abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96038534
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:07 schreef kingmob het volgende:

[..]

Wat een warrig kutbericht. De politie wordt woorden in de mond gelegd die niet bestaan en dat niet vervolgen lijkt rechtsreeks uit de dikke duim te komen. Het is ook niet verstandig om dat glas te gooien, dat is niet hetzelfde als 'eigen schuld' zeggen, maar gewoon iemand wijzen op hoe je een dergelijke situatie zelf kan beïnvloeden. Als jij de bronkx inloopt en keihard "kutnegers!" schreeuwt, zal de politie je er ook even op wijzen dat dat niet erg verstandig was, dat betekend niet meteen dat de neger die je neerschoot onschuldig is of dat dat je eigen schuld was.
Wat is hier warrig aan? jongens komen binnenlopen en moeten gewoon weg, meisje gooit glas drinken in het gezicht van jongen, jongen flipt de pan uit..
Weet je wat er in Amerika gebeurt als je op een stuk land komt wat niet van jou is? dan krijg je gewoon de volle laag buckshot in je porem ipv een glas vloeistof.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:15:39 #177
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96038764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef Schitzo het volgende:

[..]

Wat is hier warrig aan? jongens komen binnenlopen en moeten gewoon weg, meisje gooit glas drinken in het gezicht van jongen, jongen flipt de pan uit..
Weet je wat er in Amerika gebeurt als je op een stuk land komt wat niet van jou is? dan krijg je gewoon de volle laag buckshot in je porem ipv een glas vloeistof.
Nee het bericht is warrig, nergens blijkt uit dat ze niet vervolgd worden of dat de politie het hun eigen schuld vindt. Het bericht impliceert dat echter sterk.
Dat de jongens op vrije voeten zijn is helemaal niet raar. Het vluchtgevaar is nihil, het zijn geen zware criminelen en ze zijn blijkbaar minderjarig. Ze vasthouden zou de echte schande zijn. Ik snap dat de woede overheerst maar daar heeft de politie gelukkig geen boodschap aan.

Dat even afgezien van het dramatisch slechte politieapparaat, maar wacht nou iig met huilen totdat ze de kans hebben gehad te falen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kingmob op 27-04-2011 12:22:13 ]
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_96038931
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef kingmob het volgende:

[..]

Nee het bericht is warrig, nergens blijkt uit dat ze niet vervolgd worden of dat de politie het hun eigen schuld blijkt. Het bericht impliceert dat echter sterk.
Dat de jongens op vrije voeten zijn is helemaal niet raar. Het vluchtgevaar is nihil, het zijn geen zware criminelen en ze zijn blijkbaar minderjarig. Ze vasthouden zou de echte schande zijn. Ik snap dat de woede overheerst maar daar heeft de politie gelukkig geen boodschap aan.

Dat even afgezien van het dramatisch slechte politieapparaat, maar wacht nou iig met huilen totdat ze de kans hebben gehad te falen.
Waarom zou vasthouden een schande zijn? Na mijn weten moet je eerst nog voorgeleid worden bij de officier van justitie die uiteindelijk gaat bepalen wat er met je gaat gebeuren. Ik bedoel dat gebeurt tegenwoordig al als je een fietsbel van een fiets aftrekt, laat staan voor worden verdacht van mishandeling.
pi_96039176
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:46 schreef Schitzo het volgende:
We hebben nog zoiets als de Dutch Defence League in Nederland he, en voordat je gaat zeiken over rastische bende enz enz..Mensen van alle afkomsten zijn welkom alleen deze groep is het ook meer dan zat.
http://dutchdefenceleague.nl/
ja maar je had het over al het tuig, dus maakt niet uit of het nou moslims nederlanders of wat dan ook waren, en ik lees toch echt op hun site dat ze zich verdedigen tregen kwalijke domestische-, en geïmporteerde invloeden zoals fundamentalistisch gedachtegoed, actief en vreedzaam inzet tegen de oprukkende radicale islam en bijbehorende sharia wetgeving.

dus ik vind je link naar deze mannen niet echt gepast.

maar mijn vraag aan jou is dan: doe je er zelf ook wat aan? en zo ja wat dan?
  woensdag 27 april 2011 @ 12:28:32 #180
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96039252
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:46 schreef Schitzo het volgende:
We hebben nog zoiets als de Dutch Defence League in Nederland he, en voordat je gaat zeiken over rastische bende enz enz..Mensen van alle afkomsten zijn welkom alleen deze groep is het ook meer dan zat.
http://dutchdefenceleague.nl/
Dat is nog wel het grootste drama, dat randfiguren als deze zich gesterkt voelen dat ze daadwerkelijk iets goed doen...
pi_96039322
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat is nog wel het grootste drama, dat randfiguren als deze zich gesterkt voelen dat ze daadwerkelijk iets goed doen...
En zich feitelijk schuldig maken aan dezelfde misselijkmakende onzin als waar ze tegen 'strijden'.
pi_96039783
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En zich feitelijk schuldig maken aan dezelfde misselijkmakende onzin als waar ze tegen 'strijden'.
Helaas voor jou zijn het toch echt de "usual suspects" uit marokkaanse hoek die hier echt weer walgelijke dingen doen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96039955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:26 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

maar mijn vraag aan jou is dan: doe je er zelf ook wat aan? en zo ja wat dan?
In mijn buurt gebeurt het ook niet veel, want hier komen we namelijk wel voor elkaar op (Nieuwmarkt buurt Amsterdam centrum)
Maar heb er al genoeg een paar tikken gegeven op het rembrandtsplein.
pi_96040037
quote:
13s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:28 schreef kingmob het volgende:

[..]

Defineer iets goeds doen dan in jou woordeboek.. lekker achterover leunen denken dat het een ver van je bed show is?
Wachtend tot de poltie of de staat Nederland ingrijpt?
pi_96040371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Schitzo het volgende:

[..]

Defineer iets goeds doen dan in jou woordeboek.. lekker achterover leunen denken dat het een ver van je bed show is?
knokploegjes van extremisten vormen die het ook leuk vinden om mensen in elkaar te rammen?
hou toch op. als je je zo gaat gedragen heb je geen recht van spreken meer.
pi_96040549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef okiokinl het volgende:

[..]

knokploegjes van extremisten vormen die het ook leuk vinden om mensen in elkaar te rammen?
Weet je dit wordt zo een zinloze discussie, ga jij maar lekker achterover leunen en kijken hoe andere dan jou kinderen mishandeld, bespot en bespuugd worden dagelijks. Ik hoop voor jou dat jij het nooit hoeft mee te maken.
pi_96040592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Schitzo het volgende:

[..]

In mijn buurt gebeurt het ook niet veel, want hier komen we namelijk wel voor elkaar op (Nieuwmarkt buurt Amsterdam centrum)
Maar heb er al genoeg een paar tikken gegeven op het rembrandtsplein.
Maar wat lig jij dan te bitchen op het internet? ik bedoel jij onderneemt blijkbaar toch al actie, dan hoef je toch geen grootpraat op internet te verkondigen?
pi_96040962
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:08 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Maar wat lig jij dan te bitchen op het internet? ik bedoel jij onderneemt blijkbaar toch al actie, dan hoef je toch geen grootpraat op internet te verkondigen?
Heeft toch niks met grootpraat te maken? Ik ben gewoon begaan met me medemens.. Maar net wat ik zeg zinnloze discussie, hoop dat het jou nooit overkomt, en zo wel kijken hoe jij het vindt als je er alleen voor staat omdat niemand naar je luistert of je helpt.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:21:41 #189
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_96041178
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:53 schreef Schitzo het volgende:

[..]

Geen randdebiel zijn die het leuk vind om mensen in elkaar te hoeken en racist te zijn is een goed begin. Niet denken in extremen waar 'achterover leunen' en een tokkie zijn de enige twee keuzes zijn.
  † In Memoriam † woensdag 27 april 2011 @ 13:22:16 #190
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_96041206
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef okiokinl het volgende:

[..]

knokploegjes van extremisten burgers vormen die het ook leuk vinden om mensen in elkaar te rammen?
Ik zou er niet raar van staan kijken. Als we terug kijken zien we decennia aan pappen en nathouden, tot krankzinnige afkoopmethoden toe. Dit blijkt keer op keer niet te helpen en die jongeren steken met een glimlach hun middelvinger op.

Ik kan me wel voorstellen dat sommigen het zat zijn en ons rechtssysteem overrulen door zelf een oplossing te zoeken. Zij het met knuppels.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_96041510
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef kingmob het volgende:

[..]

Geen randdebiel zijn die het leuk vind om mensen in elkaar te hoeken en racist te zijn is een goed begin. Niet denken in extremen waar 'achterover leunen' en een tokkie zijn de enige twee keuzes zijn.
Als je een beetje had opgelet, in plaats van direct beginnen te blaten, weet je dat voor racisme in deze discussie al geen plek is.
Faal van de eeuw.
pi_96041637
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:40 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Nee, want dan ben je een racist in Nederland.

Marokkanen die nederlanders slaan: incidentje, staan binnen een dag weer op straat, schuld van het slachtoffer, arme wijk opgegroeidkleine groep die het voor de rest verpest, komt door Wilders, PvdA'ers die het downplayen etc etc etc etc.

Nederlanders die Marokkanen slaan: Land is te klein, we zijn allemaal kk racisten,komt door Wilders en demonstraties van PvdA.

Te veel linkse mensen met stockholm syndroom en marokkanen met een compleet misplaatst superioriteitsgevoel hier..
het is triest dat ik moet instemmen met deze reactie.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:41:41 #193
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96042008
Waren de ouders van die meisjes niet thuis trouwens toen dit gebeurde?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 27 april 2011 @ 13:45:44 #194
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96042178
quote:
19s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef kingmob het volgende:

[..]

Aangaande de DDL kan ik me voorstellen dat mensen zich gedwongen voelen om zich tot dat soort intiatieven te wenden. Triest maar waar. Het blijkt toch steeds weer dat je bij het gezag in Nederland niet aan kunt kloppen.

Randdebiel of niet, tokkiegedrag wordt wel heel erg in de hand gewerkt. Je zou bijna zeggen: oog om oog tand om tand.
DeviantArt
pi_96042296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef Hukkie het volgende:
Randdebiel of niet, tokkiegedrag wordt wel heel erg in de hand gewerkt. Je zou bijna zeggen: oog om oog tand om tand.
Het is wel de enige taal die dit soort individuen verstaan. Of zijn er nog steeds mensen die geloven dat je dit soort idioten met praten op andere gedachten kunt brengen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_96042389
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Aangaande de DDL kan ik me voorstellen dat mensen zich gedwongen voelen om zich tot dat soort intiatieven te wenden. Triest maar waar. Het blijkt toch steeds weer dat je bij het gezag in Nederland niet aan kunt kloppen.

Wat bedoel je met "DDL"?
Faal van de eeuw.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:52:59 #197
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96042441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:51 schreef huhggh het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "DDL"?
Dutch Defense League die eerder in de discussie werd aangehaald.
DeviantArt
  woensdag 27 april 2011 @ 13:54:21 #198
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96042493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Het is wel de enige taal die dit soort individuen verstaan. Of zijn er nog steeds mensen die geloven dat je dit soort idioten met praten op andere gedachten kunt brengen?
Helmondse criminele Marokkanen

Jawel, Helmond spendeert een paar ton per jaar aan het praten met die gasten.
DeviantArt
pi_96042540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:52 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dutch Defense League die eerder in de discussie werd aangehaald.
De vorige keer dat ik op het thorbecke plein liep en me vriendin voor Westerse kankerhoer en geile tyfus snol werd uitgescholden en ik heel netjes zei jongens, is het zo moeilijk de kroeg in te gaan en zelf een wijf te versieren werd me kop er zowat afgeslagen. Dag erna kwam ik even terug verhaal halen in dezelfde aantal en dan ben ik een randdebiel en een tokkie?!?!? er zit godverdomme en politie steunpunt op het rembrandtsplein, denk je dat die ook maar een ruk uitvoert?
pi_96042613
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Helmondse criminele Marokkanen

Jawel, Helmond spendeert een paar ton per jaar aan het praten met die gasten.
:') , Straatcoaches. Laats was er nog een item over straatcoaches en het fantastische werk dat ze leverden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')