quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ayca, Ik zou graag een keer samen met jou een teentje knoflook willen eten..quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Ayca het volgende:
Ook als je ergens heel erg op gaat letten. Bijvoorbeeld vingers, kijk maar eens aandachtig naar je vingers, voel eraan, proef ze. Dat laatste hoeft niet perse.
Mensen die op Ayca geilenquote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Ayca, Ik zou graag een keer samen met jou een teentje knoflook willen eten..
quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
"turkcenin zenginligi: nela bu? nebu la? bune la? lane bu? labu ne? "
ik moest lachenquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
Credits naar Ayca, btw! Hij's echt leuk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef zarGon het volgende:
quote:
Echt toch een turk hoorquote:Op maandag 25 april 2011 15:53 schreef msnk het volgende:
Oh Savas, ik denk al hoe kan Savvas een Turk zijn
Suggesties: Rebecca Black - Fridayquote:
Heb je geen brief thuisgekregen?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga zo naar Turkije20 jaar. nooit paspoort opgehaald of verlengd. Dienstplicht probleem?
Raar, nooit oproep gekregen ofzo ?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ga zo naar Turkije20 jaar. nooit paspoort opgehaald of verlengd. Dienstplicht probleem?
daar kom je nu mee...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef RoW_0 het volgende:
als je gewoon nufus bij je hebt schijnt dat niet te hoevenquote:Op donderdag 28 april 2011 01:59 schreef zarGon het volgende:
Hij mag trouwens gaan betalen voor een visum aangezien zijn Turkse paspoort niet geldig is..
Zo'n visum kost toch geen drol?quote:Op donderdag 28 april 2011 01:59 schreef zarGon het volgende:
Hij mag trouwens gaan betalen voor een visum aangezien zijn Turkse paspoort niet geldig is..
quote:Op donderdag 28 april 2011 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
DWDD gezien gisteren?
Zijn er Turkse Fokkers die dit kunnen?
Dit kan ik bevestigen. NL paspoort plus nufus cuzdani is voldoende voor geen gezeik. alleen als ze het vragen zeggen dat je geen turks paspoort heb. niet teveel info geven aan ibahesj bij de douane.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je gewoon nufus bij je hebt schijnt dat niet te hoeven
Damn 7 miljoen views en ook nog 's op tv, doet die goed die Mehmetquote:
Wat is I kiss you?quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Hasan Baba, na I kiss you de grootste Turk van het interwebz
Huhquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:16 schreef WammesWaggel het volgende:
En zo kom je dan via Youtube hier terecht
Die man was een grootheid, een beetje voor jouw tijd denk ik nogquote:
Toen ik zat ik nog te chatten in Foxkids custom channels (DBZquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die man was een grootheid, een beetje voor jouw tijd denk ik nog
http://en.wikipedia.org/wiki/Mahir_%C3%87a%C4%9Fr%C4%B1
Same here maar er staat 1999, toen was ik nog 9-10. Was jij toen een brugpieper of zo?quote:
quote:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Same here maar er staat 1999, toen was ik nog 9-10. Was jij toen een brugpieper of zo?
[..]TMF chat. Bah
Foxkids chat was een en al onschuldTotdat ze custom channels weghaalden, bam in één keer alles weg
Nee ze doen het op naam. Krijg dan een brief of telefoontje met hoe/wat/waar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Vorige week ben ik nog aangesproken in de fietsenstalling van Pathe, de gemeente wilde weten hoe ik dacht over fietsenstallingen, niks geen cent gehad voor mijn meningzie er te autochtoon uit zeker
Wel een prachtig meisje die dat zeker als (bij)baantje had
10 vragenlijsten in een uurtje is toch mooi weer 100 doekoes lan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef msnk het volgende:
Mensen die vragenlijsten willen invullen voor 10 doekoes
he WammesWaggel heb je video voor mij van die chick in je avatar?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Krijg je dan echt een donnie () of krijg je een waardebon, van Milner ofzo?
dus?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef msnk het volgende:
Vandaag speelde er bij Heerenveen een Macedoniër genaamd Fazli.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederland 2, elke zondag 20:10quote:
Doelsaldoquote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef BradSpit het volgende:
wat gebeurt er als Fener en Trabzon gelijk eindigen met punten?
Ik ook, 16e in het vliegtuig, 17e in koy.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:11 schreef Slayage het volgende:
ik ga dit jaar pas in augustus, zal dus sommige vruchten helaas moeten missen, maar sommige zijn er dan als het goed is volop aanwezig
bir de ben koyum mu?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook, 16e in het vliegtuig, 17e in koy.![]()
19e jarig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kiz seninle ne zaman birlikte sarimsak yiyecezquote:Op zondag 1 mei 2011 21:50 schreef Ayca het volgende:
Ik ga toch niet moeilijk doen met allemaal tekens enzo
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef BradSpit het volgende:
wat gebeurt er als Fener en Trabzon gelijk eindigen met punten?
Ze kijken eerst naar het doelsaldo en als dat ook gelijk is dan kijken ze naar de onderling gespeelde wedstrijden.quote:kili Averaj
Sezon sonunda iki takm ayn puana sahiplerse:
Önce kendi aralarndaki maçlardaki puan üstünlüüne baklr.
Puan eitlii varsa aralarndaki gol averajna baklr. (Kendi aralarndaki maçlarda atlan gollerde eitlik varsa, deplasmanda fazla gol atan takm üstün saylmaz.)
Eitlik devam ediyorsa, genel averaja baklr.
O da eit ise daha fazla gol atan üstündür.
http://tr.wikipedia.org/wiki/S%C3%BCper_Lig#.C4.B0kili_Averaj
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ze kijken eerst naar het doelsaldo en als dat ook gelijk is dan kijken ze naar de onderling gespeelde wedstrijden.
Trabzonspor - Fenerbahce 3-2
Fenerbahce - Trabzonspor 2-0
Kun je ook heel kort zeggen meidquote:
pfrt. Jij zei alleen doelsaldo. Als het doelsaldo gelijk is dan kijken ze naar de onderling gespeelde wedstrijden.quote:
Dat vroeg die toch niet mopquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
pfrt. Jij zei alleen doelsaldo. Als het doelsaldo gelijk is dan kijken ze naar de onderling gespeelde wedstrijden.
Mooi verjaardagscadeau van Samsunspor voor jou.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Trouwens, Samsunspor is kampioen.
Uhuu.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi verjaardagscadeau van Samsunspor voor jou.
Alsof je de Holocaust ontkentquote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Nou en.. Ik vond je antwoord niet voldoende.
Ik heb geen flauw idee. Ik heb de wedstrijden van Galatasaray een tijdje niet gevolgd. Ik werd er alleen gefrustreerd vanquote:Op zondag 1 mei 2011 22:03 schreef msnk het volgende:
Heb al een hheeeuuullee tijd geen Süper Lig gekeken. Waarom verliest Galatasaray nou altijd?
Zijn er spelers geblesseerd? Spelen ze gewoon taaaaaantoe slecht?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Ik heb de wedstrijden van Galatasaray een tijdje niet gevolgd. Ik werd er alleen gefrustreerd van. Ik heb Samsunspor maar gevolgd.
Aardbei met suiker en erik met zout, altijd.quote:Op zondag 1 mei 2011 21:12 schreef zarGon het volgende:
Jullie eten je aardbei zeker ook zonder suiker, net zoals de can eriği zonder zout.
Eet je ook wortel met zout?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:12 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Aardbei met suiker en erik met zout, altijd.
Niet altijd, en met suiker is het lekkerder. En hoe kom je bij wortelquote:Op zondag 1 mei 2011 22:13 schreef Ayca het volgende:
En waarom aardbei met suiker eten? Aardbei is al zoet.
Hmm. Hm. Ik weet het antwoord niet. Het kan aan zoveel dingen liggen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn er spelers geblesseerd? Spelen ze gewoon taaaaaantoe slecht?
Wortel met of zonder zout? Hm?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Niet altijd, en met suiker is het lekkerder. En hoe kom je bij wortel?
Logisch vervolg.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:14 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Niet altijd, en met suiker is het lekkerder. En hoe kom je bij wortel?
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi verjaardagscadeau van Samsunspor voor jou.
Ze hebben veiliggesteld dat ze dit jaar niet degraderen en sparen hun krachten voor volgend voetbalseizoen.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Zijn er spelers geblesseerd? Spelen ze gewoon taaaaaantoe slecht?
Whehe.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef msnk het volgende:
PSSSSHT SLAYAGE!! PSN IS DOWN NERDESIN! Wat is er mis met Galatasaray len
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 22:19:42 ]
Klinkt kinky.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaag geblackopst met broertje. Natuurtalent alles.
Een zittoilet, dan blijf je beter in evenwicht. Hoezo?quote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie liever een hurk- of een zittoilet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Dan moet je wel heel erg in je virtuele wereld leven, aangezien dit een gifje is op je pc scherm. Een gif kan je niet pakken met je eigen handen en gooien op de grond. Helaas.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Gooi het op de grond. Dan moet je het verbranden.
Je kan het uitprinten.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:41 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg in je virtuele wereld leven, aangezien dit een gifje is op je pc scherm. Een gif kan je niet pakken met je eigen handen en gooien op de grond. Helaas.
Amai meid, minder dragon ball z lezen jij nerdje,
Zot mens.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan het uitprinten.
En DBZ lezen doe ik al jaren niet meer.
Toedels!
Nee, dat weet ik al jaren.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je gegoocheld
IS geen grap trouwens, is een dikke feit dat dat gebeurd is
Nee, vriendinnetje op de basisschool wat naar belgie ging op vakantie en daarna aan ons vertelde dat poepen neuken was.quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring bedoel je.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring bedoel je.
heb nog niet geboekt, maar wil midden augustus gaan tot midden september, 2 weken ramazan en 2 weken chillenquote:Op zondag 1 mei 2011 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ook, 16e in het vliegtuig, 17e in koy.![]()
19e jarig.
ja?quote:
ik speel nooit onlinequote:Op zondag 1 mei 2011 22:17 schreef msnk het volgende:
PSSSSHT SLAYAGE!! PSN IS DOWN NERDESIN! Wat is er mis met Galatasaray len
hurken is een altijd een dramaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:26 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie liever een hurk- of een zittoilet?
Ik bedoel hoe kwam het zover? Zoals ik al eerder in het topic aangaf, heb je misschien gemist, heb ik de Süper Lig niet erg gevolgd, al een tijdje niet. Dus ik weet zeg maar niksquote:Op maandag 2 mei 2011 00:21 schreef Slayage het volgende:
ze staan veertiende misschien ofzo? of hun enige hoop op een een goed seizoen is gevestigd op dat fener geen kampioen wordt?
ik weet niet welke erger is...
Daarvoor was het ook al dramaquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef Slayage het volgende:
of dat ze een splinter nieuw stadion hebben en dat niemand een kaartje wil kopen op een gemiddelde wedstrijd of dat ze in dat nieuwe stadion weer verloren hebben van fener
weet niet wat erger is...
GS is al 2 seizoenen een drama vorig seizoen rijkaard en dit seizoen hagiquote:Op maandag 2 mei 2011 00:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe kwam het zover? Zoals ik al eerder in het topic aangaf, heb je misschien gemist, heb ik de Süper Lig niet erg gevolgd, al een tijd je niet. Dus ik weet zeg maar niksZijn de 'grote' spelers geblesseerd? Of speelt iedereen gewoon erg ruk?
Met Hagi had ik een ommekeer verwacht, domper. Rijkaard was natuurlijk een beetje egotripperij, hij had geluk dat Barcelona hem überhaupt wilde hebben. Een echte coach is hij niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
GS is al 2 seizoenen een drama vorig seizoen rijkaard en dit seizoen hagi
uiteindelijk is het de coach die verantwoordelijk is voor succes of drama
GS is dit seizoen echt tot een historisch dieptepunt gezakt. Verbaasd me dat een club van meer dan 100 jaar oud, zijn hoogste en diepste punt binnen 10-15 jaar meemaakt, in dezelfde periode dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 00:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Met Hagi had ik een ommekeer verwacht, domper. Rijkaard was natuurlijk een beetje egotripperij, hij had geluk dat Barcelona hem überhaupt wilde hebben. Een echte coach is hij niet.
Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat jij wel Turkse wedstrijden bekijkt, dus ook die van Galatasaray, maar dat is dus niet zo? Ik kan zelf gaan lopen zoeken en zo en dan ben ik nog dagen bezig. Zoek eigenlijk gewoon een snelle reden wat er zoals misgaat... Spelen ze zoals VVV Venlo/Wllem II
Is er überhaupt ergens waar je samenvattingen van Süper Lig kan zien op çanak?
Birsey degilquote:Op maandag 2 mei 2011 00:56 schreef msnk het volgende:
Ik ken zo 1, 2, 3 geen Turkse fora. Ja Hababam
Maar thanks
Maar dan heb je het ook over Feyenoord. Moet je na gaan dat na de 10-0 nederlaag tegen PSV, het bestuur en de supporters, iedereen zegt dat ze vertrouwen hebben in het team en weigeren iemand aan te wijzen als schuldigequote:Op maandag 2 mei 2011 01:01 schreef msnk het volgende:
Haha, ik ben met mijn gedachtes de afgelopen twee seizoen alleen nog maar bij Ajax hoorMaar ik vind het gewoon zo frappant dat het maar niet beter wil worden bij Galatasaray terwijl dat een Feyenoord dat wel kan (van nr 16 naar nr 10).
idd dit was al erg zatquote:Op maandag 2 mei 2011 01:04 schreef Weissman het volgende:
Moet je voorstellen wat er zou gebeuren in Turkenlant als een ''derbi'' met 10-0 wordt verloren
Dat was toen minder erg omdat GS het jaar daarvoor kampioen was geworden en ook in Europa nog meeteldequote:
vergeleken met feyenoord dit seizoen zekerquote:Op maandag 2 mei 2011 11:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat was toen minder erg omdat GS het jaar daarvoor kampioen was geworden en ook in Europa nog meetelde
Ik sluit dit forum elke dag af, als iedereen klaar is met posten trek ik de stekker eruit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef Ayca het volgende:
Wat doe jij nog zo laat op?
Zo laat.Het is pas 1 uur.
liever jij dan ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik sluit dit forum elke dag af, als iedereen klaar is met posten trek ik de stekker eruit.
Wat barmhartig van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik sluit dit forum elke dag af, als iedereen klaar is met posten trek ik de stekker eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:31 schreef Weissman het volgende:
Piemols en tietenWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:33 schreef Weissman het volgende:
Ja ga maar ongesteld zijn en dizi kijken ofzo
Want ik kijk ook echt dizis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:33 schreef Weissman het volgende:
Ja ga maar ongesteld zijn en dizi kijken ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Ayca het volgende:
[..]WHATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
THE
FUCK
Ik walg van jou
AFC AJAX
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:35 schreef Ayca het volgende:
[..]GADVERDAMME AYCASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJN OGEN WAT DOE JE![]()
TERUG NAAR DE KEUKEN VROUWMENSCH !!![]()
NYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANNYANquote:
Sommige Turkenmuziek kan er nog net mee door.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef Weissman het volgende:
Turken die Turkenmuziek luisteren![]()
Doof zijn FTW
Weissman die 17-jarige sma'tjes serieus neemtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Sommige Turkenmuziek kan er nog net mee door.
QFTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:41 schreef Weissman het volgende:
Weissman die 17-jarige sma'tjes serieus neemt
Er zijn in totaal iets van 7 of 8 Turkse liedjes die ik beluister, meer niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:39 schreef Weissman het volgende:
Turken die Turkenmuziek luisteren![]()
Doof zijn FTW
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn in totaal iets van 7 of 8 Turkse liedjes die ik beluister, meer niet.
Sowieso alles van MvO. Und Duman.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn in totaal iets van 7 of 8 Turkse liedjes die ik beluister, meer niet.
Psssssht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:07 schreef Ayca het volgende:
Vroegâh, luisterde ik naar hele slechte remixes.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Psssssht.
Hey. Don't write yourself off yet. It's only in your head you feel left out or looked down on.
Just try your best, try everything you can. And don't you worry what they tell themselves when you're away.
It just takes some time little girl, you're in the middle of the ride, everything everything will be just fine, everything everything will be alriight, alright
Wtf is datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 03:13 schreef Ayca het volgende:
Oh en gelukkig vang ik nog af en toe wat van de radio op anders kende ik nooit dit liedje.
Geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |