En hoe hij ook binnenkwam met He lautje ik ben er weer. Of hoe hij het ook zeiquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wanhopig he...bang dat er een ander op laura gaat vallen ofzo?
brrrrrrr kansloze gek dat het maar isquote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
En hoe hij ook binnenkwam met He lautje ik ben er weer. Of hoe hij het ook zei
Op dat moment stopte ik meteen met kijken. Ik trek die gast nog steeds niet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
lekkah ikke wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrquote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Stability het volgende:
[..]
vooruit dan maar....kriebel kriebel kriebel.....zo kheb er weer genoeg van, kheet geen laura
oh leuk texelquote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef wildstar het volgende:
Nou mensen ik heb wel weer gezien voor vandaag...ik ga ook maar eens vroeg me nest in.
Morgen weer een drukke dag op texel.
Nee, niet kunnen betrappen, en ja acteerwerk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand van de nachtcrew Joanna de laatste weken kunnen betrappen op slaapwandelen, of was dit acteerwerk van haar ?
Acteer werk, vriendje van en wilde gewoon even rust en daarom sst ingegaan.quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Prospera het volgende:
Heeft iemand van de nachtcrew Joanna de laatste weken kunnen betrappen op slaapwandelen, of was dit acteerwerk van haar ?
hey alex !!! tis ook noooit genoeg he?quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
lekkah ikke wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr
" Nou Lautje, daar ben ik dan!"quote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
veel plezier manquote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef wildstar het volgende:
Nou mensen ik heb wel weer gezien voor vandaag...ik ga ook maar eens vroeg me nest in.
Veel plezier morgen, lekker zonnetje in.quote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef wildstar het volgende:
Nee, ze is spontaan genezeing nadat haar geheim eruit was.quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Prospera het volgende:
ja, alsof ze blij moest zijn...heeft ie dan niet gezien dat ze het nooit over hem had, en met karim zat te flirten?quote:
Slaapse en veel plezier op Texelquote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef wildstar het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Stability het volgende:
[..]
hey alex !!! tis ook noooit genoeg he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |