quote:Ajax heeft het geluk van een kampioen: 4-1
AMSTERDAM - Er was een buitenspeldoelpunt voor nodig, maar Ajax won dan toch van laagvlieger Excelsior. Omdat PSV verloor bij Feyenoord lijkt de titelstrijd tussen Ajax en Twente te gaan. Die twee ploegen treffen elkaar op de laatste speeldag.
Lorenzo Ebecilio was matchwinner bij de Amsterdammers door twee doelpunten voor zijn rekening te nemen. Tussendoor scoorden Siem de Jong en Daan Bovenberg nog.
Ajax opende niet bepaald sprankelend, maar kwam wel vlot op voorsprong door een schot van Ebecilio. De Amsterdammers kwamen daarna goed weg toen Guyon Fernandez een vrije kopkans naast zag gaan.
Net als vorige week tegen NEC kende Ajax een periode waarin het eigenlijk nergens recht op had. Excelsior dreigde het meest na rust, kwam op 1-1 (Bovenberg) en had zowaar kansen op 1-2. Doordat die niet viel en Ajax via een uitval wél scoorde (Eriksen), kregen de Rotterdammers een flinke tik, die ze uiteindelijk niet te boven kwamen. Extra wrang was dat de aangever bij dat doelpunt, Gregory van der Wiel, buitenspel stond.
Na de 3-1 van Ebecilio was het gespeeld, al was Roland Bergkamp nog dicht bij een treffer toen hij de lat raakte. Het fraaie slotakkoord was voor Siem de Jong: 4-1.
Ik vind het ook niks, het had omgedraaid moeten zijn. Eerst het einde van de competitie en dan de bekerfinale.quote:Op maandag 25 april 2011 04:03 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het behoorlijk kut dat die ertussen zit.
Ik geloof dat dat met de play-offs te maken heeft omdat dan duidelijk is wie er aan mee moeten doenquote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef peaceman het volgende:
Weet iemand waarom die bekerfinale eerst is?
quote:Op maandag 25 april 2011 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat met de play-offs te maken heeft omdat dan duidelijk is wie er aan mee moeten doen
Niet alle bekerfinales gaan tussen de nummers 1 en 2, nu is voor het einde van de competitie bekend welke plekken recht geven op de play offsquote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op maandag 25 april 2011 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alle bekerfinales gaan tussen de nummers 1 en 2, nu is voor het einde van de competitie bekend welke plekken recht geven op de play offs
Dan pakken we ook de Johan Cruijff schaal?quote:Op maandag 25 april 2011 10:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is ook wel vet om de dubbel te winnen .. en dan volgend jaar, onder Cruijff de triple.
Fix:quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan pakken we ook de Johan Cruijff schaal?
quote:Op maandag 25 april 2011 10:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nog steeds niet.
Dan snap ik nog steeds niet waarom de bekerfinale eerst is. Je bent voor de playoffs namelijk ook afhankelijk van de laatste speelronde. Het enige wat zou kunnen is dat je dan een paar dagen verliest....quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
![]()
Stel dat de bekerfinale zou gaan tussen Ajax en ado en Ajax wint dan moet ado als 6e wel mee doen aan de playoffs, zou ado winnen dan doet de nummer 8 van de competitie aan de play offs mee.
Het doel van de KNVB is om aan alle clubs duidelijk te maken wat er nog te winnen/verliezen valt voor het einde van de competitie
Weet iemand of dit klopt?quote:psv - ajax, suarez maakt een overtreding op affelay, ze laten dat de hele wedstrijd door zien
Hoe het nu gaat dan weet elke club aan het begin van de laatste speelronde wat hem nog te doen staat. Zo moeilijk is het niet om dat te snappen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom de bekerfinale eerst is. Je bent voor de playoffs namelijk ook afhankelijk van de laatste speelronde. Het enige wat zou kunnen is dat je dan een paar dagen verliest....
Daar zal het dan wel om gaan, in de situatie dat een play offs gerechtigde club een week na de competitie de bekerfinale speelt zal de nummer 8 ook in training moeten blijven omdat de kans er is dat ze playoff moeten spelen, nu weet iedereen na de laatste competitie wedstrijd of ze op vakantie kunnen of nietquote:Op maandag 25 april 2011 11:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan snap ik nog steeds niet waarom de bekerfinale eerst is. Je bent voor de playoffs namelijk ook afhankelijk van de laatste speelronde. Het enige wat zou kunnen is dat je dan een paar dagen verliest....
quote:Jol in beeld bij QPR Van onze Telesportredactie
LONDEN - Martin Jol is nadrukkelijk in beeld bij Queens Park Rangers. Volgens de Britse krant The Independent zou de Hagenaar zelfs al benaderd zijn door de Londense club. De voormalige trainer van Ajax is overigens niet de enige kandidaat bij QPR.
Martin Jol Foto: EPA Marcello Lippi en Giovanni Trapattoni worden ook genoemd bij de aanstaande promovendus uit de Championship.
De koploper in Engelands 'eerste divisie' kan 's middags op Tweede Paasdag tegen Hull de titel binnenhalen. De terugkeer naar de Premier League laat ondanks een mogelijk kampioenschap nog even op zich wachten.
QPR is met de Engelse voetbalbond (FA) nog verwikkeld in een affaire rond de overgang van de Argentijn Alejandro Faurlin. Die zou niet geheel volgens de regels zijn verlopen.
Die zaak speelt al sinds de overgang van de Argentijn bijna twee jaar geleden. Op 3 mei volgt een hoorzitting over deze transactie die door een niet-bevoegde spelersmakelaar zou zijn afgehandeld.
Een eventuele sanctie die genoemd wordt zou puntenaftrek kunnen zijn, waardoor de promotie naar de Premier League nog enigszins onzeker is.
De clubleiding zou ondanks het kampioenschap toch van coach Neil Warnock af willen. Een aantal investeerders in de club gaf al eerder te kennen niet met de 62-jarige trainer in de Premier League actief te willen zijn.
Ik wil niet lullig doen maar ik heb het gevoel dat we dat het hele seizoen al doenquote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef 16meter het volgende:
Bekerfinale is leuk en aardig.. maar het kampioenschap is veel belangrijker.
Met veredeld B-elftal aantreden voor de beker.
Lijkt me erg dom. Gewoon vol voor die beker gaan, dan hebben jullie tenmiste nog 1 prijs dit seizoen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef 16meter het volgende:
Bekerfinale is leuk en aardig.. maar het kampioenschap is veel belangrijker.
Met veredeld B-elftal aantreden voor de beker.
Als we de beker van fct kunnen winnen, kunnen we ook de laatste wedstrijd tegen Twente winnen. Overigens wel handig als we hard er in komen tegen Twente in de beker finale, dat zij niet helemaal fit meer zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me erg dom. Gewoon vol voor die beker gaan, dan hebben jullie tenmiste nog 1 prijs dit seizoen.
Assaidi is geschorst tegen Ajax, dat is toch wel de Suarez van Heerenveen. En dan is Narsingh ook gelijk iets minder. Sowieso staat er door hun gelijkspel tegen VVV niks meer op het spel. Dus ik denk dat Ajax deze nog wel wint. Overigens zei iedereen dat over elke wedstrijd bij Ajax. En we hebben ze tot nu toe allemaal gewonnen. Helemaal als El Ham buiten het veld blijft.quote:Op maandag 25 april 2011 12:20 schreef PIETR het volgende:
Tjah, dan moet die laatste wedstrijd tegen Twente er nog wel toe doen. Zie jullie namelijk niet zo één, twee, drie winnen daar in Heerenveen ..
Tjah, wel gewonnen, maar allerminst overtuigend. En als Ajax vol op de aanval gaat spelen, komtquote:Op maandag 25 april 2011 12:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Assaidi is geschorst tegen Ajax, dat is toch wel de Suarez van Heerenveen. En dan is Narsingh ook gelijk iets minder. Sowieso staat er door hun gelijkspel tegen VVV niks meer op het spel. Dus ik denk dat Ajax deze nog wel wint. Overigens zei iedereen dat over elke wedstrijd bij Ajax. En we hebben ze tot nu toe allemaal gewonnen. Helemaal als El Ham buiten het veld blijft.
Maar Heerenveen heeft zelf ook geen verdediging. Sowieso speelt Heerenveen ook niet overtuigend. En PSV en Twente ook niet. Sowieso blijf ik er bij dat het aan El Ham ligt. Als hij in de basis start verliezen we anders winnen wequote:Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, wel gewonnen, maar allerminst overtuigend. En als Ajax vol op de aanval gaat spelen, komt
er natuurlijk ruimte voor Heerenveen achterin, en op de counter zijn ze dodelijk met de snelheid van Beerens en Narsingh. Gaat gewoon erg lastig worden voor Ajax dus.
quote:Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, wel gewonnen, maar allerminst overtuigend. En als Ajax vol op de aanval gaat spelen, komt
er natuurlijk ruimte voor Heerenveen achterin, en op de counter zijn ze dodelijk met de snelheid van Beerens en Narsingh. Gaat gewoon erg lastig worden voor Ajax dus.
Die druk was er sowieso al dus dat maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef PIETR het volgende:
Twente gaat sowieso niet verliezen van Willem 2 en Vitesse thuis moet geen probleem zijn voor PSV. De druk ligt volledig bij Ajax dus volgende week.
Precies.quote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die druk was er sowieso al dus dat maakt niet zoveel uit
Vitesse zonder Engelaar, Manolev, Pieters, Lens zal lastig genoeg worden. PSV had moeite met 10 spelers Heracles. Aissati gaat het voor Ajax doenquote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef PIETR het volgende:
Twente gaat sowieso niet verliezen van Willem 2 en Vitesse thuis moet geen probleem zijn voor PSV. De druk ligt volledig bij Ajax dus volgende week.
Heerenveen wordt overschat zeker nu Asaiddi niet meespeelt. Die verdediging is zo zwak dat onderschatting natuurlijk niet mag maar het moet ook niet overdreven worden. Want je kunt nu wel zeggen dat ze 2-2 tegen Psv speelde, maar ze gaven ook de 2-1 weg met een man meer.quote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse zonder Engelaar, Manolev, Pieters, Lens zal lastig genoeg worden. PSV had moeite met 10 spelers Heracles. Aissati gaat het voor Ajax doen![]()
Twente zal wel winnen van Willem II. Maar zelfs dat zal lastig worden.
Ajax zal het heel lastig krijgen tegen Heerenveen. Gelukkig speelt Osama niet mee, dit maakt de kans wel een stuk groter dat we winnen.
Inderdaad, tegen 10 man het niet kunnen afmakenquote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen wordt overschat zeker nu Asaiddi niet meespeelt. Die verdediging is zo zwak dat onderschatting natuurlijk niet mag maar het moet ook niet overdreven worden. Want je kunt nu wel zeggen dat ze 2-2 tegen Psv speelde, maar ze gaven ook de 2-1 weg met een man meer.
Klopt, maar Ajax is niet zo goed bezig hé. Tegen NEC hadden we 3-0 achter kunnen staan, tegen Excelsior waren we wel beter, maar kwamen we een aantal keer goed weg.quote:Op maandag 25 april 2011 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen wordt overschat zeker nu Asaiddi niet meespeelt. Die verdediging is zo zwak dat onderschatting natuurlijk niet mag maar het moet ook niet overdreven worden. Want je kunt nu wel zeggen dat ze 2-2 tegen Psv speelde, maar ze gaven ook de 2-1 weg met een man meer.
De snelheid van Sulejmani, Ebecilio tegen de slome duikelaars van Heerenveen met een steekballetje van Eriksen/De Zeeuw doen mij eigenlijk geen seconden twijfelen. Al is mijn positivisme wellicht het begin van een verschrikkelijk weekendquote:Op maandag 25 april 2011 13:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax is niet zo goed bezig hé. Tegen NEC hadden we 3-0 achter kunnen staan, tegen Excelsior waren we wel beter, maar kwamen we een aantal keer goed weg.
--------------------------Vermeer---------------------quote:Op maandag 25 april 2011 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De snelheid van Sulejmani, Ebecilio tegen de slome duikelaars van Heerenveen met een steekballetje van Eriksen/De Zeeuw doen mij eigenlijk geen seconden twijfelen. Al is mijn positivisme wellicht het begin van een verschrikkelijk weekend
Als ze verliezen is het inderdaad voorbij, daarom is het ook niet verstanding om te verliezenquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe dan ook; Als Ajax volgende week verliest is het voorbij. Twente - Willem II is een zekerheidje voor Twente en komen dan op een onoverbrugbare voorsprong.
Bij verlies:
33 - 71
33 - 67
Bij gelijkspel:
33 - 71
33 - 68
Bij winst tegen Twente heeft Ajax sowieso een hoger doelsaldo (TWE +29 AJX +39), dus maakt het niet zelfs niet uit of Ajax gelijk speelt of wint volgende week.
alleen is psv dan wel kampioen als die 2 keer winnenquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe dan ook; Als Ajax volgende week verliest is het voorbij. Twente - Willem II is een zekerheidje voor Twente en komen dan op een onoverbrugbare voorsprong.
Bij verlies:
33 - 71
33 - 67
Bij gelijkspel:
33 - 71
33 - 68
Bij winst tegen Twente heeft Ajax sowieso een hoger doelsaldo (TWE +29 AJX +39), dus maakt het niet zelfs niet uit of Ajax gelijk speelt of wint volgende week.
Worst case scenarioquote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen is psv dan wel kampioen als die 2 keer winnen
Of ze winnen 10-0 Bij willem IIquote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef FireFox1 het volgende:
Bij verlies:
33 - 71
33 - 67
Bij gelijkspel:
33 - 71
33 - 68
PSV gaat maximaal 4 punten halen in de komende 2 wedstrijdn, mark my words.quote:Op maandag 25 april 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen is psv dan wel kampioen als die 2 keer winnen
Tegen Willem II weet je het nooitquote:
Ik hoop het maar laten we nou gewoon van Heerenveen winnen en 2 keer van Twentequote:Op maandag 25 april 2011 13:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV gaat maximaal 4 punten halen in de komende 2 wedstrijdn, mark my words.
Is trouwens veel beter verdedigend én aanvallend. Boil tegen Heerenveen en Blind tegen Twente.quote:Op maandag 25 april 2011 13:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
--------------------------Vermeer---------------------
V/D Wiel--------Toby-------Jantje-----------Blind/Boil
-----------De Zeeuw------------------Anita---------
----------------------------Eriksen--------------------
-------Sulejmani------------------------------Ebecilio/Aras
-----------------------------De Jong-----------------
Nee Ruiz zijn enige acties zijn voor het eigen strafschopgebied in deze vorm en dan verliest hij de bal ook nog.quote:
Die Boilesen maakt op mij een betere indruk dan Blindquote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is trouwens veel beter verdedigend én aanvallend. Boil tegen Heerenveen en Blind tegen Twente.
Verdedigend gezien deed hij het niet goed tegen excelsiorquote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Boilesen maakt op mij een betere indruk dan Blind
Hij is pas 1x getest in verdedigend opzicht en toen werd hij volkomen overlopen door George van Nec. Ik ben er nog steeds niet uit of hij er nu al klaar voor is voor een vaste basisplek. Al zie ik wel veel potentie in hem, zeker omdat hij ook wat lengte brengt (Voor Ajax begrippen).quote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Boilesen maakt op mij een betere indruk dan Blind
Ok toen ook dus (Moeder was jarig wedstrijd niet gezienquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdedigend gezien deed hij het niet goed tegen excelsior
Ik heb Blind enkel slechte wedstrijden zien spelen. Boilesen maakt een beter indrukquote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij deed het wel redelijk tegen Excelsior hoor, er kwam weinig over links. En de meeste ballen hield hij tegen. Sowieso doet Blind het verdedigend nog slechter. En aanvallend is hij ook beter.quote:Op maandag 25 april 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze Ajax daarvoor gaan straffen, breekt de hel losquote:Op maandag 25 april 2011 13:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Al dat wishfull thinking van andere clubs dat Ajax verliest van Heerenveen is trouwens bijna net zo zielig als dat gezeik over die beelden
Dan is Ajax volgend jaar lid van de Bundesligaquote:Op maandag 25 april 2011 13:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ze Ajax daarvoor gaan straffen, breekt de hel los
Tja, kunnen we de plek van Twente overnemen. Die Duitsers zitten ook bij ons in de eredivisiequote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Ajax volgend jaar lid van de Bundesliga
Wordt de Arena dan omgedoopt tot ArenaAufAmsterdam?quote:Op maandag 25 april 2011 13:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan is Ajax volgend jaar lid van de Bundesliga
Nog steeds jammer dat de Arena niet de Johan Cruijff Arena of Rinus Michels Arena heetquote:Op maandag 25 april 2011 13:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wordt de Arena dan omgedoopt tot ArenaAufAmsterdam?
Ik vind de Amsterdam Arena goed genoeg. HEt wordt alleen tijd dat ze er een Ajax stadion van maken.quote:Op maandag 25 april 2011 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog steeds jammer dat de Arena niet de Johan Cruijff Arena of Rinus Michels Arena heet
Trouwens Cruijff is jarig vandaag 64
Ik vind het woord Arena helemaal niets maar dat schijnt al zo in de volksmond te zitten dat ze dat niet willen veranderenquote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind de Amsterdam Arena goed genoeg. HEt wordt alleen tijd dat ze er een Ajax stadion van maken.
Als Cruijff de macht volledig heeft gegrepen, zal het wel de "Johan Cruijff Stadion" genoemd wordenquote:Op maandag 25 april 2011 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind de Amsterdam Arena goed genoeg. HEt wordt alleen tijd dat ze er een Ajax stadion van maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Cruijff de macht volledig heeft gegrepen, zal het wel de "Johan Cruijff Stadion" genoemd worden
Viva la revolution!
quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Cruijff de macht volledig heeft gegrepen, zal het wel de "Johan Cruijff Stadion" genoemd worden
Viva la revolution!
"Der Johan Cruijff arena" en Johan zal dan worden aangeduid als "der führer".quote:Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viva la revolution!
Wtf is het met Copy paste deze link, kan niet gvd een image posten hier ffs.quote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[ http://img262.imageshack.us/img262/3821/arena3eringsmalleruw0.jpg (copy/paste deze link) ]
En het clubkostuum krijgt een bijpassend helmpje?quote:Op maandag 25 april 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"Der Johan Cruijff arena" en Johan zal dan worden aangeduid als "der führer".Of die of das.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, ik snap niet waarom ze de Arena niet uitbreiden, het zit de laatste tijd aardig vol. De animo voor een wedstrijd als Ajax - FCT is zo 100.000. Gewoon derde ring , grachten dicht, 78000 man ofzo klaar. Maak de kaartjes iets goedkoper, schaf de CC req. af voor kaarten en tada. Vol stadion.
Imageshack doet het niet op fok, dan krijg je zo'n kikkerquote:Op maandag 25 april 2011 13:53 schreef Smoofie het volgende:
[ http://img262.imageshack.us/img262/3821/arena3eringsmalleruw0.jpg (copy/paste deze link) ]
De praatjes? Er is echt amper arrogantie voorbij gekomen nog. Vergeleken met b.v. het Twente topic. Wij hebben het alleen over een overstap naar de bundesligaquote:Op maandag 25 april 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Ik zie het al weer.Het gaat weer even goed en de praatjes komen weer boven drijven
![]()
Hoe dan ook een bos bloemen oid is wel het minste wat richting mijn stad mag komen nu PSV zo goed als is uitgeschakeld voor de landstitel.ach laat maar zitten want we deden het voor ons zelf en niet om 020 te helpen
Met de gracht en hoeken dichtbouwen zit je op 55.000 toeschouwers, dat lijkt mij vooralsnog wel voldoende. Je moet ook niet onderschatten hoeveel geld het kost om een derde ring op het stadion te plaatsen.quote:Op maandag 25 april 2011 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso, ik snap niet waarom ze de Arena niet uitbreiden, het zit de laatste tijd aardig vol. De animo voor een wedstrijd als Ajax - FCT is zo 100.000. Gewoon derde ring , grachten dicht, 78000 man ofzo klaar. Maak de kaartjes iets goedkoper, schaf de CC req. af voor kaarten en tada. Vol stadion.
Hm, waar lees jij dat?quote:Op maandag 25 april 2011 12:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wel grappig dat Twente nu zo arrogant aan het doen is met "de titel is weer binnen!" terwijl er nog niks zeker is
Klopt ja. Sowieso is de bekerfinale in heel veel landen de afsluiting van de competitie. Snap niet waarom dat bij ons anders moet zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 09:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks, het had omgedraaid moeten zijn. Eerst het einde van de competitie en dan de bekerfinale.
Juist een goede naam voor een goede voetbalclub (in Nederland). Net zoals ik de Grolsch Veste, het Kasteel, Galgenwaard en de Koel goede namen vind.quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het woord Arena helemaal niets maar dat schijnt al zo in de volksmond te zitten dat ze dat niet willen veranderen
Grappig. Exact dezelfde stand aan het eind van de competitie in de Eredivisie.quote:Op maandag 25 april 2011 16:17 schreef Lindgren. het volgende:
De B1 is tweede geworden op de future-cup. Ze verloren 0-1 in de Finale van Anderlecht.
Ik hou van Grolsch, maar sponsornamen voor een stadion vind ik een tikkeltje armoedig.quote:Op maandag 25 april 2011 16:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Juist een goede naam voor een goede voetbalclub (in Nederland). Net zoals ik de Grolsch Veste, het Kasteel, Galgenwaard en de Koel goede namen vind.
Blehquote:Op maandag 25 april 2011 16:41 schreef julian6 het volgende:
Dit is toch niet het nieuwe uitshirt hoop ik?
[ afbeelding ]
Ja, laten we er anders "de Ajax ghetto" of zo van maken.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Rinus Michels ArenA of gewoon Stadion Joden.
De Kuip.quote:Op maandag 25 april 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, laten we er anders "de Ajax ghetto" of zo van maken.
quote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
So far, so good: nog geen "derde ster" gehoord. Nu volhouden mensen!
"Aaajax wint de wereldcup, Ajaax wint de wereldcup. Ajax wint de wereldcuppp!"quote:Op maandag 25 april 2011 16:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
So far, so good: nog geen "derde ster" gehoord. Nu volhouden mensen!
Volgens mij wel.quote:Op maandag 25 april 2011 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood in de bekerfinale betekent schorsing laatste wedstrijd toch?
Alle adidas shirts hebben strepen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik hoop dat we eindelijk is normale thuisshirts krijgen zonder die lelijke strepen ook
Hij had last van zand in zijn kut?quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie waarom Fernandez gister werd gewisseld?![]()
![]()
Die Pastoor jankt echt over alles, volgens mij zou ik het 5 minuten met hem uithouden en dan om een transfer vragen.quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Ja.quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Enlighten us.quote:Op maandag 25 april 2011 17:03 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
LoLquote:Op maandag 25 april 2011 17:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij wou andere schoenen aantrekken, dat mocht niet van Pastoor![]()
Dan haal je ff je beste speler eruit, wat een nerd.
Gast, ik laat alleen zien dat een Adidas shirt zeker mooi kan zijn. Hoef je niet meteen in de verdediging te schieten, klein kind.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Recente Adidas-shirts, halve zool
Jammer dat ze daar tegenwoordig niet meer aan doen, mooie shirts maken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Gast, ik laat alleen zien dat een Adidas shirt zeker mooi kan zijn. Hoef je niet meteen in de verdediging te schieten, klein kind.
Die kwamen er pas 2009 op die strepen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Recente Adidas-shirts, halve zool
Vast wel, Seedorf heeft wel respect voor de Boer toch? Dat heeft iedereeen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou dat werken volgend jaar Seedorf onder de Boer?
Hopen dat ze er dit jaar weer af gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kwamen er pas 2009 op die strepen.
Ik zie beide spelers niet terugkeren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zou wel mooi zijn trouwens, Seedorf terug bij Ajax. Van Bommel bij PSV. Zou de competitie wel ten goede komen
Logisch ook zijn vrouw is Braziliaans.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef msnk het volgende:
Seedorf was toch gevraagd om in Brazilie te spelen? Zie ik 'm nog doen ook.
Wiens vrouw nog meer dan?quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch ook zijn vrouw is Braziliaans.
Nee ik ook niet, maar het zou wel leuk zijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik zie beide spelers niet terugkeren eerlijk gezegd.
Ik weet nog dat de vrouw van Frank Demouge Braziliaans is heeft niks met Ajax te maken maar toch.quote:
Hem dan maar ipv Seedorf naar Ajax halen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de vrouw van Frank Demouge Braziliaans is heeft niks met Ajax te maken maar toch.
Tja die kan nog naar topclubs.quote:Op maandag 25 april 2011 19:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Bommel heeft al bedankt als je onze vriend Sjeck wil geloven. Geen idee hoeveel liefde Seedorf nog heeft voor Ajax eerlijk gezegd...
Wat?quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef msnk het volgende:
Hè, ik zag hier ergens Extince staan? Of ben ik nou aan het hallucineren.
Waarom zouden we hier foto's van slechte nederlandse rappers plaatsen?quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef msnk het volgende:
Hè, ik zag hier ergens Extince staan? Of ben ik nou aan het hallucineren.
Volgens mij heb jij vandaag een grammetje te veel gesnovenquote:
Net bij DWDD.. Extince.quote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef msnk het volgende:
Jawel man!!!! Niet foto's, gewoon "Extince".
Dus toch!!! Jaja, ik ben dus toch niet gek!!!! En wat schept mijn verbazing.................................quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net bij DWDD.. Extince.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus toch!!! Jaja, ik ben dus toch niet gek!!!! En wat schept mijn verbazing.................................
Daar valt over te discussiëren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus toch!!! Jaja, ik ben dus toch niet gek!!!! En wat schept mijn verbazing.................................
Ik dacht dat je het over dit topic hadquote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Sowieso, prachtig shirt vind ik dat.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat geposte uitshirt is best lelijk. Dit shirt vond ik achteraf best mooi:
[ afbeelding ]
Lekker minimalistisch en de opgenaaide badge met het logo vind ik wel mooi. Van mij mogen ze het nog wel een keer zo doen.
Dat zou ook wel mooi zijn, als we even (wie was het ook al weer, van praag toch met die goeie sponsor deals bij ajax) regelen om een nog betere deal met nike te regelen nadat we kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef Morendo het volgende:
Ik zie toch liever een Nike 'swoosh' ter linkerzijde op de borst, ter hoogte van het logo.
Misschien hebben ze nog een kamer voor hem samen met DAM.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef Smoofie het volgende:
Msnk, alles goed jongen? Als je wat hulp nodig hebt neem dan contact op met de hulplijn van het pieter baan centrum
Naast DAM word je wel snel gezond verklaardquote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog een kamer voor hem samen met DAM.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naast DAM word je wel snel gezond verklaard
Fontein.quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, prachtig shirt vind ik dat.
[..]
Dat zou ook wel mooi zijn, als we even (wie was het ook al weer, van praag toch met die goeie sponsor deals bij ajax) regelen om een nog betere deal met nike te regelen nadat we kampioen zijn geworden.
eeeeeejjjj fa2 vriend das nie chil van jouw je weet tog broer maar no spang deze nigger fixt het wel.quote:
Gast, serieus ..quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
eeeeeejjjj fa2 vriend das nie chil van jouw je weet tog broer maar no spang deze nigger fixt het wel.
Oh ja, ze zeiden toch dat die misschien Ajax zou gaan helpen? Nou zeggen ze dat de laatste tijd over iedereen.quote:
De grap is nu wel leuk geweestquote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, serieus ..Gaat alles goed?
Ja, maar geen flauw idee wat hij precies doet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heeft het inmiddels tot een hoge functie bij de Uefa geschopt is het niet?
Hoop maar dat het een grap is .. mnsk is normaal gesproken geen grappenmaker.quote:Op maandag 25 april 2011 20:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh ja, ze zeiden toch dat die misschien Ajax zou gaan helpen? Nou zeggen ze dat de laatste tijd over iedereen.
[..]
De grap is nu wel leuk geweest
Ach, je schijnt sneller dronken te worden als het zo warm is hé.quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop maar dat het een grap is .. mnsk is normaal gesproken geen grappenmaker.
Of hij is in een neger veranderd.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, je schijnt sneller dronken te worden als het zo warm is hé.
Wat die rot zon allemaal met je kan doenquote:
Volgens mij was het iets met jeugd, maar ik denk niet dat hij deze functie weer opgeeft voor een club die hem al eens gedumpt heeft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar geen flauw idee wat hij precies doet.
Oud nieuwsquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ajax om tafel met Zuid-Afrikaanse stageloper Serero
25 april 2011, 19:46
Ajax gaat binnenkort met de Zuid-Afrikaan Thulani Serero (21) om tafel. De aanvaller van Ajax Cape Town maakte indruk bij zijn stage en komt volgens de Amsterdamse club in aanmerking voor een contract.
Ook verdediger Clayton Daniels (26) was op proef en maakte een goede indruk op de technische staf. Ajax bekijkt samen met de speler de mogelijkheid voor een tweede stageperiode.
In het verleden leverde de satellietclub uit Kaapstad al eerder spelers af aan Ajax. Zo verdiende Kameroener Eyon Enoh in het verleden ook een contract in Amsterdam.
quote:Ajax om tafel met Zuid-Afrikaanse stageloper Serero
Ajax gaat binnenkort met de Zuid-Afrikaan Thulani Serero (21) om tafel. De aanvaller van Ajax Cape Town maakte indruk bij zijn stage en komt volgens de Amsterdamse club in aanmerking voor een contract.
Ook verdediger Clayton Daniels (26) was op proef en maakte een goede indruk op de technische staf. Ajax bekijkt samen met de speler de mogelijkheid voor een tweede stageperiode.
In het verleden leverde de satellietclub uit Kaapstad al eerder spelers af aan Ajax. Zo verdiende Kameroener Eyon Enoh in het verleden ook een contract in Amsterdam.
Beetje oud, goed topic ervoor ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Morendo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekt_verkrachter.html
Als we wel kampioen worden post je pix okequote:
Dit zeg je ook alleen omdat je weet dat geen van jouw voorspelling dit jaar kloptequote:
Je kent mequote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen omdat je weet dat geen van jouw voorspelling dit jaar klopte.
Tja, heb je gezien hoe Twente de laatste tijd speelt? Ook zeer baggerquote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mocht je Heerenveen winnen dan moet Ajax werkelijk 2x zo goed spelen tegen Twente dan tegen Heracles, NEC of Excelsior.
Wat dat betreft heeft die Dijkstra wel gelijk, Twente heeft toch meer individuele kwaliteit om dat extra's te geven.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, heb je gezien hoe Twente de laatste tijd speelt? Ook zeer baggerHet wordt een gelijkwaardige pot.
Ja hij heeft idd een punt, maar ja zoals die Ruiz: 100 keer gevaarlijk balverlies op het middenveld maar toch scoort hij er zelf ook één. Optimaal benutten van het balverlies wat ze gaan lijden op het middenveldquote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft die Dijkstra wel gelijk, Twente heeft toch meer individuele kwaliteit om dat extra's te geven.
Ja, voetbal zoals tegen Milan uit, de eerste helft van Vitesse uit en de eerste helft van Spartak thuis.quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mocht je Heerenveen winnen dan moet Ajax werkelijk 2x zo goed spelen tegen Twente dan tegen Heracles, NEC of Excelsior.
Dat zou zo pijnlijk zijn als Twente aankomend weekend als kampioen is.quote:Op maandag 25 april 2011 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, voetbal zoals tegen Milan uit, de eerste helft van Vitesse uit en de eerste helft van Spartak thuis.
Zo word je kampioen, anders niet. En dit moet ook tegen Heerenveen zo, want anders ga je daar niet eens van winnen.
Gebeurt niet, wij zullen overwinnen!!! urbi et orbi, veni vidi vici!!!!quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Als Twente dan kampioen moet worden moet het maar omdat wij het laten liggen tegen Heerenveen. Zou extreem vernederend zijn als ze kampioen worden in de ArenA.
Daar hoop ik ook op stiekem. Het is hun laatste kans, verliezen ze dan liggen ze er gegarandeerd uit.quote:Op maandag 25 april 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
IJdele hoop: maar misschien kan Willem II volgende week stunten?
Te ijdel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
IJdele hoop: maar misschien kan Willem II volgende week stunten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel positief blijven he. Het gaat gewoon lukkenquote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef King_of_cubes het volgende:
Als Twente dan kampioen moet worden moet het maar omdat wij het laten liggen tegen Heerenveen. Zou extreem vernederend zijn als ze kampioen worden in de ArenA.
Knap, zelf al de doelsaldo's bijgewerkt.quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
Zo mensen, ik ben even in de tijdmachine gestapt en naar 16 mei geweest. Effe een screenshotje van teletekst gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zou ervoor tekenen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:48 schreef Saekerhett het volgende:
Zo mensen, ik ben even in de tijdmachine gestapt en naar 16 mei geweest. Effe een screenshotje van teletekst gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik ben teletekst paint-masterquote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap, zelf al de doelsaldo's bijgewerkt.
Dat is al een week oudquote:Op maandag 25 april 2011 22:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bereid om in de RvC te gaan zitten.
Ah jawel joh! Zoek de verschillenquote:
Nu:quote:'Cruijff bereid tot zetel in raad van commissarissen'
Cruijff, die vaak het aanbod van een officiële functie bij Ajax afwees, zou bereid zijn commissaris te worden.
Bron
quote:''Cruijff bereid tot functie bij Ajax' '
AMSTERDAM - Johan Cruijff is bereid plaats te nemen in de raad van commissarissen van Ajax als de ledenraad dat van hem verlangt. Dat maakte Frits Barend maandagavond bekendgemaakt in het televisieprogramma Barend & Barend.
Bron
Ik beweerde ook niet dat het nieuws was.quote:
Goh... Zijn er zowat mee doodgegooid afgelopen weekquote:Op maandag 25 april 2011 22:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Cruijff neemt alle verantwoordelijkheid, en gaat in de RvC zitten. En gaat zich de komende 2 jaar vol inzetten bij Ajax.
Nieuw voor mij
quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben niet zoveel on geweest afgelopen week
Ja, dat zei professor Barabas ook al tegen mij.quote:Op maandag 25 april 2011 22:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen.
Het kan overigens zo zijn dat je nou met je tijdreis de boel hebt vernaggeld. Schijnt nog wel eens onvoorziene gevolgen hebben. Mocht Ajax dus geen kampioen worden, dan houden we jou verantwoordelijk.
Dat verklaard de goede sfeer.quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben niet zoveel on geweest afgelopen week
Klopt, hopelijk stelt hij vanaf nu gewoon De Jong op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Karzai het volgende:
Wat gaat Frankie nou aan Hamlap doen, dit kan zo niet langer.
Komende twee wedstrijden zijn cruciaal er moet wat gebeuren
quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat verklaard de goede sfeer.
Dat zou toch heerlijk zijn om zowaar iemand in de spits te hebben lopen, en niet een nummer 9 die overal op het veld ballen komt ophalen om ze vervolgens weg te geven door een egoistische mislukte dribbelquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, hopelijk stelt hij vanaf nu gewoon De Jong op.
Hij stelt Hamlap gewoon op om de vrede te bewaren. Na die 2 wedstrijden is het snel gedaan met Hamlapquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:08 schreef Karzai het volgende:
Wat gaat Frankie nou aan Hamlap doen, dit kan zo niet langer.
Komende twee wedstrijden zijn cruciaal er moet wat gebeuren
Helaas kan dat wel ten kostte gaan van ons kampioenschap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij stelt Hamlap gewoon op om de vrede te bewaren. Na die 2 wedstrijden is het snel gedaan met Hamlap
Hopelijk niet. Want dan is ie echt meer welkom in de buurt van 020quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas kan dat wel ten kostte gaan van ons kampioenschap.
Het niet behalen van het kampioenschap aan deze jongen ophangen vind ik wel ver gaan, ik mag hem ook niet daar niet van maar ik kan me niet voorstellen dat Frank de Boer hem opstelt om de vrede te bewaren, ik neem aan omdat hij toch het makkelijkst scoort van iedereen, dat het er dan niet uitkomt is wat anders maar het is de coach die hem opstelt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Want dan is ie echt meer welkom in de buurt van 020
Dus eigenlijk zoals tegen Excelsior toen hij in de 67e minuut werd gewisseld. Echt, ik hoop dat Ajax (en zijn supporters) snel verlost zullen zijn van de onruststoker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat hij El Ham wel achter de hand wil houden voor tegen Twente en dat hij daarom heel voorzichtig te werk zal gaan. Hij weet dat als ie El Ham buiten de basis houdt dat ie dan zeer waarschijnlijk de laatste 2 wedstrijden geen beroep op hem kan doen. 1ste helft speelt ie daarom denk ik gewoon mee.
Als we geen kampioen worden zou ik het te makkelijk vinden om hem daarvan de schuld te geven, dan zou je dat Frank de Boer net zo goed kunnen aanrekenen die hem blijft opstellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Want dan is ie echt meer welkom in de buurt van 020
Ja en in vergelijking met wat jij allemaal bereikt heb, stelt Frits uiteraard weinig voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef Komakie het volgende:
Ik begreep wel dat Hamlap als hardste juigde toen er gescoord werd door Ajax.
Maar het was wel Frits die dat zei....
Ook v/d Vaart en Sneijder hebben dat in Studio Ajax van AT5 gezegdquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef Komakie het volgende:
Ik begreep wel dat Hamlap als hardste juigde toen er gescoord werd door Ajax.
Maar het was wel Frits die dat zei....
Oh nee hoor. De man heeft ongetwijfeld kwaliteiten, maar ik vind het gewoon een knurft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 05:27 schreef OvergebruiktSarcasme het volgende:
[..]
Ja en in vergelijking met wat jij allemaal bereikt heb, stelt Frits uiteraard weinig voor.
Hahah, hopelijk heeft de Boer iets meer ballen dan jij. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:30 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk dat hij El Ham wel achter de hand wil houden voor tegen Twente en dat hij daarom heel voorzichtig te werk zal gaan. Hij weet dat als ie El Ham buiten de basis houdt dat ie dan zeer waarschijnlijk de laatste 2 wedstrijden geen beroep op hem kan doen. 1ste helft speelt ie daarom denk ik gewoon mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef DeNummer10 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen een mogelijke komst van Mertens?Hij is 1 meter 50.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we er nu wel genoeg van rondlopen.
Wat heeft iedereen toch tegen een mogelijke komst van Mertens?Ik vind hem niet goed genoeg voor Ajax. Kijk naar zijn vormdip van nu, het is een Sulejmani 2 in de dop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt te betwisten, maar dat argument kan ik nog volgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet goed genoeg voor Ajax. Kijk naar zijn vormdip van nu, het is een Sulejmani 2 in de dop.
Want? je kan nou niet echt zeggen dat hij fysiek erg sterk is.. En hij heeft altijd van die kut trekjes. Onsportief gedrag enzo. Dat + de hoge vraagprijs.quote:
Alleen kan Mertens wel goed in de kleine ruimte overweg en is het geen counter speler pur sang zoals Sulejmani.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet goed genoeg voor Ajax. Kijk naar zijn vormdip van nu, het is een Sulejmani 2 in de dop.
Wat heeft iedereen toch tegen een mogelijke komst van Mertens?Genoeg dwergen en te duur voor zijn kwaliteiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch hebben we het meest lastig tegen de teams met veel fysiek sterke spelers. Dus dan is het best handig om wel een paar spelers te hebben die er tegen kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:00 schreef DeNummer10 het volgende:
Lengte... we hebben het over een speler die het juist moet hebben van wendbaarheid, snelheid en techniek. De toppers op die posities zijn vaak ook kleine, wendbare mannetjes. Alsof Ajax opeens titels gaat winnen met 11 reuzen. Lengte/fysiek verhaal is echt de grootste bullshit die ik de laatste jaren in de voetballerij hoor. Je hoort je te onderscheiden aan de bal, niet met spieren, lange poten en een dikke kop. Zo'n Engelaar, dat is toch gewoon het lachertje van de Eredivisie? De meest getalenteerde en de jongen met toekomst bij PSV is niet zo'n hele lange gast; Labyad.
Nee, dan moet je juist spelers hebben die iets met een bal in de kleine ruimte kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
En toch hebben we het meest lastig tegen de teams met veel fysiek sterke spelers. Dus dan is het best handig om wel een paar spelers te hebben die er tegen kunnen.
ja, en dat is dus DE fout die Ajax al 10 jaar maakt, leuke, frivole, technische spelers opleiden, als Siem de Jong, Eriksen etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, dan moet je juist spelers hebben die iets met een bal in de kleine ruimte kunnen.
Als je het goed uitspeelt hoef je niet eens in een fysiek duel te komen.
Voetbalkwaliteit > Fysiek.
Daarom hadden ze ook Strootman van Sparta moeten halen, maar de falende scouting heeft dit weer eens niet gezien... Nu is hij wellicht onhaalbaar en als je hem überhaupt al kan halen, kost hij minstens 10x zoveel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dat is dus DE fout die Ajax al 10 jaar maakt, leuke, frivole, technische spelers opleiden, als Siem de Jong, Eriksen etc.
Die spelers zijn de ster op het trainingsveld, maar zodra er een beetje een team met rousdouwers langskomt zijn ze kansloos.
Strootman is een goede speler maar ik acht hem niet geschikt voor het systeem dat Ajax wil spelen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom hadden ze ook Strootman van Sparta moeten halen, maar de falende scouting heeft dit weer eens niet gezien... Nu is hij wellicht onhaalbaar en als je hem überhaupt al kan halen, is hij minstens 10x zoveel waard...
Voor het seizoen moest hij nog 3/4 miljoen opbrengen, en halverwege met Suarez zijn geld binnen hadden ze dit bedrag nog steeds gevraagt en niet de 1 miljoen die Utrecht heeft moeten betalen. En zo'n bedrag is gewoon veelte veel voor een speler die het zelfs niet waar maakte in de Jupiler league op dat moment.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom hadden ze ook Strootman van Sparta moeten halen, maar de falende scouting heeft dit weer eens niet gezien... Nu is hij wellicht onhaalbaar en als je hem überhaupt al kan halen, kost hij minstens 10x zoveel.
Dat mogen ze niet doen als ze over een maand weg zijn.quote:Van de Amsterdamse club hebben vertrekkend algemeen directeur Rik van den Boog en financieel directeur Jeroen Slop contact gezocht met de leiding van FC Utrecht, zo meldt De Telegraaf.
En die is voor zijn gestalte nog best wendbaar en technisch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Boilesen lijkt dan inderdaad een uitzondering, al zal die gewoon op 4 belanden in de loop der tijd.
Een uitzondering waar op? Het is handiger als je iemand quotequote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Boilesen lijkt dan inderdaad een uitzondering, al zal die gewoon op 4 belanden in de loop der tijd.
Inderdaad. Daarom ook een uitzondering want zo zul je ze niet vaak tegenkomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En die is voor zijn gestalte nog best wendbaar en technisch.
Ja, er zaten alweer 2 posts tussen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een uitzondering waar op? Het is handiger als je iemand quote
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:51 schreef Smoofie het volgende:
Laat Mertens maar naar Anderlecht of Moskou gaan.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet doen als ze over een maand weg zijn.
Ons hechte groepje hier op FOK! is er tegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die Mertens totaal niet zag zitten. Paar maanden terug waren er wel wat Ajacieden die het volledig toejuigde.
Het was bij mij net op een nieuwe paginaquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, er zaten alweer 2 posts tussen.
Ja, ik snapte er ook al niet zoveel van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het was bij mij net op een nieuwe pagina
Voetbalzone de site die geen gerucht laat lopen!. Al weet ik zeker dat Ajax intresse heeft, maar met Europese subtoppers in de markt is dat weinig realistisch.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef msnk het volgende:
Ajax zou Dost beu zijn zei Derksen.
En wat is VZ? Je bedoelt VI?
VZ = voetbalzone.nlquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef msnk het volgende:
VZ... voetbalzone, algemeen bekend toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:20 schreef msnk het volgende:
Mensen die Johan Derksen tegen sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef DeNummer10 het volgende:
Matavz past niet bij Ajax, Sigthorsson al wat beter.
Mensen die Derksen gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die Johan Derksen tegen spreken
Dus jij bent het eens met meneertje 1o?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dus jij bent het eens met meneertje 1o?
Eens, maar is de duurste ten opzichte van Dost en die spits van Az.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
Matavz is goed ... Ik vind het een Ajax spits.
Weet ik veel, moet ik iedere site kennen of zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
VZ... voetbalzone, algemeen bekend toch?
Matavz heeft ruimte nodig en teruggetrokken buitenspelers om hem te bedienen. Die gaat bij Ajax, helaas, falen. Wel een goede spits trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
Matavz is goed ... Ik vind het een Ajax spits.
Sigthorson vind ik ook niet super.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef msnk het volgende:
Als er één speler is die ruimte nodig heeft is het Dost wel.
Jij loopt wel veel te zaniken hier hehquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef DeNummer10 het volgende:
Zeg ik dan dat Dost de goede oplossing is?
Maar past met zijn kwaliteiten beter bij het spel dat Frank de Boer wil gaan spelen.quote:
Sigthorssen beweegt meer dan Matavz . En Matavz en Sig. hebben nagenoeg dezelfde stijl.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef DeNummer10 het volgende:
Complementaire kwaliteiten > individuele prestaties.
Sigthorsson zou beter bij Ajax passen, en de rest dus ook beter kunnen laten functioneren dan Matavz. Los van het feit welke individueel gezien beter zou zijn. Huntelaar is ook een betere spits dan Pantelic, maar Pantelic liet Ajax beter voetballen.
Je spreekt jezelf nogal tegen nu.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sigthorssen beweegt meer dan Matavz . En Matavz en Sig. hebben nagenoeg dezelfde stijl.
Hoezo? Sig beweegt meer, te veel imo, Matavz is iets statischer. Maar hun stijl lijkt is nagenoeg hetzelfde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nogal tegen nu.
Damn, wat schiet jij snel in de verdediging zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:26 schreef DeNummer10 het volgende:
Zeg ik dan dat Dost de goede oplossing is?
Dat lok je dan toch zelf uit door met Dost op de proppen te komen terwijl het over Matavz ging.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, wat schiet jij snel in de verdediging zeg
Het ging over een toekomstige spits voor Ajax.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat lok je dan toch zelf uit door met Dost op de proppen te komen terwijl het over Matavz ging.
Is geen Ajax spitsquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als we nou Mourinho als TD of zo halen, Die heeft nadat ie de CL met Madrid heeft gewonnen toch een nieuwe uitdaging nodig. Dan kan ie gelijk Ronaldo mee nemen. Hoeven we ook niet meer moeilijk te doen over Dost.
Idd, doe dan Adebayor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verre van zelfs, jij hebt duidelijk geen kijk op het spelletje Nubreektetc.
Zijn mentaliteit is alleen nog slechter dan die van El ham... Misschien Benzema dan maar?. Laat ook maar zitten Ajax heeft geen Real madrid speler nodigquote:
Niet alleen Real Madrid spelers. Zo'n Messi zou je toch ook niet kopen als Ajax zijnde, past totaal niet in het systeem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit is alleen nog slechter dan die van El ham... Misschien Benzema dan maar?. Laat ook maar zitten Ajax heeft geen Real madrid speler nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |