Ik ook. Ware het niet dat ik nog geen BBQ hebquote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
quote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
Wij hebben ook bewust te veel gehaald zodat we morgen nog een keer kunnen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes
Tjee wat veel!quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes.
Qua salades
- Aardappelsalade
- Pesta pestosalade
- groene salade met feta en een blauwaderkaas.
Hier ook. En soms een banaan met chocola en rum als toetje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienstquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, ik ga even douchen. Daarna Tol Barad?
Ok, dan ga ik tv kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienst
Net héérlijk gegeten en nu m'n buikje vol
Vleeseters melden zichquote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Moinkballs zijn gehaktballetjes met rub er op en een lapje ontbijtspek er omheen (mooh + oink dus)quote:Op zondag 24 april 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn moinballs, Sunny?
En klinkt beiden super, borisz en Sun
Nehee.. rundergehakt en spek is van varkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Mooh + oink = half om half gehakt dan?
Ik vond het zo'n leuke woordspeling, mooh + oinkquote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nehee.. rundergehakt en spek is van varken![]()
Maar half om half zou kunnen als je dat lekker vindt
Jahaa dat is hem ook!! Maar het mooh is het gehakt en de oink zit 'em in het spekquote:Op zondag 24 april 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het zo'n leuke woordspeling, mooh + oink
Dat weheeeet ik Sunniequote:Op zondag 24 april 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jahaa dat is hem ook!! Maar het mooh is het gehakt en de oink zit 'em in het spek
Ik vond het gewoon een leuke woordspelingquote:Op zondag 24 april 2011 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan snap ik jou gewoon niet geloof ik..
Ja is het ookquote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een leuke woordspeling
Ja, maar ik bedoelde dat het zóu kunnen vanwege de inhoud, en dat het wel leuk in de supermarkt of bij de slager zou staanquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja is het ookmaar ik dacht dat jij dacht dat die woordspeling niet meer op ging omdat het niet met half om half gehakt was terwijl daar de oink niet zat
Zeg dat danquote:Op zondag 24 april 2011 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde dat het zóu kunnen vanwege de inhoud, en dat het wel leuk in de supermarkt of bij de slager zou staan
Domboquote:Op zondag 24 april 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
En kut, iets te vaak verkeerd password ingevuld in EPD met gebruikersnaam van één van de secretaresses hier... die moet ff naar ICT bellen dinsdag om het te laten unblocken![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
http://nos.nl/artikel/235(...)en-glasscherven.html
Vond die van ons er wel iets lekkerder uit zien eerlijk gezegd, misschien maak ik er morgen nog wel ff een plaatje vanquote:
even met steer praten, hij heeft genoeg knieën liggen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Net lekker 1u45 gewandeldAlleen jammer dat mijn knie dus weer gevoelig wordt na 8km of zo
Heb alleen kapotte knieënquote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef z80 het volgende:
[..]
even met steer praten, hij heeft genoeg knieën liggen.
misschien zit er wel een passend exemplaar bij.
ben je ziek?quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb alleen kapotte knieën
Was onderweg naar de KFC, lopend, halverwege rechtsomkeert gemaakt.
Nu banaantje eten
LieLie, jullie hebben echt een ISTJ tuin, strak en opgeruimd!quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef LieLie het volgende:
Haiie!
MrLie brengt OpaMrLie even naar huis
Hier nog wat gebeurd?
Haha!quote:Op zondag 24 april 2011 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
LieLie, jullie hebben echt een ISTJ tuin, strak en opgeruimd!
Indrukwekkend hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
Overigens zit SchoonvaderLie na vijf dagen op ongeveer 275 km.
En nog genoeg energie zonder de glucosetablettenquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
ja? net klaar met eten en heb het volgende op qua vlees:quote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik wat gemist? Wat is SchoonvaderLie aan het doen?quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef LieLie het volgende:
Met zijn tentje op de rug het Pieterpad lopen in een dag of 8quote:Op zondag 24 april 2011 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik wat gemist? Wat is SchoonvaderLie aan het doen?
denk het wel ja. gewoon lekker dik opgemaakt en gezegd dat ze dom moest spelen. een collegadanseres die de 1e editie won kreeg ook dingen opgelegd wat leuk was om te doen of zeggenquote:Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
Dit is een actrice toch? 't is allemaal net iets te smooth...
wowquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met zijn tentje op de rug het Pieterpad lopen in een dag of 8
Zo. De heldquote:Op zondag 24 april 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met zijn tentje op de rug het Pieterpad lopen in een dag of 8
Hij moet van zijn geloof een lijdensweg afleggen rond pasenquote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wowen heeft dat nog een speciale reden of gewoon zomaar want mooi weer?
Ehmm.. misschien wel gewoon omdat het een enorme uitdaging is?quote:Op zondag 24 april 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wowen heeft dat nog een speciale reden of gewoon zomaar want mooi weer?
Was iemand kruizigen niet makkelijker?quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij moet van zijn geloof een lijdensweg afleggen rond pasen
je weet niet of hij het kruis mee zeult over ppad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Was iemand kruizigen niet makkelijker?
Hij was heeeerlijk inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Wassie lekker de LLMP AnneZZ?
Ik heb het verzoek gekregen hem voor volgende week zondag te maken + de chocoladecheesecake. Schoonpa viert dan zijn verjaardag
dat is een goede redenquote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. misschien wel gewoon omdat het een enorme uitdaging is?![]()
ik ben ook van het niet zuinig met boter. de cheesecake met aardbeien gebruikte ik recept van in OP van topic en het viel uit elkaar. Ik heb net 2 monchoutaarten gemaakt met bij elkaar een pakje boter, 250 gramquote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij was heeeerlijk inderdaad.
Ik heb 4 limoenen gebruikt.
En een rol 300 gram San Fransisco koekies ipv Mariakaakjes.
Daar hoort dan wel wat meer boter bij, denk ik 150 gram.
Nu kruimelde de bodem wel erg.
Verder ging het goed in de 25 cm. springvorm.
Morgen weer en dan heb ik 4 andere mensen voor een reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
wat vinden jullie van je kind je 'bezit' noemen? had hier net een discussie over, mn zus zei gisteren dat haar dochter haar bezit was. ik vind het geen gehoor want dat lijkt net alsof je het over een ding hebt of over een slaafje die je in de kelder opsluit en niemand mag zien. maar iedereen hier vind het heel normaal en het 'wacht maar tot jij kinderen hebt' kreeg ik natuurlijk weer te horen.Ik geef je zus gedeeltelijk gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik denk dat ouders in het begin ook wat overbezorgd zijn.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
zeker en dat zeg ik ook maar dat vinden ze zelf van niet. dan worden zij beetje pierelig want in paniek en dan word ik chagrijnig omdat ik echt geen klein kind ben of een idioot die met baby's gaat gooien ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geef je zus gedeeltelijk gelijkMaar goed, ik denk dat ouders in het begin ook wat overbezorgd zijn.
Jep. Als je zelf zo graag kinderen wil en ze op de wereld zet, mag je niks van ze verwachten dan dat ze gelukkig worden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mening? Kinderen zijn niet je bezit, je hebt alleen maar plichten tov kinderen.
Nee man, veel meer! 55 gemiddeld als je het nu uitrekent.quote:Op zondag 24 april 2011 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
@Lie: dan zit hij nu ergens bij Braamt. En dat betekent dat hij gemiddeld 30-35km per dag doet
vroegah was alles nog goedquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Isabeau het volgende:
Mijn mening? Kinderen zijn niet je bezit, je hebt alleen maar plichten tov kinderen.
En dat babymoe snap ik helemaal, FFTIk denk dat er vroeger veel makkelijker en nonchalanter werd gedaan bij kinderen omdat er veel grote gezinnen waren en mensen zelf ook uit grote gezinnen kwamen. Nu is het voor veel kersverse ouders toch allemaal wat eng en nieuw en ben je extreem voorzichtig.
Die fase duurt meestal maar een paar jaarquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
vroegah was alles nog goed![]()
nou en vroeger ging het ook goed, kinderen werden ook groot en groeiden normaal op. ik heb duidelijk aangegeven dat ik echt nooit zo zal worden als mam en dat weet ik echt heel zeker maar hier zeggen ze 'wacht maar'.. ik denk gewoon aan hoe erg ik dit vind en dan doe ik het zelf ook niet. kinderen zijn fijn en belangrijk en zeker kleintjes hebben veel aandacht nodig maar veel slaan door en zien de mensen om hen heen niet meer zo goed
ouders die kinderen van jongs af aan pushen om topsporter of miss nederland te worden heb je ook (ook al weet je niet zeker of jouw kind wel echt sportief of knap wordt)quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep. Als je zelf zo graag kinderen wil en ze op de wereld zet, mag je niks van ze verwachten dan dat ze gelukkig worden.
Bij die opmerking mag je slaanquote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef FutureFairytale het volgende:
'wacht maar tot jij kinderen hebt' kreeg ik natuurlijk weer te horen.
Klinkt als een leuke dag Annequote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
En Steer? wat spook je allemaal uit nu. in welke fase van afstudeer-schrijven ben je ?
Data verzamelen - analyseren - litteratuur. Lig je op schema ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee van de drie deelonderzoeken zijn klaar qua metingen. Een daarvan ben ik nog aan het analyseren, de laatste aan het opschrijven. Daarnaast nog één deelonderzoek in mei afronden, en dan ook schrijven.
Goddank willen m'n begeleiders mijn thesis in paper vorm, dus drie wetenschappelijke papers aan elkaar vastgelijmd (pagina of 30, geen oeverloos lange scriptie dus), en we gaan kijken of we iets kunnen publiceren in een journal.Confidence through competence
Ja dat krijg je als je achterklap aankliktquote:Op zondag 24 april 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
God god, wat een nieuws tegenwoordig
http://www.nu.nl/achterkl(...)-met-barbie-toe.html
Waar maak je je druk om? Laat ze toch. Je hebt zat andere dingen aan je hoofd volgens mij. Belangrijkere dingen ook.quote:Op zondag 24 april 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeker en dat zeg ik ook maar dat vinden ze zelf van niet. dan worden zij beetje pierelig want in paniek en dan word ik chagrijnig omdat ik echt geen klein kind ben of een idioot die met baby's gaat gooien ofzo
Ja. Jammer alleen dat het op de voorpagina van NU staatquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je achterklap aanklikt
quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke dag AnneJammer van de vertraging, maar goed bezig dus volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee van de drie deelonderzoeken zijn klaar qua metingen. Een daarvan ben ik nog aan het analyseren, de laatste aan het opschrijven. Daarnaast nog één deelonderzoek in mei afronden, en dan ook schrijven.
Goddank willen m'n begeleiders mijn thesis in paper vorm, dus drie wetenschappelijke papers aan elkaar vastgelijmd (pagina of 30, geen oeverloos lange scriptie dus), en we gaan kijken of we iets kunnen publiceren in een journal."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Is het daar niet een beetje te laat voor?quote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb duidelijk aangegeven dat ik echt nooit zo zal worden als mam
Mwah.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer van de vertraging, maar goed bezig dus volgens mij?
een paar jaarquote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die fase duurt meestal maar een paar jaar
Ik wil m'n ouders schoppen als ik ze met Babi T. bezig zie.quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
een paar jaarbegrijp me niet verkeerd, ik vind mn nichtje en nieuwe achterneefjes- en nichtjes echt heel leuk
maar de ouders verpesten het een beetje voor me en er zijn nu zoveel kersverse baby's met overbezorgde ouders dat ik er een beetje gek van word.
die zul je vast nog veel te horen krijgen Tav.....quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij die opmerking mag je slaanNet als bij de reactie "dat komt nog wel " als je zegt dat je geen kinderen wil...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En per 1 januari 2012 ga ik mijn fotobedrijf opdoeken! Geeft teveel druk en stress en verplichtingen. Geen zin in.
/dagboek-modus
En aangezien ik morgen om half 9 de deur uit ga, ga ik nu maar eens richting bed
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
+: dat zegt/wenst bijna iedereen... en bijna iedereen komt er op een gegeven moment achter dat hij toch meer op mams of paps lijkt dan hem misschien lief isquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje te laat voor?
Meer op mams hier.quote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+: dat zegt/wenst bijna iedereen... en bijna iedereen komt er op een gegeven moment achter dat hij toch meer op mams of paps lijkt dan hem misschien lief is
nah ik zie meer dingen dan solli's of klussen en dan denk je er automatisch ook aan he...;)quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Laat ze toch. Je hebt zat andere dingen aan je hoofd volgens mij. Belangrijkere dingen ook.
Ben je al aan het klussen? En je sollicitaties?
Denk het niet, de groep die dat tegen me zegt wordt door natuurlijke selectie steeds kleinerquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die zul je vast nog veel te horen krijgen Tav.....
Ik ben paps, maar zit er niet meequote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+: dat zegt/wenst bijna iedereen... en bijna iedereen komt er op een gegeven moment achter dat hij toch meer op mams of paps lijkt dan hem misschien lief is
Japanners?quote:Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk het niet, de groep die dat tegen me zegt wordt door natuurlijke selectie steeds kleiner
ik bedoel niet als mijn moeder maar dat ik nooit zal worden als mama (ik als een mama)quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje te laat voor?
Of te wel: geen kinderen dus?quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik bedoel niet als mijn moeder maar dat ik nooit zal worden als mama (ik als een mama)
ja? volgend weekend ook nog?quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens heb ik mij dit weekend genezen verklaard van L.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er sinds vandaag echt uit btw
Mooizo PeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En per 1 januari 2012 ga ik mijn fotobedrijf opdoeken! Geeft teveel druk en stress en verplichtingen. Geen zin in.
/dagboek-modus
En aangezien ik morgen om half 9 de deur uit ga, ga ik nu maar eens richting bed
Vind je het moeilijk om van je fotografiebedrijf afscheid te nemen? Ga je nog wel betaalde opdrachten doen?Confidence through competence
Sommige mensen hebben het geluk dat er (nog) geen issues zijn, maar volgens mij is dat een minderheidquote:
Dat blijkt elke keer ja :pquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk dat er (nog) geen issues zijn, maar volgens mij is dat een minderheid
Vlot, maar wel prettig lijkt mequote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens heb ik mij dit weekend genezen verklaard van L.
Zakte wegquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja? volgend weekend ook nog?
nee vertel, is er wat gebeurd of zomaar kwam het gevoel ineens op? (zakte weg eigenlijk)
Ik heb ze ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het geluk dat er (nog) geen issues zijn, maar volgens mij is dat een minderheid
Vlot? Ik vond het maar matig snel gaan, drie maanden voor iemand waarmee je nooit iets gehad hebt?quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vlot, maar wel prettig lijkt me
Wat gaat het hier ineens snel zeg
Ik wilde hier heel gevat op reageren maar waarschijnlijk heb jij ze idd niet zo.quote:
Nou, het is nog niet zo lang dat je inzag dat het waarschijnlijk ook nooit wat gaat worden. Of gaat de tijd nu zo snel?quote:Op zondag 24 april 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Vlot? Ik vond het maar matig snel gaan, drie maanden voor iemand waarmee je nooit iets gehad hebt?
jawel maar niet altijd gillen als iemand anders mijn kind vast heeft of orders uitdelen ipv advies geven, niet als iemand niet direct het plakkertje van de luier kan vinden erachter hijgend direct het overneem, niet als 'mijn' baby een seconde huilt direct overpakt, niet bang zijn dat iemand mijn baby's arm of been breekt tijdens het aankleden, bij ieder huiltje vragen wat er nou aan de hand is terwijl er vaak niks is, iedere keer roepen 'lach eens' terwijl zo'n baby dat toch niet verstaat en toch alleen lacht als hij/zij zijn/haar spieren wilt trainen, of andere mensen geen aandacht meer geven.quote:
Hm, fase 3 naar fase 5 duurde ongeveer 6-8 weken... op zich is dat toch wel voldoende?quote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is nog niet zo lang dat je inzag dat het waarschijnlijk ook nooit wat gaat worden. Of gaat de tijd nu zo snel?
Nee en neequote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
Vind je het moeilijk om van je fotografiebedrijf afscheid te nemen? Ga je nog wel betaalde opdrachten doen?
Euhm, in mijn jeugdquote:Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik wilde hier heel gevat op reageren maar waarschijnlijk heb jij ze idd niet zo.
maarja, jij had dat kapsel in je jeugd he.
was die doop ook een opdracht van vandaag?quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee en neeSowieso heb ik de laatste maanden al bijna geen drive om te fotograferen. Laat staan om dat betaald te doen. Ik heb eigenlijk ook spijt dat ik aan twee verplichtingen ben begonnen, maar goed....dat levert toch weer wat leuke centjes op om PS te kunnen upgraden.
Mijn focus ligt nu gewoon even op heel andere dingen! Verkopen van de camera begin ik niet aan, maar ik zie mezelf voorlopig nog even niets doen eigenlijk
Wat ben ik blij dat ik niet dat soort ouders kenquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jawel maar niet altijd gillen als iemand anders mijn kind vast heeft of orders uitdelen ipv advies geven, niet als iemand niet direct het plakkertje van de luier kan vinden erachter hijgend direct het overneem, niet als 'mijn' baby een seconde huilt direct overpakt, niet bang zijn dat iemand mijn baby's arm of been breekt tijdens het aankleden, bij ieder huiltje vragen wat er nou aan de hand is terwijl er vaak niks is, iedere keer roepen 'lach eens' terwijl zo'n baby dat toch niet verstaat en toch alleen lacht als hij/zij zijn/haar spieren wilt trainen, of andere mensen geen aandacht meer geven.
ja ik ben ff babymoe
Goed bezig jijquote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien heb ik de laatste weken veel nieuwe mensen leren kennen in Maastricht (m/v) en dat vind ik nog altijd de beste manier om over iemand heen te komen. Dan realiseer je ook dat er gewoon nog andere mensen zijn en andere fijne dingen te doen zijn.
SunTAVs begrijpen m'n grappen niet vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, in mijn jeugdDaarbij is dat kapsel helegaar geen probleem.
oh ik dacht eigenlijk dat die beslissing al zeker was. nieuwe betere tijden voor je P. en hopelijk wat meer rust ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En per 1 januari 2012 ga ik mijn fotobedrijf opdoeken! Geeft teveel druk en stress en verplichtingen. Geen zin in.
/dagboek-modus
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat was een vriendelijk verzoek van een ontzettend lieve vriendin. En dat soort dingen kun je bijna niet weigeren hequote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
was die doop ook een opdracht van vandaag?
Als je die redenering volgt leren ze natuurlijk nooit ietsquote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
iedere keer roepen 'lach eens' terwijl zo'n baby dat toch niet verstaat
Geen ideequote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, fase 3 naar fase 5 duurde ongeveer 6-8 weken... op zich is dat toch wel voldoende?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jawel maar niet altijd gillen als iemand anders mijn kind vast heeft of orders uitdelen ipv advies geven, niet als iemand niet direct het plakkertje van de luier kan vinden erachter hijgend direct het overneem, niet als 'mijn' baby een seconde huilt direct overpakt, niet bang zijn dat iemand mijn baby's arm of been breekt tijdens het aankleden, bij ieder huiltje vragen wat er nou aan de hand is terwijl er vaak niks is, iedere keer roepen 'lach eens' terwijl zo'n baby dat toch niet verstaat en toch alleen lacht als hij/zij zijn/haar spieren wilt trainen, of andere mensen geen aandacht meer geven.
ja ik ben ff babymoe
Nee, ik vond je leuker toen je nog gewoon in je transitiecurve vast zatquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
SunTAVs begrijpen m'n grappen niet vandaag
Die beslissing was nog niet 100% zeker. Een aantal mensen hier weten meer. Verder is het niet interessantquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht eigenlijk dat die beslissing al zeker was. nieuwe betere tijden voor je P. en hopelijk wat meer rust ook
Ah okee, omdat je best blij klonk over de shoot van vandaag vroeg ik dat evenquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was een vriendelijk verzoek van een ontzettend lieve vriendin. En dat soort dingen kun je bijna niet weigeren he
Geen paniek, er komen er vast nog wel een paarquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, ik vond je leuker toen je nog gewoon in je transitiecurve vast zat![]()
Ik denk dat dat het precies is: alleen nog doen als het écht gewoon leuk is om te doenquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee, omdat je best blij klonk over de shoot van vandaag vroeg ik dat even
Joehoe, dan gaan we weer schuddebuikenquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen paniek, er komen er vast nog wel een paar
quote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah okee, omdat je best blij klonk over de shoot van vandaag vroeg ik dat even
Jij snapt'emquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het precies is: alleen nog doen als het écht gewoon leuk is om te doen
dan is het maar beter. vind het knap van je en ben blij dat het gevoel wegzakt. straks ben je ook uit de stad en kom je weer andere mensen tegen en heb je een heel ander leven. maar hopelijk blijf je wel dansenquote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zakte weg
Nee, rouwproces is denk ik een beetje afgerond.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rouwverwerking
Ze is nu (weer) in Wenen, probeert wéér haar stomme ex te versieren die haar wéér zal negeren etc. en 'k heb er geen zin meer in om dat aan te horen.Bovendien heb ik de laatste weken veel nieuwe mensen leren kennen in Maastricht (m/v) en dat vind ik nog altijd de beste manier om over iemand heen te komen. Dan realiseer je ook dat er gewoon nog andere mensen zijn en andere fijne dingen te doen zijn.
Ja, ik ben ook benieuwd welk een koddige creaties er nu weer voorbij gaan komenquote:Op zondag 24 april 2011 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar jullie illustratieve woordgrappen
Slaap lekker Liequote:
ja? oh dus er is hoop, er zijn ook andere oudersquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik niet dat soort ouders kenKlinkt oprecht heel vermoeiend.
Die zijn er heusquote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ja? oh dus er is hoop, er zijn ook andere ouders
ja nou dat praten en lopen komt vanzelf wel als ze daar klaar voor zijnquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je die redenering volgt leren ze natuurlijk nooit iets
oja een tuigje.... echtquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn ouders gillen ook! En ze hadden een tuigje gekocht voor Babi T.
Ik ken er gelukkig genoegquote:
ok nou ja, van harte gefeliciteerd en dat het mag brengen wat je zoektquote:Op zondag 24 april 2011 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die beslissing was nog niet 100% zeker. Een aantal mensen hier weten meer. Verder is het niet interessant
Nou, je kan niet alleen maar verliezen opvoerenquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo wil de belastingdienst een stijgende lijn zienWat hebben die er nou mee te maken als je voor je lol een klein bedrijfje hebt
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn ook vaak de ouders die niet ineens alleen nog maar 'ouder' kunnen zijn maar ook nog gewoon een 'leven' blijven houden
Jij was gisteravond erg aangeschoten toen je postte op fok, of niet?quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Den_Haag het volgende:
Goed bezig Steer en P![]()
Isa weer aan het werk?
Per 1 januari pas hequote:Op zondag 24 april 2011 23:42 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga ook maar eens, morgen een rondje Achterhoek lopen met een gewezen proffotograaf
Vet handig! Ik liep al vrij snel en ontsnapte nogal makkelijk, dan is dat best handig want je hoeft niet steeds op te letten of je kind weer eens door het kattenluik de vrijheid verkoosquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
of je kind weer eens door het kattenluik de vrijheid verkoos
Oookeee... nu zeker: nooit een tuigje.quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vet handig! Ik liep al vrij snel en ontsnapte nogal makkelijk, dan is dat best handig want je hoeft niet steeds op te letten of je kind weer eens door het kattenluik de vrijheid verkoos
quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Den_Haag het volgende:
Goed bezig Steer en P![]()
Isa weer aan het werk?
Have fun, Isaquote:
dat hebben ze ook wel, dat is het meest gekke. mn zus is stewardess dus is vaak weg, gaat naar vriendinnen en bbq's toe, wel met kind. gaat in mei naar Marokko met vriend en kind, en in februari een maand naar Californie met vriend en kind.quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ken er gelukkig genoegZijn ook vaak de ouders die niet ineens alleen nog maar 'ouder' kunnen zijn maar ook nog gewoon een 'leven' blijven houden
serieus of sarcastischquote:
Ik heb nooit in een tuigje gelopen; ik liep niet wegquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
![]()
Ik heb er vroeger ook in gelopen begreep ik van mijn ouders. Schijnt ideaal te zijn in de dierentuin
je kroop te vaak door het kattenluikjequote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Stereotomy het volgende:
En ik geef toe: ik liep vroeger blijkbaar ook in een tuigje
Neuh, blijkbaar konden m'n ouders er niet tegen dat ik verder dan 10 cm van hen af kroopquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kroop te vaak door het kattenluikje
Serieusquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
serieus of sarcastischwanneer ben je weer vrij?
Ik heb nog een foto van mezelf dat ik 'kiekeboeh' doe door het kattenluikje, maar ben er dus serieus doorheen gekropenquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kroop te vaak door het kattenluikje
mocht jij wel 10 cm weg?quote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neuh, blijkbaar konden m'n ouders er niet tegen dat ik verder dan 10 cm van hen af kroop![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SerieusHet is net of mensen massaal gewond raken of ziek worden op feestdagen. Is altijd zo!
Net zoals het altijd extreem rustig is als het Nederlands elftal een belangrijke wedstrijd speelt.
Ik ben vrijdag weer een dag vrij.
die mensen heb je denk nu..? en vrijdag pas vrij pffquote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; 2 zwaargewonden bij jou
Ravage na botsing in Hoogeveen
Stuk of 8 halve liters denk ikquote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij was gisteravond erg aangeschoten toen je postte op fok, of niet?
Wat een gedoe zegquote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; 2 zwaargewonden bij jou
Ravage na botsing in Hoogeveen
quote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van mezelf dat ik 'kiekeboeh' doe door het kattenluikje, maar ben er dus serieus doorheen gekropen
Neuh, het is koud en leeg in bedquote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Slaap lekker LieLie, Sun en DH
en DH, slaap je goed je roes uit?![]()
veel ongelukken gebeurd vandaag lijkt wel. ergste was het 5-jarige jongetje uit Staphorst die op de rotonde fietste, over het hoofd werd gezien door een 77-jarige automobilist en in het ziekenhuis vanmiddag is overleden...:{quote:Op zondag 24 april 2011 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een gedoe zegDat is inderdaad in de buurt van waar ik woon, maar ik werk niet in Hoogeveen
dekbed over je heen en je groot maken.quote:
Misschien iets te cru om daar nu 'en die ouders hadden wel wat beter op mogen letten' op te zeggenquote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef FutureFairytale het volgende:
veel ongelukken gebeurd vandaag lijkt wel. ergste was het 5-jarige jongetje uit Staphorst die op de rotonde fietste, over het hoofd werd gezien door een 77-jarige automobilist en in het ziekenhuis vanmiddag is overleden...:{
Dan doe ik dat ook maar nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dekbed over je heen en je groot maken.
dat laatste klinkt stom bij jou
Leeg ok, maar koud zal het niet zijnquote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef borisz het volgende:
Tijd om eens te beginnen in het diner van Herman Koch.
Goeiemorgen!quote:Op maandag 25 april 2011 07:50 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalBeroerd geslapen. Katten vonden om vijf uur dat ze wel weer genoeg geslapen hadden
Ik verdenk stiekem het warme weer waardoor ze overdag gewoon heel loom zijn
Daar heb ik serieus over nagedachtquote:Op maandag 25 april 2011 07:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Meer met ze spelen overdag? Je moet ze wennen aan een tuigje, kunnen ze meewandelen.
Mijn kat wilde best een tuigje om, maar was panisch voor oversteken, ook als ik hem optilde. Naja, hij was 12 ofzo, dat verander je niet. Maar ik had geen katteluik en hij wilde niet veel naar buiten, dus het leek me leuk voor hem. Maar door dat oversteken was er geen lol aan voor hem.quote:Op maandag 25 april 2011 07:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus over nagedachtOok om ze vervolgens op het balkon te laten daarmee
quote:Op maandag 25 april 2011 07:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn kat wilde best een tuigje om, maar was panisch voor oversteken, ook als ik hem optilde. Naja, hij was 12 ofzo, dat verander je niet. Maar ik had geen katteluik en hij wilde niet veel naar buiten, dus het leek me leuk voor hem. Maar door dat oversteken was er geen lol aan voor hem.
Ik zou het proberen, kunnen ze toch buiten zijn.
Geen ideequote:Op maandag 25 april 2011 08:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zijn ze makkelijk met dat soort dingen?
Ik bedoelde, kan je ze makkelijk kammen enzo. Die van mij kon je bij wijze van spreken aankleden, als hij maar aandacht kreeg.quote:
Ah. Kammen is een issuequote:Op maandag 25 april 2011 08:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde, kan je ze makkelijk kammen enzo. Die van mij kon je bij wijze van spreken aankleden, als hij maar aandacht kreeg.
* krakkemieke mompelt iets over streng zijn....quote:Op maandag 25 april 2011 08:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Kammen is een issueDat laten ze soms toe
Veel plezier PeeSunTav!quote:Op maandag 25 april 2011 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om te vertrekken. 't Zou kunnen zijn dat ik iets later ben, SunTAV
Met jurkje?quote:Op maandag 25 april 2011 09:49 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
We waren er weer om half negen uit, lekker uitgeslapen
En de panna cotta met limoen en munt voor vanavond staat al in de koelkast.
Kan ik in de tuin gaan zitten!
Dat ziet er heel mooi uit!quote:Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh dat klinkt lekker Lie!
Wij gaan ff een broodje eten en dan over een half uurtje richting Neede om deze wandeling te lopen met Pee: http://www.wandelbeeld.nl(...)er/needse-achterveld
Met munt uit eigen tuin uiteraardquote:Op maandag 25 april 2011 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh dat klinkt lekker Lie!
Wij gaan ff een broodje eten en dan over een half uurtje richting Neede om deze wandeling te lopen met Pee: http://www.wandelbeeld.nl(...)er/needse-achterveld
Misschien later, nu nog iets te weinig zonquote:
Ik gebruik mijn mobiel ervoorquote:Op maandag 25 april 2011 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Bor! Ik heb de route ook gedownd en op de Garmin gezet
Scherven brengen gelukquote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Logeetje was alweer vroeg aan het rommelen en liet bij het openen van gordijnen een plant van de vensterbank af flikkeren. Lekker waaker worden dus.
Nee mij te warm om me in mijn pak te hijsen.quote:
Jij ookquote:Op maandag 25 april 2011 12:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mij te warm om me in mijn pak te hijsen.
Wij gaan ff fietsen en richting stad![]()
Have fun
Oh jammer.. En Ellert en Brammert is leuk jaquote:Op maandag 25 april 2011 14:22 schreef LieLie het volgende:
De fair was een beetje een flopmaar het openluchtmuseum was wel leuk. Nu lekker in de tuin zitten en vanavond bij m'n ouders eten.
Hahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh jammer.. En Ellert en Brammert is leuk jaSam vond dat ook helemaal geweldig, die wilde echt in álle huisjes kijken
Op den fiets in een veel te druk duingebied van Wijk aan Zeequote:Op maandag 25 april 2011 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
Netjes hoor borisz. Met de fiets neem ik aan of hardlopen?
Het rijden gaat denk ik niks worden. Sensor in de motor stuk waardoor de koeling niet aan gaat
de app runkeeper aangezet die heeft een straaltje met boven en houdt bij hoe je fietst/loopt/nogwat.quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Geinig Boris!
Ik heb geen idee hoe ik onze route in google maps of zo kan laten zien.. weet niet hoe dat moet.
Hier ook flink inhouden en wachten tot we haar na het eten straks weer weg kunnen brengen. WEl lekker net naar zee gefietst, dat scheelt. Nog ruim een uurtje volhouden en we hebben onze goede familie daad weer gedaanquote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef AnneX het volgende:
Sjonge wat een kadootje weer vandaag.
Tweede dag op rij met extended schoonfamilie. Minder.
Dan is dat tot eind mei weer over
1-1 tegen Oranje Zwart nuquote:Op maandag 25 april 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
Ik gooi er straks nog een pasta-maaltijd bij haar in en dan leveren we de doodvermoeiende (schoon)zus af op een adres in Haarlem, waarvandaan ze met iemand weer terug naar Vianen kan rijden.
Hebben we gelukkig nog even de avond voor onszelf.
Wel lekker fietstochtje naar het strand vv. gedaan en nog even langs de drukte bij de Europacup van hockeyclub Bloemendaal gereden. Biertje op een terras gedaan.
Prachtig Tav!quote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Paar kiekjes van de wandeling vandaag
Klik
GPX omzetten naar KML, die uploaden en dan in Google Maps die route opvragen in de grote balk waar je normaal gesproken een adres invoertquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Geinig Boris!
Ik heb geen idee hoe ik onze route in google maps of zo kan laten zien.. weet niet hoe dat moet.
en waar doe ik dat omzetten?quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GPX omzetten naar KML, die uploaden en dan in Google Maps die route opvragen in de grote balk waar je normaal gesproken een adres invoert
Bluezzdaal verliest de shootoutquote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
1-1 tegen Oranje Zwart nu. Nog 10 minuten te gaan.
http://maps.google.com/ma(...)109&ie=UTF8&t=h&z=14 Zoquote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en waar doe ik dat omzetten?
en hoe krijg ik dat dan gedeeld met jullie?
Laat ook eigenlijk maar, geen zin in gedoe, ga lekker nog even lezen buiten![]()
(alleen irritant dat ik een niet lekker kloppende versie van het boek heb waar ik nu aan toe ben, hij verspreid alle letters over de hele regel, niet fijn maar heb er nog geen oplossing voor gevonden..)
quote:Op maandag 25 april 2011 09:45 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Handig dat die P. altijd te laat weg gaat, kunnen we lekker rustig ontbijten
quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef LieLie het volgende:
Ik lag op het gras in de zon en toen ging 'zo maar ineens' de sproeier aan
Ik heb onderweg een aardbeienmilkshake gehaald bij een McDrivequote:
Wat zie je er goed uit, Bluezzquote:
quote:
Ik vind het een heel verstandig besluit PeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En per 1 januari 2012 ga ik mijn fotobedrijf opdoeken! Geeft teveel druk en stress en verplichtingen. Geen zin in.
/dagboek-modus
En aangezien ik morgen om half 9 de deur uit ga, ga ik nu maar eens richting bed![]()
Wat heb je voor nieuwe telefoon dan, Vork?quote:Op maandag 25 april 2011 17:47 schreef Vork het volgende:
Ik verbaas me over het gemak van mijn nieuwe telefoon. Alles is makkelijk, snel en begrijpbaar. Ik heb zo haast geen computer meer nodig.
Oh en over 'bezit' van je kinderen zie ik het zo : Je hoort bij elkaar, je hebt een familieband, maar het is ook de keus van de fam. leden onderling wat ze daar mee doen.quote:
Dat om 00:00 uur naar bed gaan?quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verstandig besluit Pee
quote:Op maandag 25 april 2011 18:07 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, ik ben kapot![]()
Voorlopig zijn we er wel weer voor jaren vanaf, al zegt ze zelf dat ze het hier heeeeeeerlijk heeft en vaker komt voor een weekje of zo
![]()
Een HTC Desire Z. Met allemaal toeters en bellen.quote:Op maandag 25 april 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je voor nieuwe telefoon dan, Vork?
en welke had je?quote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Een HTC Desire Z. Met allemaal toeters en bellen.
Sammyquote:Op maandag 25 april 2011 15:52 schreef TAV74 het volgende:
Paar kiekjes van de wandeling vandaag
Klik
Ik moest er even een plaatje bij zoeken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Vork het volgende:
Een HTC Desire Z. Met allemaal toeters en bellen.
Als g het niet had aangeboden had ik het ook niet gedaan, zegt dat genoeg?quote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Af en toe is leuk, maar het moet niet te vaak zijn he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als g het niet had aangeboden had ik het ook niet gedaan, zegt dat genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
[..]
Als g het niet had aangeboden had ik het ook niet gedaan, zegt dat genoeg?Klinkt als een vrij extravert typjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb medelijden met je
Als g het niet had aangeboden had ik het ook niet gedaan, zegt dat genoeg?Kijk, ik zie waarom g haar heeft uitgenodigd, die wilde een aai over z'n bolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 25 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, ik zie waarom g haar heeft uitgenodigd, die wilde een aai over z'n bol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |