2 jaar geleden toch voor die 2e hands Impreza moeten gaan.. Altijd goed onderhouden en was nog van eerste eigenaar.. 1 van de laatste van dat eerste model enzo..quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna![]()
Er staat bij mij in de straat ook een impreza. Scheur altijd met 50 door de straat, is 30km zone maar bij de impreza rijd ik heel braaf 20 even
Had je een paar jaar terug naar het Japans autosport festival in Assen moeten gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna![]()
GEWOON HET IDEE MAAKT ME AL NAT!!quote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je een paar jaar terug naar het Japans autosport festival in Assen moeten gaan.
Was een recordpoging van de Impreza club toen, geloof zo'n 400 impreza's naast elkaar.
Dat is geld waard he, voel je bevoordeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef quaas het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAH EGGSTC HEEFT ME GEQUOTE AAAAAAAAAAAAH ik ben populair,
En wij stonden er met de Swiftclub toen naast, was goeie publiciteitquote:Op maandag 25 april 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je een paar jaar terug naar het Japans autosport festival in Assen moeten gaan.
Was een recordpoging van de Impreza club toen, geloof zo'n 400 impreza's naast elkaar.
Misschien heb ik er nog wel ergens foto's van.quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GEWOON HET IDEE MAAKT ME AL NAT!!
Ik stond toen met Honda Club Nederland ook vlakbijquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wij stonden er met de Swiftclub toen naast, was goeie publiciteit
dat BEN ikquote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is geld waard he, voel je bevoordeeld.
Ik kom met koninginnenvlag naar shotjesbar, jij betaaltquote:
Chill! Haal je me op vanaf de mac om 17.00 dan gaan we naar de shotjesbarrrquote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef quaas het volgende:
[..]
dat BEN ik
[..]
Ik kom met koninginnenvlag naar shotjesbar, jij betaalt
achteraf geneuk?quote:Op maandag 25 april 2011 13:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Chill! Haal je me op vanaf de mac om 17.00 dan gaan we naar de shotjesbarrr
Kan ook zijn dat ik toen nog bij Honda Fanatics zatquote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stond toen met Honda Club Nederland ook vlakbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |