Dat had ik vanmiddag-vanavond op de verjaardag van mijn lieve papaquote:
Have funquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
BFF belde net. Pyjama gaat weer uit, kleren weer aan en make-up weer op: Lindy gaat stappen
Aww! Maar dan "heb je lekker veel aan je dag"quote:Op maandag 25 april 2011 09:44 schreef milka82 het volgende:
En de dag begon weer om zes uur,grrrrrr! Heeft iemand een rubberen hamer? Nu even lekker degelijk naar de paasmarkt,je mut wat
ik zei niet dat jij niet mag klagen, ik zeg dat we over het algemeen niet mogen klagen. Ik denk namelijk dat je zonnehaat door het gros van de bevolking niet gedragen wordtquote:Op maandag 25 april 2011 12:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Tja, als iemand tegen mij zegt dat ik niet mag klagen.
En wat dan nog? Waarom zou ik dan niet kunnen/mogen klagen?quote:Op maandag 25 april 2011 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei niet dat jij niet mag klagen, ik zeg dat we over het algemeen niet mogen klagen. Ik denk namelijk dat je zonnehaat door het gros van de bevolking niet gedragen wordt
Bende gij toevallig nog bij den Kruidvat geweest?quote:
ik zeg net dat je wel mag klagen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En wat dan nog? Waarom zou ik dan niet kunnen/mogen klagen?
neen, ben er nog niet aan toe gekomen!quote:Op maandag 25 april 2011 12:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bende gij toevallig nog bij den Kruidvat geweest?
Nou ik bedoel meer van. Waarom zou je niet mogen klagen als je mening niet gedeeld wordt door de rest van de bevolking? In het algemeen.quote:Op maandag 25 april 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg net dat je wel mag klagen.
Okie!quote:Op maandag 25 april 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, ben er nog niet aan toe gekomen!
dat zeg ik ook nergens volgens mij. Maar goed, laten we hier geen discussie van maken alsjeblieft, da's sund van de energiequote:Op maandag 25 april 2011 12:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ik bedoel meer van. Waarom zou je niet mogen klagen als je mening niet gedeeld wordt door de rest van de bevolking? In het algemeen.
Tsss, ik was al Geert Wilders vergelijkingen aan het maken. Nee, is goed, we houden erover op.quote:Op maandag 25 april 2011 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zeg ik ook nergens volgens mij. Maar goed, laten we hier geen discussie van maken alsjeblieft, da's sund van de energie
Gezellig ik zie je zo!quote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zo ff nieuw huisje van vrienden kijken
Maar we hebben de sleutel nog niet hoorquote:Op maandag 25 april 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
zo ff nieuw huisje van vrienden kijken
Pics natuurlijk!!!quote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb een keivette Chloe's nails manicure gemaaktScotch tape is vet!
Je bent zeker niet de enige?quote:
ze krijgen ook een mini-me!quote:Op maandag 25 april 2011 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar we hebben de sleutel nog niet hoor!
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komtquote:
Van de zon, waarschijnlijk. Morgen naar de dokter, krijg je waarschijnlijk lekker vette creme mee en is het zo wegquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komt
zonneallergie misschien/..?quote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bultjes van de zon en opeens dikke uitslag op mn arm/hals waar ik geen idee heb waar het vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |