een klassieker uit 1996 of 1997quote:Op zondag 24 april 2011 18:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, die komt mij niet bekent voor
Hij is mooi.quote:
Wel hoor, deze zijn binnen de maten die mogen.quote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
voor mobiele gebruikers is het niet zo super
Ik denk meer door degene die het topic opende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 24 april 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk meer door degene die het topic opende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk meer door degene die het topic opende.Liever dat het aan mij ligt dan aan DoerakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nagelbijtsterquote:
Ik zal nooit die lieve en schattige Doerak de schuld geven. En als het wel zo was, neem jij gewoon de schuld op je. Net zoals Jezus dat deed voor ons [/pasen]quote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Liever dat het aan mij ligt dan aan Doerak![]()
nee?quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef TheFamousMan het volgende:
DOERAKKEN VERZAMEL U, WE BESTORMEN [OUD]!
Googlen op gniffel.gif.quote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waar haal je het toch allemaal vandaan ?![]()
Goed idee wel jaquote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
nagelbijtster
[..]
Ik zal nooit die lieve en schattige Doerak de schuld geven. En als het wel zo was, neem jij gewoon de schuld op je. Net zoals Jezus dat deed voor ons [/pasen]
Ik ben een echte Judas. Ik ga je wel verraden.quote:Op zondag 24 april 2011 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goed idee wel jaeven wat hout verzamelen een timmerman voor deze klus
Aahhja en Klinker mag dan Petrus zijn en me 3 keer verloochenenquote:Op zondag 24 april 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben een echte Judas. Ik ga je wel verraden.
WAT? Nooit.quote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahhja en Klinker mag dan Petrus zijn en me 3 keer verloochenen
En welke rollen hebben we nog meer in de aanbieding?quote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahhja en Klinker mag dan Petrus zijn en me 3 keer verloochenen
quote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we nog meer in de aanbieding?
Freddiey is Maria toch alquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT? Nooit.Laat mij Maria zijn[ afbeelding ].
Hell yeaquote:
Als je zo doorgaat dan word je een Hogepriester ja !!quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Há, ik zag die edit wel. Ik eis gewoon dat ik Maria ben. Klaar.
Die zijn eng.quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat dan word je een Hogepriester ja !!
En jij degene die de kerk hoer heeft genoemd???quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh er zijn twee Maria's toch, dan is VF wel je moeder.
Tjaquote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij degene die de kerk hoer heeft genoemd???dat kan niet hoor
Wil ej dat Doerak straks ergens beland waar de zon niet schijnt!?quote:
Dat vind ik te ver gaan hoor. Serieus. Jij bent meer toch wat Jan zei. De dappere Simon Petrus die zelfs voor Jezus ging vechten.quote:
Neequote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wil ej dat Doerak straks ergens beland waar de zon niet schijnt!?
Plaats voor jezelf een troostend 500 days of summer gifje danquote:Op zondag 24 april 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even in een hoekje huilen. Identiteitscrisis alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
333quote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel zilverstukken vraag je voor een uurtje dan ?
quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Plaats voor jezelf een troostend 500 days of summer gifje danOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is voor jullie allemaal:![]()
die is niet leukquote:Op zondag 24 april 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok.
Deze is voor jullie allemaal:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik zie zo'n stom plaatje haha jullie falen.
bwhehhehequote:
quote:
WAT:?!?!!quote:Op zondag 24 april 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik heb nu ik het me zo bedenk al sinds vrijdag niks meer gegeten
helemaal vergeten, heb ik wel vakerquote:
Jezusquote:Op zondag 24 april 2011 18:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
helemaal vergeten, heb ik wel vaker
iets met familie en dokter die denkt dat je anorexia hebtquote:
Was 't lekker?quote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben ook weer teruggekeerd van de BBQ
Ben ik weer!quote:
Briezerquote:
Patjenquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 19:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ben ik weer!
Waren jullie er zo stil van?
quote:
Hallonquote:
Wat is er?quote:
Woesjquote:
quote:
Over dat van net.quote:Op zondag 24 april 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Oh oh, wat zegt hij?
Maar ik ben graatmager en eet nooit iets, maar ik ben wél gezond en nooit ziek, maar ik weet niet hoe het kanquote:Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doet me aan mn broertje denken.. graatmager, eet nooit iets.. heeft al 5x aan de sondevoeding gezeten in het ziekenhuis en is meteen ziek
Maar da's wel kut, heeft hij een eetstoornis? Of medicijnen of iets?quote:Op zondag 24 april 2011 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doet me aan mn broertje denken.. graatmager, eet nooit iets.. heeft al 5x aan de sondevoeding gezeten in het ziekenhuis en is meteen ziek
Naja, ik zie er niet uit, je kan m'n ribben op 2 meter afstand tellen, zou wel ietsjes breder willen zijnquote:
Woww, da's inderdaad wel heftig, ik ben 14 en 43 kg, heb een BMI van 14 maar heb dus gewoon nergens last van.quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, hij is zo koppig als een ezel. Hij is nu 11 jaar maar weegt iets van 24 kg. Pff altijd hebben wij ruzie thuis door hem![]()
![]()
Herkenbaar, m'n ouders blijven nu naast me staan om te kijken of ik het ook daadwerkelijk opeetquote:Op zondag 24 april 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja.. pff mja het is gewoon kut voor mij en mn zusje en andere broertje. Mijn ouders vechten altijd met hem.. ipv hem met rust te laten en niet zo te drammen, bemoeien ze zich steeds meer en meer met hem. Dat werkt averechts
BMI van 14 klinkt ook niet echt gezond, maar laat me gewoonquote:Op zondag 24 april 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
echt laat je kind gewoon met rust...
Daarom...quote:Op zondag 24 april 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja.. als je gewoon normaal 'functioneert' zie ik het probleem niet
Nee, we weten niet wat hij heeft. Springlevend mannetje met een beetje adhdquote:Op zondag 24 april 2011 19:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daarom...
Maarja, niet echt interessant voor peoples hier.
Heeft je broertje een eetstoornis? Anorexia ofzo, of kan hij er niks aan doen...
Dan is het gewoon echt kut voor 'm, veel sterkte ermeequote:Op zondag 24 april 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, we weten niet wat hij heeft. Springlevend mannetje met een beetje adhd
hehe idd dankjequote:Op zondag 24 april 2011 20:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan is het gewoon echt kut voor 'm, veel sterkte ermee
ik heb alle warmte van vandaag opgeslagen, dan ga ik gewoon blozenquote:
...quote:Op zondag 24 april 2011 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb alle warmte van vandaag opgeslagen, dan ga ik gewoon blozen
laat me gewoon jaquote:Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
...
Dat is anders, dan heb je gewoon een rooie kop vd warmte
Goeie vriendin van je?quote:Op zondag 24 april 2011 20:24 schreef Beach het volgende:
Ik voel me serieus sneu nu omdat ik met haar te doen heb
quote:Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
ik ben mn eigen beste vriendin en ga altijd op de bank tranentrekkers kijken
En dat.quote:Op zondag 24 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach ga het aanpappen met die meid dan
0kquote:Op zondag 24 april 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Heu wat grappig deze vind ik net hihi.
Waaromquote:Op zondag 24 april 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach ga het aanpappen met die meid dan
ik vond hem niet zoquote:Op zondag 24 april 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Heu wat grappig deze vind ik net hihi.
Dit.quote:Op zondag 24 april 2011 20:38 schreef Henkie94 het volgende:
Je moet altijd serieus reageren op serieuze vragen in ARG7.
PAK HEM DRIJF HEM IN EEN DONKER HOEKJE HARHARRRquote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Henkie94 het volgende:
EN NU NIET INEENS TERUGKRABBELEN STRANDMENNEKE
quote:
quote:
pleasequote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mag je tenminste een persoon zoenen
DOE IKquote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
PAK HEM DRIJF HEM IN EEN DONKER HOEKJE HARHARRR
Ik pak je.quote:
goed zo kom voor me op schop ze sla ze!quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef JanPiraat het volgende:
heyyy niet zo plagen jongens en meisjes
Moet kunnen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef Beach het volgende:
Ik bedank vriendelijk.
Dan maar
[ afbeelding ]
Hij slaat mij altijd.quote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
goed zo kom voor me op schop ze sla ze!
Ik wil klikken maar er gebeurt niets ik heb die tips nodig tegen die pestersquote:
Een pestende lerares wat is met deze dan ?quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
er is maar een jongen die aan het plagen is en een meisje hihihih jan kan niet tellen
groei een ruggengraat vrouwmenschquote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
goed zo kom voor me op schop ze sla ze!
moet kunnenquote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een pestende lerares wat is met deze dan ?
Neem het niet 100% serieus meisje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
groei een ruggengraat vrouwmensch
Ik weet nog wel dat jij boos was hier op fok. Iets met smelten als een suikerklontje.quote:Op zondag 24 april 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheheh awwwwwik ben bijna nooit boos hoor geen zorgen
als je fapt kun je toch niet boos blijvennn?quote:Op zondag 24 april 2011 20:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom zit die met zn rechterhand bij zn zak?
quote:Op zondag 24 april 2011 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij boos was hier op fok. Iets met smelten als een suikerklontje.
iiewwww ja ik zie het nu ookquote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je fapt kun je toch niet boos blijvennn?
Welles. Boos fappen, pener aan gort alles.quote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als je fapt kun je toch niet boos blijvennn?
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Welles. Boos fappen, pener aan gort alles.
[..]
grapje tochhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]maar dat zette ik toen neer met een voldane glimlach
ga maar ff soppen in de keuken en doe meteen de afwas als je er toch staatquote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ohhhh even soppen op Aaron Johnsonnnn![]()
![]()
![]()
komt ie klaar op beide foto's of watquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Omg hij is zo mooi he?!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
komt ie klaar op beide foto's of wat
Ik weet de scene's niet meer zo goed, lang geleden dat ik die film gezien heb. Bij die tweede wel geloof ik wupswupswupsquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
komt ie klaar op beide foto's of wat
roken is slechtquote:Op zondag 24 april 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet de scene's niet meer zo goed, lang geleden dat ik die film gezien heb. Bij die tweede wel geloof ik wupswupswups
[ afbeelding ]
Kben toch goffer gene heaumeauquote:Op zondag 24 april 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooi hij isssssssssssss
Maar je kan toch wel zien of iemand mooi is of niet dan.quote:
quote:
Als je dat doet denkt iedereen meteen dat je gay bent.quote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar je kan toch wel zien of iemand mooi is of niet dan.
Aaron Johnsonquote:Op zondag 24 april 2011 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooi hij isssssssssssss
ohquote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
[..]
Als je dat doet denkt iedereen meteen dat je gay bent.
quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Henkie94 het volgende:
Als je dat doet denkt iedereen meteen dat je gay bent.
quote:
sryquote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wut geen wolvenshirt aaan?!??!?!?!
Nee.quote:
watquote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Draag je weleens een plakje kaas als ondergoed ?
Ja.quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Draag je weleens een plakje kaas als ondergoed ?
maak er ook zo'n gifje van omg dan ga ik laatmaarquote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga roken net zoals Aaron Johnson het doetbrb
ja goed ideequote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga roken net zoals Aaron Johnson het doetbrb
Een van de beste bands ooitquote:
Hoi liefjequote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg als je het over de duivel hebt... Hoi schatjepatje
Janquote:
Waar lees je dat? En laat ze lekker haten. Ze hebben toch geen last van onsquote:
Neen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aaahh. Ik wil nog meer gifjes posten. Maar ik mag zeker niet meer?
ONZ Radio verdient het om op gehaat te worden.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar lees je dat? En laat ze lekker haten. Ze hebben toch geen last van onsMensen willen gewoon haten om het haten.
Geen haat hier hoorquote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
ONZ Radio verdient het om op gehaat te worden.
Eg welquote:Op zondag 24 april 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is de meest geliefde user?
Mja daar dus
Vet stoer, mensen van het internet haten.
Dank jequote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind beach wel een raar persoon daar ben ik eerlijk over maar ik haat hem niet
quote:
Zekers.quote:
Nee, hij haat mij man. Dan vind ik dat hij niet welkom is hier.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind dat wij als ARG ook mongolen moeten accepteren zoals dat onzin tuig
We hebben wel iemand nodig om het dek te schrobben natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik vind dat wij als ARG ook mongolen moeten accepteren zoals dat onzin tuig
quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We hebben wel iemand nodig om het dek te schrobben natuurlijk
Goed plan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
In de bezemkast, net zoals Harry Potter
Doe maar de hoekjes.quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef dockx het volgende:
[..]
Facking groot dek, ik weet niet waar ik beginnen zal..
In het hoekje.quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef dockx het volgende:
[..]
Facking groot dek, ik weet niet waar ik beginnen zal..
Ja, gaat wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Absoluut.
Verder alles goed met Apfeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |