Dat mag niet meer van myraelaquote:
Gezelligquote:
Hihiquote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Deze
* Samzz huppelt billenschuddend door kamer
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die stream.quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Deze
quote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Deze
Ja dat ding in de OP loopt iets achterquote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef dockx het volgende:
Ik zag culture beat staan.. Krijg ik deze toeters om m'n oren..
Die ga ik niet delen met jequote:Op zondag 24 april 2011 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd naar die stream.
Wat je niet hebt, kun je niet delen.quote:
Doesn't matter..quote:Op zondag 24 april 2011 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ding in de OP loopt iets achter
Maar ik heb de link welquote:
Ik vind deze ook niet zo.quote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind deze tekst zo moeilijk![]()
En ik vind het inmiddels echt een kutnummer
Zolang de muziek maar vrolijk is, vindt ik t goedquote:Op zondag 24 april 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet zo.Ik ben wel voor die lekkere vrolijke klanken van net
quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Melting het volgende:
Als ik dit nummer hoor, moet ik denken aan Hans Kraaij Jr..... met Heppie luis?
Die t mag je weglatenquote:Op zondag 24 april 2011 22:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zolang de muziek maar vrolijk is, vindt ik t goed![]()
Datquote:
Ik nu ookquote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Melting het volgende:
Kenniknie.quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef Melting het volgende:
Ik ook nietquote:
Houden zoquote:
Ik kijk m net op Youtube en ik twijfel of ik m moet postenquote:
Je was me voorquote:
Heeft samzz al gedaan voor jequote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kijk m net op Youtube en ik twijfel of ik m moet posten![]()
Wederom eens met deze manquote:
Ik zag tquote:
Hells bells!quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Sammz, om 23:00 hells bells of another brick?
Daarna zie ik wel weer
Hells Bellsquote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Sammz, om 23:00 hells bells of another brick?
Daarna zie ik wel weer
Nicht in disquisequote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoere man die een maltezer leeuwtje moet uitlaten!
Wat vinden we daarvan?
dat is altijd een beetje jammerquote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden we daarvan?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden we daarvan?
Kasthomoquote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden we daarvan?
Niet echt mannelijkquote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat vinden we daarvan?
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is altijd een beetje jammer
quote:
Hihiquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Net wel epische faal hier lag ik lekker op de tuinbank, wou ik een peuk aansteken, houd ik m'n hand ervoor (tegen de wind) zonder na te denken.
Maar omdat ik lag was dat dus boven de vlam..... AUW!
Dat is best wel pijnlijk jaquote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Net wel epische faal hier lag ik lekker op de tuinbank, wou ik een peuk aansteken, houd ik m'n hand ervoor (tegen de wind) zonder na te denken.
God die je doorseint eindelijk eens te stoppen met die meukquote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Hoe de neuk. Ik bedoel ... Hoe de neuk ??!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb het koud![]()
wtf.. prachtig weer de hele dag.. en ik krijg het verdorie koud
Veeg me opquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Yup, echt baas om daar mee te gaan wandelen!
quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
God die je doorseint eindelijk eens te stoppen met die meuk
Ik dacht dat de hel belde :Squote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
God die je doorseint eindelijk eens te stoppen met die meuk
Koud heb ik het niet, maar ik merk wel duidelijk een temperatuurverschil.quote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe de neuk. Ik bedoel ... Hoe de neuk ??!!
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook stoppen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]!
* onlogisch is volgende maand 2 jaar gestopt
exactquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe de neuk. Ik bedoel ... Hoe de neuk ??!!
Zo vind ik zo'n marmot nog wel leuk ook, maar ze leven ook nog normaal, dat is weer jammerquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
Toppertjequote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]!
* onlogisch is volgende maand 2 jaar gestopt
Aaaaah liefquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef ToT het volgende:
Ehm, gewoon niet meer opstekenquote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Ik wil ook stoppen.
quote:
Dat lukt me (nog) nietquote:
Ik voel me oud opeensquote:
Dit vond ik echt de vetste clip ooit gemaakt. Speelde urenlang Gran Turismo 1 met dit op de achtergrondquote:
Je kan ook gaan stoppen en als je je dan verveelt met je piemeltje gaan spelen of zo. Nog gezond ookquote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef Zokunen het volgende:
Ben meerdere malen best lang gestopt, maar als je je gaat vervelen is het zo fijn, heb je weer wat te doen.
Maar vind de prijs nu echt te maf worden dus denk dat ik als ik me verveel ik maar ga draaien ofzo.
Yup, heb alle nummer 1 hits van 1965-2008, en deze staat in 2000quote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
SRSLY?Het is een tof nummer, maar dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gaan stoppen en als je je dan verveelt met je piemeltje gaan spelen of zo. Nog gezond ook
Dan sta je op het station, best mafquote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gaan stoppen en als je je dan verveelt met je piemeltje gaan spelen of zo. Nog gezond ook
Waar moet ik dan mee gaan spelen?quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je je nu vervelen op het station?quote:
Jij hebt een clit, of niet danquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts doet snel haar broek achterstevoren aan
Gisteren nog gecontroleerd. Die heb ik idd jaquote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan je je nu vervelen op het station?
[..]
Jij hebt een clit, of niet dan
BOH DIE IS GENIAAL!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]Ik heb me echt moeten inspannen om Snow - Informer ook niet in de lijst te stoppen ;')
Vind jij wachten op de bus/trein leuk dan?quote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Gaat het nou alweer gelijk over sex als ik weg ben... iets met dansen op tafel en een katquote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Nee. Ik ben dan gewoon aan 't internetten of zo.quote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind jij wachten op de bus/trein leuk dan?
It wasn't mequote:Op zondag 24 april 2011 22:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gaat het nou alweer gelijk over sex als ik weg ben... iets met dansen op tafel en een kat
* Zokunen kijkt via de spycam toequote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oeh, weer een billenschud nummer
* Samzz door de kamer danst
cam.quote:Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Oeh, weer een billenschud nummer
* Samzz door de kamer danst
quote:
Jij hebt de link van die stream helemaal nietquote:
Neequote:
Wou je Hells Bells nog horen zo.....quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de link van die stream helemaal niet
Als jij gaat chanteren kan je het helemaal vergetenquote:
Het was maar een vraagjequote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij gaat chanteren kan je het helemaal vergeten
Het was geen vraag, meer een mededelingquote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt de link van die stream helemaal niet
[..]
Nee
Hollands gloriequote:
Oh. Antwoord op die mededeling blijft 't zelfdequote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het was geen vraag, meer een mededeling
quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Vreetkick aanwezig. Bier zondagen met vrienden ....
;Dquote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt Hollandsche bagger ;')
QFT!quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
Dit is trouwens wel echt Hollandsche bagger ;')
quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Zokunen het volgende:
Die knakker van acdc woont in Aalten, dus dat is ook Nederlandse bagger
Angus Youngquote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef Zokunen het volgende:
Die knakker van acdc woont in Aalten, dus dat is ook Nederlandse bagger
Wist je dat niet? Hij is getrouwd met een Nederlandse. Het huis is wel lelijk...quote:
Nee wizziknie!quote:Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Hij is getrouwd met een Nederlandse. Het huis is wel lelijk...
Mono!quote:Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
Vreetkick aanwezig. Bier zondagen met vrienden ....
Witte verf?quote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Popje
Ik ga trouwens even op bed liggen. Ik ben nogal stoned en heb hele lichte voeten.
Voor mensen die nog nooit geblowd hebben zal deze post heel bizar overkomen!quote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Popje
Ik ga trouwens even op bed liggen. Ik ben nogal stoned en heb hele lichte voeten.
Whehe, doeggquote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Popje
quote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Popje
Hasj en wiet gerookt als een malle, spacecake gevroten en hasjmelk gedronken, maar nooit lichte voeten gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mensen die nog nooit geblowd hebben zal deze post heel bizar overkomen!![]()
Niet de beste, wel 1 van de beteren wmbquote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef ToT het volgende:
Dit vind ik niet bepaald de sterkste van The Prodigy.
Whehehe okee dan!quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hasj en wiet gerookt als een malle, spacecake gevroten en hasjmelk gedronken, maar nooit lichte voeten gehad.
(gestopt toen ik 18 werd btw, toen mocht het, legaal stout doen zuigt)
Nog nooit gedaan. Geen van allen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hasj en wiet gerookt als een malle, spacecake gevroten en hasjmelk gedronken, maar nooit lichte voeten gehad.
Melk koken en er een paar gram hasj in oplossen, dan het bos in gaan en vaag worden, duurt even net als spacecakequote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe okee dan!
Hasjmelk, nog nooit van gehoord!
Heb alleen de hasjmelk (quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Okee dan!quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Melk koken en er een paar gram hasj in oplossen, dan het bos in gaan en vaag worden, duurt even net als spacecake
Paddo`s had ik afgelopen donderdag nogquote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Nee wat hasj en wiet betreft heb ik het alleen maar gerookt.
Wat vreten betreft, dat heb ik regelmatig met paddo's gedaan!Aanrader!
Niet mijn ding, dan ben je voor mijn gevoel de controle kwijt, dat wil ik niet.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Nee wat hasj en wiet betreft heb ik het alleen maar gerookt.
Wat vreten betreft, dat heb ik regelmatig met paddo's gedaan!Aanrader!
Klote verbod ook!quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Paddo`s had ik afgelopen donderdag nog. Was wel ff een trip van jewelste
![]()
Eigen kweekquote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Klote verbod ook!Ik wil weer eens Hawaiiaanse vreten!
Valt heel erg mee. Je kunt altijd de controle weer terugkrijgen als je wil. Het is juist fijn om de controle te verliezen!quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet mijn ding, dan ben je voor mijn gevoel de controle kwijt, dat wil ik niet.
Ik heb hier nog gedroogde eigen kweek liggen, maar da's ondertussen alweer anderhalf jaar oud of zo.quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Eigen kweek![]()
. En ik had de Colombiaanse
Dan moet je echt wel knetterhard gaan denk ikquote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nog gedroogde eigen kweek liggen, maar da's ondertussen alweer anderhalf jaar oud of zo.
Je moet Crystal meth eens proberen, livin on the edgequote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef Zokunen het volgende:
Naast hasj en wiet heb ik 1x coke gedaan dat is wel leuk.
Ik ben nogal stil en introvert, maar toen kletste ik als een malle.
Maar verder doet het weinig.
Maar nu is alcohol de enige drug die ik consumeer.
Ja, dan kun je mooi je gezicht er af snijden en die aan je honden voeren!quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Crystal meth eens proberen, livin on the edge
Nah, dat is echt te erg, coke durfde ik ook maar net, maar een pil zal ik nooit bikkenquote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Crystal meth eens proberen, livin on the edge
I know. En je bent bijna meteen verslaafdquote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, dan kun je mooi je gezicht er af snijden en die aan je honden voeren!
(Is echt een keer gebeurd!)
Heroïnequote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nah, dat is echt te erg, coke durfde ik ook maar net, maar een pil zal ik nooit bikken
Die before / after foto`s zijn echt dramatischquote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. En je bent bijna meteen verslaafdGewoon, omdat het kan.
Zou ik t ook nog niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef ToT het volgende:
Ik wil altijd nog eens een keertje LSD uitproberen!Alleen durf ik het nog niet echt, vanwege sommige trauma-verhalen enzo, en ik zit de laatste tijd ook niet lekker in mijn vel.
MDMHquote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heroïne godverdomme, heroïne godverdomme, heroïne is een vloek!
Doe maarquote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Heroïne godverdomme, heroïne godverdomme, heroïne is een vloek!
ben jij een kloon van fanta?quote:
Whahaha dat vroeg iemand daarstraks ook alquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij een kloon van fanta?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Oh echt?quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whahaha dat vroeg iemand daarstraks ook al
Geen dank. En dankzij wat precies?quote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens dankzij onlogisch weer een idee voor een 2-uurs show
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zie de dm wel tegemoetquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens dankzij onlogisch weer een idee voor een 2-uurs show
ghehe...hij typt bijna hetzelfde (minus spelfouten) en vroeg de laatste tijd telkens naar fanta.... dus ik dacht...quote:
nee maar met fanta heb ik wel gisternachtquote:Op zondag 24 april 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en ook geen goeie vrienden ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee maar met fanta heb ik wel gisternacht
draakje gepest
wel dezelfde muzieksmaakquote:Op zondag 24 april 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. en ook geen goeie vrienden ofzo?
jullie lijken nl best veel op elkaar qua typen
Is dit een dreigement, Samzz? Want sinds Alphen wordt alles gescreend natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
I won't take no prisoners, won't spare no life
.. En God zag dat het goed was ...quote:
Maybe...quote:Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een dreigement, Samzz? Want sinds Alphen wordt alles gescreend natuurlijk.
heuj naatjequote:
steeds beterquote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heuj naatje
alles kits achter de rits?
was 't slecht dan?quote:
Dude stuur hem een pm ofzo!!quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef 129383 het volgende:
Hebben jullie fanta nog gezien
[ afbeelding ]
Hebben jullie fanta nog gezien
die pic trekt wel de aandacht he
ah, dat klinkt wel goedquote:
Nöhl`n ( zeuren ) is ook dodelijk.quote:
Nee, dat gaat in tegen mijn principes, sowieso ben ik bezet.quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat klinkt wel goed
moet je vanavond geen sletjes scoren dan?
Wow tot daar aan toequote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude stuur hem een pm ofzo!!
Of kijk of hij online is op een of andere WoW server. En anders kan je het nog proberen bij een willekeurige slijter
zo'n shirt heb ik vorig jaar op de zwarte cross gekochtquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nöhl`n ( zeuren ) is ook dodelijk.![]()
Ja vaste klant daarquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef 129383 het volgende:
[..]
Wow tot daar aan toe
maar een slijterij
quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie dj's doen het expres he!
Lekker nu al een tijdstip komende week reserveren maar dan ook echt elke dag behalve de woensdag![]()
Ik heb woensdag toch heul geen tijd om aanwezig te zijn voor jullie
tegen je principes?quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat in tegen mijn principes, sowieso ben ik bezet.
Heldquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n shirt heb ik vorig jaar op de zwarte cross gekocht
tegen mijn principes ja.quote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tegen je principes?
en bezet ja?met een fokster?
Verstand op nul en nadenkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n shirt heb ik vorig jaar op de zwarte cross gekocht
Geeft niet hoor.quote:
Leuk he ongestelde vrouwen...quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je een relatie en kan je niet neukenHel lijkt me dat.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef ValHallen het volgende:
A.S DONDERDAG MIJN GRUWELIJKE FILM/TV SPECIAL!!!
en ik ga niets maar dan ook niets van grease draaien
Ik denk dat de slijter te duur is voor hemquote:
Het gaat lastig worden, maar het is vol te houden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je een relatie en kan je niet neukenHel lijkt me dat.
quote:
Ik moet er gewoon om lachenquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat lastig worden, maar het is vol te houden.
wie?quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tegen mijn principes ja.
En bezet ja, met een fokster.
Mm.. daar heb je gelijk inquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de slijter te duur is voor hem
Tja, maar ik ga niet neuken met iemand die later niet mijn kinderen mag gaan baren...quote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon om lachenIdiote principes
gewoonfayequote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie?
* rulerofdeath nu heel benieuwd is
Stel je nou voor dat je geen kinderen kan krijgen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga niet neuken met iemand die later niet mijn kinderen mag gaan baren...
Trustenquote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben kapot. Ik ga lekker douchen, hopen dat ik verkleurd ben en dan lekker ff op de bank liggen en tv kijken en dan slapen![]()
Tot morgen schatjes
Ik zit gewoon hardop te grinniken om deze opmerkingquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je nou voor dat je geen kinderen kan krijgen.
Dan baal je, blijkt toch maar ff dat je alles had kunnen neuken al die jaren
Kinderenquote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga niet neuken met iemand die later niet mijn kinderen mag gaan baren...
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben kapot. Ik ga lekker douchen, hopen dat ik verkleurd ben en dan lekker ff op de bank liggen en tv kijken en dan slapen![]()
Tot morgen schatjes
Slaap ze voor straksquote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Tot morgen schatjes
Kinderen zijn leuk Samzz. Ik dacht eerst ook dat ik niets van kinderen moest hebben, maar sinds mijn broer en schoonzus 3 kids hebben, ben ik er enorm gek mee.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen
Ik snap het echt niet, oprecht niet. Niet neuken zonder liefde, a la. Maar geen seks voor 't huwelijk? Schiet mij maar lek
Neuken is voor mij een verkapt huwelijksaanzoek. Dat kunnen anderen raar vinden ja.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kinderen
Ik snap het echt niet, oprecht niet. Niet neuken zonder liefde, a la. Maar geen seks voor 't huwelijk? Schiet mij maar lek
Ik ga wel luisteren hoorquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je gaat een fantastische show missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |