quote:
Wat heb je nou geleerd?quote:Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo'n soort vraag en in het Nederlands.
Stand deel 2191quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
Alleen inlichtingen staat er niet tussen, dan blijft alleen kustwacht over.quote:Op maandag 25 april 2011 11:59 schreef Flitspaal het volgende:
Marine
Luchtmacht
Landmacht
Mariniers
Inlichtingen
?
Stand deel 2191quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Gechecked en klopt tongquote:
Uiteraard, maakt dat BNN-gedoe maar een erg slap aftreksel.quote:
Zeker! Dappere poging van Japin om in de buurt te komen van Fry overigens!quote:
Stand deel 2191:quote:
Stand deel 2191:quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Hangt dat niet af van wat je bekijkt?![]()
Een endoscoop?
quote:
quote:
Die heeft inderdaad ook veel er mee te maken, maar was niet voortdurend lid van The Byrds.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:12 schreef Homdeck het volgende:
Ik zou zeggen David Crosby maar dat past niet
Maar ze is wel lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Niet echt he.
Alhoewel je letter 2 en de laatste letter goed hebt.
Welk woord zoek ik?quote:Het woord "" betekent letterlijk "zoutrantsoen" en was de betaling van een Romeins soldaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Vraag is geskipt, antwoord zou half goed zijn geweest. Erben was gastpresentator.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:36 schreef --3S-- het volgende:
Robert Gesink en Erben Wennemars (of was hij (mede)presentator)?
Nog 2.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:55 schreef MREn het volgende:
Jelinek, Grass (1999), Coetzee, Samanogwa (die Portugees) (1998), Pamoek
97 en 93.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef tong80 het volgende:
Dario Fo en Tony Morisson ?
Of zijn die langer geleden ?
Had dan een voetbalvraag gesteld en wie er naar de Bundesliga is gepromoveerd gisteren.quote:
Beiden goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Queens Park Rangers? Of is het Norwich City?
Yep, doordat Norwich gisteren bij Derby County in de blessuretijd de 3-2 scoorde moeten ze nog even wachten.quote:
Zou kunnen, ik volg het niet op de voet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is wel onder voorbehoud. Ik meende me te herinneren dat QPR nog een onderzoek bij de FA had lopen...
quote:
uiteraardquote:
Ja prima! Probeer hier af en toe nog eens langs te komen maar heb niet meer zoveel tijd als ik ooit hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Lang niet gezien Scott!
Alles goed?
nightcowboy +1quote:
Vinden andere users het vreemd dat ik deze vraag niet begrijp ?quote:
De vraag is waar de letters voor staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vinden andere users het vreemd dat ik deze vraag niet begrijp ?
Goed.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
dimanche
lundi
mardi
mercredi
jeudi
vendredi
samedi
?
Gelukkig was ik niet de enigequote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef ScottTracy het volgende:
Hulde! Ik zat minutenlang zote staren naar die vraag
Haha ik ook in het begin, ik dacht eerst dat verschillende landen waren. Maar toen zag ik dat het 7 letters waren en toen dacht ik aan iets wat met 7 was --> de week.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef ScottTracy het volgende:
Hulde! Ik zat minutenlang zote staren naar die vraag
quote:
Marty McFly. Opzoekertje mangquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:13 schreef Flitspaal het volgende:
Naam van het karakter dat wordt gespeeld door Michael J. Fox in Back to the Future?
oké,quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef ß het volgende:
Je kunt het goed maken door een nieuwe vraag te stellen.
je komt heel warmer dan nightcowboy.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
18 september 2001. Oh nee, het was vóór 9-11, dus ik gok op iets als 27 augustus.
Naturellement!quote:
Dat is volleybalquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef MREn het volgende:
Pollux
(of is dat handbal? of volleybal? geen idee dus)
quote:Met het Nederlandse woordwordt geduid op hout van diverse Pinus-soorten, met name het hout van de grove den (Pinus sylvestris). Het wordt ook wel aangeduid als "
hout".
is na vuren de meest gebruikte naaldhoutsoort in Nederland. Daarentegen is het in Vlaanderen de meest gebruikte houtsoort. Meestal wordt het gebruikt voor toepassingen waarbij het niet in het zicht is. Een uitzondering zijn de betimmeringen met rabatdelen, waarbij het contrast tussen het roodachtige kernhout en het veel lichtere spint voor een levendig effect zorgt.
Harbin, maar goed genoeg.quote:
Als je toch weet dat je geen vraag wil/kan stellen, kun je beter niets posten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als ik 'm goed heb mag iemand anders de vraag stellen.
Als je geen nieuwe vraag stelt maak je de quiz dood en dat is dus niet zo fijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Toevallig ben ik nog online nu, maar als de vraag later zal worden goedgekeurd (of foutgekeurd) waarschijnlijk niet meer.
Hoezo gaat er een punt af? Ik zeg gewoon dat iemand anders dan de vraag mag stellen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Als je geen nieuwe vraag stelt maak je de quiz dood en dat is dus niet zo fijn.
(Tevens gaat je punt er vanaf dus daar hoef je het ook niet voor te doen)
Het antwoord op de vraag weet ik niet.
Omdat je de quiz dood legt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoezo gaat er een punt af? Ik zeg gewoon dat iemand anders dan de vraag mag stellen.
Daar is de OP heel duidelijk in. Lees die maar eens helemaal goed door. Hieronder het stuk wat nu van belang isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoezo gaat er een punt af? Ik zeg gewoon dat iemand anders dan de vraag mag stellen.
quote:Wat als ik een vraag goed heb
Dan stel je een nieuwe vraag in bold. Als er na een goed antwoord niet binnen 15 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan. Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren.
Geen vraag stellen na een goed antwoord is dus aftrek van het punt! Dit geldt natuurlijk alleen voor lurkers en niet voor welwillende spelers. Als echter blijkt dat ook welwillende spelers hier zich schuldig aan maken dan worden ook zij bestraft. Het kan voorkomen dat je huis in de fik vliegt, de telefoon gaat of je hond acuut naar de dierenarts moet maar probeer altijd een nieuwe vraag te stellen! Door te antwoorden op een vraag ga je de verbintenis aan om, indien het antwoord goed is, zelf een nieuwe vraag te stellen!
zoquote:
Ja goeie, dan heb ik nu dus een voorwaardelijk antwoord onder voorbehoud dat jouw antwoord goed wordt gerekend en als dat zo is en ik heb jouw vraag goed (ook daarvoor moet jij als vraagsteller wakker blijven), dan mag ik eventueel rond 1 uur eens een vraag stellen, terwijl mn wekker om 5:15 afloopt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Pas beantwoorden als mijn vraag is goedgerekend, dan kan er niet gezegd worden dat ik geen vraag heb gesteld.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja goeie, dan heb ik nu dus een voorwaardelijk antwoord onder voorbehoud dat jouw antwoord goed wordt gerekend en als dat zo is en ik heb jouw vraag goed (ook daarvoor moet jij als vraagsteller wakker blijven), dan mag ik eventueel rond 1 uur eens een vraag stellen, terwijl mn wekker om 5:15 afloopt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |