staat in wetboek jonge weet je toch is boek met regels enz.quote:Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergt een handtekening geven enige vorm van alfabetisme
Ik zweer ik pak mijn hand doe tekening maken klaren, geen letters en al die rare shizzel nodig.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
staat in wetboek jonge weet je toch is boek met regels enz.
jazeker man, je ziet zelf toch, he zehmel.. ik neuk haar in al haar gaatjes met me dikke pik je weet zelf, he bezem, ik verwen haar, weesh dankbaar, tazzz, ha gha gha stil voordat ik jou beshteel ga gaquote:
ga je moeder beffen, kutnerdquote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
Het is 01;01 maandagmorgen.
TS denkt wat zal ik morgen doen, een filmmarathon houden of heel de dag slapen.
TS krijgt een inzinking. Waarom heb ik geen vrienden en verzin ik matige topics die ik vervolgens post op FOK? vraagt hij zich af.
TS sluit de pc af en huilt zichzelf in slaap.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
TS krijgt een inzinking. Waarom heb ik geen vrienden en verzin ik matige topics die ik vervolgens post op FOK? vraagt hij zich af.
ach, het is de 1e keer dat hem dat overkomt.quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef amenth het volgende:
zeggen dat ze moeten ophouen ipv ze gelijk knock out slaan wat een loser vriend ben jij
Deze user schijnt nogal wat fans te hebben hier. Niet dat ik snap waarom hoor, dus ik ben het eens met je anti RichC klacht.quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
WAJO!quote:
Diksriminazi.!quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
WAJO!
hij zij kutnerd tegen die forumlid!
kom we gaan hem aangeven, zulke scheldwoorden kunnen echt niet!!!!!!!
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Deze user schijnt nogal wat fans te hebben hier. Niet dat ik snap waarom hoor, dus ik ben het eens met je anti RichC klacht.
Maar even serieus, liet ze die jongens toe om haar te vingeren of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.
schrijf iets nuttigs net als mij dan
bitch
Hoi goodmorningvietnam.quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
kom we gefen hem aan, mag niet, ish niet goed, hij dishkriminiert ons!
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Maar even serieus, liet ze die jongens toe om haar te vingeren of niet?
Zeer nuttig idd vingerende mocro's in de kut van je tokkie vriendinquote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.
schrijf iets nuttigs net als mij dan
bitch
En dat.quote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.
ga je moeder beffen, en zeg tegen haar dat je haar dikke kont het liefst zelf inparkeertquote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.
ga weg uit dit topic lapzwans, ga je anus blekenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
kom we gefen hem aan, mag niet, ish niet goed, hij dishkriminiert ons!
je moeder vertelde bij de bakker dat je graag een kroketbroodje in je anus forceertquote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef Allessio het volgende:
TS ga nou maar slapen je hebt vandaag al 10 uur onafgebroken zitten fokken.
Morgen sta je weer rond tienen op en kan je er weer de hele dag tegenaan achter je pc.
Je verklapt al je geile fantasietjes aan ons he? Je propt graag dingen in je anus, die je ook nog schijnt te bleken, je droomt er van je moeder te beffen. Gooi het er maar uit knul.quote:Op maandag 25 april 2011 01:17 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
je moeder vertelde bij de bakker dat je graag een kroketbroodje in je anus forceert
jij bent echt domquote:Op maandag 25 april 2011 01:20 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je verklapt al je geile fantasietjes aan ons he? Je propt graag dingen in je anus, die je ook nog schijnt te bleken, je droomt er van je moeder te beffen. Gooi het er maar uit knul.
whahaha lolquote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef nattermann het volgende:
Hey RC, was lekker hè, daarnet. Ik lekker met mijn genotsknots, stampend tegen je binnenbandje. Ik hoorde en voelde je genieten.
Gr gr RickoKun.
Is dat je holmaat?quote:
nee, hij's gwn komisch haha lachen tog? omgquote:
Allessio probeert zich te rukken met een staafmixerquote:Op maandag 25 april 2011 01:32 schreef Allessio het volgende:
TS probeert het weg te lachen.
TS voelt zich eenzaam.
Alle © naar RickoKun. Hij is godverdomme mijn stampend idool. ®icko©kun.quote:Op maandag 25 april 2011 01:30 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
nee, hij's gwn komisch haha lachen tog? omg [ afbeelding ]
quote:Verschillende Fokkers schreven het volgende:
RichCalibier topic![]()
Klaarkomen op een raar internetmannetje.quote:Op maandag 25 april 2011 01:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Alle © naar RickoKun. Hij is godverdomme mijn stampend idool. ®icko©kun.
Als je een verhaal verzint, doe het dan in ieder geval goed. Het is dan nog altijd aanranding en geen verkrachting.quote:Op maandag 25 april 2011 00:34 schreef RichCalibier het volgende:
met z'n hand onder het slipje van mijn vriendin verdween!![]()
(....)
Edit/Update: Morgen doet m'n vriendin aangifte wegens verkrachting
en dit, je bent trouwens nog steeds een slappe zak voor het niet compleet vernielen van het gezicht van die mocro, TSquote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je een verhaal verzint, doe het dan in ieder geval goed. Het is dan nog altijd aanranding en geen verkrachting.
En mensen die dit topic gelovenquote:
Zo jij bent scherp zeg.quote:Op maandag 25 april 2011 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je een verhaal verzint, doe het dan in ieder geval goed. Het is dan nog altijd aanranding en geen verkrachting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |