ASYS is dan ook baasquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Album van Coone!
Niet echt hardstyle, maar vind dit wel een dik nummer eigenlijk
Niet zo druk als vorig jaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Misschien naar Arnhem, maar het zal wel niet normaal leuk druk meer worden ben ik bang, dus misschien ook maar niet heen
[/zinlozepost]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niet zo druk als vorig jaar
Ik ben er gisteren even langs gelopen omdat er een house feestje was aan de andere kant van de Rijn, maar het was me niet helemaal duidelijk waar ze het precies neer gaan zetten maar volgens mij hier?
http://maps.google.com/ma(...)bp=12,326.92,,0,4.09
Ik hoop het van harte maar ik denk nog steeds dat het stervensdruk gaat worden --> nu al 1500 bezoekers op PF + 1000 twijfelaarsquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:45 schreef Krulliewullie het volgende:
In het centrum van Arnhem was het vorig jaar niet-normaal-druk, maar nog altijd minder druk dan in Eindhoven bijv. Dit jaar zie ik dat het wat meer aan de rand van het centrum gehouden wordt, verwacht daarom ook dat het goed te doen is qua drukte!Bovendien is het ook met kaartjes dus het terrein loopt niet ongecontroleerd supervol.
Dat is dus die parkeerplaats onder de brug (zie Maps)? Maar die steekt helemaal niet uit aan de zijkanten ivm hek+bosjes. Dus het ziet er uit alsof er niet veel zonlicht komt..quote:
Ook geen regen dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dus het ziet er uit alsof er niet veel zonlicht komt..
Gaat niet regenen, dat heb ik namelijk niet besteldquote:
whutquote:
Deze foto geeft misschien een wat duidelijker beeldquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is dus die parkeerplaats onder de brug (zie Maps)? Maar die steekt helemaal niet uit aan de zijkanten ivm hek+bosjes. Dus het ziet er uit alsof er niet veel zonlicht komt..
Ooh oke ziet er goed uit. Is er ook deurverkoop trouwens?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Deze foto geeft misschien een wat duidelijker beeld:
[ afbeelding ]
En 't weer ziet d'r ook goed uit!
[ afbeelding ]
Zeker de jaren ervoor niet meegemaakt op de oude locatiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte maar ik denk nog steeds dat het stervensdruk gaat worden --> nu al 1500 bezoekers op PF + 1000 twijfelaars![]()
Desalniettemin gaan we er gewoon een gezellig feestje van maken
Geen idee? Lijkt me welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ooh oke ziet er goed uit. Is er ook deurverkoop trouwens?
Galmt zo'n brug niet trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw: weet iemand hoelang de levertijd is van Hardstyle.com?
[ Bericht 10% gewijzigd door rickyszz op 27-04-2011 00:09:47 ]
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef rickyszz het volgende:
Ah, Dirty workz goed label had nieuwe T-shirts nodig, meteen 2 gekocht!
Ik heb vorige week Unleashed gekocht en ik heb nog niks binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw: weet iemand hoelang de levertijd is van Hardstyle.com?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Release date: 23-05-2011quote:Op woensdag 27 april 2011 07:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Unleashed gekocht en ik heb nog niks binnen.
Oh niet op gelet.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef rickyszz het volgende:
Ah, Dirty workz goed label had nieuwe T-shirts nodig, meteen 2 gekocht!
Vind dat DWX sowieso wel vette shirts heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Btw: weet iemand hoelang de levertijd is van Hardstyle.com?![]()
Damn, wat vind ik Coone & Da Tweekaz - D.W.X toch een vette plaat. Leuke midintro, break, zelfs de vocals vind ik leuk.. En dan de kick, die klapt ook wel goeeeeed
En gemaakt in Fruity Loops!
[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 27-04-2011 11:34:25 ]
Hoezo niet te doen? Ik heb het maandag niet bijgehouden maar was voor mijn gevoel maximaal 15 minuten, volgens mij wel minder...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:39 schreef Dalton_ het volgende:
Hoe kun je het best naar die john frostbrug gaan de 30ste vanaf station Arnhem? want te voet is dat niet te doen en ik ben eigenlijk niet van plan om op de fiets te gaan aangezien ik daar dan ook op terug moet..
vanaf station Arnhem doe ik daar op de fiets altijd al een kwartier over, (kan zijn dat ik heel erg omfiets want ik woon nog niet zo lang in de buurt). En met die drukte.. maar als dat de beste oplossing is dan maar te voet! zon en een biertje voor onderweg zullen dat leed wel verlichtenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoezo niet te doen? Ik heb het maandag niet bijgehouden maar was voor mijn gevoel maximaal 15 minuten, volgens mij wel minder...
http://maps.google.com/ma(...)02,0.037808&t=h&z=15quote:Op woensdag 27 april 2011 13:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoezo niet te doen? Ik heb het maandag niet bijgehouden maar was voor mijn gevoel maximaal 15 minuten, volgens mij wel minder...
Ja juist door dat nummer kwam ik op het idee om een shirt te kopen!quote:Op woensdag 27 april 2011 10:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vind dat DWX sowieso wel vette shirts heeft
Damn, wat vind ik Coone & Da Tweekaz - D.W.X toch een vette plaat. Leuke midintro, break, zelfs de vocals vind ik leuk.. En dan de kick, die klapt ook wel goeeeeed
En gemaakt in Fruity Loops!
Vind het best een prima aftermovie eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh loudness aftermovie
heb ons allene nog nie gespot
vind hem trouwens niet super, thera niet eens op beeld :/
Ik heb hem wel vaker met pet op gezien hoor. Eerder vaker met pet op dan nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Sinds wanneer draagt Bob een petje trouwens?
leuke reviewquote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/441175/1/1/100/danceparty-loudness.html
Leuke aftermovie. Leuk is dat ze (net zoals 'die Belgen' van o.a. Rebirth) geprobeerd hebben de muziek te combineren met acties die de DJs doen. Zie bijv. 1.23.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:05 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh loudness aftermovie
heb ons allene nog nie gespot
vind hem trouwens niet super, thera niet eens op beeld :/
Hij staat ook gewoon op bertje z'n sitequote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
M'n set van de magic show... PB me even als je hem wilt
Niet in 320quote:Op woensdag 27 april 2011 17:50 schreef T_Killer het volgende:
Hij staat ook gewoon op bertje z'n site
Tering wat een lijst, vol met knallersquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist:
00. Intro - Youth Of A Nation
01. E-Fect - Glorification (Activator & Zatox Remix)
02. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
03. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
04. Noisecontrollers - Shreek
05. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
06. Ran-D - Better On The Otherside
07. Activator & Francesco Zeta - Fear & Dark
08. Alphaverb - The Otherside (Extended Album Mix)
09. The Machine - Renaissance
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
11. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
13. Philippe Rochard - Mash Up
Mooie lijst zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 16:59 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist:
00. Intro - Youth Of A Nation
01. E-Fect - Glorification (Activator & Zatox Remix)
02. Geck-O - It's What We Are (Headhunterz Edit)
03. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
04. Noisecontrollers - Shreek
05. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
06. Ran-D - Better On The Otherside
07. Activator & Francesco Zeta - Fear & Dark
08. Alphaverb - The Otherside (Extended Album Mix)
09. The Machine - Renaissance
10. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
11. Overload - The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
12. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
13. Philippe Rochard - Mash Up
Mooie review. Leest lekker weg en je behandelt alle wetenswaardigheden (geluid, sfeer, sets etc..).quote:Op woensdag 27 april 2011 17:31 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/441175/1/1/100/danceparty-loudness.html
Ja maar hij verwacht niet dat er ook iemand is die hem iedere week komt bekijken haha. Het is zijn werk de bekende platen te draaien van hem, dus dat doet ie.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mooie review. Leest lekker weg en je behandelt alle wetenswaardigheden (geluid, sfeer, sets etc..).
Je commentaar op Ran-D ben ik het ook helemaal mee eens. Heb hem de afgelopen 3 weken elk weekend aan het werk gezien/gehoord en helaas was het 3 keer ongeveer dezelfde set. Elke keer opende hij met het Rebirth anthem. Beetje jammer, want ik heb 'm vrij hoog zitten, dat wordt zo wel minder. Je verdient je brood (grotendeels?) als DJ, doe er dan ook wat moeite voor.
Leuke review inderdaad! Alleen de zinquote:
klopt niet helemaalquote:deze stijl kan op het internet op veel aanhangers kan rekenen
x2 +1 helemaal mee eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef 16meter het volgende:
Totaal niet met je eens. Je bent als professioneel DJ een vakman, mag ik aannemen, er zijn wel 1000'en platen om uit te kiezen, waarom dan steeds hetzelfde kunstje doen? Zelfs z'n eigen platen van een jaartje geleden laat hij links liggen. Geldt overigens voor bijna alle hardstyle DJs. Wat dat betreft is het droevig gesteld met dit genre.
Genoeg mensen die 2/3x per maand een feestje bezoeken en dan ook vaak dezelfde DJs treffen in de line-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |