Ik ben er ook bij!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef Sethje het volgende:
morgen een Fok meeting op Beat the bridge?
Grens ligt voor mij ook rond de 60 euro. Geen Mysteryland dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Vind het veels te duur voor dat feest..
quote:Op zaterdag 30 april 2011 07:53 schreef Utca het volgende:
Net terug, nu paar uurtjes rust en straks naar Arnhem. Waar is de meet?
quote:
Klinkt het goed? Of hoor je het niet? Wij (Krullie en ik) zitten nog in de trein, duurt allemaal veel te lang zeg. We hopen er te zijn als Luna begint.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:29 schreef NLS04 het volgende:
zit je dan voor binnen op het werk je keihard te vervelen terwijl op nog 200 meter afstand van je huis in een heerlijk zonnetje beat the bridge op dit moment wordt gehouden..
Wij zaten daar ook op dat tijdstip, maar heb niemand zien fokkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:43 schreef yosander het volgende:
Gaat d'r heerlijk aan toe @ beat the bridge!
Zit nu even buiten langs de kade.
Nee dat zijn wij niet geweest. Ik had een oranje Pipi Langkous pruik op trouwensquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:40 schreef yosander het volgende:
Nu door naar Revelations!
@ deeltjesversneller: kregen jullie als groep zijnde 1 ticket aangeboden?
Das altijd op dit soort feesten man. Was de sfeer grimmig daardoor?quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:57 schreef mstx het volgende:
Je kon overigens wel goed merken dat er nauwelijks controle op drugs was. Iedereen zat aan de pillen en het stonk naar wiet.![]()
Dan heb ik je niet gezien voor zover ik weet. Ik liep in een hardcore italia shirt rondquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nee dat zijn wij niet geweest. Ik had een oranje Pipi Langkous pruik op trouwens
Ja was echt top. Ik heb niet echt de focus gelegd op de muziek en de setjes. (Meer op bier en al die bekende die ik tegenkwam)quote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef T-Force het volgende:
Bertje, zeur toch eens niet zo! Een feest moet je zelf ook maken. Krullie en ik hebben een superfeestje gehad. Er is leuk gedraaid, door bijv. Scope DJ, Adaro, Ran-D & Pavo. Second Identity viel enorm tegen helaas... Nog wel even een speciale vermelding voor Headhunterz, waarvan ik in 2-3 jaar niet zo'n vette set gehoord heb!
Erg gezellig gehad met 16meter + vriendin en Boy_Snakeye + vriendin!Thanks gasten, was super!
Lees op Hardtraxx inderdaad wel mooie dingen over Headhunterz, dat hij een leuke set had!quote:Op zondag 1 mei 2011 00:39 schreef T-Force het volgende:
Bertje, zeur toch eens niet zo! Een feest moet je zelf ook maken. Krullie en ik hebben een superfeestje gehad. Er is leuk gedraaid, door bijv. Scope DJ, Adaro, Ran-D & Pavo. Second Identity viel enorm tegen helaas... Nog wel even een speciale vermelding voor Headhunterz, waarvan ik in 2-3 jaar niet zo'n vette set gehoord heb!
Erg gezellig gehad met 16meter + vriendin en Boy_Snakeye + vriendin!Thanks gasten, was super!
Amsterdamquote:Op zondag 1 mei 2011 12:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Lees op Hardtraxx inderdaad wel mooie dingen over Headhunterz, dat hij een leuke set had!
Zelf gisteren op het museumplein gestaan, over het algemeen heel erg gezellig. Hulde voor Guus Meeuwis en Armin van Buuren, met name de laatste waar ik een uur mijn ei kwijt kon.
Amsterdam is dichtbij voor mij. Als je gewoon niet 10 meter van het podium wil staan (daar hoef je alleen nog ingeblikt te worden voor mijn gevoel) en met vrienden en een hoop bier wil staan is het museumplein meer dan prima.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:27 schreef Equites het volgende:
[..]
AmsterdamAls dance liefhebber moet je gewoon weigeren naar die klote stad te gaan met Koninginnedag. Wat een malloten daar.
Klinkt lekkerquote:2ndidentity Second Identity
Free download available: Second Identity - Talk iz The Early Tribute. More info: http://on.fb.me/kCSbT7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |