Laat maar komenquote:Op zondag 1 mei 2011 15:15 schreef RiKe het volgende:
Heren heren, there is a new mix in town (A)
Turn Up The Volume 7 (dit keer weer eens een hardere editie)
Jack Of Sound - A Ghost Story
The Pitcher - La Nuit Noire
Brennan Heart - Zaag Tool (Scantraxx Live)
Donkey Rollers - Strike Again 2004
High Voltage - Bombs Away
Mindcontroller - Mindcontroller 2003
Max Enforcer - Bring It Down
The Beholder and Max Enforcer - Got To Be There
Zany& Tatanka - Front 2 Back
Zatox vs. Alphaverb - High Believes
Noisecontrollers - Surge Of Power
Zatox & Activator - Oxygen
Zany - Purify Your Senses
B-Front & Slim Shore - Chemical
Desnar - 2H2H
Toneshifterz vs. Bioweapon - Dead Of The Night
Ran-D ft. Adaro - Under Attack
Zatox - Supertool
Pianobreakje komt van Winnequote:Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef Levitas het volgende:
Ik lees overal alleen maar positieve reacties over Headhunterz.. Goede zaak!
Vette edit vind ik het wel! Hele andere kicks, ander breakje.. Prima!
Acti & Zot - Un disco per l'estatequote:
Ideequote:Op zondag 1 mei 2011 17:59 schreef Baronpilsener het volgende:
Niet iets dat jullie van me gewend zijn, en ook niet gewend moeten raken
Klopt.... maar alles kut enter... Alles verliep prima tot we op ede-wageningen waren. Daar werd verteld stroomstoring en er rijd niks naar Arnhem. Vervolgens daar uur gestaan en uiteindelijk dure taxi gepakt. Uiteindelijk pas rond 5 uur op 't feest en om 20.45 alweer weg om de drukte beetje voor te zijn....quote:Op zondag 1 mei 2011 19:55 schreef Utca het volgende:
[..]
Vertel? Je was ook naar Beat The Bridge toch?
Anthem heet trouwens Unite volgens een twitterplaatje van Headhunterz.quote:Op zondag 1 mei 2011 17:37 schreef Hippe_Student het volgende:
geniale set bij Black.
En een mooie anthem ook!
Hier ook 1,5 uur moeten wachten op station (Arnhem Zuid)quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Klopt.... maar alles kut enter... Alles verliep prima tot we op ede-wageningen waren. Daar werd verteld stroomstoring en er rijd niks naar Arnhem. Vervolgens daar uur gestaan en uiteindelijk dure taxi gepakt. Uiteindelijk pas rond 5 uur op 't feest en om 20.45 alweer weg om de drukte beetje voor te zijn....![]()
Hatelijk zulke dagen...
Gevarieerd jaquote:Op zondag 1 mei 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
Zo te horen heeft HHZ een lekker setje neergezet.
Lang niet iedereen helaas.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef mstx het volgende:
Iedereen zat aan de pillen en het stonk naar wiet.![]()
Dan had je zeker net een trein later dan ik want toen ik net een half uur in Arnhem was hoorde ik dat er een stroomstoring was.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Klopt.... maar alles kut enter... Alles verliep prima tot we op ede-wageningen waren. Daar werd verteld stroomstoring en er rijd niks naar Arnhem.
Wat vond je van het altijd gezellige Ede?quote:Vervolgens daar uur gestaan
Valt nog mee, ik was ook pas om 16:00 binnen.quote:Uiteindelijk pas rond 5 uur op 't feest
quote:en om 20.45 alweer weg om de drukte beetje voor te zijn....![]()
![]()
quote:
Ik kan overal wel antwoord op geven, maar de conclusie blijft... prak & prut. Laten we het daar dus dan ook maar op houdenquote:Op zondag 1 mei 2011 23:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan had je zeker net een trein later dan ik want toen ik net een half uur in Arnhem was hoorde ik dat er een stroomstoring was.
[..]
Wat vond je van het altijd gezellige Ede?![]()
[..]
Valt nog mee, ik was ook pas om 16:00 binnen.
[..]
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |