Goedquote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay, dan negeer ik je gewoonHoe is het met je?
Meestal niet volgens mij.quote:Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik wil graag een nieuw hoofdstel voor Rio. Nu heb ik het hoofdstel dat ik wil gevonden als ene proefmodel. Dit is dus niet het uiteindelijke model. Het proefmodel wordt te koop aangeboden voor de volledige prijs.
Dat vind ik wat vreemd? Of is dat heel normaal?
Ja, dat lijkt mij toch ook.quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meestal niet volgens mij.
Weet in ieder geval dat het in de tuningwereld normaal is dat je een fikse korting krijgt.
ook goed, saai hequote:
Ik leef nogquote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed, saai he![]()
Hoe is het klussen gegaan? dramatisch?
Kun je niet rechtstreeks de fabrikant benaderen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij toch ook.Het is een proefmodel, die krijgen de winkels dacht ik sowieso gratis of tegen een heel lage prijs.
Vind het niet heel eerlijk om er dan de volle prijs voor te vragen, maar dat kan ook aan mij liggen.
De judas!quote:
Nee, dat kan niet. En dat hoeft voor mij ook niet. Ik vraag me gewoon af of het redelijk is om als winkel voor een proefmodel de volledige prijs te vragen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet rechtstreeks de fabrikant benaderen?
Dat je wel wil testen voor hen.
O.M.G.quote:
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening nietquote:Op maandag 25 april 2011 11:21 schreef Yuki het volgende:
Die verloochening door Petrus
Jezus zit nog niet in het ME-busje (), of hij liegt al
Wie is Wilma Nanninga?quote:Op maandag 25 april 2011 11:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
O.M.G.
Waarom had je niet gezegd dat WIlma Nanninga meedoet?_!
Het initiatief is goed, maar het is zo slecht uitgevoerdquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening niet![]()
het verhaal is zwaar verminkt maar ach...75% van de Nederlanders weet niet eens meer waar de paastijd voor staat dus het idee is goed.
De opstanding van Jezusquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die slaat echt nergens op...en zeker die 3e verloochening niet![]()
het verhaal is zwaar verminkt maar ach...75% van de Nederlanders weet niet eens meer waar de paastijd voor staat dus het idee is goed.
Tweede verloochening.quote:
picsquote:
Da's Pasen jaquote:
En dat is normaal 1 van de tokkies?quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tweede verloochening.
"HEY! DIE HOORDE TOCH OOK BIJ DIE JESUS VAN NASARET?"
Ja, I know. En het interesseert me geen flikker, ik wil gewoon lekker eieren eten. Het is sowieso gejat van de Jodenquote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's Pasen ja
Paastijd (dus ook de tijd ervoor) heeft vooral te maken met de lijdensweg en het sterven van Jezus.
LOLquote:
Nazaret of Nazarethquote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tweede verloochening.
"HEY! DIE HOORDE TOCH OOK BIJ DIE JESUS VAN NASARET?"
wat hebben de ajacieden er mee te maken?quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. En het interesseert me geen flikker, ik wil gewoon lekker eieren eten. Het is sowieso gejat van de Joden
Sorry?quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, I know. En het interesseert me geen flikker, ik wil gewoon lekker eieren eten. Het is sowieso gejat van de Joden
Ik schreef het fonetisch. "soals sij het uitsprak" zeg maar.quote:
jij!quote:
Lekker hoor, zo'n extra dagje samenquote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij!
Ventje was danig teleurgesteld dat z'n ooms en tantes al vroeg vertrokken (bij opa kijken), dus maar even afleiden met wat drinken op het terras. Echt afzien
Wat? Pasen is een afgeleide van het Joodse feest Pesach. Sowieso is het hele Christelijke geloof van oorsprong gejat, maar zo gaat datquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De middag is dichterbij dan morgen hoor
christendom komt voort uit jodendom, dus dat is niet zo gek. En pesach en pasen lijken alleen qua naam op elkaar, betekenis niet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Pasen is een afgeleide van het Joodse feest Pesach. Sowieso is het hele Christelijke geloof van oorsprong gejat, maar zo gaat dat
Christenen: lijdensweg, sterven en wederopstanding van Jezus.quote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Pasen is een afgeleide van het Joodse feest Pesach. Sowieso is het hele Christelijke geloof van oorsprong gejat, maar zo gaat dat
Precies.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
christendom komt voort uit jodendom, dus dat is niet zo gek. En pesach en pasen lijken alleen qua naam op elkaar, betekenis niet.
Het vind er wel zijn oorsprong.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
christendom komt voort uit jodendom, dus dat is niet zo gek. En pesach en pasen lijken alleen qua naam op elkaar, betekenis niet.
Ik ga antwoorden dat ik geen volle mep ga betalen voor een proefmodel dat ze waarschijnlijk gratis of tegen gereduceerde prijs hebben verkregen.quote:
Ja terecht antwoord.quote:Op maandag 25 april 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga antwoorden dat ik geen volle mep ga betalen voor een proefmodel dat ze waarschijnlijk gratis of tegen gereduceerde prijs hebben verkregen.
Terecht antwoord, toch?
leg je kleren plat op de snelwegquote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef tijnbrein het volgende:
Ging zin om te strijkenWil iemand de strijk voor mij doen?
had ik achter m'n pc gezeten, was ik hier nog tegenin gegaan, nu: laat. maar.quote:Op maandag 25 april 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vind er wel zijn oorsprong.Dat is voor mij genoeg. Het Christendom is een samenraapsel van geloven.
Waarom laat maar? Het gaat in essentie beide over bevrijding, zij het vanuit een andere invalshoek.quote:Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
had ik achter m'n pc gezeten, was ik hier nog tegenin gegaan, nu: laat. maar.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
had ik achter m'n pc gezeten, was ik hier nog tegenin gegaan, nu: laat. maar.
Ja, daarom.quote:Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja terecht antwoord.
En anders schreeuwen dat je helemaal niks betaald tegen die verrekte kut
in het middenquote:
lange verhalen typen vind ik geen pretje @ mobielquote:Op maandag 25 april 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom laat maar? Het gaat in essentie beide over bevrijding, zij het vanuit een andere invalshoek.
Je hoeft ook geen lange verhalen te typen. Ik weet hoe het zit, het is me allemaal keurig uitgelegd door de Rabbijn van kennissen van me.quote:Op maandag 25 april 2011 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lange verhalen typen vind ik geen pretje @ mobiel
Bovendien zijn dan al mijn kleren gelijk weer vuilquote:
Strijken klinkt ineens een stuk beter he?quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien zijn dan al mijn kleren gelijk weer vuil
tweelingbroerquote:
Jaquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Strijken klinkt ineens een stuk beter he?
Ik strijk zo min mogelijkquote:Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Strijken klinkt ineens een stuk beter he?
Ik strijk alleen shirts eigenlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik strijk zo min mogelijkIk hang zoveel mogelijk in de badkamer uit na het douchen
Ga je weer fietsen?quote:Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie me zoeken....ik ben hier:
http://maps.google.nl/map(...).264187&z=13&iwloc=A
ergens
Achter de schutting?quote:Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef ArTiC het volgende:
Als jullie me zoeken....ik ben hier:
http://maps.google.nl/map(...).264187&z=13&iwloc=A
ergens
jepquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat een rare plek om muggenbulten te hebben.
Dan komt er lekker van dat vocht uitstromen enzo.quote:
Bloed, more like itquote:Op maandag 25 april 2011 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan komt er lekker van dat vocht uitstromen enzo.
Ik gok dat het niet het vocht is dat hij bedoelde.quote:
Dat staat er niet bij.quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet het vocht is dat hij bedoelde.
Toen was het nog leuk, tegenwoordig heb je "Lachen om homevideo's" dat naast een supercreatieve titel ook nog eens gepresenteerd wordt door de geweldig sympathieke Hans Kraay Jr.quote:
Dat is zo'n kutprogrammaquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toen was het nog leuk, tegenwoordig heb je "Lachen om homevideo's" dat naast een supercreatieve titel ook nog eens gepresenteerd wordt door de geweldig sympathieke Hans Kraay Jr.
Ik heb het niet meer leuk gevonden sinds ik 6 ben ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 12:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Toen was het nog leuk, tegenwoordig heb je "Lachen om homevideo's" dat naast een supercreatieve titel ook nog eens gepresenteerd wordt door de geweldig sympathieke Hans Kraay Jr.
Oh, ik moest best lachen om De Leukste Thuis in de tijd dat Linda de Mol het presenteerde.quote:Op maandag 25 april 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer leuk gevonden sinds ik 6 ben ofzo
Wat voor home-video programma dan ook.
Dit.quote:Op maandag 25 april 2011 12:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer leuk gevonden sinds ik 6 ben ofzo
Wat voor home-video programma dan ook.
Volgens mij hebben ze in je jaren '80 eenmalig 1.000 filmpjes geschoten en die gebruiken ze nu nog steeds. Waardeloze videobandkwaliteit.quote:Op maandag 25 april 2011 12:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, ik moest best lachen om De Leukste Thuis in de tijd dat Linda de Mol het presenteerde.
Grappige stemmetjes en geluidseffectjes erbij enzo.
Daarvoor had je ook nog America's funniest people/home videos met Bob Saget van Full House. Vond ik ook erg leuk.
Iemand die jouw eitjes gaat zoeken?quote:
Tegenwoordig worden inderdaad geen leuke filmpjes meer gemaaktquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in je jaren '80 eenmalig 1.000 filmpjes geschoten en die gebruiken ze nu nog steeds. Waardeloze videobandkwaliteit.
Echt verschrikkelijk jaquote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze in je jaren '80 eenmalig 1.000 filmpjes geschoten en die gebruiken ze nu nog steeds. Waardeloze videobandkwaliteit.
Ik ben vaak wel ver gereisd voor mensen, maar met dit weer zou ik daar echt geen zin in hebben. Zitten in zo'n warme trein, bah.quote:Op maandag 25 april 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Al is ie wel gestoord als ie nu ruim 2,5 uur in de trein gaat zitten
Het is warmquote:
Ow ik ook hoor. Maar dan ga ik liever wat vroeger wegquote:Op maandag 25 april 2011 12:23 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben vaak wel ver gereisd voor mensen, maar met dit weer zou ik daar echt geen zin in hebben. Zitten in zo'n warme trein, bah.
Naar Limburg toe (voor mij andere kant van NL) ging ik ook altijd al vroeg weg, treintje van 8 of 9 uur en niet later.quote:Op maandag 25 april 2011 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow ik ook hoor. Maar dan ga ik liever wat vroeger wegAnders ben je hier/daar korter dan het reizen samen. En door die warmte wordt het ook niet aantrekkelijk.
Heb nog geen definitief antwoord terug. Hij zal wel geschrokken zijn van de reistijd
Jawel, maar dit vind je dan weer terug in verschillende Failcompilaties.quote:Op maandag 25 april 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden inderdaad geen leuke filmpjes meer gemaakt
Uurtje of 10/11 vind ik ook nog oke, maar liever niet later.. of je moet er blijven slapen natuurlijk, dan mag het een stuk later zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Naar Limburg toe (voor mij andere kant van NL) ging ik ook altijd al vroeg weg, treintje van 8 of 9 uur en niet later.
Ik vind een aantal van die filmpjes dus echt niet leukquote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jawel, maar dit vind je dan weer terug in verschillende Failcompilaties.
TwisterNederland (user hier op FOK!) doet dat bijvoorbeeld.
Same here.quote:Op maandag 25 april 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind een aantal van die filmpjes dus echt niet leuk
Het overgrote merendeel, eigenlijk. Alles draait om pijn van anderen. Leedvermaak is leuk, maar je ziet mensen echt ernstig gewond raken. Daar kan ik niet om lachen.quote:
Mwah een greep uit mijn reacties op de verschillende filmpjes:quote:Op maandag 25 april 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel, eigenlijk. Alles draait om pijn van anderen. Leedvermaak is leuk, maar je ziet mensen echt ernstig gewond raken. Daar kan ik niet om lachen.
Dat!quote:
Ook ja. Maar zoals die gast met het skateboard die over straat gesleept wordt of de motorrijder die met passagier en al bij een wheelie achteroverslaat... Dat is gewoon echt gevaarlijk en pijnlijk. Dat die dingen online gezet worden vind ik smakeloos.quote:Op maandag 25 april 2011 12:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mwah een greep uit mijn reacties op de verschillende filmpjes:
"Sukkel, kneus, tsssss mafkees, ja net goed moet je maar normaal doen, auw, wtf?"
Maar niet-> HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Het is dus wel een optie bij deze persoon.quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Hij wil nog serieus komen ook
Nee airwin.. zo niet!
ja misschien wel, maar dat weet ik niet
Hij komt of omdat hij denkt dat hij de kans heeft om te neuken, en als hij dat niet doet dan is het een ongelofelijke sukkel. Kies maar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Hij wil nog serieus komen ook
Nee airwin.. zo niet!
ja misschien wel, maar dat weet ik niet
Dan denkt ie maar dat ie kans heeft. Daar heb ik weinig last van. Sukkels houdt ik niet vanquote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef AirwiN het volgende:
Hij komt of omdat hij denkt dat hij de kans heeft om te neuken, en als hij dat niet doet dan is het een ongelofelijke sukkel. Kies maar.
Maar heeft ie een kans dan?quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan denkt ie maar dat ie kans heeft. Daar heb ik weinig last van. Sukkels houdt ik niet van
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Dit wordt de tweede keer dat ik hem zie, waarvan de eerste keer nuchter
En de eerste keer was neuken?quote:Op maandag 25 april 2011 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Dit wordt de tweede keer dat ik hem zie, waarvan de eerste keer nuchter
quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Even the story dan maar.
Leerde hem kennen in een kroeg waar ik was met twee vrienden (waarvan er ook wel 1tje interessant was). En terwijl ik in gesprek kwam met facebookguy (die nu dus komt) kwam die vriend rockboy (die vriend) steeds wat dichterbij enzo.
Dus voordat ik doorhad dat fbguy leuk was, stond ik al te zoenen met rockboy voor z'n neus
Maar sindsdien nog altijd via de mail contact met fbguy.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Even the story dan maar.
Leerde hem kennen in een kroeg waar ik was met twee vrienden (waarvan er ook wel 1tje interessant was). En terwijl ik in gesprek kwam met facebookguy (die nu dus komt) kwam die vriend rockboy (die vriend) steeds wat dichterbij enzo.
Dus voordat ik doorhad dat fbguy leuk was, stond ik al te zoenen met rockboy voor z'n neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hahaquote:Op maandag 25 april 2011 12:45 schreef Cue_ het volgende:
Even the story dan maar.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef El_Matador het volgende:
Cue_ legt paaseitjes dit weekend.Sokjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ieeeuw!!!
![]()
Jij mag niet klagen over aandacht, Cue_.quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Cue_ het volgende:
En dan zal je zien dat sportboy vanmiddag ook nog belt en dat evt een oud scharrel ook belt om langs te komen ivm dat hij in de buurt is (die laatste enkel om even hoi te zeggen en een knuffel te geven.. hij heeft een vriendin nu)
Want bij mij gebeuren dat soort dingen altijd op dezelfde dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Mama Cue_quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
Jij mag niet klagen over aandacht, Cue_.
Geniet ervan!Dat bedacht ik mij gister ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het niet altijd de juiste aandacht.. of het loopt toch altijd nergens op uit. Maar ik vermaak me gelukkig wel
Ow en 7 mei zie ik Rockboy ook weer.. zeer benieuwd hoe dat dan gaat.![]()
Alleen al daarom zou ik kinderen nemenquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mama Cue_
Wordt een beest van een MILF.
Ik mag dat wel hoor, dat weet jequote:Op maandag 25 april 2011 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij gister ook jaAl is het niet altijd de juiste aandacht.. of het loopt toch altijd nergens op uit. Maar ik vermaak me gelukkig wel
Ow en 7 mei zie ik Rockboy ook weer.. zeer benieuwd hoe dat dan gaat.
Het is serieus een verandering. Men, wat een gevoel. En met een schat aan ervaring word je alleen maar beter...quote:
I knowquote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef El_Matador het volgende:
Ik mag dat wel hoor, dat weet je
Ga je naar de "op latere leeftijd versieren meet"? College geven en met je beste leerling een potje neuken?
Als je het niet al te erg vindt, stel ik dat nog even een paar jaar uitquote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is serieus een verandering. Men, wat een gevoel. En met een schat aan ervaring word je alleen maar beter...
Daarom...quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know![]()
nee man! dat zijn nou niet echt bepaald mijn types.
Al past de 'latere leeftijd' wel weer bij me
Ik kan van alles erg vinden, maar het is jouw keuze toch?quote:Op maandag 25 april 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het niet al te erg vindt, stel ik dat nog even een paar jaar uit
Heb ik liever een scharrelaar in de buurtquote:Op maandag 25 april 2011 12:52 schreef El_Matador het volgende:
Daarom...
En wie weet, zit er een heimelijke scharrelaar tussen....
Ik ga die dag misschien naar de POL-meet. Als ik iets anders ook in Utrecht kan plannen, dat is...
quote:Op maandag 25 april 2011 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Oeeh ga je weer dansen in die ene kroeg en dan jaloerse blikken krijgen?
Snap ik.quote:Op maandag 25 april 2011 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik liever een scharrelaar in de buurt
Nou.. je hebt al twee meets. Wie weet is er een derde ook nog te plannen
quote:Op maandag 25 april 2011 12:58 schreef El_Matador het volgende:
Dat was geniaal, niet?
Leuke tent, maar daar zal ik die avond niet komen nee... Het is een goed weekend, het einde van mijn 4-weekse Colombiaanse cursus... Dus dan zit de latin vibe er helemaal in...
Ja, juist wel. Mijn goede vriend B. wil ik dan weer zien. en zusje. Oh en beste vriendin M. Hmm, ik maak er wel weer een lekker weekendje Nederland van...quote:Op maandag 25 april 2011 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand rondom Utrecht die je kan opzoeken? Dan heb je twee klappen in 1
quote:Op maandag 25 april 2011 13:06 schreef El_Matador het volgende:
Heb trouwens het beste idee voor een geniale (goedkope) date!
Maak er dan inderdaad een weekendje van! En dan houdt je die Pol meet gewoon achter de hand voor als er ergens een gaatje isquote:Op maandag 25 april 2011 13:06 schreef El_Matador het volgende:
Ja, juist wel. Mijn goede vriend B. wil ik dan weer zien. en zusje. Oh en beste vriendin M. Hmm, ik maak er wel weer een lekker weekendje Nederland van...
Heb trouwens het beste idee voor een geniale (goedkope) date!
Doe dan maar even pmenquote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
Nee, die tip ga ik verkopen. Die is dus geheim.
En hoe wilde je me overhalen het dan te vertellen?quote:
pm maar naar mij, issie veilig, wordt toch niet gebruiktquote:Op maandag 25 april 2011 13:13 schreef El_Matador het volgende:
Nee, die tip ga ik verkopen. Die is dus geheim.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef El_Matador het volgende:
En hoe wilde je me overhalen het dan te vertellen?
Met seks?
Ik hoopte dat je het mij gewoon zou vertellen.. als gift aan dit leuke meisje die dergelijek tips zeker wel kan gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey pssstquote:Op maandag 25 april 2011 13:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pm maar naar mij, issie veilig, wordt toch niet gebruikt![]()
Whuuuuut?quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
Wil iemand een iphone hebben? Want ik gooi m in de wc zo. Wat een achterlijk rotding.
Stuur maar door!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
Wil iemand een iphone hebben? Want ik gooi m in de wc zo. Wat een achterlijk rotding.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
Ach er zijn ergere dingenquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Liep net naakt door m'n huis heen.. langs het raam achter, en toen zaten er net mensen in de tuin naar m'n raam te kijken
ja, ook jou zou ik het niet vertellenquote:
Lekkere vriend ben jijquote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, ook jou zou ik het niet vertellen
Omdat ik iets van zesenveerting handelingen moet verrichten voordat ik een app van 79 cent kan gebruiken. Rot op zeg.quote:
Het is het waard. Echtquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat ik iets van zesenveerting handelingen moet verrichten voordat ik een app van 79 cent kan gebruiken. Rot op zeg.
Ja, duh! Je moet 'm ook niet gebruiken. Is alleen maar om mooi mee te doen. En laat ik es eerlijk zijn, daar heb jij zo'n ding niet voor nodig.quote:Op maandag 25 april 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
wat de consequentie daarvan voor jouw geheimen zijn vergeet je maar ff?quote:
Ik vind mezelf niet bepaald onintelligent, maar ik begrijp dat ding gewoon niet. Het is net of we een andere taal spreken.quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, duh! Je moet 'm ook niet gebruiken. Is alleen maar om mooi mee te doen. En laat ik es eerlijk zijn, daar heb jij zo'n ding niet voor nodig.
Q?quote:
eerlijk zonder bijbedoelingen zeker...quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, duh! Je moet 'm ook niet gebruiken. Is alleen maar om mooi mee te doen. En laat ik es eerlijk zijn, daar heb jij zo'n ding niet voor nodig.
IPhone is voor mensen die zelf niet willen nadenken. Jij bent intelligent, denkt dus na, en dan gaat het mis.quote:Op maandag 25 april 2011 13:27 schreef L-E het volgende:
Ik vind mezelf niet bepaald onintelligent, maar ik begrijp dat ding gewoon niet. Het is net of we een andere taal spreken.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat de consequentie daarvan voor jouw geheimen zijn vergeet je maar ff?
Als er iemand is die mij vaak afwijst dan is L-E het wel.quote:
Die wijst iedereen afquote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er iemand is die mij vaak afwijst dan is L-E het wel.
Stel jij je band met mata nu gelijk aan die met mij?quote:Op maandag 25 april 2011 13:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat de consequentie daarvan voor jouw geheimen zijn vergeet je maar ff?
Ik ben te slim, uhuh.quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
IPhone is voor mensen die zelf niet willen nadenken. Jij bent intelligent, denkt dus na, en dan gaat het mis.
Echt niet.quote:
Dat is niet persoonlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er iemand is die mij vaak afwijst dan is L-E het wel.
Jaloezie is zo kinderachtigquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stel jij je band met mata nu gelijk aan die met mij?
Dat doet pijn, Joe
Vooral alles serieus nemenquote:Op maandag 25 april 2011 13:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloezie is zo kinderachtig
Net als geheimpjes doorvertellen.
geheim is geheim.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stel jij je band met mata nu gelijk aan die met mij?
Dat doet pijn, Joe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wie niet dan?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 13:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geheim is geheim.Hihi, jij hebt ook een punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:
Dat maakt het niet minder pijnlijk.quote:
wat weet jij daar nou van?!quote:
oepsquote:
En wat bedoel je precies met "het"?quote:
Nee, dat kan ik natuurlijk zelf. Hij zorgt dat ik whatsapp krijg.quote:Op maandag 25 april 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat bedoel je precies met "het"?
Je iPhone door het riool sturen?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik natuurlijk zelf. Hij zorgt dat ik whatsapp krijg.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef xFriendx het volgende:
In de tuin met Corona, zon en wat leesvoer, bootjes die langsvaren met ook dames in bikini. Wat is het leven toch zwaar...
quote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef El_Matador het volgende:
Wat is heerlijk weer toch goed voor de mensheidZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen die hooikoorst is klote
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat lijkt me echt vreselijk idd.quote:Op maandag 25 april 2011 14:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekeralleen die hooikoorst is klote
Genieten is dan ook prioriteit nummer 1quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]Goed gedaan man!
Op het balkon, de fatboy, FOK! op TV, minimal, kaasje, vruchtensapje, is ook niet verkeerd
quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef Cue_ het volgende:
En dat was 1.. sportboy belde net om wat af te spreken.. helaas
Bingo!quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Genieten is dan ook prioriteit nummer 1
quote:Op maandag 25 april 2011 15:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo!
Proefrit in een Brera 3.2 V6 260 pk was heeeerlijk man.Wat een bute maar betaalbare wagen...
*jaloers is*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?? Wat houd je tegen man???quote:
Gelukkig is het bij niet zo erg dat ik er echt ziek van wordt.quote:
Collega's van mij welquote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij niet zo erg dat ik er echt ziek van wordt.
Ik geniet ook, vanaf mijn balkon naar de mensen kijken in bootjes. Aan het water wonen is gaafquote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Collega's van mij wel
maar de vrolijkheid, de zomerjurkjes, het buitenleven, BBQs, bijbruinen, genieten maakt een hoop goed...
Snel aan de Focus ST dusquote:Op maandag 25 april 2011 15:34 schreef Crutch het volgende:
IK wil ook 250 op de autobahn, maar mijn Mondeo gaat maar 200.
Nee man, focus is gayquote:
Oh, als je toch online bent, kijk dan even in het crea topic van Fok. Daar staat een fotoquote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Wij hadden een door God gestuurde aardbeving gisteren.
Geen NSFW graag, ik zit op kantoor (quote:Op maandag 25 april 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je toch online bent, kijk dan even in het crea topic van Fok. Daar staat een foto
Het is een tekening van een paardquote:Op maandag 25 april 2011 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen NSFW graag, ik zit op kantoor () Maar ik zal even kijken
Garpjequote:Op maandag 25 april 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een tekening van een paardHoe is dat ooit NSFW?
Toen hoefde je niet te werken?quote:Op maandag 25 april 2011 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Wij hadden een door God gestuurde aardbeving gisteren.
Nopequote:
Oh jeequote:Op maandag 25 april 2011 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik was toch al vrij, dus ik had er eigenlijk niks aan![]()
Volgens de maagd Maria gebeurde het omdat men bezig is met een referendum om echtscheiding te legaliseren. I guess I´ll burn in hell
Moet ik nu ter biecht gaan?quote:
Heilige Maria, vol van genade, mijn ex-vrouw is een slet. Zoiets?quote:
Bid voor haar, zondares.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heilige Maria, vol van genade, mijn ex-vrouw is een slet. Zoiets?
quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor![]()
http://www.timesofmalta.c(...)-Bor-in-Nadur.362028
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ArTICquote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
Pics van je ex-vrouw anders werkt het niet
Ahquote:Op maandag 25 april 2011 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Garpje![]()
Maar erg mooi gemaakt Samzz!
Neen. Dit is een fatsoenlijk forumquote:Op maandag 25 april 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
Pics van je ex-vrouw anders werkt het niet
Alloquote:
Ja en?quote:
WTF!?quote:Op maandag 25 april 2011 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik personeel voor![]()
http://www.timesofmalta.c(...)-Bor-in-Nadur.362028
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag d´r hebben.quote:
Nee, die is voor de echte kwaliteitsberichten.quote:
Pic posten, volpompen en verder aan de ratten laten.quote:
Hilarisch toch? Ik denk dat ik er ook eeen keertje naartoe ga. Biertje erbij, wat popcorn, gewoon een gezellig avondje uit.quote:
Dat mag dus iemand anders doen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pic posten, volpompen en verder aan de ratten laten.
Naam en adres is voldoende...quote:
Ik zie de halve mannelijke Fok! bevolking al rijen dik voor de deur staanquote:
Is ze zo lekker?quote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie de halve mannelijke Fok! bevolking al rijen dik voor de deur staan
Oh haiquote:Op maandag 25 april 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die is voor de echte kwaliteitsberichten.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is ze zo lekker?
Mooi, dat wordt d'r verdiende loon.Damn, jij bent hardcore!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het zal de paasgedachte zijn zeker.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik ga jou ook geen pic van mijn ex pmmen hoor.quote:
I know, that's me.quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, jij bent hardcore!het zal de paasgedachte zijn zeker.
Spiegelfoto?quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga jou ook geen pic van mijn ex pmmen hoor.
Je had het toch over kwaliteitsberichten...quote:Op maandag 25 april 2011 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga jou ook geen pic van mijn ex pmmen hoor.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I know, that's me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulks een toffe gozer jij
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Yuki en ik zijn nooit getrouwd geweest hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt. En een pic van mijn ex valt daar niet onder.quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had het toch over kwaliteitsberichten...
quote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yuki en ik zijn nooit getrouwd geweest hoor.
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar vroeg ik dan ook niet omquote:[..]
Klopt. En een pic van mijn ex valt daar niet onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daar vroeg ik dan ook niet omDie aandacht die jouw vlezige vagina vochtig maakt, bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 16:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope.Oh, dat scheelt weer, branden we in ieder geval niet alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Daar vroeg ik dan ook niet omJa. SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te flauw vandaag, compleet zinloos und soo
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dit is de titel voor de nieuwe Suske en Wiske?quote:Op maandag 25 april 2011 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die aandacht die jouw vlezige vagina vochtig maakt, bedoel je?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Fokke en Sukke denk ik eerder.quote:Op maandag 25 april 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is de titel voor de nieuwe Suske en Wiske?
The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground.
Bang bang, that awfull sound.
Bang bang, my baby shot me down.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker nummer dat jaquote:Op maandag 25 april 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground.
Bang bang, that awfull sound.
Bang bang, my baby shot me down.![]()
Zeg dat niet te hardquote:Op maandag 25 april 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is even een kwestie van downloaden, meer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hoe moeilijk kan het zijnquote:Zelfs ik had het er binnen vijf minuten op staan of zo
quote:Op maandag 25 april 2011 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hardRennen? Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is L-E zo eng?![]()
Ze was vanmiddag bereid om haar iPhone in het toilet te gooien omdat het niet lukte.quote:♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Betalen? Het eerste jaar is gratisquote:Op maandag 25 april 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
Ik zit te kutten met dat betalen. Ik weet inmiddels wel hoe het moet, maar dat moet thuis.
Nee ze bedoelt dat de app niet gratis is voor de iphone.quote:
Waarschijnlijk heeft ze geen cc en moet ze het via click and buy doen.
De reden dat ik mijn iphone ingewisseld heb voor android.![]()
Crap, ik eet ook een keer een chocoladebroodje hoorZit er helemaal onder
Ik kan me ergere dingen voorstellen als jou onder de chocolaquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
Crap, ik eet ook een keer een chocoladebroodje hoorZit er helemaal onder
![]()
Inderdaad. En die click&buy-account moet gekoppeld worden aan je itunesaccount (schijnt) en dat heb ik dus nog niet gedaan.quote:Op maandag 25 april 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ze bedoelt dat de app niet gratis is voor de iphone.
Waarschijnlijk heeft ze geen cc en moet ze het via click and buy doen.
De reden dat ik mijn iphone ingewisseld heb voor android.![]()
Ik heb hem nooit werkend gekregen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad. En die click&buy-account moet gekoppeld worden aan je itunesaccount (schijnt) en dat heb ik dus nog niet gedaan.
Ging elke keer iets mis waardoor ik moest bellen, maar je krijgt niemand aan de telefoon.
Ook echt super veel klachten op internet te vinden over click and buy.
Dus heb mijn iphone weg gedaan en een galaxy s genomen.
Jammer, iphone is verder veel fijner dan de galaxy s, maar ik hou er niet van als al die dingen opgedrongen worden door een bedrijf.![]()
Bij mij lukte het in 1 keerquote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit werkend gekregen.
Ging elke keer iets mis waardoor ik moest bellen, maar je krijgt niemand aan de telefoon.
Jammer, iphone is verder veel fijner dan de galaxy s, maar ik hou er niet van als al die dingen opgedrongen worden door een bedrijf.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Bij mij niet, dus ik was er heel snel klaar mee, zeker omdat je bij android dat gezeik niet hebt.quote:
En het voor mij natuurlijk iets makkelijker is om een ander toestel te pakken.![]()
Ja en dat wist ik, tot Yuki het zei, dus niet.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dank je Royco, fijn om te lezen dat het niet aan mijn beperkte denkcapaciteit hoeft te liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit werkend gekregen.
Jammer, iphone is verder veel fijner dan de galaxy s, maar ik hou er niet van als al die dingen opgedrongen worden door een bedrijf.![]()
![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~![]()
Ja, die luxe hebben wij nietquote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij niet, dus ik was er heel snel klaar mee, zeker omdat je bij android dat gezeik niet hebt.
En het voor mij natuurlijk iets makkelijker is om een ander toestel te pakken.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ventje weer weggebracht
Ff een tussenstop nu
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS![]()
Daar hoef jij sowieso niet bang voor te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 17:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je Royco, fijn om te lezen dat het niet aan mijn beperkte denkcapaciteit hoeft te liggen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: