Hoe was je middag/avond?quote:
Er is ook niet veel te snappen...het is gewoon een hoop singles bijelkaar die zich via hier vermaken en lekker "kletsen"quote:
Slapenquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga als ik er straks ben, lekker douchen en slapen![]()
ben helemaal vies bezweet.
Wel okéquote:
Where is the love?quote:
Waarom leg je het uit als het gewoon in de OP staat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
Er is ook niet veel te snappen...het is gewoon een hoop singles bijelkaar die zich via hier vermaken en lekker "kletsen"
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappenquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom leg je het uit als het gewoon in de OP staat?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappen
Dan passen ze ook niet in dit topic dus waarom de moeite nemen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
Omdat die persoon blijkbaar andere woorden nodig had om het te snappen
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slapen. Noemen ze dat zo tegenwoordig?
[..]
Wel oké
Nu al in een sleurquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.
slaapmeneerquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, ik denk dat het echt slapen wordt.
Hoquote:
Nou dan ga ik maar naar benedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
niet hierquote:
Of ze verdiende 200% kon ook..quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat klopt zeker![]()
[..]
Ow, op een feestdag werken is wel wat minder
Ja ik snap je punt ik ben ook liever vrij dan werkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
Dat is het leuke eraanof je moet het werk super leuk vinden
ons L-E niet, die doet het voor ons, de maatschappijquote:
Als ik het geld dringend nodig zou hebben zou ik het wel voor het geld doen, maar anders zou mijn motivatie wel stukken minder zijn. En nog meer met dit weerquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt ik ben ook liever vrij dan werkenmaar er zijn echt mensen die het soms doen voor de 200%
Precies L-E is gewoon goed bezigquote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ons L-E niet, die doet het voor ons, de maatschappij
Dat is jammerquote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Hou eens op over die 200%, die bestaat niet in de gezondheidszorg hoor.
Ik heb niet eens de 100%. Zit op het minimumloon en gelukkig hoef ik geen huur te betalen anders zou ik ik niet rondkomen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
Wij hebben ook geen 200%
niet eens 101%...koppijn kan je erbij krijgen, en veul
Zo Feyenoord heeft vandaag wraak genomenquote:
Ik moet rondkomen van een bijstandsuitkering. Gelukkig houdt het CAK daar rekening mee, waardoor mijn maandelijkse bijdrage niet hoog is.quote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de 100%. Zit op het minimumloon en gelukkig hoef ik geen huur te betalen anders zou ik ik niet rondkomen.
Maar goed, ben hard op zoek naar werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |