Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Werkt volgens mij alleen als je het knopje 'nieuw topic' gebruikt in plaats van zelf een nieuw topic aanmaken.quote:
dabedoellikquote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werkt volgens mij alleen als je het knopje 'nieuw topic' gebruikt in plaats van zelf een nieuw topic aanmaken.
Dan alweer?quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Adelante het volgende:
Nu is het een reeks geworden
Volgende week laatste uitzending
Heb zo'n vermoeden dat de bank lekker gaat bieden vanavond.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb het idee dat deze Daniel veel geld gaat pakken.
kwam te laat binnen lopen, is een van zijn kinderen ziek?quote:
Zijn vrouw heeft terminale kanker.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef frensje het volgende:
[..]
kwam te laat binnen lopen, is een van zijn kinderen ziek?
jezus, dat is zeker heftigquote:
dat gevoel had ik ook gelijkquote:Op zondag 1 mei 2011 23:16 schreef Jaytonism het volgende:
Deze kerel lijkt me ook serieus een sympathieke vent.
ja zeker, alleen jammer van de 5 miljoenquote:
ja preciesquote:Op zondag 1 mei 2011 23:39 schreef doeka het volgende:
Ik was nog wel een rondje verder gegaan, maar met een doodzieke vrouw is dit misschien een goede keuzen.
Moeten we dat ene filmpje weer posten?quote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Arcee het volgende:
Altijd zo'n onzin, dit. Wat boeit het achteraf nou hoeveel er in die koffer zit? Zo ver gaat toch niemand door.
Ze zeggen altijd van alles en eens in de zoveel tijd klopt het, precies wat je volgens kansberekening mag verwachten.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:43 schreef frensje het volgende:
hij zei in het begin ook dat er 2,5 miljoen in zijn koffer zat
Ja, dat kan goed gaan, maar ook heel fout. Zegt niks.quote:
Heuj, je bent op tv!!!!!!quote:Op zondag 1 mei 2011 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
De telefoon gaat al, je ziet toch dat ze niet op kunnen nemen..
Kloptquote:Op zondag 1 mei 2011 23:42 schreef Arcee het volgende:
Altijd zo'n onzin, dit. Wat boeit het achteraf nou hoeveel er in die koffer zit? Zo ver gaat toch niemand door.
Als de kans 50% is op 5 miljoen, dan zul je sowieso een hoger bod krijgen dan 1 miljoen voor je kofferquote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt
Al is er 50% kans op 5 miljoen, dan nog zal vrijwel iedereen een bod van maar 1 miljoen accepteren.
Weggegooid geld van de Postcodebank. Geef die anderhalf miljoen maar gerust aan het goede doel.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:45 schreef lolligetrolomrol het volgende:
[..]
Als de kans 50% is op 5 miljoen, dan zul je sowieso een hoger bod krijgen dan 1 miljoen voor je koffer
met een paar festivals als Wacken en Rock Hard gaat het wel snel hoorquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef June. het volgende:
Ik verbaas me nog steeds dat hij 400 metalbands per jaar bekijkt..
kijk een kennerquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef MetalMuisje het volgende:
[..]
met een paar festivals als Wacken en Rock Hard gaat het wel snel hoor
Nou, als ik net tegen de ton aan heb geschuurd zou ik wel balenquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind 25000 en 75000 ook heel aardig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |