Sola en Silmarwen

voor jullie niet goed drinkende en etende kindjes. Hopelijk gaan ze het snel weer oppakken.
Orea hopelijk zijn het de tandjes en is jullie meisje weer zichzelf in de nacht.
Pessie, wat een rit, jullie zullen wel gaar geweest zijn.
Verder heb ik het wel gelezen, maar weinig onthouden ben ook 2 dagen amper achter de computer geweest.
Verder zijn gister weg geweest voor mijn verjaardag. Daar hadden ze een schommel voor de kleintjes. Dus ik dacht "ik probeer het gewoon". Nou het was een groot succes. Ik twijfelde heel erg of ik hem zou kopen omdat ik dacht dat hij er te klein voor zou zijn. Maar na vandaag ga ik hem toch maar halen.
Verder was het hier bal gisteren met slapen. Op zich niet raar na twee inspannende dagen. Maar hij sliep pas na 21.00 uur (normaal 19.00 uur), wel vrolijk in de box maar hij was kapot. Weigerde ook in eerste instantie zijn flesje, waardoor ons avondritueel weg was en hij dus echt niet ging slapen. Gelukkig om 21.00 uur dus wel gedronken en hij was direct vertrokken.
Ik had dus de hoop dat hij dan ook wat langer door zou slapen, maar hij was zelf vroeger wakker. 05.15 uur!!!
Heeft hij een half uur lopen keten en spelen in zijn bed, en toen viel hij gelukkig nog voor 1,5 uur in slaap.
Nu kijkt hij youtube filmpjes met papa voordat die gaat werken.