herkenbaarquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef znacky het volgende:
wwet je wat het nadeel is van in de tuin liggen het beeldscherm is zo donker dat ik de muis pijltje hele tijd kwijt ben
NPquote:Op zondag 24 april 2011 15:35 schreef znacky het volgende:
wist ik veel dat ik een nieuw topic moest openen dragems bedankt
dus niet hij stottert help wat kan ik eraan doenquote:Op zondag 24 april 2011 15:38 schreef znacky het volgende:
hij is hier nu wel aan de stotter oh wacht dat hoort bij het nummer
doe ff alt crtl del, en kijk in je taakbeheer of je iets raars zietquote:Op zondag 24 april 2011 15:38 schreef mr-green het volgende:
ik zie het zelf ook in edcast is steeds aan het bufferen en geluid valt steeds weg...
anders maar Draakje?
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij hapert niet meer hierquote:Op zondag 24 april 2011 15:44 schreef mr-green het volgende:
gaat best kut zozit steeds naar die buffer te kijken etc.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
wtfSPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe je ogen dan dichtquote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef 129383 het volgende:
FFFFFFFFUUUUU![]()
IK HOEFDE HET NIET TE WETEN
KLOTE VOETBAL
Top ideequote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
men wilde hier op de hoogte gehouden worden van de standen, zal ik vanaf nu maar gaan spoileren?
hoe laat beginnen wequote:Op zondag 24 april 2011 16:01 schreef _Fanta het volgende:
ik ben weer pleitte, zo meteen bbq. laterzz lieve mensen
![]()
Lieve sintquote:
lessen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zo afgesproken om te gaan rijden. Maar ik ben moe
beste 129383,quote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
Lieve sint
mag ik een schocolade letter
en lego?
Ik heb ook een wortel in mijn schoen
gedaan ,Voor uw schimmel.
Plz graag melkchocola
dank u sint
Nee, maar ik ga naar de grote baan en dan moet er iemand meelopen omdat paardenbeest nog wat ongedurig is.quote:
spannend voetbal middagje hequote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog steeds ongelofelijk dat zoveel mensen voetbal volgen
Ja echt he!!quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
Wel kut zo'n voetbal stream zonder geluid
Hmmmm?quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef Zokunen het volgende:
Wel kut zo'n voetbal stream zonder geluid
ja voetbal is wel lachen met WK, met zn allen kijken bier en juichen, maar daarbuiten eindeloos wedstrijdjes van 90 minuten kijkenquote:
Mensen zijn schapenquote:Op zondag 24 april 2011 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja voetbal is wel lachen met WK, met zn allen kijken bier en juichen, maar daarbuiten eindeloos wedstrijdjes van 90 minuten kijken?
Tja misschien als je voor 1 partij bent is het wel spannend maar genoeg mensen kijken het terwijl ze niet eens voor een partij zijn
Nee, ik kan wel aan koelkast vragen of hij draak er zo in knaltquote:
Ik had eigenlijk gewoon moeten betalen via sms, mn abo zet ik per 1 juni stil en ik heb nog ~80 over buiten mn gewone bundel, maar ben te gierig om dat voor een helft te doen @ 7,50 euro.quote:
ok ik ga er zo uitquote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel aan koelkast vragen of hij draak er zo in knalt
Ik heb nog geen antwoord van Koelkast dus kan zijn dat de radio dan gewoon stilvaltquote:
whahahahahahaha neeee johquote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van Koelkast dus kan zijn dat de radio dan gewoon stilvalt
Ik wel. En die volgen dat allemaal omdat de ander dat ook volgt.quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken bijna niemand die voetbal volgt
ok dan draai ik tot Koelkast er is (maar ga wel rond half kwart voor 5 wegquote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord van Koelkast dus kan zijn dat de radio dan gewoon stilvalt
quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. En die volgen dat allemaal omdat de ander dat ook volgt.
Eredivisie live? Ooit van gehoordquote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maar de meeste wedstrijden zijn niet eens op tv
Ik kan het eindelijk weer volgens zoals ik dat wilquote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. En die volgen dat allemaal omdat de ander dat ook volgt.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk geen voetbal, ik heb een hekel aan voetbal. Vooral heb ik een hekel aan het gros van de mensen die voetbal kijkt.
Eredivisie live is een betaald kanaal waar ze eredivisie wedstrijden uitzendenquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie nauwlijks voetbalwedstrijden op tv hoor, soms wat belangrijken zoals ajax??
Het gros is niet iedereen.quote:
Ik ook van jouquote:Op zondag 24 april 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk geen voetbal, ik heb een hekel aan voetbal. Vooral heb ik een hekel aan het gros van de mensen die voetbal kijkt.
Ja maar die verzieken het voor iedereen!quote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gros is niet iedereen.
Ik heb vooral een hekel aan van die zelfbenoemde hooligans
ghehe.. wat een verrassingquote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dank je, maar draai liever een normale show
sinterklaas ook van de partijquote:
Tijdens Studio Sport ben ik niet bereikbaar!quote:Op zondag 24 april 2011 16:28 schreef Zokunen het volgende:
Als mn download klaar is en traktor het heeft geanalyseerd doe ik wel een uurtje hardstyle
Staat nog niets op het rooster, maar weet nog niet hoe laat dat is, maar ergens vanavond
Ik haat deze hitte, normaal lenteweer is baas.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sinterklaas ook van de partij
moet je niet van de zon genieten?
volgens mij genoeg zon in spanjequote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En laten we deze niet vergeten!quote:
hoe kun je die nou tegelijkertijd goed vindenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En laten we deze niet vergeten!
Feyenoord
---->quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En laten we deze niet vergeten!
Feyenoord
heb ik de rest van dit weekend al gedaanquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga dan in de schaduw zittenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik haat deze hitte, normaal lenteweer is baas.
Verbrand in no-time zo, en dat is kut
Het is heel simpel.quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe kun je die nou tegelijkertijd goed vinden
Ze gingen los in de Arena bij elk doelpunt van Feyenoordquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Zokunen het volgende:
Elke Ajacied moet blij zijn met deze winst van de kakkerlakken.
vrouwen die studio sport kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens Studio Sport ben ik niet bereikbaar!
Ok ok gr gr
Ik ben ook aan het verbranden.. smeer factor 50 maar verbrand nog.. maar tis iig een kleurtjequote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik haat deze hitte, normaal lenteweer is baas.
Verbrand in no-time zo, en dat is kut
Dat en het kampioenschap in eigen hand heeft.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Feyenoord heeft dankzij de overwinning op PSV ervoor gezorgd dat Ajax nu tweede staat
doing it as we speakquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb ik de rest van dit weekend al gedaan
Nu ga ik ff chillen
jij dan?
ah ja dan snap ik het wel, maar dan nog moet je feyenoord haten :eeyehyeeequote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is heel simpel.
Feyenoord heeft dankzij de overwinning op PSV ervoor gezorgd dat Ajax nu tweede staat
Van 7 uur tot 8 is het alleen voetbal hoorquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vrouwen die studio sport kijken
dat gaat ook over 20 sporten, hoe kan dat nou allemaal boeiend zijn, dat snap ik niet
SC HEERENVEENquote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef Zokunen het volgende:
Elke Ajacied moet blij zijn met deze winst van de kakkerlakken.
Doe ik ook wel hoor. Alleen nu even nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah ja dan snap ik het wel, maar dan nog moet je feyenoord haten :eeyehyeee
oja?quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van 7 uur tot 8 is het alleen voetbal hoor
Ik verbrand snel en het doet me ook extreem veel pijn.quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het verbranden.. smeer factor 50 maar verbrand nog.. maar tis iig een kleurtje
echt heel handig is het ook nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan niet met een laptop in de zon![]()
zit wel bij een open raam met windje
welk boek dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echt heel handig is het ook nietben steeds het pijltje van mijn muis kwijt.. maar ben de meeste tijd ook gewoon een boek aan het lezen.
wat ik nu weer even ga doen trouwens
Dat is erna tochquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja?
als ik dat zie zie ik echt schaatsen, fietsen, tennis etc etc etc
dan heb je zo'n albino huidtypequote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik verbrand snel en het doet me ook extreem veel pijn.
Mijn huid is gewoon faal op dat punt.
killerinstinctquote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welk boek dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
True. En ik niet, wanr ik vind voetbal oprecht niet leuk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die verzieken het voor iedereen!
Ik kan echt genieten van een gezellige voetbalmiddag met vrienden bij iemand thuis. Bitterballen en bier erbij
Daar verdwijnt mijn ideaalbeeld van jouquote:Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. En ik niet, wanr ik vind voetbal oprecht niet leuk.
Maar ik ben geen albinoquote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan heb je zo'n albino huidtype
Wij hadden vandaag best samen voetbal kunnen kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn ideaalbeeld van jou
dunno.. echt boeiend is hij nog nietquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verboeking van de game?
Ik ben wit, ik blijf wit. Ik kan 2 weken met mn reet in spanje zitten, terugkomen en dan vragen mensen aan me wanneer ik op vakantie gaquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar ik ben geen albino
Is gewoon kut, als je het nog niet ziet doet het al pijn, en als je het ziet is het niet te harden.
Oh en als ik niet oppas krijg ik allemaal blaasjes op mn rug die jeuken als een malle, dat is nog erger dan de pijn. Jeuk is zo ziekmakend
ja misschien moet je eens een boek ook echt UITlezenquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dunno.. echt boeiend is hij nog niet
Ik heb andere kwaliteitenquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar verdwijnt mijn ideaalbeeld van jou
U heeft 34 levens en gaat de hoek in.quote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verboeking van de game?
je wilt niet weten hoeveel boeken ik al verslonden hebquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja misschien moet je eens een boek ook echt UITlezen
Je scoort weer puntenquote:Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb andere kwaliteiten![]()
Overigens zou ik mijn vriend zijn voetbal gunnen hoor. En meekijken als hij dat vraagt. Zo ben ik dan weer wel
1x in Spanje geweest, niet snel weer, smeren met ziek hoge factor, nog verbranden dus vooral binnen zitten met de airco aan.quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben wit, ik blijf wit. Ik kan 2 weken met mn reet in spanje zitten, terugkomen en dan vragen mensen aan me wanneer ik op vakantie ga![]()
Als ik al rood word dan is dat 1 dag vuurrood, 1 dag lichtrood en dan hoppa gewoon weer wit
ja maar ik heb het over lezen voordat je ze verslindquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel boeken ik al verslonden heb
Laatste dag spanje op een reflecterend luchtbedje in het zwembad gedobberd. Vuurrood en echt goed verbrand de bus in terug naar huis. Stapte in Dordrecht de bus uit en het eerste dat mn ex-schoonouders zeiden was: goh heb jij de hele vakantie in de hotelkamer gezeten je ziet zo wit?quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1x in Spanje geweest, niet snel weer, smeren met ziek hoge factor, nog verbranden dus vooral binnen zitten met de airco aan.
's avonds is het wel leuk, maar overdag wil je ook wat
quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar ik heb het over lezen voordat je ze verslind
zucht* schoonouders....quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste dag spanje op een reflecterend luchtbedje in het zwembad gedobberd. Vuurrood en echt goed verbrand de bus in terug naar huis. Stapte in Dordrecht de bus uit en het eerste dat mn ex-schoonouders zeiden was: goh heb jij de hele vakantie in de hotelkamer gezeten je ziet zo wit?
Geen last meer vanquote:
naar huisgaan omdat je verbrand bentquote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste dag spanje op een reflecterend luchtbedje in het zwembad gedobberd. Vuurrood en echt goed verbrand de bus in terug naar huis. Stapte in Dordrecht de bus uit en het eerste dat mn ex-schoonouders zeiden was: goh heb jij de hele vakantie in de hotelkamer gezeten je ziet zo wit?
quote:
ja zelf voetballen isquote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan zelf overigens goed voetballen, wel
Hehe, verga je dan niet van de pijn als je zo rood bent?quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste 10 uur in de bus waren dan ook rampzalig maar een natte handdoek hielp welquote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hehe, verga je dan niet van de pijn als je zo rood bent?
Zodra ik maar iets roze kleur ga ik echt stuk.
En m'n pijngrens licht echt niet laag.
Dat staat er toch niet?quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
naar huisgaan omdat je verbrand bent
Snap je zelf wel wat je zegt? Ik niet namelijkquote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volledige voogdij over je chimeids?
je hebt toch een dochterquote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste 10 uur in de bus waren dan ook rampzalig maar een natte handdoek hielp wel
[..]
Dat staat er toch niet?
[..]
Snap je zelf wel wat je zegt? Ik niet namelijk
Ze heeft een kale breakdancende zoonquote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt toch een dochter?
Bam dat is een lekkere paalquote:
Niet ook!quote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een chimeid had? ook een chiboy dus kennelijk die breakdanced
was het moeilijk te accepteren dat hij bi was?quote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet ook!
Ik heb alleen een stoere B-Boy
Ha Ha Haquote:Op zondag 24 april 2011 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was het moeilijk te accepteren dat hij bi was?
Mag je wel meer foto's van sturen hoorquote:
ben je sjaggie vandaagquote:Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ha Ha Ha
[..]
Mag je wel meer foto's van sturen hoor
Daarom ben ik zo geil natuurlijk!! Ik moet ongesteld worden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben je sjaggie vandaag
mijn vriendin ook al, alle vrouwen tegelijk bijna ongesteld ofzo
Maar pas je in je eentje op je kidsquote:Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo geil natuurlijk!! Ik moet ongesteld worden.
Verdomme
Ik heb 1 kind en ja ben gewoon alleenstaande moeder. Niks mis mee toch?quote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar pas je in je eentje op je kids?
nee, ben gewoon benieuwd hoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 kind en ja ben gewoon alleenstaande moeder. Niks mis mee toch?
lijkt me een leuk planquote:Op zondag 24 april 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 6-7 een uurtje hardstyle doen?
Je staat erop!quote:Op zondag 24 april 2011 17:09 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 6-7 een uurtje hardstyle doen?
Een dwingend antwoordquote:
Draak is leuk maar ik vind het ook wel leuk om dj's op het rooster te hebbenquote:
Vind ik zelf ook leuker, mis mn mic wel icm SAM, dat is toch leuker en interactiever.quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draak is leuk maar ik vind het ook wel leuk om dj's op het rooster te hebben
Hossel dat dan eensquote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook leuker, mis mn mic wel icm SAM, dat is toch leuker en interactiever.
Mja maar dan moet ik mn pc opnieuw installeren denk ik, krijg SAM gewoon niet meer aan de praatquote:
Kan ik niet jonge!!quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef Zokunen het volgende:
Oh en hups voeg die 3 mashups die ik had geupload eens toe aan de draak
Nou en, doe het toch maarquote:
Ok, donequote:
Ff hopen dat koelkast nog voor 6 uur op zn msn kijktquote:
Waarom is er maar 1 persoon die dat kan fixen?quote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ff hopen dat koelkast nog voor 6 uur op zn msn kijkt
ik dacht dat het er 5 waren ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is er maar 1 persoon die dat kan fixen?
Omdat Draak bij hem thuis staat/draaitquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is er maar 1 persoon die dat kan fixen?
5 die een dj of ghost kunnen kicken.. 1 iemand die draakje aan/uit kan zetten en er muziek in kan zettenquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht dat het er 5 waren ofzo
Nee dat zijn mensen die kunnen kicken. Maar Draak kicken is hell. Die reconnect zo teringsnel dat is niet te doenquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht dat het er 5 waren ofzo
Dat neemt vast veel stroomquote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Draak bij hem thuis staat/draait
* onlogisch twist meequote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat twisten!!
* Huppelmuts trekt onlogisch mee
Klopt.quote:
Dat was gezelligquote:
Hier kunnen we ook op twisten!!quote:
wat maakt dat uit?quote:Op zondag 24 april 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Daarom baalt koelkast ook altijd als mensen 's avonds zeggen dat ze tot 1:00 gaan draaien en dan stiekem tot 3 of zelfs 4 doorgaan. Staat wel den draak de hele tijd voor jan lul aan
quote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef 129383 het volgende:
@Krankjorum
je hebt geen leven......
29700 posts
Oh werkelijkquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef 129383 het volgende:
@Krankjorum
je hebt geen leven......
29700 posts
c-c-c-c-c-c-c-c-combobreakerquote:
en ik heb er zelfs nog meer omfggggggquote:Op zondag 24 april 2011 17:33 schreef 129383 het volgende:
@Krankjorum
je hebt geen leven......
29700 posts
Baggerquote:
Ik ben al 3 jaar doodquote:Op zondag 24 april 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bagger![]()
* Knetterkrankjorum voelt zich gekwetst![]()
Okquote:Op zondag 24 april 2011 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Bier & Tieten.
Kom op dames. We willen tieten zien
En vliegeren is zo simpelquote:Op zondag 24 april 2011 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Die gast met zn vlieger is echt zo vermakelijk!!
Gaat ie de vlieger weer neerleggen loopt ie een heel stuk pakt touwtje op, hoopt dat ie de vlieger de lucht in krijgt en dat herhaalt ie dus nu al 20 minuten
Je zal het wel verdient hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ben gister gebeten door een hond
Als je hem de lucht in hebt wel.quote:
Gekwetst, gekwetst... details.quote:
Ik hou al opquote:
QFTquote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gekwetst, gekwetst... details.
Hoor onz-radio. We willen tieten zien. Dus hup pak die cam en uploaden maar
Ik pakte meestal juist te veel wind, *knap* weg vlieger.quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hem de lucht in hebt wel.
Maar hij staat ook tussen de bomen. Hoe lang moet het duren voor je doorhebt dat daar weinig wind is
Na er diep over nagedacht te hebben.. overleg met mijn innerlijke ik heb gevoert... hebben wij besloten dat wij dat maar niet doenquote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik zat leuk te spelen met de hondquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou al op![]()
Maar vertel? Waarom gebeten?
EVEN AAN MN MOEDER VRAGENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
IK ZWEER JE DAT ZE DAT ZEIIIIIIII
ZE LACHTE ER NIET EENS BIJJJJJJJJJJ
Ga die jonge ff helpen danquote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je hem de lucht in hebt wel.
Maar hij staat ook tussen de bomen. Hoe lang moet het duren voor je doorhebt dat daar weinig wind is
Ik heb gisteren nog tieten in het topic gegooid.quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een tegenvallerquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Na er diep over nagedacht te hebben.. overleg met mijn innerlijke ik heb gevoert... hebben wij besloten dat wij dat maar niet doen
gevoerdquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Na er diep over nagedacht te hebben.. overleg met mijn innerlijke ik heb gevoert... hebben wij besloten dat wij dat maar niet doen
Het credo = the more, the betterquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog tieten in het topic gegooid.![]()
Dat was niet voldoende?
het is leven is niet altijd feestquote:
Nou ja wat een kreet om aandacht zegquote:
Het schijnt dat ik erwtjes heb dus helaas als je meer wilt kan ik je daar niet mee helpenquote:
quote:
of een garpquote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja wat een kreet om aandacht zeg
Het leven is wel mooiquote:Op zondag 24 april 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is leven is niet altijd feest
Misselijke grap!quote:
Blijkbaar, maar je staat niet alleenquote:
Het is een gave hequote:
Niet slecht, maar ongelijk.quote:
dat zijn de meeste tieten schatquote:
Neuh, maar bij kwijlpics moet het perfect zijnquote:
Niet bij kwijlpics!quote:Op zondag 24 april 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zijn de meeste tieten schat
Dat is echt te grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |