Ja is niet normaalquote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
OT: hier moet ik dus echt om huilen hoe zielig is dit een kat in een glasbak gooien. check.
hier ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Grappig mijn Jip gaat af en toe naar de tv als hij Secredo hoort piepen of blaffen. "Stoute hond" of "foei", dan kijkt hij en kijkt met schuine kop. Secredo heeft dus een harige fan hier.
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet hequote:Op zondag 24 april 2011 15:25 schreef bixs het volgende:
Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim
Euro 31.238,00 Sharon
Euro 19.223,00 Philip
Euro 7.500,00 Karim
Euro 6.000,00 Monique
Euro 4.250,00 Joanna
Euro 1.250,00 Gerard
Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
maar weeten we wat Segredo zijn geheim is?
Overlopertquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
Neeeeeeeeee hier stonden geen streamverslagen!quote:
Maar NL was erger geweestquote:Op zondag 24 april 2011 15:29 schreef Poezewoes het volgende:
Mijn geheim is dat ik vanmorgen streamverslagen bij VOL heb gelezen!
quote:Op zondag 24 april 2011 15:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu weet ik wat ik vergeten ben toen ik de zon in ging... Me volledig op te tutten en me lippen te stiften..
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.quote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja die was ook dakloos maar twee dezelfde geheimen kan niet he
Ja van Sharon moest ie zitten deed ie ook netjes, maar dan gaat Mo hem weer roepen !quote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En hij is ook hoogbegaafd. Ik vind het echt een slim hondje.
quote:Sharon en Joanna liggen lekker ontspannen op het luchtbed. Philip en Karim zitten ondertussen een plannetje te bekokstoven. De twee boeven willen de dames laten schrikken. Ze lopen naar de zwembadrand toe en tellen af. 1,2,3! Met een bommetje zorgen ze ervoor dat de dames helemaal nat worden. Philip vraagt in het water direct een kusje aan de geïrriteerde Joanna.Meisjes plagen, zoentjes vragen blijkt dus ook van toepassing in het Huis der Geheimen.
Door dit soort dingen begin ik af te haken.. Voel me dan totaal niet tot de doelgroep behoren.. Dus niet te veel op de site lezen. Die kinderachtige toestanden in Portugal is al meer dan genoegquote:
dat is de huidige echte wereld he??ik ik ik ik.....quote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef meneertje1972 het volgende:
OT: hier moet ik dus echt om huilen hoe zielig is dit een kat in een glasbak gooien. check.
Ja en zelfs Phillip vindt het smerig om bij haar te liggen met al die make-up smurrie op dr smoel. Ze smeren gewoon alles over elkaar heen en dan gaan ze douchen, hoe vies en slechtquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
Mo merkt dat haar huid slechter wordt. Ja, vind je het gek? Met make-up naar bed en 's ochtends een make-updoekje gebruiken en dan de volgende laag aanbrengen. Pak eens een douche, vies mens.
wat dacht je van veel zuipen...negatief denken,veel huilen..en alleen hamburgers en pasta eten??net zo lekker voor je huid..quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
Mo merkt dat haar huid slechter wordt. Ja, vind je het gek? Met make-up naar bed en 's ochtends een make-updoekje gebruiken en dan de volgende laag aanbrengen. Pak eens een douche, vies mens.
Ja preciesquote:Op zondag 24 april 2011 15:41 schreef trollie67 het volgende:
[..]
wat dacht je van veel zuipen...negatief denken,veel huilen..en alleen hamburgers en pasta eten??net zo lekker voor je huid..
Achja, zelfkennis heeft Joanna soms wel, gevoel voor humor heeft ze echt totaal niet.quote:
taart verstoppen, is ook zo leuk.. en vooral mo ligt helemaal in een deuk :Squote:Op zondag 24 april 2011 15:48 schreef beequeen het volgende:
Bedelen om kusjes, hoe sneu kun je zijn.
Dolletjes.quote:Op zondag 24 april 2011 15:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
taart verstoppen, is ook zo leuk.. en vooral mo ligt helemaal in een deuk :S
Ma? of Maik??quote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef Diamonds28 het volgende:
Ma en ik zijn er nu definitief achter dat die Mo serieus niet spoort en dat ze toch echt een stoornis heeft
Dat agressieve fanatisme van haar vind ik ook eng. Zelfs bij een lullig spelletje waar niets valt te verdienen reageert Mo abnormaal hyper. En de verongelijktheid en frustratie in haar stem dan als ze dreigt te verliezen. Brrrrrquote:Op zondag 24 april 2011 15:51 schreef Diamonds28 het volgende:
Ma en ik zijn er nu definitief achter dat die Mo serieus niet spoort en dat ze toch echt een stoornis heeft
En dat wordt uitvergroot nu er zoveel minder mensen zijn. De enige normale mensen die er wonen daar zijn Karim en Gerard. Sharon hobbelt ook maar mee met Jo en Mo, die is zogenaam zo sterk, maar niks is minder waarquote:Op zondag 24 april 2011 15:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat agressieve fanatisme van haar vind ik ook eng. Zelfs bij een lullig spelletje waar niets valt te verdienen reageert Mo abnormaal hyper. En de verongelijktheid en frustratie in haar stem dan als ze dreigt te verliezen. Brrrrr
Vaker zelfs, maar ze lieten alleen Karim zien..?quote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef Chuckster het volgende:
Missie mislukt
Jo heeft 2x zelf gegeten
Ja, maargoed, haar moeder is de minnares van Koning Alphons, dus ze geniet enige onschendbaarheidquote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Vaker zelfs, maar ze lieten alleen Karim zien..?
Yep Karim is de schuldigequote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Krijgt Karim nu de schuld? Het was goffer de goffer Djoon die dronk.
zat er niet eens beeld tussen van drinkende Jo, x2? :Squote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
Uiteraard niet.quote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zat er niet eens beeld tussen van drinkende Jo, x2? :S
Dit dus, jij hebt er zelfs een filmpje van. Kut hokje.quote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Flashbox het volgende:
ze laten beelden van Karim zien dat hij eet, Joanna wordt weer in bescherming genomen. vieze oplichters
Ja, precies Djoon dronk iig 2 (misschien 3) keer. Flashbox heeft er nog filmpjes van geplaatst. En nu laten ze alleen Karim zien die eet. En Djoon roept het hardst:oooh Karim.quote:Op zondag 24 april 2011 16:05 schreef beequeen het volgende:
het zal niet de eerste x zijn dat ze karim naaitquote:Op zondag 24 april 2011 16:07 schreef Lutte het volgende:
Wat een nonsens!!! Zakken hooi!! Weer Jo in bescherming nemen! Karim kon er niks aandoen, de missie was al mislukt.
Dat Jo zich maar kapotschaamt dat ze dit laat gebeuren. Iemand anders voor jouw fouten op laten draaien.
Gistermiddag volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Flashbox het volgende:
Van wanneer waren die beelden nu van Karim dan.
Brieven schrijven naar Flop5quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Lutte het volgende:
Tijd om Net 5 aan te schrijven met de caps en linkjes naar de filmpjes?
toen hij gister middag kwakamole(haha) maakte!quote:Op zondag 24 april 2011 16:09 schreef Flashbox het volgende:
Van wanneer waren die beelden nu van Karim dan.
quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Diamonds28 het volgende:
ben het met julllie eens dat de missie ook was mislukt met Jo maar heel misschien was dit momentje van Karim eerder dan het momentje met Jo![]()
Noch de laatste.quote:Op zondag 24 april 2011 16:08 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
het zal niet de eerste x zijn dat ze karim naait
Is dit aan te tonen mbv. caps/filmpjes?quote:Op zondag 24 april 2011 16:10 schreef Diamonds28 het volgende:
ben het met julllie eens dat de missie ook was mislukt met Jo maar heel misschien was dit momentje van Karim eerder dan het momentje met Jo![]()
Ja ze bezuinigen op alles. Zie alleen maar dat lullige bingo-setje en dat vreselijk sjieke roulette spel. Het is allemaal te knullig voor woorden.quote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef beequeen het volgende:
Als ik Sharon was zou ik woedend zijn. Haar kluis loopt behoorlijk leeg zo. Fuckers.
Weet het ook bijna zeker.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
volgens mij was het drinken op de bank van jo eerder, maar weet het niet 100% zeker
volgens mij ook!quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
volgens mij was het drinken op de bank van jo eerder, maar weet het niet 100% zeker
KLOPT nu kan Sharon beetje boos worden op Karimquote:Op zondag 24 april 2011 16:06 schreef Flashbox het volgende:
ze laten beelden van Karim zien dat hij eet, Joanna wordt weer in bescherming genomen. vieze oplichters
ik dacht eten en drinken, maar zal dat dan wel verkeerd gehoord hebben als het niet zo isquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
de stem zei volgens mij duidelijk dat het ging om voedsel en niet om drinken
kijk maar terug want daar heb ik namelijk extra opgelet dat de stem dat net zeiquote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik dacht eten en drinken, maar zal dat dan wel verkeerd gehoord hebben als het niet zo is
Dus eigenlijk moeten we Karim bashen?quote:
En kunnen ze er weer een leuk item van maken voor de daily.quote:Op zondag 24 april 2011 16:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
KLOPT nu kan Sharon beetje boos worden op Karim
maar het ging toch over voeren en niet drinken? Dat de bewoners elkaar lieten drinken door een rietje vond ik al zo raarquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef Dakotamu het volgende:
ja zoiets!quote:Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we Karim bashen?
KUT KARIM, stomme lul, dit is niet de eerste keer dat je Djoon naait![]()
![]()
Dus..
Ja doei, echt niet. Eten èn drinken. Maar goed, ik maak me weer veel te druk om deze shitzooi.quote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
datquote:Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef little_me het volgende:
De bewoners zelf waren daar i.i.g. wel van overtuigd.quote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, echt niet. Eten èn drinken. Maar goed, ik maak me weer veel te druk om deze shitzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |