Ik ook. Ware het niet dat ik nog geen BBQ hebquote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
quote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
Wij hebben ook bewust te veel gehaald zodat we morgen nog een keer kunnen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes
Tjee wat veel!quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes.
Qua salades
- Aardappelsalade
- Pesta pestosalade
- groene salade met feta en een blauwaderkaas.
Hier ook. En soms een banaan met chocola en rum als toetje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienstquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, ik ga even douchen. Daarna Tol Barad?
Ok, dan ga ik tv kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienst
Net héérlijk gegeten en nu m'n buikje vol
Vleeseters melden zichquote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Moinkballs zijn gehaktballetjes met rub er op en een lapje ontbijtspek er omheen (mooh + oink dus)quote:Op zondag 24 april 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn moinballs, Sunny?
En klinkt beiden super, borisz en Sun
Nehee.. rundergehakt en spek is van varkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mooh + oink = half om half gehakt dan?
Ik vond het zo'n leuke woordspeling, mooh + oinkquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nehee.. rundergehakt en spek is van varken![]()
Maar half om half zou kunnen als je dat lekker vindt
Jahaa dat is hem ook!! Maar het mooh is het gehakt en de oink zit 'em in het spekquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n leuke woordspeling, mooh + oink
Dat weheeeet ik Sunniequote:Op zondag 24 april 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jahaa dat is hem ook!! Maar het mooh is het gehakt en de oink zit 'em in het spek
Ik vond het gewoon een leuke woordspelingquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan snap ik jou gewoon niet geloof ik..
Ja is het ookquote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een leuke woordspeling
Ja, maar ik bedoelde dat het zóu kunnen vanwege de inhoud, en dat het wel leuk in de supermarkt of bij de slager zou staanquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is het ookmaar ik dacht dat jij dacht dat die woordspeling niet meer op ging omdat het niet met half om half gehakt was terwijl daar de oink niet zat
Zeg dat danquote:Op zondag 24 april 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat het zóu kunnen vanwege de inhoud, en dat het wel leuk in de supermarkt of bij de slager zou staan
Domboquote:Op zondag 24 april 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
En kut, iets te vaak verkeerd password ingevuld in EPD met gebruikersnaam van één van de secretaresses hier... die moet ff naar ICT bellen dinsdag om het te laten unblocken![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)en-glasscherven.html
Vond die van ons er wel iets lekkerder uit zien eerlijk gezegd, misschien maak ik er morgen nog wel ff een plaatje vanquote:
even met steer praten, hij heeft genoeg knieën liggen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net lekker 1u45 gewandeldAlleen jammer dat mijn knie dus weer gevoelig wordt na 8km of zo
Heb alleen kapotte knieënquote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef z80 het volgende:
[..]
even met steer praten, hij heeft genoeg knieën liggen.
misschien zit er wel een passend exemplaar bij.
ben je ziek?quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb alleen kapotte knieën
Was onderweg naar de KFC, lopend, halverwege rechtsomkeert gemaakt.
Nu banaantje eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |