Ik ook. Ware het niet dat ik nog geen BBQ hebquote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
quote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had ook wel willen barbecueënPrecies het juiste weer daarvoor
Wij hebben ook bewust te veel gehaald zodat we morgen nog een keer kunnen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes
Tjee wat veel!quote:Op zondag 24 april 2011 19:47 schreef borisz het volgende:
De hamburgers zijn nog over voor morgen.
Hebben ook altijd te veel. Bij de salades hebben we bewust te veel want dat kan morgen ook nog mee
. Verder dus alleen de hamburgers over
.
We hadden BBQworstjes, garnalenspiezen, kipspiezen en runderlapjes.
Qua salades
- Aardappelsalade
- Pesta pestosalade
- groene salade met feta en een blauwaderkaas.
Hier ook. En soms een banaan met chocola en rum als toetje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienstquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, ik ga even douchen. Daarna Tol Barad?
Ok, dan ga ik tv kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 20:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik een dutje ga doen voor mijn nachtdienst
Net héérlijk gegeten en nu m'n buikje vol
Vleeseters melden zichquote:Op zondag 24 april 2011 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat veel!Als wij de bbq aansteken liggen er gewoon 2 vleesjes op, meer niet.
Moinkballs zijn gehaktballetjes met rub er op en een lapje ontbijtspek er omheen (mooh + oink dus)quote:Op zondag 24 april 2011 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat zijn moinballs, Sunny?
En klinkt beiden super, borisz en Sun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |