Ja ok maar zoals ze het zei kon ik me er wel in vinden zo van in gun hem de finaleplek wel maar die ton niet omdat hij al miljonair isquote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Gerard had al aangegeven een goed doel te hebben voor die ton
in ieder geval sharon voor zijn boot binden zodat ze het boegbeeld kan zijn dat ze nastreeftquote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
En ik weet zeker dat als Gerard die ton wint hij er voor zorgt dat Karim en Sharon de kans geeft dat te doen wat ze willen doen!
Nou Sharon en Jo zijn nu inene beste vriendjes dus zou kunnen dat Sharon dit keer niet op haar stemt maar op Mo en Flip.quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
Sharon heeft net zoals Geer en Karim op Jo gestemd de laatste keer.
Ja hij denkt aan zijn maatjes en een goed doel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Gerard had al aangegeven een goed doel te hebben voor die ton
Inderdaad. Echt irritant dit.quote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef Vultarian het volgende:
sjonge wat een faalhazen achter die knoppen daar
geef die stagaire een neqkschotquote:
ze zat te lullen over Jo maar die kwam er aan en ze ging vaag doen .quote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef NenaLois het volgende:
heeft iemand meegekregen wat mo net zei tegen sharon?
en als je man of moeder zou ik jou achter de pc weg rukkenquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Dakotamu het volgende:
als ik segredo was dan zou ik bij 1 van die slaapsessies op bed in sharon d'r bek schijten
hey trolliequote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en als je man of moeder zou ik jou achter de pc weg rukken
ok...quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
ze zat te lullen over Jo maar die kwam er aan en ze ging vaag doen .
hahahha, voel je je persoonlijk aangevallen ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en als je man of moeder zou ik jou achter de pc weg rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |