En een kilometer verder schrijven ze bonnen uit aan mensen die op de verkeerde plek een pilsje drinken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net alsof het aan de politie-agent ligt dat de Nederlandse rechtspraak in de jaren 60 geïnfecteerd is met een vreemde hersenziekte, waardoor ze de daders als slachtoffers en vice versa waarnemen.
De gewone agent op de straat doet echt wel zijn best en zou ook het liefste al dat tuig een nekschot geven. Maar na gedane moeite en met gevaar die mannetjes opgepakt is het telkens iemand anders die ze meteen vrijlaat. Met excuses voor het oponthoud en een leuke schadevergoeding in het vooruitzicht.
Nee. Ze kunnen niets doen. En als ze ingrijpen kun je voor de rechter verschijnen. Ik zie het al weer voor me. Politie pakt tuig te hardhandig aan en er volgt een onderzoek of zij wel volgens het NL recht hebben gehandeld. Als man in uniform ben je aangeschoten wild.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En een kilometer verder schrijven ze bonnen uit aan mensen die op de verkeerde plek een pilsje drinken.
Het zijn gewoon sukkels die maken dat ze wegkomen als er echt iets aan de hand is.
Definitief niet dus. Maar de aard van het incident zei eigenlijk al genoeg. Dan hoef je de afkomst er ook niet bij te zetten.quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Lijkt me anders helemaal niet logisch. Juist omdat we in Nederland wonen, kun je vanuit gaan wanneer de afkomst niet vermeld wordt, dat het om Nederlanders gaat.
In eerste gedeelte kan ik me wel vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Cherna het volgende:
Niemand schijnt meer verantwoording te willen nemen. Laat alles over aan de regering en mensen in uniform. De tijd dat mensen zelf nadenken is voorbij. Gaat het mis dan ligt het altijd aan anderen.
Wat wil je ook als de opvoeding in deze tijd bij velen ontbreekt. Waar mensen vol behangen met draden en gadgets als robots door het leven gaan. Waar communicatie geleerd wordt achter een tokkelboard.
Hoeveel berichten van dit soort zullen er nog volgen en er toch niets opgelost wordt anders dan het geleuter dat de PVV in de ether strooit. De amerikanisering laat mij althans zien dat ik het steeds moeilijker krijg om het nog allemaal te begrijpen.
Ach, die laatsten doen het nooit goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:42 schreef Hamilcar het volgende:
En Nederland is weer wat PVV-stemmers rijker, dank u politie en OM.
De amerikanisering brengt met zich mee dat mensen hun verantwoording niet meer nemen maar alles afschuiven op anderen. De rechtelijke claims zijn hiervan een goed voorbeeld. Verder is het zo dat de verharding er juist voor zorgt dat alles nog meer escaleert. Tenminste zo voel ik dat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef huhggh het volgende:
[..]
In eerste gedeelte kan ik me wel vinden.
Maar wat dit nou met jouw vermeende "amerikanisering" te maken heeft ontgaat mij geheel.
Dit is iets wat je overal in de westerse wereld ziet.
Tegen het hondenfatsoen van dit soort gastjes is niet op te werken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach, die laatsten doen het nooit goed.
Om een hekel aan Marokkanen te hebben hoef je geen racist te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef okiokinl het volgende:
[..]
de racisten vinden het kennelijk geweldig, kan je weer effe lekker discrimineren.
Iran, waar men aan al uw gevoelens van rechtvaardigheid tegemoet komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3-voud het volgende:
Tegen het hondenfatsoen van dit soort gastjes is niet op te werken.
Ach, er zien tientallen autochtonen bij justitie ontslagen, omdat ze gelekt hebben of andere misdaden hebben begaan. Daar hoef je geen Marokkaanse voor te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Om een hekel aan Marokkanen te hebben hoef je geen racist te zijn.
In Den Bosch is een Marokkaanse griffier van de rechtbank op non-actief gesteld.
Stel je voor: zo'n meid studeert, mag bij justitie gaan werken en lekt vervolgens vertrouwelijke informatie uit getuigenverhoren naar familie van de verdachte (tijdens een gigantische vechtpartij tussen 2 groepen Marokkanen wordt er een doodgeschoten - uiteraard een goede jongen, die geen vlieg kwaad deed en toevallig in de buurt was).
Je kunt ze dus echt niet vertrouwen.
Zullen we dan maar het vertrouwen in de mensheid opgeven? Als je dat nog had tenminste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
In Den Bosch is een Marokkaanse griffier van de rechtbank op non-actief gesteld.
Stel je voor: zo'n meid studeert, mag bij justitie gaan werken en lekt vervolgens vertrouwelijke informatie uit getuigenverhoren naar familie van de verdachte (tijdens een gigantische vechtpartij tussen 2 groepen Marokkanen wordt er een doodgeschoten - uiteraard een goede jongen, die geen vlieg kwaad deed en toevallig in de buurt was).
Je kunt ze dus echt niet vertrouwen.
Idd. En ze zijn alweer op vrije voeten ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tegen het hondenfatsoen van dit soort gastjes is niet op te werken.
Laat me raden: allochtonen zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. En ze zijn alweer op vrije voeten ook
Het is al bevestigd. Het blijft opvallend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar ik weet wel dat ze alweer vrij zijn. Tuig is het.
Opvallend dat soortgelijke incidenten met autochtonen nooit het nieuws halen, inderdaad. Zelfs als 2 kwajochies pakken melk opensnijden in een supermarkt haalt het de voorpagina's. Maar dan ook alleen wanneer het allochtonen betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is al bevestigd. Het blijft opvallend.
Zijn we al mee bezig, marokkanen vertrouwen we al niet, moeten nog vergaderen welke groep straks aan de beurt is, we hebben een strijd tussen bulgaren, britten en albanezenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zullen we dan maar het vertrouwen in de mensheid opgeven? Als je dat nog had tenminste.
Kind, ga elders de boel bagatelliseren. Je argumenten zijn inmiddels versteend en zinloos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opvallend dat soortgelijke incidenten met autochtonen nooit het nieuws halen, inderdaad.
Het is een complot!1!!einz!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Opvallend dat soortgelijke incidenten met autochtonen nooit het nieuws halen, inderdaad. Zelfs als 2 kwajochies pakken melk opensnijden in een supermarkt haalt het de voorpagina's. Maar dan ook alleen wanneer het allochtonen betreft.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |