Was dit trouwens niet de 3e editie van Loudness?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Leuke review inderdaad! Alleen de zin
[..]
klopt niet helemaal
Ja maar das niet zijn fout, dat word hem opgedragen aangezien de scene wordt gedomineerd door bepaalde labels. Het gaat allemaal om centen. Als echte HS liefhebber ben je sowieso niet gauw tevreden op de grote party's, je moet flink zoeken naar leuke feestjes om aan je trekken te komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef 16meter het volgende:
Totaal niet met je eens. Je bent als professioneel DJ een vakman, mag ik aannemen, er zijn wel 1000'en platen om uit te kiezen, waarom dan steeds hetzelfde kunstje doen? Zelfs z'n eigen platen van een jaartje geleden laat hij links liggen. Geldt overigens voor bijna alle hardstyle DJs. Wat dat betreft is het droevig gesteld met dit genre.
Genoeg mensen die 2/3x per maand een feestje bezoeken en dan ook vaak dezelfde DJs treffen in de line-up.
Ik vind niet dat een DJ het voor de centen zou moeten doen, maar uit liefhebberij. Anders moet hij maar een ander vak leren.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja maar das niet zijn fout, dat word hem opgedragen aangezien de scene wordt gedomineerd door bepaalde labels. Het gaat allemaal om centen. Als echte HS liefhebber ben je sowieso niet gauw tevreden op de grote party's, je moet flink zoeken naar leuke feestjes om aan je trekken te komen.
Mee eens, daarom is het ook zo'n slechte ontwikkeling dat de HS scene in Nederland wordt geleidt door zo weinig mensen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een DJ het voor de centen zou moeten doen, maar uit liefhebberij. Anders moet hij maar een ander vak leren.
Nou ik zou zeggen, ga de feesten waar zulke DJ's draaien boycotten.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een DJ het voor de centen zou moeten doen, maar uit liefhebberij. Anders moet hij maar een ander vak leren.
Ja en de massa wil dus wel alle commerciele baggerplaten van Meneer Ran-d horen. Als je dat niet bevalt, ga je er toch niet meer heen.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef mstx het volgende:
[..]
Nou ik zou zeggen, ga de feesten waar zulke DJ's draaien boycotten.![]()
niet dat dat helpt want de massa vindt het geweldig
Zoals ik al zei, Q-dance bepaald wat er gebeurd in Hardstyle land. Wie er mogen draaien en wie er mogen wegrotten.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Koepert het volgende:
Toch gek dat dat bij andere genres wel prima kan... originele setjes afleveren...
+30.000.000!!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Lees het bericht van GlobalHardstyle maar, ik vind die Scul een idioot maar grotendeels klopt het wat ie zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef Koepert het volgende:
Ja toch niet wát ze vervolgens draaien? (alhoewel, niet meer boeken als t niet aanstaat...mm wie weet.. ik pak mn alu-hoedje vast..)
Hij heeft gelijk met wat ie zegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef Koepert het volgende:
Scul......
Dat is net zoiets als zeggen dat Hart van Nederland kwalitatief een goed journaal is....
Ik kan me er wel in vinden hoor. De grote feesten vind ik iig vaak niet meer de moeite waard.quote:Additionally corruption introduced into the hardstyle by companies such as Q-Dance, Scantraxx and many others taking part in a mafia cartel to ensure that only the people that are trusted within their groups are allowed to perform on their events. This makes hardstyle one of the few electronic genres in the world that is factually controlled by a handful of people. Events taking place go as far as blackmailing and extortion, verbal as well as physical violence between artists and many other low-life activities. Conclusively - we don't want to have anything to do with hardstyle any more. Do yourself a favour and find another genre.
Scul is een ontzettend klein azijnpissertje... Dat de 'scene' niet perse vooruit gaat is waar... maar dat bericht is grotendeels overdreven kul...quote:
Je ziet iig genoeg nieuwe producers opstaan deze dagen (Theracordsquote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Scul is een ontzettend klein azijnpissertje... Dat de 'scene' niet perse vooruit gaat is waar... maar dat bericht is grotendeels overdreven kul...
Dat bedoel ik.. de scene (kutwoord trouwens..) is juist breder aan t worden... Dubstep invloeden, theracords' buiten hokjes instelling, genre-overschrijdende mixen, stijl overschrijdende 'collabs' (HHZ & Geck-O) .. niet alles is perse succesvol... maar die scul.. nou laat ik t zo zeggen.. k wil best n gesprek met je aangaan over hardstyle toen en nu.. maar niet als je hem blijft quoten, want als er iemand is die ik NIET serieus neem..is hij het..quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Je ziet iig genoeg nieuwe producers opstaan deze dagen (Theracords) Ik hoop dat zij ook een kans krijgen.
Maar daar kijkt de massa ook naar dusja.. Net zoals Top40 muziek, GTST kijken, het dragen van Uggs en weetikhetwatnogmeer!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef Koepert het volgende:
Scul......
Dat is net zoiets als zeggen dat Hart van Nederland kwalitatief een goed journaal is....
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. de scene (kutwoord trouwens..) is juist breder aan t worden... Dubstep invloeden, theracords' buiten hokjes instelling, genre-overschrijdende mixen, stijl overschrijdende 'collabs' (HHZ & Geck-O) .. niet alles is perse succesvol... maar die scul.. nou laat ik t zo zeggen.. k wil best n gesprek met je aangaan over hardstyle toen en nu.. maar niet als je hem blijft quoten, want als er iemand is die ik NIET serieus neem..is hij het..
0.54 ofzo, dat wijf ken ik.. dom wijfquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh loudness aftermovie
heb ons allene nog nie gespot
vind hem trouwens niet super, thera niet eens op beeld :/
Scul...quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Koepert het volgende:
[..]
Scul is een ontzettend klein azijnpissertje... Dat de 'scene' niet perse vooruit gaat is waar... maar dat bericht is grotendeels overdreven kul...
Ziet er niet al te snugger uit nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef haakon het volgende:
[..]
0.54 ofzo, dat wijf ken ik.. dom wijf
Hahaha niet dat ik er altijd fraai uitzie maar ze ziet er in deze shot echt uit alsof ze aan het bevallen isquote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Ziet er niet al te snugger uit nee.
True, die is door de spelcheck geglipt, thnxquote:Op woensdag 27 april 2011 18:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Leuke review inderdaad! Alleen de zin
[..]
klopt niet helemaal
Je hebt gelijk, ik zie nu dat erin 2004 en 2005 ook een loudness maar dat had dus niet echt met rauw zijn te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Was dit trouwens niet de 3e editie van Loudness?
Amen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:28 schreef Sc0tTy het volgende:
En voor mij is Q-Base het beste feest wat er is, uber locatie, veel ruimte en als er een pauper dj draait ken je nog naar 10 andere areas
Voordat deze helemaal ondergesneeuwd is trouwens.. ik vind t wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Digital Punk - Escape From Reality samples:
http://digitalmusic.pl/mp(...)&p=2#product_details
Ik wel! Maar dat komt niet door de hardstyle...quote:Op woensdag 27 april 2011 20:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Amen.
Over feesten, tja, als ik eerlijk ben, ben ik niet helemaal superdolmegaenthousiast over Defqon.1
Ow, ja, op die fietsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Voordat deze helemaal ondergesneeuwd is trouwens.. ik vind t wel tof eigenlijk
[..]
Ik wel! Maar dat komt niet door de hardstyle...
"Eigenlijk moet ik poepe......oh laat maar"quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha niet dat ik er altijd fraai uitzie maar ze ziet er in deze shot echt uit alsof ze aan het bevallen is![]()
mja ik zat met mn hoofd bij andere area's en dan heb ik er wel erg zin in..quote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ow, ja, op die fietsIk zat met mijn gedachten bij de dagjesmensen en headhunters
Dan maar hopen dat de house in het centrum ook gezellig isquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha niet dat ik er altijd fraai uitzie maar ze ziet er in deze shot echt uit alsof ze aan het bevallen is![]()
Ik vind eigenlijk geen enkel nummer van dat album echt interessantquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Spring van de brug af (ik zal je vangen!)quote:Op woensdag 27 april 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat de house in het centrum ook gezellig is
of gewoon een feestje bouwen boven de stage, op de brug zelf...
Hier hetzelfde maar dan voor een vriend van mij!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand hier nog kaarten teveel/over voor Beat the Bridge, zaterdag @ arnhem!
Zoja, zou ik ze zupergraag willen overkopen!
Mee eens, vond MC NoIz ook erg goedquote:Hierna kondigde MC Nolz Chain Reaction aan. Wat een verademing zon MC die zichzelf niet belangrijker vind dan de DJs. Nolz koos de juiste momenten om het publiek op te zwepen en hield verder netjes zijn mond, top.
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 april 2011 17:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Digital Punk - Escape From Reality samples:
http://digitalmusic.pl/mp(...)&p=2#product_details
Dit jaar de Silverrrrr !!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
[..]
Ik wel! Maar dat komt niet door de hardstyle...
Dus? Het is gewoon uitverkocht toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:14 schreef Beach het volgende:
http://www.mbfh.nl/beatthebridge/?page_id=5
bam!
Vaag. Ik heb nou al zeker 25 keer ververst, maar hij blijft gewoon uitverkocht.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
Na een aantal keer F5-en, lukt het mij nu ook om nog een ticket te bestellen...niet dat het nodig is.
Moet je eens klikken op annulerenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb nou al zeker 25 keer ververst, maar hij blijft gewoon uitverkocht.
Daarna kan ik wel een aantal kiezen, maar dan is de verderknop grijs.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je eens klikken op annuleren!
Daarna ook op 'bestel' gekliktquote:Op donderdag 28 april 2011 00:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Daarna kan ik wel een aantal kiezen, maar dan is de verderknop grijs.
Die knop stond er net niet bij mij. Maar na nog een paar keer F5'en annuleren bashen is het toch gelukt. Bedankt!quote:
Mooiquote:Op donderdag 28 april 2011 00:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die knop stond er net niet bij mij. Maar na nog een paar keer F5'en annuleren bashen is het toch gelukt. Bedankt!
Ik heb 4 tickets besteld. Nog ff kijken of ik vrienden meekrijg, maar anders meet ik misschien met de FOK!kers en ik hoop dat ik die andere tickets nog wel kan verkopen.
(wel veel servicekosten trouwens, 8 euro ofzo voor een aankoop van 28 euro exclusief)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |