Ja is niet normaalquote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
OT: hier moet ik dus echt om huilen hoe zielig is dit een kat in een glasbak gooien. check.
hier ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Grappig mijn Jip gaat af en toe naar de tv als hij Secredo hoort piepen of blaffen. "Stoute hond" of "foei", dan kijkt hij en kijkt met schuine kop. Secredo heeft dus een harige fan hier.
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet hequote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef bixs het volgende:
Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim
Euro 31.238,00 Sharon
Euro 19.223,00 Philip
Euro 7.500,00 Karim
Euro 6.000,00 Monique
Euro 4.250,00 Joanna
Euro 1.250,00 Gerard
Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
maar weeten we wat Segredo zijn geheim is?
Overlopertquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
Neeeeeeeeee hier stonden geen streamverslagen!quote:
Maar NL was erger geweestquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
quote:Op zondag 24 april 2011 15:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu weet ik wat ik vergeten ben toen ik de zon in ging... Me volledig op te tutten en me lippen te stiften..
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet he
Ja van Sharon moest ie zitten deed ie ook netjes, maar dan gaat Mo hem weer roepen !quote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.
quote:Sharon en Joanna liggen lekker ontspannen op het luchtbed. Philip en Karim zitten ondertussen een plannetje te bekokstoven. De twee boeven willen de dames laten schrikken. Ze lopen naar de zwembadrand toe en tellen af. 1,2,3! Met een bommetje zorgen ze ervoor dat de dames helemaal nat worden. Philip vraagt in het water direct een kusje aan de geïrriteerde Joanna.Meisjes plagen, zoentjes vragen blijkt dus ook van toepassing in het Huis der Geheimen.
Door dit soort dingen begin ik af te haken.. Voel me dan totaal niet tot de doelgroep behoren.. Dus niet te veel op de site lezen. Die kinderachtige toestanden in Portugal is al meer dan genoegquote:
dat is de huidige echte wereld he??ik ik ik ik.....quote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
OT: hier moet ik dus echt om huilen hoe zielig is dit een kat in een glasbak gooien. check.
Ja en zelfs Phillip vindt het smerig om bij haar te liggen met al die make-up smurrie op dr smoel. Ze smeren gewoon alles over elkaar heen en dan gaan ze douchen, hoe vies en slechtquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
Mo merkt dat haar huid slechter wordt. Ja, vind je het gek? Met make-up naar bed en 's ochtends een make-updoekje gebruiken en dan de volgende laag aanbrengen. Pak eens een douche, vies mens.
wat dacht je van veel zuipen...negatief denken,veel huilen..en alleen hamburgers en pasta eten??net zo lekker voor je huid..quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
Mo merkt dat haar huid slechter wordt. Ja, vind je het gek? Met make-up naar bed en 's ochtends een make-updoekje gebruiken en dan de volgende laag aanbrengen. Pak eens een douche, vies mens.
Ja preciesquote:Op zondag 24 april 2011 15:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van veel zuipen...negatief denken,veel huilen..en alleen hamburgers en pasta eten??net zo lekker voor je huid..
Achja, zelfkennis heeft Joanna soms wel, gevoel voor humor heeft ze echt totaal niet.quote:
taart verstoppen, is ook zo leuk.. en vooral mo ligt helemaal in een deuk :Squote:Op zondag 24 april 2011 15:48 schreef beequeen het volgende:
Bedelen om kusjes, hoe sneu kun je zijn.
Dolletjes.quote:Op zondag 24 april 2011 15:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
taart verstoppen, is ook zo leuk.. en vooral mo ligt helemaal in een deuk :S
Ma? of Maik??quote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef Diamonds28 het volgende:
Ma en ik zijn er nu definitief achter dat die Mo serieus niet spoort en dat ze toch echt een stoornis heeft
Dat agressieve fanatisme van haar vind ik ook eng. Zelfs bij een lullig spelletje waar niets valt te verdienen reageert Mo abnormaal hyper. En de verongelijktheid en frustratie in haar stem dan als ze dreigt te verliezen. Brrrrrquote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef Diamonds28 het volgende:
Ma en ik zijn er nu definitief achter dat die Mo serieus niet spoort en dat ze toch echt een stoornis heeft
En dat wordt uitvergroot nu er zoveel minder mensen zijn. De enige normale mensen die er wonen daar zijn Karim en Gerard. Sharon hobbelt ook maar mee met Jo en Mo, die is zogenaam zo sterk, maar niks is minder waarquote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat agressieve fanatisme van haar vind ik ook eng. Zelfs bij een lullig spelletje waar niets valt te verdienen reageert Mo abnormaal hyper. En de verongelijktheid en frustratie in haar stem dan als ze dreigt te verliezen. Brrrrr
Vaker zelfs, maar ze lieten alleen Karim zien..?quote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef Chuckster het volgende:
Missie mislukt
Jo heeft 2x zelf gegeten
Ja, maargoed, haar moeder is de minnares van Koning Alphons, dus ze geniet enige onschendbaarheidquote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Vaker zelfs, maar ze lieten alleen Karim zien..?
Yep Karim is de schuldigequote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Krijgt Karim nu de schuld? Het was goffer de goffer Djoon die dronk.
zat er niet eens beeld tussen van drinkende Jo, x2? :Squote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Uiteraard niet.quote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zat er niet eens beeld tussen van drinkende Jo, x2? :S
Dit dus, jij hebt er zelfs een filmpje van. Kut hokje.quote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Flashbox het volgende:
ze laten beelden van Karim zien dat hij eet, Joanna wordt weer in bescherming genomen. vieze oplichters
Ja, precies Djoon dronk iig 2 (misschien 3) keer. Flashbox heeft er nog filmpjes van geplaatst. En nu laten ze alleen Karim zien die eet. En Djoon roept het hardst:oooh Karim.quote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
het zal niet de eerste x zijn dat ze karim naaitquote:Op zondag 24 april 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
Wat een nonsens!!! Zakken hooi!! Weer Jo in bescherming nemen! Karim kon er niks aandoen, de missie was al mislukt.
Dat Jo zich maar kapotschaamt dat ze dit laat gebeuren. Iemand anders voor jouw fouten op laten draaien.
Gistermiddag volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Flashbox het volgende:
Van wanneer waren die beelden nu van Karim dan.
Brieven schrijven naar Flop5quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Lutte het volgende:
Tijd om Net 5 aan te schrijven met de caps en linkjes naar de filmpjes?
toen hij gister middag kwakamole(haha) maakte!quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Flashbox het volgende:
Van wanneer waren die beelden nu van Karim dan.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Diamonds28 het volgende:
ben het met julllie eens dat de missie ook was mislukt met Jo maar heel misschien was dit momentje van Karim eerder dan het momentje met Jo![]()
Noch de laatste.quote:Op zondag 24 april 2011 16:08 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
het zal niet de eerste x zijn dat ze karim naait
Is dit aan te tonen mbv. caps/filmpjes?quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Diamonds28 het volgende:
ben het met julllie eens dat de missie ook was mislukt met Jo maar heel misschien was dit momentje van Karim eerder dan het momentje met Jo![]()
Ja ze bezuinigen op alles. Zie alleen maar dat lullige bingo-setje en dat vreselijk sjieke roulette spel. Het is allemaal te knullig voor woorden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Als ik Sharon was zou ik woedend zijn. Haar kluis loopt behoorlijk leeg zo. Fuckers.
Weet het ook bijna zeker.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
volgens mij was het drinken op de bank van jo eerder, maar weet het niet 100% zeker
volgens mij ook!quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
volgens mij was het drinken op de bank van jo eerder, maar weet het niet 100% zeker
KLOPT nu kan Sharon beetje boos worden op Karimquote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Flashbox het volgende:
ze laten beelden van Karim zien dat hij eet, Joanna wordt weer in bescherming genomen. vieze oplichters
ik dacht eten en drinken, maar zal dat dan wel verkeerd gehoord hebben als het niet zo isquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
de stem zei volgens mij duidelijk dat het ging om voedsel en niet om drinken
kijk maar terug want daar heb ik namelijk extra opgelet dat de stem dat net zeiquote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik dacht eten en drinken, maar zal dat dan wel verkeerd gehoord hebben als het niet zo is
Dus eigenlijk moeten we Karim bashen?quote:
En kunnen ze er weer een leuk item van maken voor de daily.quote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
KLOPT nu kan Sharon beetje boos worden op Karim
maar het ging toch over voeren en niet drinken? Dat de bewoners elkaar lieten drinken door een rietje vond ik al zo raarquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
ja zoiets!quote:Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we Karim bashen?
KUT KARIM, stomme lul, dit is niet de eerste keer dat je Djoon naait![]()
![]()
Dus..
Ja doei, echt niet. Eten èn drinken. Maar goed, ik maak me weer veel te druk om deze shitzooi.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
datquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
De bewoners zelf waren daar i.i.g. wel van overtuigd.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, echt niet. Eten èn drinken. Maar goed, ik maak me weer veel te druk om deze shitzooi.
Klopt hoor BQ.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, echt niet. Eten èn drinken. Maar goed, ik maak me weer veel te druk om deze shitzooi.
Zo vuil dit! Jo komt overal mee wegquote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk was het in eerste instantie eten en drinken, maar als ze de regels zouden veranderd was Jo onschuldig. En dat doen ze nogal graag, regels veranderen ten behoeve van Jo.
Dank je wel voor het opzoeken.quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef Urb het volgende:
Klopt hoor BQ.![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2918/Voeren?show=video
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
Waarschijnlijk was het in eerste instantie eten en drinken, maar als ze de regels zouden veranderd was Jo onschuldig. En dat doen ze nogal graag, regels veranderen ten behoeve van Jo.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:17 schreef patrick37 het volgende:
ik KOTS van dat net5!
dat vieze smerige ongelofelijke voortrekken van die blonde snollebol,ik word er zo boos om
het is toch GVD niet te geloven,maar ik snap die medebewoners ook niet hoor
ik had allang in opstand gekomen,en als ze dan niet hadden geluisterd,was ik weggeweest
dat accepteer je toch niet allemaal!
Ik snap er ook geen drol van, zou bijna gaan geloven in Bart's theorie dat ze mee moeten spelen voor een zak geld maar ik kan toch echt niet geloven dat een Karim of Gerard daar voor zal vallen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef patrick37 het volgende:
snappen jullie nou dat al die anderen het zomaar pikken hoe die domme blonde doos zo wordt voorgetrokken?
ja dat klopt maar net op de rode bank zei de stem alleen voedsel dus hebben ze inderdaad het veranderdquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef patrick37 het volgende:
snappen jullie nou dat al die anderen het zomaar pikken hoe die domme blonde doos zo wordt voorgetrokken?
In het voordeel van Joquote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef little_me het volgende:
[..]
ja dat klopt maar net op de rode bank zei de stem alleen voedsel dus hebben ze inderdaad het veranderd
Ja, want "de kijker heeft de ste-hem" toch?quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
Ze doen er niets aan, WE moeten er iets aan doen.......
Ik ben benieuwd hoe de Joanna-aanbidders zich hier weer gaan uitlullen in de reacties op dat artikel. Ik gok op de nu al legendarische " Jullie zijn gewoon jaloers en anders kijk je toch lekker niet meer!?!"quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
Van de sst site:
Goede voeding
24 april om 16.11
Missie geslaagd?
De Stem begint zijn verhaal: Jullie moesten elkaar voeden. Deze missie is De Stem maakt zijn zin niet af en de bewoners krijgen beelden te zien. Op het beeldscherm is te zien dat Karim een ei zelf in zijn mond stopt en opeet. De missie is dus mislukt. Er wordt wederom 5.000 euro uit de kluis van Sharon gehaald. Sleutel nummer acht is nu ook afgekocht.
ik denk meer aan Brammetjequote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef patrick37 het volgende:
Knagsje,ik zou willen dat WE er iets aan konden doen
ik weet het;het is maar een tv programma,maar ik vind dit zo schaamteloos
ik heb dit echt nog nooit gezien,een deelnemer aan een spel die zo ENORM wordt voorgetrokken
het is TE bizar voor woorden
wie weet wat voor RTL boulevard?
heeft allemaal echt geen zin!quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja, want "de kijker heeft de ste-hem" toch?
waar ze overigens wel gelijk in hebben! jo isquote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de Joanna-aanbidders zich hier weer gaan uitlullen in de reacties op dat artikel. Ik gok op de nu al legendarische " Jullie zijn gewoon jaloers en anders kijk je toch lekker niet meer!?!"![]()
![]()
![]()
Ik leef met je mee hoor, ik had allang die teringkop van der romp geslagen....quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef patrick37 het volgende:
Urb,weet je wat ik zou willen weten
wie in godsnaam die blonde kuth... leuk vindt?
ik snap niet dat er mensen zijn die zich NIET irriteren aan iemand die zo ongelofelijk zelfingenomen
is
verassend hé?quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Candyfreak het volgende:
Het staat zeker ook al vast dat Jo wint.
Dat werd de koude douche, waarna de dames als revanche weer de taart gingen verstoppen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef knagsje het volgende:
en waar is de sanctie voor Jo door een ei op zijn oog te gooien?
doe is dan???quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Ik wil wel een paasboodschap voor Jo inspreken...
Met veel hel en verdoemenis zeker??quote:Op zondag 24 april 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Ik wil wel een paasboodschap voor Jo inspreken...
dat heb ik dan even gemist is zeker geen filmpje van?quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef knagsje het volgende:
scroll ff terugquote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef little_me het volgende:
[..]
dat heb ik dan even gemist is zeker geen filmpje van?
Op wie zijn oog?quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef knagsje het volgende:
En klagen heeft ook geen zinquote:
Dat ja..quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Diamonds28 het volgende:
73 procent zegt genoeg toch????quote:
van gerard en hij was er helemaal niet blij me, deed flink zeer zei hijquote:
Dat blijft mij ook verbazen, hoewel het ook weer niet zo gek is als je de officiele SST site & Daily's bekijkt en de hoeveelheid zend-tijd die er aan Joanna besteed word, en de manier waarop.quote:Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef patrick37 het volgende:
Urb,weet je wat ik zou willen weten
wie in godsnaam die blonde kuth... leuk vindt?
ik snap niet dat er mensen zijn die zich NIET irriteren aan iemand die zo ongelofelijk zelfingenomen
is
Als ze slim waren geweest hadden ze helemaal niet gesmst, ben benieuwd wat 100% stemmen voor Joanna opgeleverd zou hebben. Maarja als je echt echt fan bent in naief genoeg om te denken dat het zin heeft... Tsjaquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef waterkant het volgende:
[..]
73 procent zegt genoeg toch????
boodschap is duidelijk!
arme laurafans... die voor de kat zijn k hebben gesmst
juistum vooral die aandacht voor alle kleding!... is dat echt voor niks????quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En klagen heeft ook geen zinEr wordt een TV programma gemaakt en de redactie bepaalt hoe dat gebeurt
![]()
Neemt niet weg dat ik Jo een vreselijk kutwijf vindt en de commercie rond die trut te idioot voor woorden.
http://www.secretstory.nl/nieuws/2979/+Payback!+quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef little_me het volgende:
[..]
dat heb ik dan even gemist is zeker geen filmpje van?
Sharon wilde zelfs dat Karim haar terugbetaalde ....quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon is niet mijn favoriet (soms vind ik haar heel oké, soms irritant), maar ik vind wel dat ze dit weer goed en sportief opneemt. Kan je nagaan hoe Mo hier over geklaagd gehad: Ze moeten ook altijd mij hebben![]()
Of Laura, die had nog minstens twintig keer gezegd hoeveel geld het haar wel niet gekost had.
Alsof ze dat serieus meende...quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Sharon wilde zelfs dat Karim haar terugbetaalde ....
Ja, volgens mij gaan ze friet eten.quote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom aardappelen schillen ik lees er niks over op ss site. Is dat gewoon voor het eten?
precies!quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik heel veelquote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef IamCurious het volgende:
[..]
dat kan ook voor de grap zijn.. Karim heeft ook een volle kluis en zijn geheim nog!quote:Op zondag 24 april 2011 16:33 schreef IamCurious het volgende:
[..]
Vanaf nu mogen jullie zelf geen eten of drinken meer nemenquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
Nee, ze zegt nu net alweer dat ze echt niet boos is en ze lachen er samen gezellig om, zo sportief weer en dat terwijl ze beiden genaaid zijn.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vanaf nu mogen jullie zelf geen eten of drinken meer nemen
neem van mij aan dat ze het meende!quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat kan ook voor de grap zijn.. Karim heeft ook een volle kluis en zijn geheim nog!
Bij Sharron kan ik niet altijd goed horen of het een grapje is of niet.. Intonatie is dan hetzelfde!
Al is ze echt een beetje boos, ze zal er denk ik niet nog wekenlang op terugkomen denk ik. Terwijl Laura bijv. wel wekenlang bleef mauwen over verloren geld. En om over Mo maar niet te beginnen, die kan echt niets loslaten.quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat kan ook voor de grap zijn.. Karim heeft ook een volle kluis en zijn geheim nog!
Bij Sharron kan ik niet altijd goed horen of het een grapje is of niet.. Intonatie is dan hetzelfde!
quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Vanaf nu mogen jullie zelf geen eten of drinken meer nemen
Ekster-doos zelfsquote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef beequeen het volgende:
LOL, Geer over het exitdoosje van Djoon.
Ja, dat denk ik ook wel. Maar ach, iemand heeft gegeten of gedronken.....en dus is nu Sjer 5K kwijt. Daar ging het spel om toch.....quote:Op zondag 24 april 2011 16:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Al is ze echt een beetje boos, ze zal er denk ik niet nog wekenlang op terugkomen denk ik. Terwijl Laura bijv. wel wekenlang bleef mauwen over verloren geld. En om over Mo maar niet te beginnen, die kan echt niets loslaten.
Edit: Hoor Sharon net heel lief tegen Karim zeggen: Ik ben niet boos, hoor.
Oh, verstond ik het toch goed. Ik lig altijd in en deuk om zijn subtiele hints.quote:
en wat is dat mormel lelijk zegquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef Candyfreak het volgende:
Jo heeft weer eens haar eigen prive cam
Zal ze snappen dat ze haar nu allemaal voor gek zetten?quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, verstond ik het toch goed. Ik lig altijd in en deuk om zijn subtiele hints.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
En zonder acteeropleiding; Karim en Geer kunnen wél presenteren!
Ja dat stangen van de anderen en die ironie vind ik ook errug grappig. Vooral als de anderen er serieus op ingaan en hen de ironie totaal ontgaat.quote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, verstond ik het toch goed. Ik lig altijd in en deuk om zijn subtiele hints.
Hun zijn bazenquote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef PoezeligDing het volgende:
En zonder acteeropleiding; Karim en Geer kunnen wél presenteren!
Gerardquote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gerard heeft het "Let op bordje" gewonnen" Joanna lijkt er niet zo blij mee maar doet alsof het haar totaal niet boeit.![]()
Hoe toepasselijk!quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef Urb het volgende:
Awww Flipje heeft het " Niet zelf eten bordje " voor z'n baasje gewonnen heeft.![]()
En nu wilt ie gaan dammen met Mo, maar het mag niet want hij moet kroeluhhhhhh
Echt, om kotsmisselijk van te worden. Moet ze niet poetsen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef PoezeligDing het volgende:
'Oh ik dacht jij kwam kroelen na het aardappelschillen'![]()
Ik ben van niemand 'fan'.quote:Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef waterkant het volgende:
toch.....
je kunt je er wel over opwinden, zin heeft het niet!
ok ik ga nu ff de kerkschoenen aantrekken van Laura...(![]()
)
van wie je ook fan bent, en wie je ook leuk vindt,... invloed is er niet!
niet met stemmen, niet met emails, niet met niks...
er is een god... en dat is de stem! regie script!
Ja tis zondag, ze weet wel, de dag voordat ze mogen gaan nomineren...quote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, om kotsmisselijk van te worden. Moet ze niet poetsen?![]()
![]()
Omgquote:Op zondag 24 april 2011 16:45 schreef Urb het volgende:
[..]
En Joanna vind het serieus nog romantisch ook!![]()
Omdat hoogbegaafd.quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Mo zegt dat ze in de eerste polls ver voor stond. Hoe weet ze dat?
Ik zat ook al te denken.quote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Edit: dat kan ze sowieso niet weten. Ze is nog nooit genomineerd.
Ben ook van niemand Fan. Ik vind alleen de ene bewoner vermakelijker dan de ander. En sommige een stuk sympathieker en aangenamer om naar te kijken dan anderen.quote:
ik ga je plagen hoorquote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef Candyfreak het volgende:
Meisjes plagen
24 april om 14.43
Zoentjes vragen.
Sharon en Joanna liggen lekker ontspannen op het luchtbed. Philip en Karim zitten ondertussen een plannetje te bekokstoven. De twee boeven willen de dames laten schrikken. Ze lopen naar de zwembadrand toe en tellen af. 1,2,3! Met een bommetje zorgen ze ervoor dat de dames helemaal nat worden. Philip vraagt in het water direct een kusje aan de geïrriteerde Joanna. Meisjes plagen, zoentjes vragen blijkt dus ook van toepassing in het Huis der Geheimen.
Het is toch meisjes plagen kusjes vragen?
Morgen komt er misschien wel weer een brief, dat Ian zich niet lekker voelt ofzo. Of Buddha.quote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja tis zondag, ze weet wel, de dag voordat ze mogen gaan nomineren...
Iemand met 2 keer een borstvergroting en opgespoten lippen noem ik geen meisje meer maar een ....quote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef Candyfreak het volgende:
Meisjes plagen
24 april om 14.43
Zoentjes vragen.
Sharon en Joanna liggen lekker ontspannen op het luchtbed. Philip en Karim zitten ondertussen een plannetje te bekokstoven. De twee boeven willen de dames laten schrikken. Ze lopen naar de zwembadrand toe en tellen af. 1,2,3! Met een bommetje zorgen ze ervoor dat de dames helemaal nat worden. Philip vraagt in het water direct een kusje aan de geïrriteerde Joanna. Meisjes plagen, zoentjes vragen blijkt dus ook van toepassing in het Huis der Geheimen.
Het is toch meisjes plagen kusjes vragen?
Ze moet naar een kliniek.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken.
Ze draait door.
van Maik toen ze samen in geheime kamer sliepenquote:Op zondag 24 april 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Edit: dat kan ze sowieso niet weten. Ze is nog nooit genomineerd.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef Urb het volgende:
Oh men, ik geniet weer van Gerard & Karim, wat een helden.![]()
![]()
Barbie!quote:Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand met 2 keer een borstvergroting en opgespoten lippen noem ik geen meisje meer maar een ....
U is mildquote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Barbie!Een stomme, achterbakse Barbie!
quote:Op zondag 24 april 2011 16:50 schreef Urb het volgende:
Oh men, ik geniet weer van Gerard & Karim, wat een helden.![]()
![]()
Hele discussies over ekster-dozen en waarom dingen afgeplakt zijn enzo.quote:
Hun zijn samen echt altijd leukquote:Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Hele discussies over ekster-dozen en waarom dingen afgeplakt zijn enzo.![]()
Nu gaan ze blijkbaar alle rietjes verstoppen in de kluis, omdat ze denken dat iedereen die wil hebben voor de ekster-dozen"![]()
![]()
Oh noes!quote:Balen als een stekker
24 april om 16.29
Karim voelt zich rot.
De bewoners praten na over de mislukte voedermissie. Karim baalt: Ik voel me echt rot. Het mag de pret gelukkig niet drukken. Gerard vond de missie zelfs heel erg leuk om uit te voeren. Chefkok Karim is ook een persoon die vaak even proeft of het eten wat hij maakt lekker is, en daardoor was het extra lastig voor hem. Helaas had De Stem het gezien. Hij stond recht voor een camera toen het gebeurde.
Hun 2 zorgen altijd voor vermaak.quote:Op zondag 24 april 2011 16:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
Geer en Karim hebben weer snode plannen.
Wiequote:Op zondag 24 april 2011 17:03 schreef mootie het volgende:
Kan iemand dan ook opschrijven wat er nou zo leuk is aan wat ze bespreken?
quote:Op zondag 24 april 2011 17:02 schreef Urb het volgende:
Hahahaha, Karim: "wie het laagste gooit" en bam Joanna gooit 6 en is not amused.![]()
Kben gelijk wakkerquote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Ik schrok me dood. Opeens dat liedje door me speakers
Precies en kan ook prachtige Fado's zingen,quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Beter dan die Top40 meuk die soms gedraaid wordt als ze in een slaapkamer moeten verblijven
En toch mis ik die verplichte ochtend-gymastiek-uurtjes.quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Beter dan die Top40 meuk die soms gedraaid wordt als ze in een slaapkamer moeten verblijven
En "Dennis is ( nouja inmiddels wasquote:Op zondag 24 april 2011 17:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wansmaak verkoopt beter in haar ogen.
Ze gaat los!quote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef angeljacky het volgende:
Geweldig hoe Mo ook zo aan t genieten is![]()
![]()
Ze verpest het echt voor iedereen. Labiel kutwijf.quote:
Een heel zwembad vol.quote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef MargrietV het volgende:
Mo gaat zo janken zoals ze nog nooit gejankt heeft, kun je op wachten,
Laag gaan geen aandacht meer aan besteden,.geniet van de muziek..oeh like a virgin...quote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef MargrietV het volgende:
wacht maar tot Maandag als ze genomineerd wordt, dan vind ze het allemaal heel gemeen en snapt ze er niks meer vanquote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef MargrietV het volgende:
Titel klopt nietquote:
Eten en drinken, luister het filmpje waarin de missie bekend wordt gemaakt er maar op na.quote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Titel klopt niet
Alleen eten was verboden geloof ik, en daarnaast gebeurde dit eerder dan dat Jo de fout in ging, dus..
Get yoyur facts straight.quote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Titel klopt niet
Alleen eten was verboden geloof ik, en daarnaast gebeurde dit eerder dan dat Jo de fout in ging, dus..
Deze of de vorige?quote:Op zondag 24 april 2011 17:35 schreef Selina het volgende:
Wel een lekker nummer inderdaad.Even opgezocht... Basia Bulat - Snakes and Ladders.
De vorige. Dat rustige nummer wat tussendoor kwam, waarvan Philip dacht dat het de 3J's waren.quote:
ja dat was mooiquote:Op zondag 24 april 2011 17:37 schreef Selina het volgende:
De vorige. Dat rustige nummer wat tussendoor kwam, waarvan Philip dacht dat het de 3J's waren.
Okay, idd mooi nr was datquote:Op zondag 24 april 2011 17:37 schreef Selina het volgende:
De vorige. Dat rustige nummer wat tussendoor kwam, waarvan Philip dacht dat het de 3J's waren.
Mooie plaatjes voor de Daily Jo-Show he, maar niet laten zien dat ze de rest van de dag in d'r bed heeft liggen rotten.quote:Op zondag 24 april 2011 17:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik moet altijd lachen om Jo als er muziek is, dan blijft ze aan haar haar zitten en liefst een zonnebril op, dan voelt ze zich heel seksie
ja en ze denkt ook nog dat ze sexy kan dansen <not>quote:Op zondag 24 april 2011 17:37 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik moet altijd lachen om Jo als er muziek is, dan blijft ze aan haar haar zitten en liefst een zonnebril op, dan voelt ze zich heel seksie
en Gerard en Karim over Maik praten enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Chuckster het volgende:
Proberen ze Mo nu mentaal te slopen trouwens? Met de muziek keuze?
Nog even Boyzone.quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Chuckster het volgende:
Proberen ze Mo nu mentaal te slopen trouwens? Met de muziek keuze?
zou een goede zijn. Gerard over zijn herinneringen,,,, trek om deze tijd altijd een kip uit elkaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |