Oke opgelost, slotje.quote:Op zondag 24 april 2011 19:53 schreef crazy23bozo het volgende:
Ik woon in een buurt met allemaal oude en kleine huizen met allemaal trolletjes erin die het zo nodig vinden om hun jaloezie te uiten door mijn auto's te krassen, alleen omdat ik een nieuwere en ruimere woning heb met 2 auto's voor de deur(en allochtoon).
klacht: paupers die overal klagen over luie allochtonen met een uitkering maar wanneer er eentje hard werkt en het gemaakt heeft gaan ze over naar ergere praktijken:')
antiklacht: ik ga verhuizen
jaloers denk ik want als een echte fokker kom ik (bijna)nooit buitenquote:Op zondag 24 april 2011 19:56 schreef n0ir het volgende:
Zijn ze jaloers of ben jij de ergernis van de buurt?
quote:Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef ZureLucht het volgende:
Stuur je fok een kaartje hoe het is in het buitenland?
quote:Op zondag 24 april 2011 19:57 schreef Joe-Momma het volgende:
Je past je blijkbaar niet genoeg aan, aan je omgeving..
Je had dus gewoon in een housebroek met een badstoffenhoody moeten rondlopen en een gepimpte opel corsa moeten rijden.
Domme ts.
hard en legaal werkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:03 schreef Paxcon het volgende:
Ben je door diefstal of fraude aan het geld gekomen?
ik haat op orthodoxe paupersquote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Haten op orthodoxen
Orthodoxe christenen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het bedrijf heeft een allochtonensubsidie gekregen, omdat ze jou in dienst namen?quote:hard en legaal werken
Ik grijp elke kans aan om orthodoxen te vereren.quote:Op zondag 24 april 2011 20:07 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ik haat op orthodoxe paupersleer begrijpend lezen
ben het wel met je eens orthodoxe christenen/moslims/jodenquote:Op zondag 24 april 2011 20:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik grijp elke kans aan om orthodoxen te vereren.
quote:Op zondag 24 april 2011 20:10 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
ben het wel met je eens orthodoxe christenen/moslims/joden![]()
niet meegaan in de huidige cultuureigenzinnige mensen
quote:Op zondag 24 april 2011 20:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]![]()
![]()
JUIST BROEDER
![]()
![]()
MET JOU KAN IK PRATEN
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 20:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Ik grijp elke kans aan om orthodoxen te vereren.
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |