Ik vind hem niet zo bijzonder eigenlijk, ze hebben betere nummersquote:Op donderdag 28 april 2011 23:30 schreef rickyszz het volgende:
Nieuw, preview van Da tweekaz en het refrein klinkt (anders)maar ook lekker
![]()

Dat snap ik, want de climax is niet te horen in deze preview...quote:Op donderdag 28 april 2011 23:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet nog niet wat ik er van vind. De herkenbaarheid is er, maar de climax had in mijn ogen beter gekund.

Yep!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
16m... was 't toen nog gelukt met kaarten voor Wish?

Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef eQuaL het volgende:
Godver ik heb zoveel zin in Q-Base met dit nummer
Heerlijk die opbouwende drums & strings![]()

Dat inderdaad. Vooral Weapon Xquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.
Stuk voor stuk beter dan die versie.

Tat en Zat kan ik me nog voorstellen, al is die al snel erg saai. Weapon X & God's Army zijn beiden geen hardstyle dus heeft hier weinig mee te makenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Doe mij maar het origineel, de tat en zat mix, de weapon X mix of de God's army mix.
Stuk voor stuk beter dan die versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

True, maar het ging mij meer om de verschillende remixen van het nr dan om het feit of het hardstyle was of niet.;)quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef eQuaL het volgende:
Weapon X & God's Army zijn beiden geen hardstyle dus heeft hier weinig mee te maken

Vind het veels te duur voor dat feest..quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef poiuytr het volgende:
Zonet ook maar even twee kaarten voor Mysterland gehaald

jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef Sethje het volgende:
morgen een Fok meeting op Beat the bridge?

quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef Sethje het volgende:
morgen een Fok meeting op Beat the bridge?

volledige track:quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat snap ik, want de climax is niet te horen in deze preview...
Vet nummer, gaat keihard live.

Het kost idd wat, maar als je van meerdere muziekstijlen houd is het toch wel een toppertje. Heb dr weer zin in!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Vind het veels te duur voor dat feest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |