Hoe was je middag/avond?quote:
Er is ook niet veel te snappen...het is gewoon een hoop singles bijelkaar die zich via hier vermaken en lekker "kletsen"quote:
Slapenquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga als ik er straks ben, lekker douchen en slapen![]()
ben helemaal vies bezweet.
Wel okéquote:
Where is the love?quote:
Waarom leg je het uit als het gewoon in de OP staat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
Er is ook niet veel te snappen...het is gewoon een hoop singles bijelkaar die zich via hier vermaken en lekker "kletsen"
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappenquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom leg je het uit als het gewoon in de OP staat?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappen
Dan passen ze ook niet in dit topic dus waarom de moeite nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappen
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen. Noemen ze dat zo tegenwoordig?
[..]
Wel oké
Nu al in een sleurquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.
slaapmeneerquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.
Hoquote:
Nou dan ga ik maar naar benedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
niet hierquote:
Of ze verdiende 200% kon ook..quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat klopt zeker![]()
[..]
Ow, op een feestdag werken is wel wat minder
Ja ik snap je punt ik ben ook liever vrij dan werkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat is het leuke eraanof je moet het werk super leuk vinden
ons L-E niet, die doet het voor ons, de maatschappijquote:
Als ik het geld dringend nodig zou hebben zou ik het wel voor het geld doen, maar anders zou mijn motivatie wel stukken minder zijn. En nog meer met dit weerquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt ik ben ook liever vrij dan werkenmaar er zijn echt mensen die het soms doen voor de 200%
Precies L-E is gewoon goed bezigquote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ons L-E niet, die doet het voor ons, de maatschappij
Dat is jammerquote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Hou eens op over die 200%, die bestaat niet in de gezondheidszorg hoor.
Ik heb niet eens de 100%. Zit op het minimumloon en gelukkig hoef ik geen huur te betalen anders zou ik ik niet rondkomen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
Wij hebben ook geen 200%
niet eens 101%...koppijn kan je erbij krijgen, en veul
Zo Feyenoord heeft vandaag wraak genomenquote:
Ik moet rondkomen van een bijstandsuitkering. Gelukkig houdt het CAK daar rekening mee, waardoor mijn maandelijkse bijdrage niet hoog is.quote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de 100%. Zit op het minimumloon en gelukkig hoef ik geen huur te betalen anders zou ik ik niet rondkomen.
Maar goed, ben hard op zoek naar werk
Dit is gewoon winnen. Dit is niet wraak op de ultieme vernedering.quote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Feyenoord heeft vandaag wraak genomendie 10-0 hebben ze nog niet goed gemaakt maar dat komt volgend seizoen wel
tegen jou doe ik de komende 3 maanden ook niet meer aardigquote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo Feyenoord heeft vandaag wraak genomendie 10-0 hebben ze nog niet goed gemaakt maar dat komt volgend seizoen wel
quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegen jou doe ik de komende 3 maanden ook niet meer aardig
Tja waarschijnlijk wel. Dit PSV is gewoon onthutsend zwak. Ze hadden gewoon de mazzel dat in oktober Feyenoord nog slechter was dan een vierde klasser zondagamateurclubquote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee!quote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
Yuki, heb je de updates rondom de Droombaan meegekregen?
kom lekker liggen danquote:
Nou, zo heel bijzonder is het ook weer niet. Ze vonden mijn motivatiebrief heel indrukwekkend en hebben interesse, konden alleen mijn CV niet openen. Dus dat heb ik nogmaals gestuurd. Ik verwacht stiekem wel dat ik minstens op gesprek mag komen, moet gek lopen als ze mijn CV niet leuk vinden.quote:
Tof!quote:Op zondag 24 april 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, zo heel bijzonder is het ook weer niet. Ze vonden mijn motivatiebrief heel indrukwekkend en hebben interesse, konden alleen mijn CV niet openen. Dus dat heb ik nogmaals gestuurd. Ik verwacht stiekem wel dat ik minstens op gesprek mag komen, moet gek lopen als ze mijn CV niet leuk vinden.
Heb jij ooit wel eens aardig gedaan tegen iemand dan?quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tegen jou doe ik de komende 3 maanden ook niet meer aardig
Als Feyenoord zo blijft spelen zullen ze iig niet meer met 10-0 verliezenquote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja waarschijnlijk wel. Dit PSV is gewoon onthutsend zwak. Ze hadden gewoon de mazzel dat in oktober Feyenoord nog slechter was dan een vierde klasser zondagamateurclub
oeh ja lekkerquote:
soms doe ik alsofquote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens aardig gedaan tegen iemand dan?
Tegen mijquote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens aardig gedaan tegen iemand dan?
[..]
Als Feyenoord zo blijft spelen zullen ze iig niet meer met 10-0 verliezen
Bedoel je nu de onderste of de bovenste qoutequote:
jij bent vrouw daaromquote:
Op de onderste past ie niet echt he?quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je nu de onderste of de bovenste qoute
of beide
Haha, wat een wereldreactie!quote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of beide
Feyenoord-Yuki dat is wel een wedstrijd die ik wil zienquote:Op zondag 24 april 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
of beide
quote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Feyenoord-Yuki dat is wel een wedstrijd die ik wil zien
Ja wel hoor. Dat Feyenoord tegen jou met 10-0 verliestquote:Op zondag 24 april 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op de onderste past ie niet echt he?
Bovenste
eerst zien dan gelovenquote:
jaquote:
verdomme..weer op zoek naar mijn eierenquote:
Waarom dan, Bosjeposje?quote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga over mijn nek van mijn eigen woorden
Niet in de koelkast he. Dat doen veel mensen, maar dat hoeft niet. Tip van de dag.quote:Op maandag 25 april 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdomme..weer op zoek naar mijn eieren
Dat dus. Yoekiepoekie klinkt zo slijmerig...quote:
je hebt niet de deluxe edition van het album?quote:Op maandag 25 april 2011 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Waarom ik (tot gisteren) dan niet?
Hahaquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dus. Yoekiepoekie klinkt zo slijmerig...
niks mis met slijmenquote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dus. Yoekiepoekie klinkt zo slijmerig...
Neequote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt niet de deluxe edition van het album?
welterusten L-Etjequote:
Naar mij toe sturen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee
Maar volgende week wel. Ik ga 'm gewoon kopen.
Wat ik met die ander doe, zie ik nog wel
Okee, kan ook. Misschien is er iemand in VenA die hem liever wil hebben dan ikquote:
Houdoequote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga pillen in nemen en op bed liggen. Waarschijnlijk nog even een multi-sudoku maken of anders een gewone
Tot de volgende keer
Gewoon doen, ik droom al tijden soms raar of zelfs eng (Tegen een nachtmerrie aan). Ik heb er gewoon schijt aan gekregen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb weer raar gedroomd vannacht
Dus ik wil niet
omdat je niet in mijn sterke armen ligt 's nachtsquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb weer raar gedroomd vannacht
Dus ik wil niet
Je wil niet naast me liggen als ik zo droom hoorquote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat je niet in mijn sterke armen ligt 's nachts![]()
slijmbal
ga je meppen?quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je wil niet naast me liggen als ik zo droom hoor
De eerste mens die vrolijk wakker wordt na een rare droom is nog niet geboren en zal ook nooit geboren wordenquote:
Ik word huilend wakkerquote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De eerste mens die vrolijk wakker wordt na een rare droom is nog niet geboren en zal ook nooit geboren worden
geeft toch niks, hoef je je echt niet voor te schamen.quote:
I know. Ik probeer alleen nu wat afleiding te zoeken; soms helpt dat.quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geeft toch niks, hoef je je echt niet voor te schamen.
en niet slapen helpt echt niet...dan ga je er alleen maar aan onderdoor.
Als je de hele nacht wakker gaat liggen kom ik persoonlijk 8 slaappillen bij je naar binnen werkenquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
I know. Ik probeer alleen nu wat afleiding te zoeken; soms helpt dat.
Hou je me dan ook vast als ik ga schuimbekken?quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je de hele nacht wakker gaat liggen kom ik persoonlijk 8 slaappillen bij je naar binnen werken
Ja, en ik doe je gezicht af met een lauw handdoekjequote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hou je me dan ook vast als ik ga schuimbekken?
Droommanquote:Op maandag 25 april 2011 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, en ik doe je gezicht af met een lauw handdoekje
Klopt, maarja....jij wil niet dromen hequote:
Als jij er 8 slaappillen in rost wel hoorquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt, maarja....jij wil niet dromen he
Misschien is GHB beterquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als jij er 8 slaappillen in rost wel hoor
Daar is het toch altijd rellen met oud en nieuw?quote:Op maandag 25 april 2011 00:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ben trouwens uitgenodigd voor o.a. een "bakske koffie" in Veen.
Geen idee. Mijn oma komt er oorspronkelijk vandaan en men wil een reünie organiseren. Het moet op zaterdag (terwijl er dan mensen zijn die moeten werken), want zondag is de dag des Heeres en dient in rust doorgebracht te worden.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar is het toch altijd rellen met oud en nieuw?
quote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn oma komt er oorspronkelijk vandaan en men wil een reünie organiseren. Het moet op zaterdag (terwijl er dan mensen zijn die moeten werken), want zondag is de dag des Heeres en dient in rust doorgebracht te worden.
Wat woon jij toch in een heerlijke buurtquote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef ArTiC het volgende:
He bah, heel mijn slaapkamer stinkt naar verbrand hout....heeft er weer iemand in de buurt lopen stoken.
Keiquote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat woon jij toch in een heerlijke buurt
Ai...! Pas maar op!quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kei
heb gewoon de balkondeur open hoor, bikkel dat ik ben
Op zaterdag is de sabbat, dan kan je nietquote:
Waarvoor?quote:
Enge mensen die opeens op je balkon springen/klimmen!quote:
Oh ja. Mijn status als wannabe-Jood komt toch van pasquote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op zaterdag is de sabbat, dan kan je niet
Op de 3e verdieping?quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Enge mensen die opeens op je balkon springen/klimmen!
Je weet maar nooit in Helliemond....quote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op de 3e verdieping?
Als spiderman zo graag hier naar binnen wil dan springt ie wel door het raam
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Helliemond....
Mja, dat is waar! Hier staat het raam ook lekker openquote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is hier veilig genoeg, dat wert je zelf ook jongedame
Kedeng kedengquote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat is waar! Hier staat het raam ook lekker open
Nee, haha. Ik woon naast (of naja, dichtbij) het spoor, dus dan hoor je de treinen voorbij komen als ik mijn raam open hebquote:
Ik hoor dat bijna niet meer joh. Ideaalquote:
Ik ook niet. Woonde ook 25 jaar langs het spoorquote:Op maandag 25 april 2011 01:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor dat bijna niet meer joh. Ideaal
Ja, die heb ik 1, tof hequote:
Soms hoor ik wel de belletjes, maar niet de treinquote:Op maandag 25 april 2011 01:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook niet. Woonde ook 25 jaar langs het spoor
50% nu, probeer die maar eens te vullen danquote:
Ook niet eens. Dan zaten we met bezoek in de tuin en ging de overweg dicht.quote:Op maandag 25 april 2011 01:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Soms hoor ik wel de belletjes, maar niet de trein
Haha, dat is hier ook weleens inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ook niet eens. Dan zaten we met bezoek in de tuin en ging de overweg dicht.
Bezoek: wat hoor ik nou?
Wij: wat?
Trustequote:Op maandag 25 april 2011 01:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is hier ook weleens inderdaad.
Nou, jullie nog een fijne nacht! Ik heb het weer gehad voor vandaag
Welterusten muppetinnetjequote:Op maandag 25 april 2011 01:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is hier ook weleens inderdaad.
Nou, jullie nog een fijne nacht! Ik heb het weer gehad voor vandaag
Slaap lekkerquote:
owja, ik denk al, wat moet ik er nu mee?!quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 09:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Yuki. Staat de koffie al klaar? *racet naar P'end*
Ik vroeger ook hoor. Maar nu ben ik blij met alles na half 8.quote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die alles voor 10 uur sowieso geen uitslapen vind?
Ik noem het uitslapen als ik uit mezelf wakker word en niet door een kind gewekt wordt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat is wel een goed punt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik noem het uitslapen als ik uit mezelf wakker word en niet door een kind gewekt wordt.
quote:Op maandag 25 april 2011 10:06 schreef L-E het volgende:
Ik wil zoooo graag in een leuk strandtentje gaan hangen met liters wijn.
Maar verdomd, ik moet weer werken.
Het is maar net wat je referentiekader is. Als je doordeweeks om 6 uur opstaat en in het weekend / op een vrije dag om half 9 wakker wordt, dan ervaar ik dat als uitslapen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je referentiekader is. Als je doordeweeks om 6 uur opstaat en in het weekend / op een vrije dag om half 9 wakker wordt, dan ervaar ik dat als uitslapen.
GMTAquote:Op maandag 25 april 2011 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vroeger ook hoor. Maar nu ben ik blij met alles na half 8.
+1.quote:Op maandag 25 april 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je referentiekader is. Als je doordeweeks om 6 uur opstaat en in het weekend / op een vrije dag om half 9 wakker wordt, dan ervaar ik dat als uitslapen.
Is dat een compliment voor jou of een belediging voor mij?quote:
7 uur is nooit uitslapenquote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef xFriendx het volgende:
Precies, normaal gaat mijn wekker om 5:15 dus als ik tot een uur of 7 kan liggen vind ik dat al heel wat extra's.
never nooit nie.. beetje chillen en foto's uitzoekenquote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen vandaag? Allemaal naar de meubelboulevard?
Zometeen eerst sportschool, dan hoef ik morgen na het werk niet. Daarna geen idee, in de tuin m'n Corona's opdrinken denk ik.quote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een compliment voor mij of een belediging voor jou?
Kun je wel een hoop nieuwe mensen leren kennen op een dag als vandaag. Als je een beetje je best doet kun je zo je hoeveelheid Facebookvriendjes verdubbelen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
Ja dat is wel waar, sowieso is dat gevoel van uit jezelf wakker worden en helemaal uitgerust zijn en niet meer verder kunnen slapen zo fijn, maakt niet uit hoelaat.quote:Op maandag 25 april 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tis wel handig 7 uur op, dan is er de mogelijkheid om de dame die pas 9 uur wakker is direct ontbijt aan te kunnen biedenquote:
Nee, werken dus.quote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
Oh ja...quote:Op maandag 25 april 2011 10:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis wel handig 7 uur op, dan is er de mogelijkheid om de dame die pas 9 uur wakker is direct ontbijt aan te kunnen bieden
Uit mezelf wakker worden is geen garantie voor uitgerust zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, sowieso is dat gevoel van uit jezelf wakker worden en helemaal uitgerust zijn en niet meer verder kunnen slapen zo fijn, maakt niet uit hoelaat.
Op een werkdag word ik vrijwel altijd uit mijzelf wakker rond 5 voor 6 / 10 voor 6 en dan voel ik mij helemaal uitgerust.quote:Op maandag 25 april 2011 10:10 schreef Myraela het volgende:
Ja dat is wel waar, sowieso is dat gevoel van uit jezelf wakker worden en helemaal uitgerust zijn en niet meer verder kunnen slapen zo fijn, maakt niet uit hoelaat.
Strandquote:Op maandag 25 april 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
Pffff. Ik doe echt iets verkeerdquote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een werkdag word ik vrijwel altijd uit mijzelf wakker rond 5 voor 6 / 10 voor 6 en dan voel ik mij helemaal uitgerust.
Oeh, dat zou bijna een reden zijn om te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je wel een hoop nieuwe mensen leren kennen op een dag als vandaag. Als je een beetje je best doet kun je zo je hoeveelheid Facebookvriendjes verdubbelen.
Echt!? Ik ben jaloers! Al slaap ik tot 3 uur in de middag, ik blijf gesloopt.quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op een werkdag word ik vrijwel altijd uit mijzelf wakker rond 5 voor 6 / 10 voor 6 en dan voel ik mij helemaal uitgerust.
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uit mezelf wakker worden is geen garantie voor uitgerust zijn.
Vaak moet ik gewoon naar het toilet ofzo
Ik twijfel nog of ik én naar het strand ga én ga BBQ'en na afloop of dat ik rustig aan doe en alleen maar ga BBQ'en.quote:
Fijn. Haat ik jou ook.quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag op allerlei bootjes op de Sloterplas.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh ja, na afloop ga ik ook nog / weer BBQen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik én naar het strand ga én ga BBQ'en na afloop of dat ik rustig aan doe en alleen maar ga BBQ'en.
Een vaste baan doet wonderen voor je slaappatroon is mijn ervaring.quote:Op maandag 25 april 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
Echt!? Ik ben jaloers! Al slaap ik tot 3 uur in de middag, ik blijf gesloopt.
Volgende week een sollicitatie gesprek voor een leuke functie.quote:Op maandag 25 april 2011 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vaste baan doet wonderen voor je slaappatroon is mijn ervaring.Daarnaast heb ik het voordeel dat ik een ochtendmens ben, en daarom weinig problemen heb met bijtijds mijn bed uitkomen.
Bij jou misschien wel. Bij mij maakt het niet uit of ik om half 10 ga slapen of om 1 uur. Meestal word ik zonder wekker op tijd wakker.quote:Op maandag 25 april 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe laat je gaat slapen.
Wow. Bij mij maakt het ook al tijd niet uit hoe laat ik ga slapen. Ik word nooit uitgerust wakkerquote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou misschien wel. Bij mij maakt het niet uit of ik om half 10 ga slapen of om 1 uur. Meestal word ik zonder wekker op tijd wakker.
Wat voor functie ga je op solliciteren?quote:Op maandag 25 april 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
Volgende week een sollicitatie gesprek voor een leuke functie.Dan krijg ik misschien ook een goed slaappatroon.
![]()
Slaap je gemiddeld genomen genoeg uren? Of kom je na een lange nacht slapen pas tot de ontdekking hoe moe je eigenlijk was?quote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef Yuki het volgende:
Wow. Bij mij maakt het ook al tijd niet uit hoe laat ik ga slapen. Ik word nooit uitgerust wakker
quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Crutch het volgende:
"En waarom lijkt het je leuk om hier te werken?"
"Nou, dat is goed voor mijn slaappatroon."
Functie om de Socialmedia profielen van een bedrijf bij te houden. Twitter/facebook. Echt tof.quote:Op maandag 25 april 2011 10:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor functie ga je op solliciteren?
Voordat je op allerlei dingen gaat hopen, sommige mensen zijn niet gemaakt voor een 9 tot 5 baan.
Misschien solliciteert ze op een functie van etalagepop in een beddenzaak. Dan scoor je best met zo'n antwoord.quote:Op maandag 25 april 2011 10:18 schreef Crutch het volgende:
"En waarom lijkt het je leuk om hier te werken?"
"Nou, dat is goed voor mijn slaappatroon."
Als ik geen 8 uur slaap krijg voel ik me toch niet helemaal optimaal. Maar ik kan me 's ochtends vroeg prima voelen, als ik maar genoeg slaap heb gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou misschien wel. Bij mij maakt het niet uit of ik om half 10 ga slapen of om 1 uur. Meestal word ik zonder wekker op tijd wakker.
ben je wel sociaal dan?quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Functie om de Socialmedia profielen van een bedrijf bij te houden. Twitter/facebook. Echt tof.
Whehehe, ik ben er nooit echt goed in geweest, maar zal toch ooit een beetje een ritme moeten krijgen.
Daar hebben ze koffie voor uitgevonden.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef Q. het volgende:
Als ik geen 8 uur slaap krijg voel ik me toch niet helemaal optimaal. Maar ik kan me 's ochtends vroeg prima voelen, als ik maar genoeg slaap heb gehad.
Ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht. Al een hele tijd. Het wil maar niet baten.quote:Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaap je gemiddeld genomen genoeg uren? Of kom je na een lange nacht slapen pas tot de ontdekking hoe moe je eigenlijk was?
Oeh, goed dat je het zegt, ff een kop zetten.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze koffie voor uitgevonden.
En Cola.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze koffie Cup-a-Soup voor uitgevonden.
Geen zin in overvolle treinen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vernikkelen van de kou op het strand dan?
Ik voel me ook nooit echt uitgeslapen hoor. Al een jaar of drie niet.quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht. Al een hele tijd. Het wil maar niet baten.
En ik heb niet eens een kindquote:Op maandag 25 april 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik voel me ook nooit echt uitgeslapen hoor. Al een jaar of drie niet.
Misschien heb jij 9 uur slaap per nacht nodig?quote:Op maandag 25 april 2011 10:20 schreef Yuki het volgende:
Ik slaap gemiddeld 8 uur per nacht. Al een hele tijd. Het wil maar niet baten.
Strand op loopafstand.quote:
Zou kunnen. Maar heb ook wat problemen met inslapen, dus vroeg naar bed gaan (voordat ik slaperig word) is ook niet altijd prettig.quote:Op maandag 25 april 2011 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien heb jij 9 uur slaap per nacht nodig?
Heb je ook, alleen voor jou is het ruim 50 kilometer lopen, voor mij minder dan een kilometer.quote:
De hele wereld is op loopafstand!quote:Op maandag 25 april 2011 10:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je ook, alleen voor jou is het ruim 50 kilometer lopen, voor mij minder dan een kilometer.
Je zou eens voor jezelf kunnen onderzoeken hoe je die problemen kunt verminderen.quote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Yuki het volgende:
Zou kunnen. Maar heb ook wat problemen met inslapen, dus vroeg naar bed gaan (voordat ik slaperig word) is ook niet altijd prettig.
Neem je handdoek mee, en ga de hele dag op haar in het zonnetje liggen. Veel plezier!quote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
Ik heb Yuki op loopafstand, veel beter dan strand.
Goed idee.quote:Op maandag 25 april 2011 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem je handdoek mee, en ga de hele dag op haar in het zonnetje liggen. Veel plezier!
Iedereen weet dat vrouwen gemaakt zijn van zand.quote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
Voortaan dus vragen of het eb of vloed is in plaats van vragen of ze nat genoeg is om naar binnen te gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 10:27 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen weet dat vrouwen gemaakt zijn van zand.
quote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef Q. het volgende:
Alles al gedaan dit weekend dus mij maakt het niet meer uit.quote:Op maandag 25 april 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik én naar het strand ga én ga BBQ'en na afloop of dat ik rustig aan doe en alleen maar ga BBQ'en.
Ik weet al dat lichaamsbeweging helpt. Dus met ingang van vandaag ga ik iedere dag (naast mijn gewone beweging) een uur wandelen buitenquote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou eens voor jezelf kunnen onderzoeken hoe je die problemen kunt verminderen.
Goed bezig.quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet al dat lichaamsbeweging helpt. Dus met ingang van vandaag ga ik iedere dag (naast mijn gewone beweging) een uur wandelen buiten
Ik heb dit weekend nog niet ge'BBQ'd en strand kom ik sowieso al vaak genoeg. Voor mij dus meer de vraag of ik op ga schieten en allebei doe, of relaxed aan ga doen en alleen het BBQ'en doe. Ik vermoed het laatste. Strand ligt er voorlopig nog wel, zeker nu ze het een flink stuk hebben opgespoten.quote:Op maandag 25 april 2011 10:31 schreef Godtje het volgende:
Alles al gedaan dit weekend dus mij maakt het niet meer uit.
Gisteren ook weer lekker bij vrienden in de tuin gegeten en de dag er voor BBQ bij andere
Heel goed!quote:Op maandag 25 april 2011 10:32 schreef Yuki het volgende:
Ik weet al dat lichaamsbeweging helpt. Dus met ingang van vandaag ga ik iedere dag (naast mijn gewone beweging) een uur wandelen buiten
Ik bedoelde Is Ook Schitterendquote:Op maandag 25 april 2011 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
iOS
Android.
Zo, hebben we ook weer gehad..
Misschien ga ik er trouwens ook van afzien. Langs de grachten zitten is ook lekker.quote:Op maandag 25 april 2011 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend nog niet ge'BBQ'd en strand kom ik sowieso al vaak genoeg. Voor mij dus meer de vraag of ik op ga schieten en allebei doe, of relaxed aan ga doen en alleen het BBQ'en doe. Ik vermoed het laatste. Strand ligt er voorlopig nog wel, zeker nu ze het een flink stuk hebben opgespoten.
Daar kan nog meer bij!quote:Op maandag 25 april 2011 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook al iets van 40 stranddagen gehad dit jaar.
Dat gaat ook zeker goed komen! Ben gek op het strand en ben niet van plan om heel lang loonslaaf te blijven. Dus snel verhuizen naar een tropisch strand.quote:
Relax! Luister gewoon naar Adele en relaxquote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
Okeeeeee...
"Het bijzondere is dat het niet alleen maar Christenen zijn. Het zijn ook Katholieken, Moslims, Atheïsten..."
quote:Op maandag 25 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
Okeeeeee...
"Het bijzondere is dat het niet alleen maar Christenen zijn. Het zijn ook Katholieken, Moslims, Atheïsten..."
The Passion, donderdag uitgezonden op de publieke.quote:
Godt!quote:Op maandag 25 april 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Relax! Luister gewoon naar Adele en relax
The Passion? Zo lamequote:Op maandag 25 april 2011 10:54 schreef Yuki het volgende:
Ik leef niet meer voor jou (Marco Borsato), gezongen door Judas.
Ik kom niet meer bij
Ik heb van de week een stukje gezien erges, met Do als Maria of zo.quote:Op maandag 25 april 2011 10:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is tot op heden een teleurstelling ja
quote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Goedemorgen!
Zometeen naar het eftelingsconcert van de harmonie van mijn vriendin, daarna lekker met de kids naar een grote speeltuin. Zee was ook wel lekker geweest, maar daar is het een beetje kort dag voor. Maaaaarrr... na komende week een week vakantie, dus dan tijd genoeg daarvoor
Ik heb het hoofd helemaal ingekleurd nu, die is, op een paar details, zo goed als af. Vandaag wil ik beginnen met de hals. Dat wordt echt een rotklusquote:
Heb je een foto?quote:Op maandag 25 april 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het hoofd helemaal ingekleurd nu, die is, op een paar details, zo goed als af. Vandaag wil ik beginnen met de hals. Dat wordt echt een rotklus
Uhuh. Dekentje, boekje en wat te drinken mee en mama komt de middag ook wel door hoorquote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Speeltuin klinkt ook goed! En voor de kids alleen maar leuk
het leeftquote:Op maandag 25 april 2011 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Goedemorgen!
Zometeen naar het eftelingsconcert van de harmonie van mijn vriendin, daarna lekker met de kids naar een grote speeltuin. Zee was ook wel lekker geweest, maar daar is het een beetje kort dag voor. Maaaaarrr... na komende week een week vakantie, dus dan tijd genoeg daarvoor
quote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jezus was een racist
http://www.dumpert.nl/med(...)ieb_pwnd_negert.html
ik zei het je tochquote:
quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 11:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jezus was een racist
http://www.dumpert.nl/med(...)ieb_pwnd_negert.html
Mooi!quote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat jouw creatieve kant zien #3
Bijna helemaal onderin.
okay, dan negeer ik je gewoonquote:Op maandag 25 april 2011 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik post wel eens een losse flodder hier , maar meestal word ik gewoon genegeerd....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |