2 meter is niet echt bijna.quote:
Specsavers dus?quote:Op zondag 24 april 2011 15:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Als je schiet, doe het dan op z'n minst op doel, anders heeft het weinig zin.
Dit snap ik niet helemaal..quote:Op zondag 24 april 2011 15:21 schreef GGMM het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
al maanden niet.quote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef VeX- het volgende:
Waar is PSV mee bezig? Ze hebben iig niet de instelling van een kampioen.
Ajax en Twente ook niet dusquote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef VeX- het volgende:
Waar is PSV mee bezig? Ze hebben iig niet de instelling van een kampioen.
Ahh duidelijk, en het was toch zo dat er een automatische +1 wordt toegevoegd?quote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de melding die ik kreeg omdat jij eerder was.
Alleen als er een '#' in de TT staat. Dat is met deel 1 nog niet het geval.quote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
[..]
Ahh duidelijk, en het was toch zo dat er een automatische +1 wordt toegevoegd?
Klopt. Het is allemaal een beetje ellendig.quote:
Oke.quote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen als er een '#' in de TT staat. Dat is met deel 1 nog niet het geval.
Niet heel gek he als het in je voordeel is.quote:
Is goed baas.quote:Op zondag 24 april 2011 15:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi, ook geen Ajax vs Feyenoord ruzies wil ik dan zien
Okequote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Vorige jaar waren ze nog boos op Feyenoord omdat, ze gingen juichen voor Twente.. Nu is het normaal..![]()
Ajax![]()
PSV kampioen
PSVquote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Vorige jaar waren ze nog boos op Feyenoord omdat, ze gingen juichen voor Twente.. Nu is het normaal..![]()
Ajax![]()
PSV kampioen
Met 1-0 achter. Niks in Eindhovenquote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Ajax![]()
PSV kampioen
PSV kampioen.. eerst zien dan geloven, maar Ajacieden zijn wel stel zielige hypocrieten inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Ajax![]()
PSV kampioen
Als ze hier niet weten te winnen, wordt het Ajax of Twentequote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef Doublepain het volgende:
Ajax![]()
PSV kampioen
Onzin, Ajax of twente verliest sowieso nog punten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
Tenzij Rutten ze nu gemotiveerd krijgt (dit is niet Rutten zijn schuld deze wedstrijd) .. anders zie ik ze 3e eindigen, stralen niks uit.
Werken voor je geld vieze groot verdieners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |