Deze heb ik net gevonden. Maar is geen zielig nummer.quote:Op zondag 24 april 2011 17:44 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is er geen nummer met Mike in de song??
ging iets fout, maar deze is toch prima, als ze maar Mike noemen haha Mo moet gewoon een handje geholpen worden, goed om je gevoelens te laten gaanquote:Op zondag 24 april 2011 17:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Deze heb ik net gevonden. Maar is geen zielig nummer.
Ze is blijven hangen in haar jeugd, dat kan je toch aan alles merken??quote:Op zondag 24 april 2011 17:50 schreef Darklight het volgende:
Waarom 'zingt' eMo altijd met zo'n kinderlijk stemmetje mee
Gerard rulesquote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van Geer: ik blijf net zolang tot het publiek mij weg wil hebben.
Voor de zoveelste keer vandaag.quote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Titel klopt niet
Alleen eten was verboden geloof ik, en daarnaast gebeurde dit eerder dan dat Jo de fout in ging, dus..
quote:
Wat een logica van 'Geer'quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk die nuchterheid van Geer: ik blijf net zolang tot het publiek mij weg wil hebben.
Die reactie van Flip ook echt, hij merkt toch duidelijk dat ze drinkt?quote:
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.
In deze fase is weg sowieso weg lijkt mequote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij zei gister ook als hij eruit gestemd wordt gaat hij niks geheime kamer weggestemd is weggestemd.
quote:Op zondag 24 april 2011 18:02 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze hadden erover dat Mo vrijwillig gaat dat er dan donderdag nominaties zijn en degene dan in de geheime kamer en dan terug dat ze wel iets voor de liveshow hebben.quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In deze fase is weg sowieso weg lijkt me
Leuk hč? Geer is eindbaas.quote:
Ligt eraan wie er gaat vrees ik, niets is wat het lijkt enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
In deze fase is weg sowieso weg lijkt me
Surfen op het luchtbed over het zwembad. Een beetje teut van de champagnequote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er gaat vrees ik, niets is wat het lijkt enzo.
Haha, dag Gerard. Met kleren en al te water.![]()
Ik zie er nog eens een met zijn hoofd op de rand klappen.quote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is veel gevaarlijker dan een ei tegen je kop
Wellicht maar dit is dan nog altijd eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is veel gevaarlijker dan een ei tegen je kop
Dan was het huis der geheimen te klein geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 18:09 schreef Urb het volgende:
Als iemand Joanna dat ei voor d'r kop had gegooit, was het weer een grote rel geworden.![]()
Eindbaas, mooie cap lekker geurtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |