abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 19:54:57 #26
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95965602
Wat naar Orea. Vooral als je niet echt weet wat je muppie heeft :{ Ik duim voor een goede nacht :*

Mijn muppet heeft nasi gegeten net :D
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95965880
Oh lekker!! Mijn muppet heeft een paar Hollandse garnaaltjes gegeten :D bekkie bleef maar open gaan!! O+
  maandag 25 april 2011 @ 20:01:38 #28
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95966034
Dat lust mijn oudste ineens :D moest ik zomaar mijn portie garnalen delen :D Krijgt Ylana de volgende keer ook gewoon :Y

En ze drinkt weer *O* voldoende voor mijn gevoel nu ook. Alsof ze ineens door heeft dat je bij warm weer meer moet drinken. Ben er zo blij mee want ik maakte me echt zorgen met 4 niet-voldoende-natte-luiers-naar-mijn-zin per dag. Ze bleef dikke tranen huilen en natte poep produceren en d'r fontanel bleef normaal, maar tóch he... het zinde me totaal niet. Ben benieuwd wat ik morgen kolf nu.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95966203
Floris wilde net mijn shaslick hebben :D
Die kreeg ie niet, wel vegetarische zooi :)
Ben moe, pfff hele dag buiten gezeten. Hopelijk is t over 11weken ook zulk weer O+
pi_95967656
Klinkt als een mooie dag bij de doop Saffier!

Van mij mag het wel weer ietsjes minder warm worden buiten, vooral voor Jelle. Die kan er duidelijk weinig mee en zit zich zelf een beetje in de weg. Ook probeert hij te rollen, wat hem nog niet lukt en dat frustreert hem ook duidelijk ;) Gisteren en vandaag heeft hij echt heel vaak gedronken, alleen maar goed met de warmte :) Hij mag alleen wel iets minder vaak 's nachts komen, afgelopen nachten was het 3x per nacht :O
Woensdag en donderdag gaat hij de hele dag naar de creche, dan moet ik toch echt weer aan het werk na 5,5 maand verlof :'(
pi_95971386
Heb vandaag 6 uur in de trein gezeten Groningen - Hilversum retour samen met Femke. Gelukkig geen trein bij elkaar geschreeuwd :') met iedereen in de trein zitten lachbekken :D Niet geslapen in de trein, maar wel 3 uur bij het bezoek. Dat wordt vast bijslapen morgen bij de KDV, we waren pas om 21 uur thuis terwijl ze normaal gesproken max. om 19.30 uur in bed ligt..

Hier heeft Femke een klein stukje varkensvlees van de barbecue gehad en heel veel stokbrood :Y) Heerlijk in een badje gezeten, gewoon een grote bak. Ik denk dat ik thuis gewoon eerst haar babybadje buiten ga gebruiken. Over een dikke week kunnen we lekker buiten in de vernieuwde tuin zitten :)

Sonnetje onze kindjes worden alweer bijna 1 :o

Saffier fijn dat de doop geslaagd was :)

Mrien dat zal wel even wennen zijn Jelle naar de creche!
pi_95971917
Klinkt heerlijk saffier! gefeliciteerd met de doop!

Mex heeft een paar kruimels paling gegeten, hij vond het heerlijk!
pi_95972060
Mereltje, femke gewoon nog eerder dan floris :o gaat veel te hard!
  maandag 25 april 2011 @ 22:00:17 #34
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95972208
Saffir dat klinkt als een hele mooie dag gisteren!

Wij hebben vandaag 11 uur gedaan over een reis die in 8.5 uur kan :') . En wie heeft er ervaring met het wassen van maxi-cosi bekleding? :')

Tot morgen!
pi_95972345
Ik heb ervaring pessie! En wat we reis hebben jullie dan gemaakt zeg!

Wij hebben niets gedaan. Sarah slaapt vooral erg veel op het moment komt van de warmte denk ik.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95972513
ik heb de bekleding van de MC meermaals gewassen Pessie.
Gewoon in de wasmachine, wasmiddel erbij, op 30 graden, fijne was. Dan gewoon ophangen en het is zo droog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95972692
Ik deed er een tennis al bij in de wasmachine, tip van een ervaringsdeskundige, het nut ervan ben ik vergeten, werd ie minder gekreukt van ofzo... Maar verder zelfde gedaan als Vicky zegt. En echte vieze vlekken had ik met loei aar wasmiddel even aangestipt :)
pi_95973775
Muhh ik zit hier even in een dipje. Het is hier echt weer grammen sprokkelen. Ze is sinds 1 april nu 150 gram gegroeid. Maar goed, ze eet ook wel slecht. Maar het is gewoon weer even bal. Deze week gaat vast weer beter.

Orea, ik hoop dat muppet vannacht goed slaapt!
pi_95974260
Ik was ook de bekleding van de maxicosi stoelen hoor :Y. Gewoon met de normale was mee en niet in de droger.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95974434
Sola :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95974445
Sola kus voor jou! ( ik zit op de iPad en zou niet weten hoe ik die kussmile maak) het komt vast goed!
pi_95974855
Kijk en daar heb ik geen last van! Gewoon omdat ik niet ga wegen. Geen zin an. 6 mei moet ik weer. Kijken of ze wel wat groeit, ze eet nog steeds amper groente en fruit. Boterhammetjes met moeite. Gewoon eigenlijk niets, het is ook helemaal niet leuk. Na 2 happen begint ze al prrrrrrrrrt en dan krijg je er niets meer in. Ja melk. Drinken, vaak.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95978196
Wassen is het probleem niet, maar het terugstoppen van de bekleding is een ramp.
Ik heb eergister een hoes gemaakt van een aankleedkussenhoes. Gaatjes voor de gordels erin geknipt en het elastiek wat losser gemaakt. Werkte erg goed.

Sola :*
Maar hoeveel hoort ze ongeveer aan te komen? Ik snap je zorgen hoor, maar ik hoop dat het meevalt gewoon.
  dinsdag 26 april 2011 @ 07:31:56 #44
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95983087
Even een korte ego-post.

Jasmin eet en drinkt al 3 dagen amper. Ze had behoorlijke koorts zaterdag, dus in de luier kleertjes uit verder. Maar ze drinkt nog geen 100cc per fles, ook fruit of groente weigert ze nu. Water uit een tuitje ook niet, roosvicee met kleine beetjes.
Ze hoest zich suf, denk dat ze keelpijn heeft. Gisteren hebben we de fles maar extra aangeboden. Hopelijk drinkt ze vandaag wel ok. Echt hoor, als Jazzy zich niet ok voelt gaat ze meteen in hongerstaking. }:(
pi_95983307
Sola en Silmarwen :* voor jullie niet goed drinkende en etende kindjes. Hopelijk gaan ze het snel weer oppakken.

Orea hopelijk zijn het de tandjes en is jullie meisje weer zichzelf in de nacht.

Pessie, wat een rit, jullie zullen wel gaar geweest zijn.

Verder heb ik het wel gelezen, maar weinig onthouden ben ook 2 dagen amper achter de computer geweest.

Verder zijn gister weg geweest voor mijn verjaardag. Daar hadden ze een schommel voor de kleintjes. Dus ik dacht "ik probeer het gewoon". Nou het was een groot succes. Ik twijfelde heel erg of ik hem zou kopen omdat ik dacht dat hij er te klein voor zou zijn. Maar na vandaag ga ik hem toch maar halen.

Verder was het hier bal gisteren met slapen. Op zich niet raar na twee inspannende dagen. Maar hij sliep pas na 21.00 uur (normaal 19.00 uur), wel vrolijk in de box maar hij was kapot. Weigerde ook in eerste instantie zijn flesje, waardoor ons avondritueel weg was en hij dus echt niet ging slapen. Gelukkig om 21.00 uur dus wel gedronken en hij was direct vertrokken.
Ik had dus de hoop dat hij dan ook wat langer door zou slapen, maar hij was zelf vroeger wakker. 05.15 uur!!! :o
Heeft hij een half uur lopen keten en spelen in zijn bed, en toen viel hij gelukkig nog voor 1,5 uur in slaap.
Nu kijkt hij youtube filmpjes met papa voordat die gaat werken. O+

pi_95983396
Wat vervelend, die niet-eters. Ik was juist blij dat hier weer wat minder gegeten werd vannacht.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95983425
Ach Sola, wat rot. :*

Hik, je hebt helemaal gelijk: ananas wordt pas geadviseerd vanaf 12 maanden. Ivan is al zolang dreumes dat ik dat schema klaarblijkelijk helemaal vergeten ben. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95983544
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2011 08:19 schreef mrien het volgende:

Hoe is vannacht gegaan claudia?
Ze werd rond middernacht wakker en toen heb ik d'r bij me gehouden omdat ik het zo ongezellig vond. Overdag heeft m'n lief de cosleeper weer opgezet. :') Vannacht was weer een vrij zware nacht, dus we moeten echt een oplossing bedenken. Ze maakt bijna geen rukken meer van langer dan 3 uur.

Ik begrijp niet waarom ze het ineens verleerd lijkt. Mijn vermoeden is dat ze opnieuw moet leren om uit zichzelf weer in slaap te vallen als ze 's nachts wakker wordt. Dat betekent dat ik haar niet meteen moet voeden maar een alternatieve manier moet vinden om haar te troosten. Lastig.
pi_95983656
accepteert ze een speentje Claudia?
Op zich is 3 uur achter elkaar niet gek toch? Ik geloof dat de meeste kindjes na een week of 3 ineens door gaan slapen en supernachten maken en dan vanaf een maand of 3/4 ineens weer niet meer. Geen idee waar dat aan ligt, ik kan het me van Amélie wel nog herinneren in elk geval.

Ik denk dat Elin er ook een uur of 3 max tussen laat s nachts.

Ik ga hier maar eens proberen wat meer structuur in de dag te brengen voor Elin, dat is er steeds bij ingeschoten omdat ze zo veel huilde en weinig sliep. Ze wordt nu ietsje rustiger dus ik wilde er wat meer een vast patroon in gaan brengen.

Saffier! Klinkt als een mooie dag, heel fijn <3 ik ben heel benieuwd naar de foto's O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95983778
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:26 schreef huuphuup het volgende:
accepteert ze een speentje Claudia?
Op zich is 3 uur achter elkaar niet gek toch? Ik geloof dat de meeste kindjes na een week of 3 ineens door gaan slapen en supernachten maken en dan vanaf een maand of 3/4 ineens weer niet meer. Geen idee waar dat aan ligt, ik kan het me van Amélie wel nog herinneren in elk geval.
Dat is in ieder geval wel precies wat er hier gebeurt! Weet je ook waar het door komt? Heeft het ermee te maken dat ze wakkerder/alerter zijn? En nog belangrijker: wanneer gaat het voorbij wanneer ging het bij Amélie voorbij? :Y)

Ik vind het al gewoon heel fijn om te horen dat het normaal is. Bij Ivan zaten we nu in de speenplop-periode (ook héél vermoeiend!), maar Lena heeft geen speen omdat ze er niks mee kon. Misschien zouden we het nog eens kunnen proberen, maar ik doe dat om verschillende redenen liever niet.

Ik heb Lena om 5:00 uur aan mijn lief overgedragen en daarna heb ik nog 2 uur gepit omdat ik erachterkwam dat ik niet naar Utrecht hoef vandaag. *O* Daardoor voel ik me ontzettend uitgerust. Normaliter moet ik er om 6 uur uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')