Dat had ik vanmiddag-vanavond op de verjaardag van mijn lieve papaquote:
Have funquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
BFF belde net. Pyjama gaat weer uit, kleren weer aan en make-up weer op: Lindy gaat stappen
Aww! Maar dan "heb je lekker veel aan je dag"quote:Op maandag 25 april 2011 09:44 schreef milka82 het volgende:
En de dag begon weer om zes uur,grrrrrr! Heeft iemand een rubberen hamer? Nu even lekker degelijk naar de paasmarkt,je mut wat
ik zei niet dat jij niet mag klagen, ik zeg dat we over het algemeen niet mogen klagen. Ik denk namelijk dat je zonnehaat door het gros van de bevolking niet gedragen wordtquote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als iemand tegen mij zegt dat ik niet mag klagen.
En wat dan nog? Waarom zou ik dan niet kunnen/mogen klagen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei niet dat jij niet mag klagen, ik zeg dat we over het algemeen niet mogen klagen. Ik denk namelijk dat je zonnehaat door het gros van de bevolking niet gedragen wordt
Bende gij toevallig nog bij den Kruidvat geweest?quote:
ik zeg net dat je wel mag klagen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En wat dan nog? Waarom zou ik dan niet kunnen/mogen klagen?
neen, ben er nog niet aan toe gekomen!quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bende gij toevallig nog bij den Kruidvat geweest?
Nou ik bedoel meer van. Waarom zou je niet mogen klagen als je mening niet gedeeld wordt door de rest van de bevolking? In het algemeen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg net dat je wel mag klagen.
Okie!quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, ben er nog niet aan toe gekomen!
dat zeg ik ook nergens volgens mij. Maar goed, laten we hier geen discussie van maken alsjeblieft, da's sund van de energiequote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer van. Waarom zou je niet mogen klagen als je mening niet gedeeld wordt door de rest van de bevolking? In het algemeen.
Tsss, ik was al Geert Wilders vergelijkingen aan het maken. Nee, is goed, we houden erover op.quote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeg ik ook nergens volgens mij. Maar goed, laten we hier geen discussie van maken alsjeblieft, da's sund van de energie
Gezellig ik zie je zo!quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zo ff nieuw huisje van vrienden kijken
Maar we hebben de sleutel nog niet hoorquote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zo ff nieuw huisje van vrienden kijken
Pics natuurlijk!!!quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een keivette Chloe's nails manicure gemaaktScotch tape is vet!
Je bent zeker niet de enige?quote:
ze krijgen ook een mini-me!quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar we hebben de sleutel nog niet hoor!
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komtquote:
Van de zon, waarschijnlijk. Morgen naar de dokter, krijg je waarschijnlijk lekker vette creme mee en is het zo wegquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komt
zonneallergie misschien/..?quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komt
ja sowieso allergie maar die uitslag is iets anders dan mn zonneallergiequote:
weekend? en dat zegt ze terwijl wij hier allemaal weer aan een werkweek beginnen terwijl we daar echt geeeeen zin in hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Hier schijnt de zon ook weerHeerlijk!
Vandaag weer les gehad, woensdag geen les leraar moet naar vergadering ofzeu, dus ik heb nu weer weekend. Ik wil werkeeeeeeeeeen
Misschien omdat het zo vroeg in het jaar een wat feller zonnetje is?quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja sowieso allergie maar die uitslag is iets anders dan mn zonneallergie
en zonneallergie is erger dan vorige jaren, nog geen half uur in de zon en heel mn handen zitten vol bulten![]()
Oh ik geniet ook wel hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
weekend? en dat zegt ze terwijl wij hier allemaal weer aan een werkweek beginnen terwijl we daar echt geeeeen zin in hebbenGeniet er gewoon zo veel mogelijk van!!
Lekker tukkie doen, gaat het vast straks weer wat beterquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:54 schreef Diconnected het volgende:
Ugh ik ga tukken, heb buikpijn als een malleiets verkeerd gegeten ofzo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Kut, in slaap vallen en wakker worden wanneer je trein bij Utrecht wegrijdt.
Ik zit nu in de trein terug. Vanaf Den Bosch. Mijn college van negen uur gaat 'm niet worden.quote:
Dat is inderdaad niet fijn... ik heb ook overal bulten en jeuk, omdat ik gisteren 2 uurtjes in de zon heb gelegenquote:Op maandag 25 april 2011 20:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb 3 dagen lang een uur of 2 max in de zon gezeten en ook alweer irritatie op m'n arm. Zonne-allergie is niet fijn.
Bwhehehequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein terug. Vanaf Den Bosch. Mijn college van negen uur gaat 'm niet worden.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en drie puppytandafdrukken in mijn oksel!
minderquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een muggenbult op mijn grote teen.![]()
Gelukkig wordt het weer volgende week wat minder. Ik heb niet zoveel zin om in de brandende zon door Londen te sjokken.
dealquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, hier mag de zon schijnen. Als ie in Londen maar weg blijft. Goed?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
het enige rukke aan het warme weer is dat ik kei ongesteld ben nuen dat suckt als het warm is!!!
Ik leef mee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
het enige rukke aan het warme weer is dat ik kei ongesteld ben nuen dat suckt als het warm is!!!
tofquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
faaltje als presentje aan mezelf voor m'n rijbewijs
![]()
vlnr:
Catrice - Sir! Yes sir!
Catrice - Iron mermaiden
Catrice - I wear my sunglasses at night
Catrice - Apropos apricot
Essence - Miracle shine!
Essence - Hex hex!
Essence - Edward
Essence - Irreplaceable
Essence - Where is the party?
Hema - 01
quote:what? now China glaze is pulling an orly with the "no shipping to overseas"? sad, sad day
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze worden ook duurder las ik ergens
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze worden ook duurder las ik ergens
Nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Zoya Areej
Zoya Breezi
Zoya Kieko
Zoya Mira
Zoya Sooki
Zoya Apple
Zoya Ivanka
Zoya Crystal
Zoya Gloria
Zoya Valerie
komen eraan
waar lees je dat?quote:
waar vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Zoya Areej
Zoya Breezi
Zoya Kieko
Zoya Mira
Zoya Sooki
Zoya Apple
Zoya Ivanka
Zoya Crystal
Zoya Gloria
Zoya Valerie
komen eraan
jama dat was met TD toch ook toen maar die verzonden ook gewoon nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar lees je dat?
Op de site van head2toe staat dat namelijkook, en toch zijn de mijne vorige week geshipped
o kut, dat ziet er goed uitquote:
http://www.nailetc.com/shipping-info.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
o kut, dat ziet er goed uit
wat zijn de verzendkosten?
drom, die winkels hebben daar lekker schijt aan. Als ze maar verkopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jama dat was met TD toch ook toen maar die verzonden ook gewoon nog
miech heeft sinds kort een cc dus ik heb die geleend, dan kon ik betalen zonder inloggen en zonder paypalquote:
dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drom, die winkels hebben daar lekker schijt aan. Als ze maar verkopen
you will do anything for failquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
miech heeft sinds kort een cc dus ik heb die geleend, dan kon ik betalen zonder inloggen en zonder paypal
zag t op twitter langskomenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar lees je dat?
Op de site van head2toe staat dat namelijkook, en toch zijn de mijne vorige week geshipped
welkeeeequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
loller
mijn nubar is vandaag bezorgd, was ik niet thuis
ik wil er teveelquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
yellow primrose, ik zocht nog een bleke geel en vond Load te duur
toch maar dat koninginnedag-lot kopenquote:
ja, niet verhgeten iddquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
toch maar dat koninginnedag-lot kopen
Ik moet een rechter hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel! Rechts is een beetje gammel maar links werkt wel okay ..
Nouja hij doet het nog wel hoor! Alleen knieschijf zit wat losser dan hoort maar als je rustig aan doet is er niets aan de hand! Ik stuur hem wel met de postquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet een rechter hebben![]()
Waar blijven de foto's van jou met brilllll
Waar was je naar op zoekquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
weer een potentiele faal weggeklikt, ebay is gevaarlijk. SHJN-topic ook, daar kwam m'n inspiratie vandaan
Ik heb net juist mn faal afgerekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
weer een potentiele faal weggeklikt, ebay is gevaarlijk. SHJN-topic ook, daar kwam m'n inspiratie vandaan
ATLANTISquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onder andere die groene OPI van jou,
I BLAME YOU!![]()
![]()
![]()
En CG atlantis..
En verkoper had nog meer leuk spul...
op feelunique.com zijn ze 6,8 pond en gratis verzending. Is te doen toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil eigenlijk ook nog nubars kopen, maar die zijn ook weer prijzig
TIZ ALIIVVVEEE!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
op feelunique.com zijn ze 6,8 pond en gratis verzending. Is te doen toch?
Stomme postbodequote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
de postbode heeft mijn nubar kwijtgemaakt![]()
ja, hij had twee pakjes, en maar op 1 de sticker geplakt voor het ophalen. Maar er stond op het briefje wel gekalkt dat er twee pakjes waren. Ik hoop maar dat hij 'm vandaag opnieuw in z'n postzak krijgtquote:
Jaaa 8.50 per stuk, maar 10 lakjes is dan toch weer aardig duur aangezein ik net 10 zoyas besteld hebquote:Op woensdag 27 april 2011 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
op feelunique.com zijn ze 6,8 pond en gratis verzending. Is te doen toch?
Na mijn splurge van gisterenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, misschien wisten jullie het al lang, maar vanaf morgen tot zondag:50% korting op alle make-up bij Kruidvat!
Stomme postbodequote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
de postbode heeft mijn nubar kwijtgemaakt![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet .. heb ik gedroomd dat ik zoveel lakjes heb weggedaan of wat?
Mijn OPI rek passen nog maar 4 lakjes in en het andere rek zit ook al bijna vol!
Zo kan ik toch nooit het bij 2 rekjes houden!!!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:05 schreef mirannie het volgende:
HiOf course! Val niet zo maar dood neer hoor
Maar alles lekker hier hoor!! En met jou?
Ik had 30% begrepen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, misschien wisten jullie het al lang, maar vanaf morgen tot zondag:50% korting op alle make-up bij Kruidvat!
En zo niet, dan is 50% altijd een goede reden om toch te gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
!
Linnn zeg dat nou niet!uikt make up lade in in de hoop dat er íets op is
He wat vervelendquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had 30% begrepen?
Had vanmorgen m'n 2e rijles.. Er is 1 punt in de wijde omgeving dat ik doodeng vind en dat is een spoorwegovergang. Daar durf ik zelfs op de fiets niet overheen.. En waar sturen we op een gegeven moment heen?Ik scheet 7 kleuren
. Toen heeft de rijmeneer me aan de kant gezet en alle feiten over een spoorwegovergang verteld, dat er echt niks kon gebeuren. Wist ik allang, ben gewoon een watje
.
Toen uiteindelijk heb ik het stuur vast gehouden en hij deed de rest. Ik stond toen ik eenmaal de auto uit was nog te trillen. I waz not amused
Rijmeneer was wel lief trouwens
Die nieuwe Maybelline mascara leek mij wel wat! En nieuwe foundationquote:Op woensdag 27 april 2011 19:02 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga eens even bedenken wat ik in ga slaan
Wat er is gebeurd is dat ik nooit over spoorwegovergangen heb gereden, er is er maar 1 in de wijde omgeving, ik ben er dus gewoon niet aan gewend denk ik. Kan verder niks aanwijzen. Het is ook echt deze overgang die ik eng vind, het is op de lijn den haag-delft, er rijden daar geloof ik 16 treinen per uur langs en dan tel ik de Thalys en goederentreinen niet mee. Dat ding is vaker dicht dan open.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
He wat vervelendIs er ooit iets gebeurt dat je zo bang bent?
Ik heb net nog ff 2 strandjurkjes besteld en onze vakantiebestemming nog maar eens bekeken op Google Earth
Oehh... Eens kijken of ik morgen of overmorgen naar woensel kanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Lindytje het volgende:
Oh nu je het zegt, L'oreal made for me naturals lipstick wilde ik ook nogquote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga in elk geval een aantal lipsticks en foundations voor in mijn visagiekoffer aanschaffen
Ik sta morgen wel een uurtje eerder op
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ze zijn om 9 uur open en ik moet om half 10 op mijn werk zijn.
Ik zie mogelijkheden
Wat goed dat 'ie je er toch overheen geholpen heeft! En nu zal 'ie dat zeker nog een paar keer doen, dan komt het best goedquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had 30% begrepen?
Had vanmorgen m'n 2e rijles.. Er is 1 punt in de wijde omgeving dat ik doodeng vind en dat is een spoorwegovergang. Daar durf ik zelfs op de fiets niet overheen.. En waar sturen we op een gegeven moment heen?Ik scheet 7 kleuren
. Toen heeft de rijmeneer me aan de kant gezet en alle feiten over een spoorwegovergang verteld, dat er echt niks kon gebeuren. Wist ik allang, ben gewoon een watje
.
Toen uiteindelijk heb ik het stuur vast gehouden en hij deed de rest. Ik stond toen ik eenmaal de auto uit was nog te trillen. I waz not amused
Rijmeneer was wel lief trouwens
nee, ik heb zo lang staan bakkeleien bij de bruna dat mijn pauze alweer op wasquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stomme postbode!
Heb jij toevallig nog Holographics gescoord? Ze waren allebei de keren dat ik er was op
.
Haha wat was er te bakkeleienquote:Op woensdag 27 april 2011 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb zo lang staan bakkeleien bij de bruna dat mijn pauze alweer op was
de verdwijning van mijn nubarquote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha wat was er te bakkeleien?
Als iemand nog Butter London wil: voor 23 euro kun je er 3 halen. Ik twijfel nog.
Postmensenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de verdwijning van mijn nubar
en er liggen twee pakjes bij de buurman die niet thuis is
Waar maak je je CV voor?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Mss het volgende:
Dat is waar. Ik ben alleen al heel lang aan het nadenken over de opmaak. Hoe diep ik moet ingaan op een opleiding waar ik mee gestopt ben en alleen een P heb. Of ik ook stages moet vermelden enzo...
Een bijbaan in het bestuur van onze bewonersorganisatie. Van een studentencomplex dus. Ik wil deze functie zodat ik ook wat nevenwerkzaamheden op mijn CV kan zetten. Mijn opleiding waarmee ik gestopt ben is SPH, dus eigenlijk geen raakvlakken met de functie waarnaar ik solliciteer.quote:
idd, wat deb zegt, waar is het voor?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:43 schreef Mss het volgende:
Dat is waar. Ik ben alleen al heel lang aan het nadenken over de opmaak. Hoe diep ik moet ingaan op een opleiding waar ik mee gestopt ben en alleen een P heb. Of ik ook stages moet vermelden enzo...
De grote stages ben ik dus mee gestopt, en daardoor met de hele opleiding...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
stages ook vermelden, zeker als je niet zoveel tekst hebt.
Verder alles wat ook maar een beetje relevant is.
Hobbies, cursussen.. Alles kan.
Dan vooral inderdaad sturen op wat relevant isquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Een bijbaan in het bestuur van onze bewonersorganisatie. Van een studentencomplex dus. Ik wil deze functie zodat ik ook wat nevenwerkzaamheden op mijn CV kan zetten. Mijn opleiding waarmee ik gestopt ben is SPH, dus eigenlijk geen raakvlakken met de functie waarnaar ik solliciteer.
dan alleen opleiding, jaartallen en 'geen diploma behaald'. Een goed cv past op 1 kantje en je noemt per baan maximaal 3 key achievements. Stages kunnen er gewoon op. Maar voor zo'n baan verwacht niemand een uitmuntend CV denk ik, je motivatie is vele malen belangrijkerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Een bijbaan in het bestuur van onze bewonersorganisatie. Van een studentencomplex dus. Ik wil deze functie zodat ik ook wat nevenwerkzaamheden op mijn CV kan zetten. Mijn opleiding waarmee ik gestopt ben is SPH, dus eigenlijk geen raakvlakken met de functie waarnaar ik solliciteer.
Ik zet er niet bij dat ik een diploma niet heb behaald, alleen dat ik een diploma wel heb behaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan alleen opleiding, jaartallen en 'geen diploma behaald'. Een goed cv past op 1 kantje en je noemt per baan maximaal 3 key achievements. Stages kunnen er gewoon op. Maar voor zo'n baan verwacht niemand een uitmuntend CV denk ik, je motivatie is vele malen belangrijker
love!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Zom-body to love is Glow in the Dark!
Jaaaaaquote:
Ik heb die bon gekocht voor schoenen, misschien komt er nog een lakje bijquote:Op woensdag 27 april 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha wat was er te bakkeleien?
Als iemand nog Butter London wil: voor 23 euro kun je er 3 halen. Ik twijfel nog.
WANT!!!!! En die glow in the dark ook!!!!quote:
Bij beauty!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANT!!!!! En die glow in the dark ook!!!!
Ik zie geen butter london lakjes?waar daaaan!
Oh dat is zo'n mooi boekquote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Lindytje het volgende:
Zo, boek uit! Haar naam was Sarah in twee dagen uitgelezen. Mooi boek!
Wel fijn dat het uit is, kan ik eindelijk gaan slapen
Oeh mooi boek idd !quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Lindytje het volgende:
Zo, boek uit! Haar naam was Sarah in twee dagen uitgelezen. Mooi boek!
Wel fijn dat het uit is, kan ik eindelijk gaan slapen
Ik zie beauty niet eensquote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Bij beauty!
Ik wilde een tweede bon kopen voor mn mam, heeeel last minute.. Té last minute want het kon niet meer
http://www.zalando.nl/zalando-beauty/quote:
oh jezus ik liep op groupon site het onderdeel beauty te zoeken, ik dacht dat het daar een aanbieding was!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Gaan er nog dames naar Kruidvat vandaag? 50% korting op alle make-up
[..]
http://www.zalando.nl/zalando-beauty/
Vandaag of morgenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef DeltaCephei het volgende:
Gaan er nog dames naar Kruidvat vandaag? 50% korting op alle make-up
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef princess-a het volgende:
Had nooit die Zalando bon moeten bestellenhet bedrag in mn winkelwagentje is zo veeeeel hoger
1 80703 CG-Senorita Bonita #962 $2.99 $2.99quote:Op donderdag 28 april 2011 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb al zooolang niet meer besteld bij TD en wil echt weer... maar de China Glaze crackles staan out of stock en ik hoop dat ze nog terug komen, dus ik wacht nog even
Wat heb je besteld Sharana?
What did you buy? Ik was ook 27,50 kwijt en helemaal happy met al die dingen die niet nodig warenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
gefaald bij de kruidvat en 30 euro bespaard
Wel niet goed gekeken bij 1 van de gelliners, er zit een vingerafdruk in
Welke zijn het geworden?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
heb hem echt genomen voor schoenen
Dat staat ook op de website " party in a bottle!"quote:Op donderdag 28 april 2011 13:47 schreef Mss het volgende:
HEBBENDat is gewoon pure carnaval op je nagels!
Hier zijn geen duochromes en deze confettilak was dr ook al nietquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef Mirjam het volgende:
essence heeft een lakje nu dat er een beetje op lijkt he?
maakt me niet uitquote:Op donderdag 28 april 2011 13:48 schreef Mirjam het volgende:
essence heeft een lakje nu dat er een beetje op lijkt he?
essence gelliners, max factor foundation, 2 mascara's (die nieuwe maybelline), wat nagellakjes van catrice en essence, een nieuwe essence magneet. Eh, dat was het dacht ik. Oogschaduws hoef ik niet meer sinds ik mijn zoeva palettes hebquote:Op donderdag 28 april 2011 13:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
What did you buy? Ik was ook 27,50 kwijt en helemaal happy met al die dingen die niet nodig waren
mooie faalquote:Op donderdag 28 april 2011 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
essence gelliners, max factor foundation, 2 mascara's (die nieuwe maybelline), wat nagellakjes van catrice en essence, een nieuwe essence magneet. Eh, dat was het dacht ik. Oogschaduws hoef ik niet meer sinds ik mijn zoeva palettes heb
bij ons hadden ze alles! Behalve dus de confettilakquote:Op donderdag 28 april 2011 13:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hier zijn geen duochromes en deze confettilak was dr ook al niet
Ik heb ook al voor 33 ekkies gehaald!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
gefaald bij de kruidvat en 30 euro bespaard
Wel niet goed gekeken bij 1 van de gelliners, er zit een vingerafdruk in
quote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ziekenhuis
vanavond gelukkig wel even lekker uit eten
Kusje er op voor sjaantjequote:Op donderdag 28 april 2011 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ziekenhuis
vanavond gelukkig wel even lekker uit eten
Meh, ze zijn dus echt op dan denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons hadden ze alles! Behalve dus de confettilak
debsterr, geen holo's
Ik was ook iets meer dan 50 euro kwijt in totaalquote:Op donderdag 28 april 2011 17:55 schreef princess-a het volgende:
Jezes Lin![]()
Ik ga naar basketbalwedstrijd vanavond, mannen kijken
Vans worden hetquote:Op donderdag 28 april 2011 13:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke zijn het geworden?Ik kan gewoon niet normale dingen uitzoeken, rokje van 150 euro, flatjes van 170
Buh. Vergeet ook gewoon dat ik 19 euro heb betaald voor die 50 euro dus denk dan oja 50 euro korting
Hier ook geen confettie lakquote:Op donderdag 28 april 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons hadden ze alles! Behalve dus de confettilak
debsterr, geen holo's
Ik kijk morgen even in woensel in kruidvat voor je; als je wilquote:Op donderdag 28 april 2011 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, ze zijn dus echt op dan denk ik.
Iemand anders die er nog 1 of 2 kan vinden voor mij in de winkel?
Is goedquote:Op donderdag 28 april 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kijk morgen even in woensel in kruidvat voor je; als je wil
Blergh... Ben nog maar een half uurtje thuisRot windows 7 waar oude hardware niet op werkt
ROZEquote:Op donderdag 28 april 2011 19:43 schreef Stormqueen het volgende:
goed bezig allemaal
Mijn faal:
[ afbeelding ]
en toen ik thuis kwam lag er nog dit:
[ afbeelding ]
Island Escape collectie en Essie Borrowed & Blue
Die is mooi, zeg ik die verder geen rode nagellak heeftquote:Op donderdag 28 april 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ROZE!
Die rode Essence ben ik wel benieuwd naar!
Hij lijkt wel wat heb ergens op een blog een vergelijking gezienquote:Op donderdag 28 april 2011 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh nice SQ ! Die roze lijkt wel op ahoy of... ?
Ik mag morgen falenFaal faal faal faal faal faal faal faal faa.........
Dat probleem ken ikquote:Op donderdag 28 april 2011 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had vandaag mood polish aanWas alleen weinig 'mood' aan... Kwam er dus achter dat ik altijd koude handen heb
Klopt, alleen is 108 degrees wat intenser:quote:Op donderdag 28 april 2011 20:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij lijkt wel wat heb ergens op een blog een vergelijking gezien
Mijn favo lakjes misschien toch ook 180 kopenquote:Op donderdag 28 april 2011 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, alleen is 108 degrees wat intenser:
[ afbeelding ]
SF = Strawberry Fields
A = Ahoy
108 = 108 degrees
quote:Op vrijdag 29 april 2011 07:47 schreef Diconnected het volgende:
Ohmy ik heb me toch lekker gewinkeld vandaagpaar All Stars, 2 paar jeans, 3 kettingen, 1 paar oorbellen, jurk, en echt ge-wel-dige high heels, zie hier:
[ afbeelding ]
I luv em! Ben nu wel 1.95 ofzo met die heels maargoed
Lolquote:
buuuhquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:01 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben echt een fucking schijtluishond blaft ineens uit het niets boven in de keuken waar ze niet uitkan, ik denk gelijk dingen om het huis te horen enzo
V/d week lag ik in bed en toen gingen ineens ook de buitenlichten aan
Helpt ook niet mee dat er hier in de buurt allemaal inbraken zijn geweest enzo.
Ik hoop dat ik rustig kan slapen.
Met opi zijn ze normaal toch wel snel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Zou TD binnenkort ook de pirates gaan shippen? Ze waren met CG ook al zo laat
Bij nailetc zijn de pirates nu te koop
HOOP HET MAAR!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Met opi zijn ze normaal toch wel snel?
Bummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Sjit, staan de Pirates op TD.... is de kleur die ik perse wil er nog niet
je bent ook een belgquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
Naast mijn nagels... Ga ik dus niks oranjes aan hebben vanavond
Maar ik geniet mee van de NL'se voordelenquote:
quote:
Mooie krulliesquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had ff lol met mijn foon in het zonnetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vansquote:
met nat haar gaan slapenquote:
Ja moet je doen hoor, staat je echt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
met nat haar gaan slapenMaar vond ze ook wel fotowaardig, ik ga vaker met nat haar slapen
Och ja het ouwe lijk wordt 42 zondag...dit waren echte de leukstequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja moet je doen hoor, staat je echt goed
Oh en Vans
Gewoon mousse in je haar en het zit de rest van de dag goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och ja het ouwe lijk wordt 42 zondag...dit waren echte de leukste
42 en nog steeds zo'n lekker wijfquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och ja het ouwe lijk wordt 42 zondag...dit waren echte de leukste
Oranje nagellak mee om te lakken? O nee.. Dat was morgen zekerquote:
Hoezo 'dit weer'???quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Ik was al mijn oranje hawaī slinger aan het zoeken met oranje hoed... Ging vanavond koninginnenacht vieren maar.... Vrienden haken afNiemand wil fietsen met dit weer.
*doet huispak aan*
Regen en donder/bliksem.. Is nu net over.. Natuurlijkquote:
Ja want het komt nu net hier binnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Regen en donder/bliksem.. Is nu net over.. Natuurlijk
Ik doe graag het weer delenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja want het komt nu net hier binnen![]()
daarnet zat ik nog heerlijk in het zonnetje....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |