staat in wetboek jonge weet je toch is boek met regels enz.quote:Op maandag 25 april 2011 00:57 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Sinds wanneer vergt een handtekening geven enige vorm van alfabetisme
Ik zweer ik pak mijn hand doe tekening maken klaren, geen letters en al die rare shizzel nodig.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
staat in wetboek jonge weet je toch is boek met regels enz.
jazeker man, je ziet zelf toch, he zehmel.. ik neuk haar in al haar gaatjes met me dikke pik je weet zelf, he bezem, ik verwen haar, weesh dankbaar, tazzz, ha gha gha stil voordat ik jou beshteel ga gaquote:
ga je moeder beffen, kutnerdquote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
Het is 01;01 maandagmorgen.
TS denkt wat zal ik morgen doen, een filmmarathon houden of heel de dag slapen.
TS krijgt een inzinking. Waarom heb ik geen vrienden en verzin ik matige topics die ik vervolgens post op FOK? vraagt hij zich af.
TS sluit de pc af en huilt zichzelf in slaap.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
TS krijgt een inzinking. Waarom heb ik geen vrienden en verzin ik matige topics die ik vervolgens post op FOK? vraagt hij zich af.
ach, het is de 1e keer dat hem dat overkomt.quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef amenth het volgende:
zeggen dat ze moeten ophouen ipv ze gelijk knock out slaan wat een loser vriend ben jij
Deze user schijnt nogal wat fans te hebben hier. Niet dat ik snap waarom hoor, dus ik ben het eens met je anti RichC klacht.quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef Allessio het volgende:
WAJO!quote:
Diksriminazi.!quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
WAJO!
hij zij kutnerd tegen die forumlid!
kom we gaan hem aangeven, zulke scheldwoorden kunnen echt niet!!!!!!!
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Deze user schijnt nogal wat fans te hebben hier. Niet dat ik snap waarom hoor, dus ik ben het eens met je anti RichC klacht.
Maar even serieus, liet ze die jongens toe om haar te vingeren of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.
schrijf iets nuttigs net als mij dan
bitch
Hoi goodmorningvietnam.quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
kom we gefen hem aan, mag niet, ish niet goed, hij dishkriminiert ons!
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Maar even serieus, liet ze die jongens toe om haar te vingeren of niet?
Zeer nuttig idd vingerende mocro's in de kut van je tokkie vriendinquote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
je bent hier gewoon impopulair, kan ik niets aan doen.
schrijf iets nuttigs net als mij dan
bitch
En dat.quote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.
ga je moeder beffen, en zeg tegen haar dat je haar dikke kont het liefst zelf inparkeertquote:Op maandag 25 april 2011 01:11 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Het is een verzonnen kuttopic, net als alle andere kktopics van RC. Alsof die gast een vriendin zou hebben.
ga weg uit dit topic lapzwans, ga je anus blekenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
kom we gefen hem aan, mag niet, ish niet goed, hij dishkriminiert ons!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |