abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 23:31:00 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96072092
Ja dat was idd de reden die op de verpakking stond, maar als het KDV van Pvoesss zelfs kleintjes als V. al iets laten "verven" en zo nog een aantal creatieve kleintjes hier, vraag ik me af of er ook een onschuldigere variant is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96072805
Bij ons op de creche verven ze met die hele kleintjes meestal de voetjes ipv de handjes, en ze doen het met z'n 2-en ;) wat ook erg praktisch is..
* mrien ziet nog een blauwe Lotte, badkamer en ikzelf voor ogen ;)
  donderdag 28 april 2011 @ 07:51:02 #278
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_96078164
Mrien een tandje! <3
As, fijn dat Yaro nu wat aangekomen is!

Gister ging het even slechter met Jazzy. Ze was suffig, hing alleen maar, fontanelletje echt goed ingezakt en haar tempratuur de hele tijd laag, zelfs met kleertjes aan zat ze net op de 36.6. Dokter weer gebeld, zolang ze geen diarree kreeg wilde hij het even over de nacht tillen, nadat hij de kinderarts ook had gebeld voor overleg. Toen heb ik haar 2 flessen gegeven eerste dronk ze 120 cc, later nog een keertje 40cc. 's Avond bij Knut kwam ze uit zichzelf en dronk ze 120 cc en de laatste fles weer 120cc en leek ze alweer meer zichzelf, spartelend en actief. Ga haar zo maar wakker maken en weer een flesje geven, daarna nog even met de dokter bellen voor overleg. Wat een kut virus is dat RS toch. Yade heeft ook nog steeds 40 graden koorts, maar hoe ziek ze ook is, ze blijven eigenlijk allebei wel vrolijk. Yade wordt extra knuffelig alleen.

Jasmin zat op 66cm en 7 kilo, maar ik gok dat ze wel wat afgevallen is. Net als Yade, ben altijd blij als ze boven de 14 kilo uitkomt met een lengte van bijna 1m, maar ze zit nu weer rond de 13.
  donderdag 28 april 2011 @ 08:01:41 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96078269
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik wel! jij zou foto's laten zien! :7 ;)

@As wat superfijn!
Zodra ik ze heb laat ik ze zien :Y

Ik heb zin in 2 grietjes vandaag, ben zo benieuwd hoe ze op elkaar reageren!

Sil wat een schrik toch weer. Ik hoop echt heel hard dat dat stomme rs-virus nu snel verslagen wordt :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96078923
Zo eindelijk tijd gehad om bij te lezen. Iedereen bedankt voor de positieve reacties op Yaro.

Solagratia, de laatste ker op het cb heb ik er specifiek naar gevraagd of ze nu nog steeds 150 gram per week aan moeten komen. Zij gaf aan dat, dat nu niet meer het geval is. Ik heb niet gevraagd wat dan nu een beetje de richtlijn is,
En leuk dat ze zich gaat optrekken in de box, inderdaad wel oppassen voor gevaarlijke situaties.

Draculettetje, zou zomaar kunnen dat ze het kruipen gaat overslaan. Is volgens mij niet zo heel erg hoor. Ik zelf heb ook nooit gekropen.

Mrien, fijn dat het goed ging op de KDV en dat hij al zijn flessen leeg had.

Troeta aan de fiets, wel lekker meer bewegingsvrijheid. Ook Pessie lekker aan het fietsen. En nog gefeliciteerd met Nathan's 9 maanden.

Silmarwen, fijn dat je meisje ondanks het rot virus toch vrolijk zijn, hopelijk knappen ze snel op.

Leandra aan de vingerverf, leuk! Zou ik zelf nooit bedacht hebben met die kleintjes, maar waarom niet eigenlijk. Met die voeten is ook wel een leuk idee.

Saffier, veel plezier vandaag met 2 meiden, hopelijk reageren ze een beetje leuk op elkaar en blijven de vingers een beetje uit de buurt van de ogen.
  donderdag 28 april 2011 @ 09:08:48 #281
54772 Silmarwen
pi_96079234
Bah, weer maar 120cc op, maar wel actief en vrolijk, op het hoesten na. We moeten nog even afwachten.
pi_96079335
Vervelend Silmarwen, wanneer heb je weer overleg?
  donderdag 28 april 2011 @ 09:18:24 #283
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96079398
Sil balen. Is ze wel vrolijk?

Wat kruipen betreft. Eigenlijk is het wel belangrijk voor de ontwikkeling van de motoriek. Nou zijn er genoeg kids die niet kruipen en die leren ook lopen en komen er ook wel.

Voor Nathan's boek hebben we zn voeten in de vingerverf gezet. Van de Hema. Het was wel een smeerboel maar ook heel leuk.
pi_96079431
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef mrien het volgende:
Bij ons op de creche verven ze met die hele kleintjes meestal de voetjes ipv de handjes, en ze doen het met z'n 2-en ;) wat ook erg praktisch is..
* mrien ziet nog een blauwe Lotte, badkamer en ikzelf voor ogen ;)
Hier doen ze ook de handjes maar vooral de voetjes inderdaad.
En samen inderdaad. Ik weet dat mijn moederdag ding iets met goud is O+
Dat kon ik zien aan zijn voetjes :+
En hij verft elke week wel 1 keer :D

ik vind zelf vingerverf niet echt fijn werken.
Ik beschilder liever zelf delen van de voet met de wat dikkere knutselverf :)
  donderdag 28 april 2011 @ 09:44:29 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96079934
Ik wilde eigenlijk beide oma's voor moederdag een "schilderij" geven met daarop de handjes en voetjes van Soneal, dus ik dacht een paar van die schildersdoeken op frame van de action, voetjes en handjes insmeren met een verfroller en op dat doek planten, maar ik wilde wel een beetje een onschuldige verf gebruiken, voor je het weet zit er een vingertje in de mond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96081651
Oeh moederdag O+ er stond in het KDV-heen-en-weer-schriftje al dat Leia had geknutseld voor moederdag (waarop mijn vent weer zei: is dat een hint voor papa's; zodat ze weten dat moederdag eraan komt? :+) dus ik ben heeeeel erg benieuwd wat ik krijg! O+

Vandaag is mijn muppetje 9 maanden! Mijn grote.. Als verrassing werd ze pas om half 5 wakker voor voeding :D al was het daarna meer mutsen dan slapen! :P

Vanavond komt voor het eerst de oppas (buurmeisje :D) en gaan wij naar de Musical.. Soldaat van Oranje, ben benieuwd!

Mrien, Jelle al een tandje :o Wow!! Mijn kind gaat echt nooit meer tanden krijgen, denk ik :') nou zei een leidster van de opvang dat het bij sommige kindjes gebeurd dat de tandjes pas na een jaar komen omdat ze bv krijgen :? iemand hier die daar óóit van gehoord heeft?

Wat naar Sil, dat je meiden zo kwakkelen..

Saffier, veel plezier met de dames O+ :D
  donderdag 28 april 2011 @ 11:15:46 #287
259886 pessie
pi_96082630
Orea, vriendin van mij heeft een zoontje die inderdaad zn eerste verjaardag tandloos gevierd heeft. Hij kreeg borstvoeding (volgens mij is ze onderhand volledig afgebouwd) maar of dat met elkaar te maken heeft betwijfel ik.

Ook al 9 maanden. Groot is ze dan opeens he. Zo raar, volgens mij begint hier langzamerhand iets voorzichtig te rammelen :? .

Moederdagcadeaus ^O^ ik denk alleen niet dat ik iets hoef te verwachten. Bij mij man's familie wordt moederdag afgedaan als "commercieel dus nutteloos" en Nathan gaat niet naar de creche. Ach ja, voor mij is het elke dag moederdag :P ik ben moeder ;)
pi_96082922
Zo is het Pessie. Ik verwacht hier ook geen moederdagcadeau. Mijn man is niet zo creatief en staat daar sowieso niet bij stil. Daarnaast zijn we op vakantie als het moederdag is.
Ach mij kan het eigenlijk ook niet zo heel veel schelen.
heel stiekem vind ik het toch wel leuk als ik iets zou krijgen
pi_96083117
Ik kan me wel vinden hoor, in het commercieel nutteloos. Ik heb ook niks met moederdag (nou is mijn moeder ook overleden.. dus sjaa...) maar in de periode dat je nog zelfgemaakte knutsels krijgt O+ O+ dát is voor mij moederdag.. niet straks elk jaar een verplicht blommetje op een vastgestelde dag :)
pi_96083246
dat inderdaad orea, het gaat mij ook echt niet om een cadeau ofzo. Maar mijn kleintje gaat ook niet naar het kdv, dus maakt niets daar. En stiekem zou ik het wel heel tof vinden als mijn man op het idee zou komen om met die kleine iets te maken. Maar dat zit er echt niet in en dat geeft ook niet. Maar toch....ergens he
pi_96083445
Mijn meneer is niet alleen met Puck, ik ben daar altijd bij dus iets samen met hem maken voor moederdag zit er echt niet in.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96083453
Genoeg hints rondstrooien As :P Ik heb zelfs al vingerverf in huis gehaald O-)
pi_96083527
Das jammer DML.
Zou dat de truc zijn Orea? Ik vermoed niet dat, dat het hem gaat worden. Voor verjaardagen zijn ook altijd heel veel hints nodig en dan moet ik het vaak op het laatst nog gewoon zeggen.
Ach, het is hoe hij is, hem er wel vrede mee hoor. Hij heeft zijn andere goede dingen. :)
  donderdag 28 april 2011 @ 12:37:43 #294
259886 pessie
pi_96085299
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:41 schreef As1981 het volgende:
Das jammer DML.
Zou dat de truc zijn Orea? Ik vermoed niet dat, dat het hem gaat worden. Voor verjaardagen zijn ook altijd heel veel hints nodig en dan moet ik het vaak op het laatst nog gewoon zeggen.
Ach, het is hoe hij is, hem er wel vrede mee hoor. Hij heeft zijn andere goede dingen. :)
Ik kreeg vorig jaar voor mn verjaardag een doosje celebrations. Ik had 10 dingen opgeschreven maar dàt stond er niet op :') . Ik heb nu gezegd dat omdat ik vorig jaar niets heb gehad ik dit jaar wel een moederfiets verdien, hij is het er nog niet mee eens helaas.
pi_96085672
Ik heb niets gekregen voor mn verjaardag (ik wist niks en andersom krijgt ie ook al jaren niets). En ik verwacht wel wat voor moederdag van Floris (mag ook gekocht zijn :D) En dat heb ik al gezegd ook. TOen kreeg ik de opmerking dat Floris nog niks kan kopen, dus heb ik gezegd dat hij dat mag doen :)
Makkelijk is wel dat vaderdag rond R's verjaardag valt, dus is dat ook mooi opgelost :D
  donderdag 28 april 2011 @ 13:01:52 #296
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96086050
Gezellig hoor, 2 grietjes O+

Zodra ik uit beeld ben gaat de een huilen en doet de ander vrolijk mee :D maar als ik weer in beeld ben is alles goed. Amy ligt nu net op bed en Ylana zal zo wel volgen, Ze is alweer moe :o
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96087117
Ik heb helemaal een tand van jelle gemist!

sil wat een klote virus is het toch ook! sterkte en nogmaals beterschap

er ligt hier ook een moederdag kado van kdv klaar ben benieuwd!
saffier duo huilen is het leukst he?!
pi_96087281
Hoe gaat het nu sil?
  donderdag 28 april 2011 @ 16:09:24 #299
54772 Silmarwen
pi_96093073
Geswiched naar de hypo-allergene voeding, en ze drinkt die wel leeg. We waren ruim een week terug naar de gewone gegaan op advies van CB. Samen met het ziek zijn werkt dat niet ok blijkbaar want in het begin dronk ze die voeding wel prima. Doen nu wel een pak hypo en dan weer kijken naar gewoon.
pi_96101202
Fijn dat ze die wel drinkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')