quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand houdt me tegen hoor ik duik zo op alles wat een beetje gewillig is joh.
BIJNA!!quote:
Ghehequote:
al aangepastquote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BIJNA!!
[..]
Ghehe
Als ik ooit een Ajax bikini vind in mijn maat ga ik jou ophalen voor een dagje strand
Word naaktstrand dan, als ik mijn feyenoord shirt niet aan mag houden dan jij de bikini ook nietquote:Op maandag 25 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BIJNA!!
[..]
Ghehe
Als ik ooit een Ajax bikini vind in mijn maat ga ik jou ophalen voor een dagje strand
Zing je ook onder de douche?quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Sie kommen, dich zu holen.
Sie werden dich nicht vinden.
Niemand wird dich finden, du bist bei mir!
quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Word naaktstrand dan, als ik mijn feyenoord shirt niet aan mag houden dan jij de bikini ook niet
quote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Sie kommen, dich zu holen.
Sie werden dich nicht vinden.
Niemand wird dich finden, du bist bei mir!
quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ONZIN!!
Als ik seks kan krijgen dan iedereen
QFTquote:Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als vrouw is het altijd makkelijker hoor.
Neequote:
Ik spreek geen duitsquote:Op maandag 25 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Marmor, Stein und Eisen bricht,
aber unsere Liebe nicht,
alles, alles geht vorbei, doch wir sind uns treu.
Naaktstrand doet me niks hoor. Ik ga zo in mn blote reet liggenquote:
Ik niet, ik durf dat echt nietquote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naaktstrand doet me niks hoor. Ik ga zo in mn blote reet liggen
Als Draak eruit gaat dan kan je. Maar koelkast reageert (nog) niet dus ik kan niet garanderen dat Draak eruit gaatquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mij maakt het ook niet zoveel uitquote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat ie er automatisch uit, of moet dat handmatig worden gefixed?quote:Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als Draak eruit gaat dan kan je. Maar koelkast reageert (nog) niet dus ik kan niet garanderen dat Draak eruit gaat
quote:Op maandag 25 april 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
Marmor, Stein und Eisen bricht,
aber unsere Liebe nicht,
alles, alles geht vorbei, doch wir sind uns treu.
Letterlijk vertalen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:
Huppel, vertaal m'n quote uit 't liedje eens
Met of zonder bikini ik zie er toch niet uitquote:
Wel insmeren he, anders moet je op de blaren zittenquote:Op maandag 25 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt ingesteld door koelkast, want draak staat bij koelkast. Geen idee of hij hem idd zoals ik vroeg op 12 uur disconnect had ingesteldquote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat ie er automatisch uit, of moet dat handmatig worden gefixed?
Over 4 minuten weten we hetquote:Op maandag 25 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt ingesteld door koelkast, want draak staat bij koelkast. Geen idee of hij hem idd zoals ik vroeg op 12 uur disconnect had ingesteld
Dat laat ik doen danquote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel insmeren he, anders moet je op de blaren zitten
Probeer eens.quote:Op maandag 25 april 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Letterlijk vertalen?![]()
Dat wordt hem niet hoor.
[..]
Met of zonder bikini ik zie er toch niet uit![]()
Zal er schijt aan hebben.
Mutsquote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb drie muggenbulten en ik heb ze allemaal kapot gekrabd
Dat zal ze lerenquote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb drie muggenbulten en ik heb ze allemaal kapot gekrabd
Als Draak meewerkt that isquote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf 13 uur nemen we weer een kijkje in mijn muzikale collectie
Levensmoe?quote:Op maandag 25 april 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je insmeren hups?
Maak ik een mooi feyenoordlogo op je rug
De spanningquote:
Dan moet ik gaan valsspelen met google.translate enzquote:
quote:
.quote:Marmer, steen en ijzer breekt
maar onze liefde niet,
alles, alles gaat voorbij, maar we zijn ons trouw
Nee dusquote:Op maandag 25 april 2011 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt ingesteld door koelkast, want draak staat bij koelkast. Geen idee of hij hem idd zoals ik vroeg op 12 uur disconnect had ingesteld
Ik deed niksquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef 129383 het volgende:
even wakker worden allemaal
[ afbeelding ]
Ik merk hetquote:
Irritant is dat hequote:
quote:
Huppel deed moeilijkquote:
Nee, je moet gewoon je klep houden. Niemand vroeg je wat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Huppel deed moeilijk![]()
Maar goed, ik zal nog eens een keer helpen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht trouwens dat er om twaalf uur gedraaid zou worden?
En wie gaat me daartoe dwingen? Echt Samzz, je wordt met de dag vervelender..quote:Op maandag 25 april 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon je klep houden. Niemand vroeg je wat.
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wie gaat me daartoe dwingen? Echt Samzz, je wordt met de dag vervelender..
ik ben ook noobquote:Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The requested URL was not found on this server.
Serieus, oefen eens op [ [url=lolololol]afbeelding[/url] ]
Huppel deed niet moeilijk.quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Huppel deed moeilijk![]()
Maar goed, ik zal nog eens een keer helpen.
En dan ben ik vervelendquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel deed niet moeilijk.
Maar hoe denk jij huppel te helpen als je het voor mij gaat vertalen?
Lees dan ook wat verder terug dan had je gesnapt waarom samzz dat aan mij vroeg.
hoe spoiler?quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zet in spoiler, anders heb je kans op een ban.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zet in spoiler, anders heb je kans op een ban.
Ik ga wel op locatie bij Samzz en Huppelquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Karzai het volgende:
Tis misschien een leuk idee als onz radio op locatie gaat vandaag
Jullie zijn welkom hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga wel op locatie bij Samzz en Huppel
Jij kan je in tweeën splitsen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga wel op locatie bij Samzz en Huppel
Neuh, ik ga niet steeds verplicht dingen nalezen. Jullie hadden ook gewoon anders kunnen reageren..quote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel deed niet moeilijk.
Maar hoe denk jij huppel te helpen als je het voor mij gaat vertalen?
Lees dan ook wat verder terug dan had je gesnapt waarom samzz dat aan mij vroeg.
Nee hij pikt jou op en dan komen jullie hierheenquote:
Oh, goed ideequote:Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij pikt jou op en dan komen jullie hierheen
Bullshit jij heet geen huppel dus jij hoefde je niet aangesproken te voelen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, ik ga niet steeds verplicht dingen nalezen. Jullie hadden ook gewoon anders kunnen reageren..
BAM hiphop den draak inquote:Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Zo ben ff wat pareltjes aan het uploaden in draakje
SPOILER: O oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rap kwalificeert niet als pareltjequote:Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Zo ben ff wat pareltjes aan het uploaden in draakje
En dat.quote:Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit jij heet geen huppel dus jij hoefde je niet aangesproken te voelen.
Zo simpel is het.
Had ik al verteld dat ik deze dj geweldig vind?
quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef 129383 het volgende:
Mooi he, een forumSPOILER: O oOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
quote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef 129383 het volgende:
Heb jij een kloon aangemaakt speciaal om hier te komen etteren ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever hadIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Herkenbaar jaquote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Karzai het volgende:
Het is zo warm dat ik geen zin heb om mijn kleren aan te doen, ik zie er echt tegenop
Er werd dan ook niks aan jou gevraagdquote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende keer hoeft er dus bij voorbaat niets aan me gevraagd te worden, zoek het dan ook maar uit.
Zit je nou nog steeds te mokken?quote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgende keer hoeft er dus bij voorbaat niets aan me gevraagd te worden, zoek het dan ook maar uit.
sorry hoor welke kloon?quote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een kloon aangemaakt speciaal om hier te komen etteren ofzo?
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Er werd niks aan jou gevraagd, dus wat is je probleemquote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:
Doe er iets aan smegmatje.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er werd niks aan jou gevraagd, dus wat is je probleem
Jullie maken er een probleem van dat ik help. Hou dan gewoon je mond en lees er overheen ofzo..quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er werd dan ook niks aan jou gevraagd
1) je hielp nietquote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er een probleem van dat ik help. Hou dan gewoon je mond en lees er overheen ofzo..
quote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef EggsTC het volgende:
and if at first you dont suck seed lift urself up and try again
quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat voor herinneringen? lukte het niet?
Serieus een gemis!!quote:
JE HIELP NIET! Leer eens lezen johquote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er een probleem van dat ik help. Hou dan gewoon je mond en lees er overheen ofzo..
Iets beter nu.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe er iets aan smegmatje.
Pak em ofzo
Ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets beter nu.
Maar serieus Samzz, ik denk dat als jij bij sommige nummers echt naar de tekst luisterd je veel rapnummers best kunt waarderen.
True truequote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze was echt top bezig toen.
Hetzelfde geld voor Lisa 'left eye' lopez
TETTEN!!quote:
Misschien.quote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iets beter nu.
Maar serieus Samzz, ik denk dat als jij bij sommige nummers echt naar de tekst luisterd je veel rapnummers best kunt waarderen.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef EggsTC het volgende:
Het land waar de EGGSTC de nummer 1 export is.
Ja kom mijn auto even wassen!quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
Iemand nog leuke ideetjes om vanmiddag te gaan doen?
Verveel me
quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef EggsTC het volgende:
Het land waar de EGGSTC de nummer 1 export is.
OE OE OE MAG IK MAG IK!! DAT VIND IK LEUK!!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat nou rellen tussen ajax en feyenoord.
Deze dagen hebben we even niets dan liefde voor feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |