Deze heb ik net gevonden. Maar is geen zielig nummer.quote:Op zondag 24 april 2011 17:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is er geen nummer met Mike in de song??
ging iets fout, maar deze is toch prima, als ze maar Mike noemen haha Mo moet gewoon een handje geholpen worden, goed om je gevoelens te laten gaanquote:Op zondag 24 april 2011 17:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Deze heb ik net gevonden. Maar is geen zielig nummer.
Ze is blijven hangen in haar jeugd, dat kan je toch aan alles merken??quote:Op zondag 24 april 2011 17:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom 'zingt' eMo altijd met zo'n kinderlijk stemmetje mee
Gerard rulesquote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van Geer: ik blijf net zolang tot het publiek mij weg wil hebben.
Voor de zoveelste keer vandaag.quote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Titel klopt niet
Alleen eten was verboden geloof ik, en daarnaast gebeurde dit eerder dan dat Jo de fout in ging, dus..
quote:
Wat een logica van 'Geer'quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van Geer: ik blijf net zolang tot het publiek mij weg wil hebben.
Die reactie van Flip ook echt, hij merkt toch duidelijk dat ze drinkt?quote:
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.
In deze fase is weg sowieso weg lijkt mequote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze hadden erover dat Mo vrijwillig gaat dat er dan donderdag nominaties zijn en degene dan in de geheime kamer en dan terug dat ze wel iets voor de liveshow hebben.quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In deze fase is weg sowieso weg lijkt me
Leuk hè? Geer is eindbaas.quote:
Ligt eraan wie er gaat vrees ik, niets is wat het lijkt enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In deze fase is weg sowieso weg lijkt me
Surfen op het luchtbed over het zwembad. Een beetje teut van de champagnequote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er gaat vrees ik, niets is wat het lijkt enzo.
Haha, dag Gerard. Met kleren en al te water.![]()
Ik zie er nog eens een met zijn hoofd op de rand klappen.quote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is veel gevaarlijker dan een ei tegen je kop
Wellicht maar dit is dan nog altijd eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is veel gevaarlijker dan een ei tegen je kop
Dan was het huis der geheimen te klein geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef Urb het volgende:
Als iemand Joanna dat ei voor d'r kop had gegooit, was het weer een grote rel geworden.![]()
Eindbaas, mooie cap lekker geurtje.quote:
vreselijk, heb het helemaal gehad met die muziekquote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef ZaZoe het volgende:
Wat een tering geluid, lijkt wel luchtalarm
zat niet in de muziek kwam van buiten het huisquote:Op zondag 24 april 2011 18:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
vreselijk, heb het helemaal gehad met die muziek
Huh, heb de hele middag buiten gezeten, ben all zo bruin als een neger, en dat voor deze tijd van het jaarquote:Op zondag 24 april 2011 18:19 schreef waxmask het volgende:
Jullie hadden natuurlijk zelf ook ff een duik ergens kunnen nemen met dit weer....maar nee naar mensen kijken die verkoeling zoeken is leuker....Zoek hulp mensen...dat het gezegd is....
Ik hou niet zo van dit belerende toontje. Weet jij veel wat users vandaag gedaan hebben?quote:Op zondag 24 april 2011 18:19 schreef waxmask het volgende:
Jullie hadden natuurlijk zelf ook ff een duik ergens kunnen nemen met dit weer....maar nee naar mensen kijken die verkoeling zoeken is leuker....Zoek hulp mensen...dat het gezegd is....
Ik verblijf in mijn huis with a swimmingpool and room for a pony. Op de achtergrond staan de streams aan. Zo nu en dan kom ik hier commentaar geven en tussendoor neem ik een frisse duik in het water.quote:Op zondag 24 april 2011 18:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Huh, heb de hele middag buiten gezeten, ben all zo bruin als een neger, en dat voor deze tijd van het jaar
wat top dat je dat hebt opgezocht zegquote:Op zondag 24 april 2011 18:25 schreef Flashbox het volgende:
Na lang zoeken het volgende.
Ik wil even wat recht zetten, wat niet wegneemt Dat die Joanna wel een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Dit is de opname waarin Karim een ei zelf op eet, het plaatje is van de opname van gister waar de tijd te zien is.
[ afbeelding ]
Hier is het niet te zien dat hij het ei in zijn mond doet, maar het zijn de zelfde opname's alleen van een andere camera, dan ze te zien hebben gekregen.
Eerste keer dat Joanna zelf drinkt, ook hier is de tijd te zien.
[ afbeelding ]
Tweede keer dat Joanna zelf drinkt ook hier is de tijd te zien.
[ afbeelding ]
Ik snap alleen nu niet waarom alleen Karim de schuld van het mislukken van deze missie krijgt, Ze hadden die beelden van Joanna ook moeten laten zien, ook al zijn die later op de dag gebeurd
Helemaal mee eens ik heb de hele dag in het park geleden bovendien moet je met dit weer en de eerste zonnestralen niet langer dan een uur ofzo in de zon zittenquote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dit belerende toontje. Weet jij veel wat users vandaag gedaan hebben?
kan je nalezen he??veel mensen zetten al om 8 uur de streams aan om naar een jankende hond te luisteren..in de hoop dat er mensen wakker worden in een ssquote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dit belerende toontje. Weet jij veel wat users vandaag gedaan hebben?
ja vind het ook gevaarlijk worden hoorquote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef Candyfreak het volgende:
Straks knalt er nog iemand met zijn hoofd tegen de rand aan.
whahhahaha wel een giller dat gezicht van hem toen hij het doorkreegquote:Op zondag 24 april 2011 18:25 schreef Flashbox het volgende:
Ik wil even wat recht zetten, wat niet wegneemt Dat die Joanna wel een hand boven het hoofd wordt gehouden.
Dit is de opname waarin Karim een ei zelf op eet, het plaatje is van de opname van gister waar de tijd te zien is.
[ afbeelding ]
Hier is het niet te zien dat hij het ei in zijn mond doet, maar het zijn de zelfde opname's alleen van een andere camera, dan ze te zien hebben gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap alleen nu niet waarom alleen Karim de schuld van het mislukken van deze missie krijgt, Ze hadden die beelden van Joanna ook moeten laten zien, ook al zijn die later op de dag gebeurd
nee klopt..beter met een lappi op schoot in de tuin ss volgenquote:Op zondag 24 april 2011 18:26 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ik heb de hele dag in het park geleden bovendien moet je met dit weer en de eerste zonnestralen niet langer dan een uur ofzo in de zon zitten
En van tijd tot tid waag ik mij aan een dansje met de bewoners, terwijl de butler mij een glaasje champagne aanreikt.quote:Op zondag 24 april 2011 18:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik verblijf in mijn huis with a swimmingpool and room for a pony. Op de achtergrond staan de streams aan. Zo nu en dan kom ik hier commentaar geven en tussendoor neem ik een frisse duik in het water.
Heerlijk zo rentenieren , net als Geer.
ik geloof niet dat ik me hoef te verdedigen tegenover iemand die zelf het forum zit te lezen lolquote:Op zondag 24 april 2011 18:19 schreef waxmask het volgende:
En Jo werd wakker naar een plotseling ineens leeg cola-glas vanmorgen zei ze.quote:Op zondag 24 april 2011 18:28 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zag Jo ook een slokje nemen (op de bank met Flip)
En zet een filmpje gezien dat Mo ook een slok uit een glas nam.
U is te benijdenquote:Op zondag 24 april 2011 18:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En van tijd tot tid waag ik mij aan een dansje met de bewoners, terwijl de butler mij een glaasje champagne aanreikt.
Een 'I told you so' is hier wel op z'n plaats, neemt natuurlijk niet weg dat Jo keer op keer een voorkeursbehandeling genietquote:Op zondag 24 april 2011 18:25 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vorige week beloofde bart toch dat er familie oid zou komen die ze mochten zien ?quote:
Ach ja, zoals Geer ook zegt, het draait allemaal om de juiste keuzes maken in het leven. Bunga Bunga!quote:
nee als we een flits zien gebeurd er ook wat zo ook elke keer met de KvdW en de rode bankquote:Op zondag 24 april 2011 18:31 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fout tijdens het switchen van camera's, gebeurd wel vaker
gelukkig drinkt de baas niet zo veel, dus kan ik vanuit de keuken de streams kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 18:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En van tijd tot tid waag ik mij aan een dansje met de bewoners, terwijl de butler mij een glaasje champagne aanreikt.
Gerard is pro!quote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ach ja, zoals Geer ook zegt, het draait allemaal om de juiste keuzes maken in het leven. Bunga Bunga!![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee als we een flits zien gebeurd er ook wat zo ook elke keer met de KvdW en de rode bank
niet elke keer, heb gisteren ook al de geheime zolder voorbij zien flitsen, nog steeds niets mee gebeurdquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee als we een flits zien gebeurd er ook wat zo ook elke keer met de KvdW en de rode bank
ooooooooooo misschien mag mo er wel in ALLEEN tot donderdagquote:Op zondag 24 april 2011 18:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Servioooo terug
Of iemand krijgt WEER een geheime kamer opdracht, ze zijn niet al te origineel bij SST
Werd gesuggereerd misschien in een reclameblok, met shot's van familieleden ( ZUsjes Karim, MamaJo en PapaMoquote:Op zondag 24 april 2011 18:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
vorige week beloofde bart toch dat er familie oid zou komen die ze mochten zien ?
Als ze dr maar helemaal voorgoed blijft dan.quote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
ooooooooooo misschien mag mo er wel in ALLEEN tot donderdag
hmmmmmmm das ook weer waarquote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Werd gesuggereerd misschien in een reclameblok, met shot's van familieleden ( ZUsjes Karim, MamaJo en PapaMo) hadden ze het over de week van de verbroedering maar dat was alles zover ik weet.
En er werd ook gesuggereerd dat Mo zwanger zou zijn he, dus ach.
kunnen ze gelijk reklame maken voor jeugdzorg....wat een moeder dus niet!!!moet doen..quote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Werd gesuggereerd misschien in een reclameblok, met shot's van familieleden ( ZUsjes Karim, MamaJo en PapaMo) hadden ze het over de week van de verbroedering maar dat was alles zover ik weet.
En er werd ook gesuggereerd dat Mo zwanger zou zijn he, dus ach.
Wat een raar mens is het tochquote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef Urb het volgende:
Omg Joanna drukt d'r kruis ff in SHaron's gezicht omdat ze jaloers was op FLip die bij Gerard zat.![]()
En ontloopt ze de nominatiesquote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef Capaja het volgende:
[..]
ooooooooooo misschien mag mo er wel in ALLEEN tot donderdag
Yep, eindelijk wat actie, hoewel mss een beetje gevaarlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef NenaLois het volgende:
Hallo allemaal, veel gezelligheid op tv, leuk om naar te kijken! Mogen de bewoners zelf de muziek bepalen, pf hoe wordt t geregeld?
nee nee, je begrijpt me verkeerd, nimoneren die hapquote:
Of om herrie te maskeren vanuit de geheime kamerquote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep, eindelijk wat actie, hoewel mss een beetje gevaarlijk.
En de muziek kwam spontaan omdat ze weer es lagen te rotten in bed en ze eruit moesten.
Ja dat begrijp ik ook wel, maar niets is als het lijktquote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee nee, je begrijpt me verkeerd, nimoneren die hap
eenzame opsluiting
en weggggggggg
quote:Op zondag 24 april 2011 18:36 schreef Urb het volgende:
[..] thnx voor de update.
Yep, eindelijk wat actie, hoewel mss een beetje gevaarlijk.
En de muziek kwam spontaan omdat ze weer es lagen te rotten in bed en ze eruit moesten.
doe jij je mond eens spoelen !quote:Op zondag 24 april 2011 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook wel, maar niets is als het lijkt
Ben benieuwd, misschien Mo 24 uur in die kamer proppen zonder licht en een water/brood rantsoen, in de hoop dat ze voor de volle 200.000% breekt en naar huis gaatquote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Of om herrie te maskeren vanuit de geheime kamer
ik blijf stug volhouden dat er iets is met de geheime kamer
en dat denk ik ook, zag hem in flits gisteravond.quote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ik zeg doen!quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, misschien Mo 24 uur in die kamer proppen zonder licht en een water/brood rantsoen, in de hoop dat ze voor de volle 200.000% breekt en naar huis gaat
JIJ begrijpt me !quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, misschien Mo 24 uur in die kamer proppen zonder licht en een water/brood rantsoen, in de hoop dat ze voor de volle 200.000% breekt en naar huis gaat
nou vooruit, ook goed !quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga wel douchen met mn kleren aan
[ afbeelding ]
Zou ook goed kunnen, ik hop nog steeds op Guido terug, en evt Aafke maar dan moeten er wel feestjes ( alcohol ) zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
Als er iemand terug komt, denk ik dat het Guido is.quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat denk ik ook, zag hem in flits gisteravond.
Zoals je weet kan ze over 5 minuten weer eMo doenquote:Op zondag 24 april 2011 18:41 schreef Day het volgende:
Ik zie een lachende en dansende Mo. Let me guess, ze blijft toch?
ja, haar 24 uur aangevraagd, maar na gesprek met stem probeert ze het nog even.quote:Op zondag 24 april 2011 18:41 schreef Day het volgende:
Ik zie een lachende en dansende Mo. Let me guess, ze blijft toch?
Helaas lijkt hij nog in Nederland te zitten, maar we zullen zien.quote:Op zondag 24 april 2011 18:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als er iemand terug komt, denk ik dat het Guido is.
quote:SST_Guido SST Guido
Ik ga zo lekker richting bedje. Morgen mijn game competitie spelenIn Beursgebouw Eindhoven, daarna stratumseind in duiken
#sstnl
23 Apr
vrraag me meer af waarom die loudmouth een zonnebril opheeftquote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Mo nu een zwanger buikje?
misschien zit cynthia of servio er nog...quote:Op zondag 24 april 2011 18:39 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Aha, zag het al voor me dat hij door Hans Klok uit de grote kluis werd gegoocheld, nadat de bewoners alle sleutels hadden weggespeeld.quote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas lijkt hij nog in Nederland te zitten, maar we zullen zien.
[..]
Cynthia is dakloos geweest, dus een paar weken in die kamer is voor haar een feestquote:Op zondag 24 april 2011 18:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
misschien zit cynthia of servio er nog...
En als beloning kreeg ze muziek en drank, omdat dat nu de enige manier is om zich te amusern?quote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja, haar 24 uur aangevraagd, maar na gesprek met stem probeert ze het nog even.
nee joh...na 4 weken zie je nog niets..is hooguit van al dat liggen ,vreten en voor al alkohol en iets doenquote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Flashbox het volgende:
Dit staat op de SST Site, ik hoef denk ik niet meer te zeggen, echt lachwekkend dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Door vieze Moquote:Op zondag 24 april 2011 18:45 schreef Chuckster het volgende:
Ach gut, Flipse heeft zeepbelletjes in z'n oogjes gekregen...
[ afbeelding ]
mja..je hoeft niet te werken..hebt live tv..krijgt gratis luxe eten...en als je niet goed bent met andere mensen is dit misschien wel een paradijs jaquote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Cynthia is dakloos geweest, dus een paar weken in die kamer is voor haar een feest
Jeetje Sharon je kunt ook overdrijven, het lijkt wel een burkini!!quote:Op zondag 24 april 2011 18:42 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn gewoon kleren die ze aanhadquote:Op zondag 24 april 2011 18:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jeetje Sharon je kunt ook overdrijven, het lijkt wel een burkini!!
...quote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Candyfreak het volgende:
Jo probeerde de boxershort van Philip omlaag te trekken
Die had gehoopt op een sappig douche momentje, maar Flip niet, gaat ze vanavond weer huilen dat ze is afgewezenquote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef Candyfreak het volgende:
Jo probeerde de boxershort van Philip omlaag te trekken
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 24 april 2011 18:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Als er iemand terug komt, denk ik dat het Guido is.
De missie is niet geslaagd omdat Karim ei had gekooikt en in zijn mond gedaan heeft. Maar wat Jo gedaan heeft zelf drinken werd niet laten zien in het filmpje. Sharon weer 5000 euro kwijt voor sleutel 8.quote:Op zondag 24 april 2011 18:44 schreef Flashbox het volgende:
Dit staat op de SST Site, ik hoef denk ik niet meer te zeggen, echt lachwekkend dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Liever geen Guidette nee, ik hoop op Jurien, moet hij alleen wel wat betere humor meebrengen dit keerquote:Op zondag 24 april 2011 18:52 schreef trollie67 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
niet die vieze luie karperbek
maar dat is dan ook omdat ze WEL zelf mochten drinkenquote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
[..]
De missie is niet geslaagd omdat Karim ei had gekooikt en in zijn mond gedaan heeft. Maar wat Jo gedaan heeft zelf drinken werd niet laten zien in het filmpje. Sharon weer 5000 euro kwijt voor sleutel 8.
Omdat Karim als eerst in de fout ging is het zijn schuld volgens Der Stimquote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
[..]
De missie is niet geslaagd omdat Karim ei had gekooikt en in zijn mond gedaan heeft. Maar wat Jo gedaan heeft zelf drinken werd niet laten zien in het filmpje. Sharon weer 5000 euro kwijt voor sleutel 8.
en cynthia..die botst lekker met joquote:Op zondag 24 april 2011 18:53 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Liever geen Guidette nee, ik hoop op Jurien, moet hij alleen wel wat betere humor meebrengen dit keer
Nee dat mocht niet is mij een half uur geleden hier verteldquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar dat is dan ook omdat ze WEL zelf mochten drinken
Ze mochten ook niet zelf drinken.quote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
de stem zegt duidelijk niet ETEN, of er is iets uit dat filmpje gekniptquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Nee dat mocht niet is mij een half uur geleden hier verteld
Jurien lijkt me nog een optie, omdat niemand in het huis zijn geheim weet, Cynthia die wordt gelijk weer uitgekotst zo niet letterlijk het Ouija-bord achterna het dak op geschoptquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef trollie67 het volgende:
[..]
en cynthia..die botst lekker met jo
quote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
zucht... niet eten en niet drinken.. en anders kijk je ff de opdracht terug op de website, video staat eropquote:Op zondag 24 april 2011 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
quote:
Fan als in: 8 jarig bebrild bakvisje die thuis foto's van Laura en Faalex aan de slaapkamer muur heb hangenquote:Op zondag 24 april 2011 18:59 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Maik Ja best vreemd. Gisteren 1 sec de auto uit moest ik al op de foto met een fanIk geniet volop. Tot donderdag! #sstnl
21 minutes ago Favorite Retweet Reply
Op de foto met een fanquote:Op zondag 24 april 2011 18:59 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@SST_Maik Ja best vreemd. Gisteren 1 sec de auto uit moest ik al op de foto met een fanIk geniet volop. Tot donderdag! #sstnl
21 minutes ago Favorite Retweet Reply
Kun je beter een plaatje van Mo aan de muur hangenquote:Op zondag 24 april 2011 19:00 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Fan als in: 8 jarig bebrild bakvisje die thuis foto's van Laura en Faalex aan de slaapkamer muur heb hangen
Nou dan kom ik echt niet meer bijquote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef Chuckster het volgende:
Hoe mooi zou het trouwens zijn als, zodra de kettingen er af zijn, Palma uit die kast stapt
en dat ze nu kan uitslapen...dat gekke wijfquote:Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@xJesssss nou ik ben niet super blij ik had het graag afgemaakt. Maar heb mijn vriendjes en familie zo erg gemist dat ik nu wel extra geniet
24 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ze heeft vriendjes overgenomen
http://www.secretstory.nl/fotos/62/Fotoshoot+met+Maikquote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op de foto met een fan
Als Monique dat hoort dan leeft Maik niet meer.
De 'vrouw' in dit filmpje met de rokersstem:quote:Op zondag 24 april 2011 19:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
de befaamde de gouden kooi huishoudster
En dat ze dan gaat botsen met Joquote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef Chuckster het volgende:
Hoe mooi zou het trouwens zijn als, zodra de kettingen er af zijn, Palma uit die kast stapt
Heej Ruud,quote:Op zondag 24 april 2011 19:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun je beter een plaatje van Mo aan de muur hangen
Gemaakt, ik weet niet meer door wie van hier, maar vond hem ook wel leuk, eventjesquote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Heej Ruud,
Je Icon viel me op; erg grappig!
Maarreh... heeft Mo écht zo in het huis gestaan of is 'ie gemaakt?
Wat denk je nou zelf?quote:Op zondag 24 april 2011 19:06 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Heej Ruud,
Je Icon viel me op; erg grappig!
Maarreh... heeft Mo écht zo in het huis gestaan of is 'ie gemaakt?
Mo ookquote:Op zondag 24 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Die badjas van Maik mag op de brandstapel
Die loopt op een onbewaakt moment zelf wel wegquote:Op zondag 24 april 2011 19:09 schreef Candyfreak het volgende:
Die badjas van Maik mag op de brandstapel
Gelukkig voor Mo heeft de fan zich netjes gedragenquote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op de foto met een fan
Als Monique dat hoort dan leeft Maik niet meer.
Och, ze douched nog altijd met bikini en heeft altijd ge-konijnt onder de dekens dus dit zou wel heel raar zijn.quote:
Niet zo serieus!!quote:Op zondag 24 april 2011 19:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Och, ze douched nog altijd met bikini en heeft altijd ge-konijnt onder de dekens dus dit zou wel heel raar zijn.![]()
En de fake-boobs van Mo zijn veel groter.
Die zou schrikbarend geweldig zijn!quote:Op zondag 24 april 2011 19:01 schreef Chuckster het volgende:
haha!quote:Op zondag 24 april 2011 19:13 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nijlpaarden hebben geen hoeven toch?
Luuk?quote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
De 'vrouw' in dit filmpje met de rokersstem:![]()
![]()
vraag me al een tijdje af: hoezo zwaan? die zijn toch mooi?quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt Djoon weer als een stervende zwaan op bed. Oh wacht......
hihi stervende zwaan: past indd precies bij haarquote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Ooh ja! Personeelslid dat mocht blijven slapen. Thnx.quote:Op zondag 24 april 2011 19:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Luuk/Luc was geloof ik die brede, kale ober waar Nadia een slippertje mee maakte
Het wachten is tot Flip weer kwispelend aan komt rennen en haar af gaat likken.quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Elke vraag die begint met Waarom en Jo heeft als antwoord; omdat de Jo-Show.quote:Op zondag 24 april 2011 19:14 schreef beequeen het volgende:
Fixed!quote:
ja..hebben ze wel...nijlpaarden zijn eenhoevers....quote:Op zondag 24 april 2011 19:13 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
nijlpaarden hebben geen hoeven toch?
Luc "Double D"? Hij was daar een gast.quote:Op zondag 24 april 2011 19:16 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ooh ja! Personeelslid dat mocht blijven slapen. Thnx.
Het nijlpaard is door d'r poten gezakt en Jo ligt dramatisch te doen, as usualquote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef bull1966 het volgende:
watskebeurt
ik zei op stream 1 JoJo die d'r kop vasthoud
en op stream 3 Sharon met een coldpack op d'r voet
heeft sharon JoJo een highkick gegeven ??
Het was ook min of meer een retorische vraag.quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef Urb het volgende:
Elke vraag die begint met Waarom en Jo heeft als antwoord; omdat de Jo-Show.
ik vond mijn eigen oplossing leukerquote:Op zondag 24 april 2011 19:18 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het nijlpaard is door d'r poten gezakt en Jo ligt dramatisch te doen, as usual
I know.quote:Op zondag 24 april 2011 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was ook min of meer een retorische vraag.
alrighty, my badquote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ja..hebben ze wel...nijlpaarden zijn eenhoevers....
quote:Op zondag 24 april 2011 19:18 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Luc / Double D? Hij was daar een gast.
Tsja, Ian is geboren op 1e Paasdag en dat vieren ze groter dan groot.quote:
Volgens mij beide een BMWquote:Op zondag 24 april 2011 19:10 schreef trollie67 het volgende:
weet iemand van jullie of jo een aston martin auto had,,,of haar ex??of die ex..dennis,,iets met autos???
Leuk en origineel dat onderbroekje wat eruit steekt. Dat zie je niet veel. Echt trendsettend.quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Eindelijk is het dan zover, rapper Double L ook wel bekend als Luc uit het populaire televisieprogramma de Gouden Kooi is na ruim 5 weken geen miljonair meer in de gooische villa maar is op dit moment bezig Europa te veroveren met zijn echte clubbeats en scherpe teksten die menig vrouwenhart sneller doet kloppen."
http://www.partynet.nl/r-b-artiest/double-l-luc-de-gouden-kooi
Hij is eng.quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Eindelijk is het dan zover, rapper Double L ook wel bekend als Luc uit het populaire televisieprogramma de Gouden Kooi is na ruim 5 weken geen miljonair meer in de gooische villa maar is op dit moment bezig Europa te veroveren met zijn echte clubbeats en scherpe teksten die menig vrouwenhart sneller doet kloppen."
http://www.partynet.nl/r-b-artiest/double-l-luc-de-gouden-kooi
quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Chuckster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die was toch ondertussen al 3 keer jarig of zow??quote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, Ian is geboren op 1e Paasdag en dat vieren ze groter dan groot.
Da's bijna hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2011 19:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij heeft een audi zij een nissan
Eng dat je dat weetquote:Op zondag 24 april 2011 19:23 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hij heeft een audi zij een nissan
okee...dank je wel..maar ik vond die gast zo raar met nalezen...en dacht dat jo ooit eens zei over aston martin..maar ja..dat mens zegt zo veel...en ik kijk bijna nooitquote:
Haha idd.quote:Op zondag 24 april 2011 19:24 schreef trollie67 het volgende:
[..]
die was toch ondertussen al 3 keer jarig of zow??
als alternatief voor het testbeeld?quote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Candyfreak het volgende:
SST_LauraEnAlex Laura & Alex fan
Haha, eigenlijk moeten ze een soap serie maken over het leven van de ex-bewoners buiten het huis! #sstnl #LauraEnAlex
3 hours ago Favorite Retweet Reply
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fresh FM House top 1000quote:Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef Diamonds28 het volgende:
pffffffff er is eigenlijk geen fuck aan , maar een film aanzetten of iets anders kijken jah uh straks mis ik iets hahaha hoe erg is dat
quote:Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef B.F.J. het volgende:
Zijn Sandra Reemer (60) en Luc Weegels (28) verliefd?GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bel je wel als er wat gebeurt hhahhahahhahahquote:Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef Diamonds28 het volgende:
pffffffff er is eigenlijk geen fuck aan , maar een film aanzetten of iets anders kijken jah uh straks mis ik iets hahaha hoe erg is dat
Ik vind hoogbegaafdheid anders sinds kort behoorlijk eng.quote:Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
hoogbegaafd he dan onthou je dat niks engs aan hoor
Zijn Sandra Reemer (60) en Luc Weegels (28) verliefd?Alles voor de media aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb me zelf voor vanavond een marathon nightmere on elm street gewenst..of sex and the city..en dat ik zeker 200%fakking doen...met veel broodjes eiquote:Op zondag 24 april 2011 19:28 schreef Diamonds28 het volgende:
Het is volgens mij wel zo dat mensen die hoogbegaafd zijn minder skills hebben op sociaal gebied, myth confirmed in het geval van Moquote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind hoogbegaafdheid anders behoorlijk eng sinds kort.![]()
No offense though, dat komt uiteraard alleen door Mo.
Zijn Sandra Reemer (60) en Luc Weegels (28) verliefd?Behalve dat dit compleet off-topic is ziet Luc er doodongelukkig uit naast Kroepoekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ohhhhhhhh vet Nightmare on elmstreet die zou ik ook wel weer eens willen zien!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik heb me zelf voor vanavond een marathon nightmere on elm street gewenst..of sex and the city..en dat ik zeker 200%fakking doen...met veel broodjes ei
kan me al vanaf week een niet meer schelen wat die kut doet..ergeren doe ik me wel over dingen die het waard zijn..het was al vanaf begin besloten zaak,..dus sinds week een kijk ik dinsdag de niminaties en donderdag wie er uit vliegt..en dat bevalt prima...meer hoef ik niet te hebben van dat zooitje daar..vind mijn eigen leven wel spannenderquote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef beequeen het volgende:
Flip vraagt zich af wat Djoon doet in de KvdW. Djoon skyped even met het thuisfront.
Dat zou ik ook zijn als ik het met een 32 jaar oudere vrouw moest doenquote:Op zondag 24 april 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve dat dit compleet off-topic is ziet Luc er doodongelukkig uit naast Kroepoekje.
Haha, de woorden van ALex ook echt he " Nou Lautje, hier ben ik dan!"quote:Op zondag 24 april 2011 19:33 schreef Candyfreak het volgende:
SST_LauraEnAlex Laura & Alex fan
Kan het stukje dat Laura en Alex herenigd worden op youtube gezet worden door iemand? Let me know, i wanna see it again! ;p #sstnl
23 Apr Favorite Retweet Reply
Die persoon is niet helemaal lekker
quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha, de woorden van ALex ook echt he " Nou Lautje, hier ben ik dan!"![]()
![]()
Als iedereen moet nomineren gaat dat ook gebeuren + Mo er bij, Mo vliegt dan wel wegquote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Zou wat zijn als Philip en Joanna genomineerd waren.
Als ik jouw was zou ik dinsdags en donderdags ook niet meer kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
kan me al vanaf week een niet meer schelen wat die kut doet..ergeren doe ik me wel over dingen die het waard zijn..het was al vanaf begin besloten zaak,..dus sinds week een kijk ik dinsdag de niminaties en donderdag wie er uit vliegt..en dat bevalt prima...meer hoef ik niet te hebben van dat zooitje daar..vind mijn eigen leven wel spannender
quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn als ik het met een 32 jaar oudere vrouw moest doen
Gaat niet gebeuren, zelfs als Mo er voor donderdag al uitstapt verzinnen ze daar wel iets op.quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Candyfreak het volgende:
Zou wat zijn als Philip en Joanna genomineerd waren.
kan je zo downloaden..gaat nog erg snel ook..ik heb ze allemaal/...kan alleen nooit kiezen tussen 1,3 e 5quote:Op zondag 24 april 2011 19:32 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ohhhhhhhh vet Nightmare on elmstreet die zou ik ook wel weer eens willen zien!!!!!!!!!!!!!
daarom heeft de stem haar ook omgepraatquote:Op zondag 24 april 2011 19:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Als iedereen moet nomineren gaat dat ook gebeuren + Mo er bij, Mo vliegt dan wel weg
Of het moet raar lopen...
Niet echt hequote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben bang dat de kijkers nu mogen nomineren, en dan staan Gerard/Flip/Jo in de top 3 qua populariteit, en worden die 3 dus niet genomineerd, mooi voor Geer en Flip, onverdiend voor Joquote:Op zondag 24 april 2011 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zelfs als Mo er voor donderdag al uitstapt verzinnen ze daar wel iets op.
Niets is wat het lijkt enzo.
Zei die dat echt?quote:Op zondag 24 april 2011 19:34 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ben ze eigenlijk al meteen gaan zoeken hahaha dus nu druk bezigquote:Op zondag 24 april 2011 19:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
kan je zo downloaden..gaat nog erg snel ook..ik heb ze allemaal/...kan alleen nooit kiezen tussen 1,3 e 5
Lat blij?? Kan ik me nix bij voorstellenquote:Op zondag 24 april 2011 19:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Helaas wel, kwal dat het is, en Lat was helemaal blij
alweer nieuwe kleding? krijgt de rest dat nou ook?quote:Op zondag 24 april 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
Djoon terug na bijna 20 minuten in de KvdW verbleven te hebben. Ze komt terug met een soort fijnwasmiddel en nieuwe kleding. Inclusief een sjaggo hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |