Lijkt me vrij droog om door een vriendin van het meisje waar je iets mee wilt je wordt geintroduceerd in de pickup wereld..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Ik wil jullie graag iets vragen. Beste vriendin is nogal begaan met een vriend/kennis van ons. Eind twintig, super onzeker en gefrustreerd omdat hij nog altijd geen vriendinnetje heeft gehad.
Prima jongen, maar wil veel te graag. Heeft mij ook de stuipen op het lijf gejaagd omdat hij geen hints en nee snapte.
Zelf denk ik dat een beetje pick up artistry hem zou kunnen helpen, om in ieder geval aan zijn zelfvertrouwen te werken, met vrouwen te leren omgaan, en ook er wat behendiger in te zijn vrouwelijk lichaamstaal en woorden te begrijpen.
Ik ben van plan een paar ebooks uit mijn verzameling via mijn vriendin aan hem voor te schotelen. Maar nu komt de vraag. Is er iets in Utrecht, een community of een groep actieve pua'rs waar we hem aan zouden kunnen voorstellen, zodat hij er niet alleen voor staat?
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Die trucjes vallen wel mee, het gaat er vooral om dat je het lef krijgt om met elke vrouw te gaan praten. Proberen jezelf te blijven, praten over de dingen die jij leuk vind ipv je aan haar aan te passen. Naarmate je het meer doet, krijg je steeds meer zelfvertrouwen. Daar gaat het ten slotte uiteindelijk omquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:36 schreef Lizzebeest het volgende:
Hij staat er zelf wel open voor. Hij zit nu aan iedereen constant bevestig te vragen, of zijn kleding wel goed, of zijn luchtje wel goed is, of zijn haar wel goed is. Want hij snapt maar niet waarom vrouwen hem afwijzen. Hij heeft alleen niet helemaal door, dat het helemaal niets met die uiterlijkheden te maken heeft, maar alles met zijn benadering van vrouwen. En hij heeft er ook geen moeite mee om op vrouwen af te stappen.
En de reden dat ik als vrouw enigszins positief tegenover pua sta, en denk dat het hem helpt, is dat er hele handig truuks inzitten. De time contraints (niets vervelender dan een jongen die de hele tijd aan je blijft plakken), het uberhaupt een beetje fatsoenlijk leren converseren (het zijn in ieder geval vaak vermakelijke gesprekken) en het in ieder kunnen aflezen van lichaamstaal (ze wil mij niet, laat ik maar stoppen met dit gesprek) het kunnen opbouwen van seksuele spanning. En dat zijn dingen waar deze jongen even geen kaas van gegeten heeft.
Sowieso routinesquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Nu ik er aan herinnerd wordt, zelf gebruik ik echt 0,0 aan routines. Lijkt me eigenlijk wel leuk het een maandje lang to the max te gaan daarmee, kijken waar het me brengt. Heeft iemand hier linkjes naar leuke dingen? (niet voor openen, maar als je al met haar aan het praten bent).
Wat is er mis met een meisje van ook eind 20?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:00 schreef Lizzebeest het volgende:
Gozer heeft echt hulp nodig, of een schattig meisje van 20, die een schattige wanhopige oudere jongen helemaal het einde vindt.
Cool, een seminar die eens niet doordeweeks is. Heb je een link met meer info?quote:
Dikke trollen ja. Ook wel bekend als jaloerse miss Piggie'squote:Op zondag 24 april 2011 19:44 schreef Joe-Momma het volgende:
Je vergeet de cockblocker
Dat is de (vaak)dikke lelijke (minder mooie) vriendin die er een sport van heeft gemaakt alle mannen die interesse tonen in het potentiele object met alle macht probeert te verhinderen of de aandacht naar haar te verplaatsen.
Tja, als je ergens goed in bent moet je daarin seminars geven. Maak niet uit welke business je zit, maar als je daarin adviseur kan worden maak je dikke knaken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef opreis het volgende:
Wat de fak, 4000 pond om te leren hoe je meisjes moet versieren? Ok, ik snap dat je met wat hulp er beter in kan worden maar 4000 pond is wel heel ziek. Je hebt dan nog steeds geen garanties of wat dan ook. De tering, volgens mij heb ik de verkeerde studie gedaan, dat is even mooi verdient, 4k in a week.
http://www.theamsterdamworkshop.nl/quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Cool, een seminar die eens niet doordeweeks is. Heb je een link met meer info?
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:46 schreef opreis het volgende:
Wat de fak, 4000 pond om te leren hoe je meisjes moet versieren? Ok, ik snap dat je met wat hulp er beter in kan worden maar 4000 pond is wel heel ziek. Je hebt dan nog steeds geen garanties of wat dan ook. De tering, volgens mij heb ik de verkeerde studie gedaan, dat is even mooi verdient, 4k in a week.
¤ 125,-. Gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
http://www.theamsterdamworkshop.nl/
[..]
Obvious troll is obvious.
Even serieus, wat verwacht je dan ? In de VS kosten de events waar hij bij zit meestal tussen de 2000-4000 dollar.quote:
Het is idd een oppervlakkig artikel met hier en daar wat foutenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:29 schreef DenTijn het volgende:
Mja, grappig artikeltje, leuk ook dat het in een relatief grote krant aandacht krijgt. T klinkt alleen als je het hier leest wel echt een beetje kneuzig, wat toch jammer is. Het artikel laat wel een heel nieuw licht op The Game schijnen, aangezien Style schijnbaar een alter ego van Neill Strauss is en zijn mentor, terwijl ik toch altijd dacht dat het Mystery was!
Niks aan te doen helaas! Ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wie t is, dus vertel!quote:Op zondag 17 maart 2013 06:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even serieus, wat verwacht je dan ? In de VS kosten de events waar hij bij zit meestal tussen de 2000-4000 dollar.
Heb je wel een idee wie hij is ?
[..]
Het is idd een oppervlakkig artikel met hier en daar wat fouten
Ach ja, there is no such thing as ''bad publicity''quote:Op zondag 17 maart 2013 07:56 schreef DenTijn het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas! Ik heb om eerlijk te zijn geen flauw idee wie t is, dus vertel!
Ja, dat weet ik, maar ik vind het een hoop geld.quote:Op zondag 17 maart 2013 06:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Even serieus, wat verwacht je dan ? In de VS kosten de events waar hij bij zit meestal tussen de 2000-4000 dollar.
Heb je wel een idee wie hij is ?
[..]
Het is idd een oppervlakkig artikel met hier en daar wat fouten
Dan drink je toch niets.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Stoppen met drinken is geen optie. Hier drink je bier of niets.
Volgens mij 1 van de goedkoopste events van de afgelopen 2 jaar, en dat voor een event met DE beste spreker op dit gebied.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, dat weet ik, maar ik vind het een hoop geld.
Is stoppen met smoesjes verzinnen wel een optie voor je ?quote:Op zondag 17 maart 2013 20:16 schreef tammepiet het volgende:
Stoppen met drinken is geen optie. Hier drink je bier of niets.
http://www.dutchattraction.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |