dat is ook geen geschikt broekje v zwemmen haha (voor ons wel natuurlijk )quote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef danilel het volgende:
[..]
kon m net nie cappen, beeld werd uitgezoomd en verplaatst, en hij liep snel naar binnen!
ja en sinds die tijd heb ik een hekel aan sharon gekregenquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve toen Spermavio een paar dagen in het huis was, toen kende ze Gerard niet meer.
het gebeurde na het stoeien met Sharon.........ohohhhhhhhhhh........quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is ook geen geschikt broekje v zwemmen haha (voor ons wel natuurlijk )
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef danilel het volgende:
[..]
het gebeurd na het stoeien met Sharon.........ohohhhhhhhhhh........
nee ! karim kan zoveel beter krijgen !quote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2
ikke ook! (nu we toch bezig zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja mooi he, ik wil een romance tussen die 2
zo'n iemand als bianca bedoel jequote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ! karim kan zoveel beter krijgen !
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveer op de staander, voerbakje niet mee gerekend!quote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef danilel het volgende:
ik zag net een "staander" bij Karim.........
3 met gemakquote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveek op de staander, voerbakje niet mee gerekend!
nee echt niet hahaha die was echt ergquote:
was een staander in begin fasequote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow hoeveel kuikentjes kunnen er ongeveek op de staander, voerbakje niet mee gerekend!
Awel gelukkig werkt het nog bij Karimquote:
jammer hequote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
i'm outta here helaas, net nu er weer leven in de brouwerij komt. familie verplichtingen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn ouders vroegen ook of ik kwam. kheb geen zin zei ik , nou ok, veel plezier vandaag en tot de volgende keerquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef sjampoeh het volgende:
i'm outta here helaas, net nu er weer leven in de brouwerij komt. familie verplichtingen he
Misschien is ze stiekem beetje verliefd op Gerard? Of op zn geldquote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Flashbox het volgende:
Karim zat net in het water, toen had Sharon geen zin om er in te komen. Gerard zit er nu in en nu gaat ze er ineens wel in. Het enige wat die Sharon doet is al weken Gerard achterna lopen.
haha denk je? nee dat zal toch niet he? op zn geld misschien ja, maar ik denk dat ze dat daar allemaal zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Namat het volgende:
[..]
Misschien is ze stiekem beetje verliefd op Gerard? Of op zn geld
je moet ook niet OP je laptop gaan zitten !quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
Zo zit ff op mijn laptop, komen mijn 2 poezen even nieuwsgierig zijn.dan kan ik gelijk weer foto's maken van ze , dat is de enige keer dat het dan kan!!
nee dat is waar lol, moet er voor gaan zitten!quote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet ook niet OP je laptop gaan zitten !
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
nee dat is waar lol, moet er voor gaan zitten!
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Nou om jullie een plezier te doen dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft Mo dat niet gezien?quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja he? ik dacht al mn pagina refreshed niet meerquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? ik dacht al mn pagina refreshed niet meer
vermoed het wel.quote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Zullen ze vandaag weer zo'n saaie dag hebben als gister?
denk het wel hoor, elke dag is het saai met ze hahaha en wij maar kijkenquote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Ben jij mal, dit is toch topentertainment?quote:Op maandag 25 april 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |